Staat het CL-logo.quote:Op zondag 6 mei 2012 22:58 schreef Fuszy het volgende:
Wat was dat net met de volgende tegenstander @ FR12?
Oh ik zap altijd weg als t daarover gaat. Dat 'feest' heb ik ook niet gezien.quote:Op zondag 6 mei 2012 22:56 schreef Muto het volgende:
Voor het eerst dat ik de beelden van de Joden zie.
Kijk eens op FR12.nl aan de rechterkantquote:Op zondag 6 mei 2012 22:58 schreef Fuszy het volgende:
Wat was dat net met de volgende tegenstander @ FR12?
Gunstige clubs zullen Brugge, Panathinaikos en Braga zijn denk ik.quote:Op zondag 6 mei 2012 23:00 schreef onlogisch het volgende:
Wanneer is die loting? En is er al bekend welke we kunnen loten in de eerste ronde?
Vast wel, maar ik heb daar tot op heden nog niet echt stil bij gestaan
http://feyenoord.netwerk.to/forums/HTML/forum1/3136.phpquote:Op zondag 6 mei 2012 23:00 schreef onlogisch het volgende:
Wanneer is die loting? En is er al bekend welke we kunnen loten in de eerste ronde?
Vast wel, maar ik heb daar tot op heden nog niet echt stil bij gestaan
Klopt niet helemaal, want Rangers mogen niet mee doen. Daarvoor komt Motherwell en dan schuift Brugge door volgens mij.quote:
Glasgow kan je waarschijnlijk inwisselen voor Motherwell, i.v.m. de problemen daar. Moet je echt hopen dat je zo'n ploeg loot, maak je nog een goede kans ook.quote:
Als je die eerste voorronde maar doorkomt. Dat is echt cruciaal.quote:Op zondag 6 mei 2012 23:05 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Glasgow kan je waarschijnlijk inwisselen voor Motherwell, i.v.m. de problemen daar. Moet je echt hopen dat je zo'n ploeg loot, maak je nog een goede kans ook.
Dit. Anders moet je nog vEL spelen, dan kun je zomaar ineens een lastige ploeg loten en heb je alsnog niets.quote:Op zondag 6 mei 2012 23:05 schreef Caland het volgende:
[..]
Als je die eerste voorronde maar doorkomt. Dat is echt cruciaal.
Jquote:Op zondag 6 mei 2012 23:08 schreef Knutknuttsson het volgende:
Waarom is dat groepje geplaats/ongeplaatst zo klein? Waar zitten die clubs uit Finland, Zweden, Estland, Slovenië en dergelijke? Ja, in de 1e en 2e voorronde, maar die komen dan ook toch ergens in de derde erbij. Toch?
Je hebt een kampioenenpot en een niet kampioenenpot. Die clubs uit Estland loot je dus niet, zitten in de kampioenenpot.quote:Op zondag 6 mei 2012 23:08 schreef Knutknuttsson het volgende:
Waarom is dat groepje geplaats/ongeplaatst zo klein? Waar zitten die clubs uit Finland, Zweden, Estland, Slovenië en dergelijke? Ja, in de 1e en 2e voorronde, maar die komen dan ook toch ergens in de derde erbij. Toch?
We hebben een 10quote:Op zondag 6 mei 2012 23:09 schreef Muto het volgende:
Grootste probleem is als je begin augustus nog geen 9 en 10 hebt.
Clasie-Vormer-El Ahmadi is ook wel te doen hoor.quote:Op zondag 6 mei 2012 23:09 schreef Muto het volgende:
Grootste probleem is als je begin augustus nog geen 9 en 10 hebt.
Meer heb ik helaas nietquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |