Dat heet sfeer. Meer sfeer met een 2e plek dan jullie feestje.quote:Op zondag 6 mei 2012 22:18 schreef Devv het volgende:
Was het vandaag eigenlijk een huldiging of een seizoensafsluiting?
Ricky van Haaren, de nieuwe Barbara Barendquote:
Zo ken ik je weerquote:Op zondag 6 mei 2012 22:21 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Doe ik te realistisch. Oké. Komend jaar noemen we ons de eerste en kaatste club die een Europese prijs pakten in NL. Maar de laatste pakten we NIET in De Kuip, maar in de aRENa.
quote:Op zondag 6 mei 2012 22:20 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
PSV betaalt het salaris van Bakkal en helpt ons daarmee vCL in ten kosten van hun eigen club.
Wat een bazen in Eindhoven.
Hè brands, doe eens Cabral kopen voor 8 miljoen.
Veel mooier dan het Ajaxfeesje op dat grasveld.quote:Op zondag 6 mei 2012 22:21 schreef jakees het volgende:
[..]
Dat heet sfeer. Meer sfeer met een 2e plek dan jullie feestje.
Ook een pot?quote:Op zondag 6 mei 2012 22:21 schreef WethouderHekking het volgende:
[..]
Ricky van Haaren, de nieuwe Barbara Barend
HMF, man, man, man. Dit ben ik niet van je gewend.quote:Op zondag 6 mei 2012 22:17 schreef Helpmefok het volgende:
Maar even serieus. Komend seizoen pakken we ronde 4cl, HEEL misschien halen we poulefase. Dan worden we derde. Anders poulefase EL.
ANYWAY; wij halen kwartfinale EL komend seizoen.
We zijn het er allemaal wel over eens dat het een treurige huldiging was hoor. Maar na de wedstrijd was het wel meesterlijk. Dat was eigenlijk de huldiging.quote:Op zondag 6 mei 2012 22:22 schreef Caland het volgende:
[..]
Jup, Kunnen ze in Duivendrecht nog wat van leren. Op P2![]()
![]()
![]()
Heeft Nederland tenminste 1 waardig feest gehad dit jaarquote:
HEB JE EEN BRON?quote:Op zondag 6 mei 2012 22:23 schreef TheGreatHooD het volgende:
[..]
HMF, man, man, man. Dit ben ik niet van je gewend.
Komend seizoen halen we de groepsfase met een zinderende wedstrijd tegen een topploeg in de laatste voorronde. Dan worden we 2e in de poulefase en wat er dan gaat gebeuren zal ik nog niet verklappen
You're free to quote
Ohja, en Guidetti blijft
quote:Op zondag 6 mei 2012 22:03 schreef Muto het volgende:
Dekatria
Pizzageit
Charmed_Angel![]()
Merkie
De rest
Helemaal mee eens sletje. En IEDEREEN. zal weten dat jij en ik t goed zagen.quote:Op zondag 6 mei 2012 22:23 schreef TheGreatHooD het volgende:
[..]
Komend seizoen halen we de groepsfase met een zinderende wedstrijd tegen een topploeg in de laatste voorronde. Dan worden we 2e in de poulefase en wat er dan gaat gebeuren zal ik nog niet verklappen
You're free to quote
Ohja, en Guidetti blijft
Bij ons ook. En niet bij 1 wedstrijd, maar bij alle wedstrijden tegen de toppers. Onder andere de 4-2.quote:Op zondag 6 mei 2012 22:23 schreef Devv het volgende:
[..]
We zijn het er allemaal wel over eens dat het een treurige huldiging was hoor. Maar na de wedstrijd was het wel meesterlijk. Dat was eigenlijk de huldiging.
Inderdaad dit is geen avond om serieus te gaan zitten doenquote:Op zondag 6 mei 2012 22:23 schreef TheGreatHooD het volgende:
[..]
Ohja, en Guidetti blijft
Wij zijn helemaal leip. Echt waarquote:Op zondag 6 mei 2012 22:24 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Helemaal mee eens sletje. En IEDEREEN. zal weten dat jij en ik t goed zagen.
Visionairs.
Voor het nageslacht.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |