De bacardi was opquote:Op zondag 6 mei 2012 21:57 schreef GekkeGerrit- het volgende:
[..]
Het is wel een erg rustige jongen hè. Misschien is hij gewoon niet zo'n feestbeest.
Toch geweest Caland?quote:Op zondag 6 mei 2012 21:57 schreef Caland het volgende:
WOEHAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
Wat?quote:
Was het toch wel gezellig in de Kuip?quote:Op zondag 6 mei 2012 21:57 schreef Caland het volgende:
WOEHAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
Bijnaam is Bacardiquote:Op zondag 6 mei 2012 21:57 schreef GekkeGerrit- het volgende:
[..]
Het is wel een erg rustige jongen hè. Misschien is hij gewoon niet zo'n feestbeest.
PSVquote:Tjaa jammer dat Feyenoord de groep fase niet gaat halen .hahaha ! Gestolen 2de plek .domme kakker lakken feestje is zo voorbij en zie je dat alles voor niets was .als psv 2de werd kwamen ze veel verder wij hebben dan van bommel dick advocaat .PSV pakt volgend jaar de titel garandeer ik Jullie .
Wat zong hij dan? We keken elkaar allemaal aan vanquote:Op zondag 6 mei 2012 21:55 schreef Muto het volgende:
En Swerts met zijn liedje.
Ik dacht Artje moet blijven.
Ottje moet blijven.quote:Op zondag 6 mei 2012 21:59 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Wat zong hij dan? We keken elkaar allemaal aan van
Verstond er geen reet van.
Bij mij ook jaquote:Op zondag 6 mei 2012 21:57 schreef WHATSHESAID het volgende:
Volgens mij verstond echt niemand wat ie zong. Iedereen om mij heen keek
ohh wat is dat forum heerlijk zeg daar die jankreacties alsof ik weer een kind ben in een hele grote snoepwinkelquote:
Frustratie druipt er vanaf.quote:
Ja we zijn er natuurlijk nog lang niet. Maar goed, die frustratie van de Lampjes is gewoon heerlijkquote:Op zondag 6 mei 2012 22:03 schreef WethouderHekking het volgende:
[..]
Frustratie druipt er vanaf.
Maar dat we nog lang niet in de CL zijn is wel zo, maar alleen al het feit dat we het kunnen halen is geweldig en dan met name voor de financien.
Mutoquote:Op zondag 6 mei 2012 22:03 schreef Muto het volgende:
Dekatria
Pizzageit
Charmed_Angel![]()
Merkie
De rest
Boeiend, gewoon zuipen ongeacht je leeftijd.quote:Op zondag 6 mei 2012 22:04 schreef PizzaGeit het volgende:
Ah man![]()
*O*
![]()
Als ik 16 was geweest lach ik nu ergens stomdronken in de goot
Ja, dan vermoorden mn ouders me.quote:Op zondag 6 mei 2012 22:05 schreef GekkeGerrit- het volgende:
[..]
Boeiend, gewoon zuipen ongeacht je leeftijd.
ja ja ja ja in het buitenland kunnen ze straks niet ophouden met praten over Steven de Freequote:
*mompel mompel*quote:Op zondag 6 mei 2012 22:08 schreef PizzaGeit het volgende:
Stefan de Vrij,
je maakt ons blij,
Je bent een echte kei,
we staan voor je in de rij
Is gewoon een aanvoerder zoals je er één wilt hebben, en een aanvoerder die bij Feyenoord past.quote:Op zondag 6 mei 2012 22:08 schreef Merkie het volgende:
De grote man achter de "eindsprint" van Feyenoord (wat geen eindsprint is, maar gewoon een constanter niveau gehaald) is trouwens Ron Vlaar. Wat speelt hij enorm goed de laatste 5 wedstrijden, en daarvoor eigenlijk ook. In deze vorm is hij onmisbaar.
Hij speelt dan bij de tegenstander?quote:Op zondag 6 mei 2012 22:09 schreef Grifte het volgende:
En dan Swerts er in die de winnende er in kopt in de poulefase![]()
Swertsquote:Op zondag 6 mei 2012 22:09 schreef Grifte het volgende:
De Vrij gaat Messi uitkappen volgend jaar![]()
En dan Swerts er in die de winnende er in kopt in de poulefase![]()
dromen, dromen, kan al niet wachten op de vCL
'Meneer Clasie'quote:
Hij kopt de winnende voor de tegenstander erin, of begaat een vliegende tackle in de 11 meter.quote:
Uiteraard, en dan zitten er 1 of 2 tussen die dit van vanavond een huldiging noemen en het gaan afzeiken.quote:Op zondag 6 mei 2012 22:12 schreef Cara het volgende:
zou dat studio voetbal nog s over Feyenoord gaan vanavond
De kans om even neerbuigend te gaan doen over onze huldiging laat sjek echt niet liggenquote:Op zondag 6 mei 2012 22:12 schreef Cara het volgende:
zou dat studio voetbal nog s over Feyenoord gaan vanavond
precies.quote:Op zondag 6 mei 2012 22:13 schreef Typisch het volgende:
[..]
Uiteraard, en dan zitten er 1 of 2 tussen die dit van vanavond een huldiging noemen en het gaan afzeiken.
Hij was beter dan die zielige vertoning in duivendrechtquote:Op zondag 6 mei 2012 22:14 schreef eight het volgende:
[..]
De kans om even neerbuigend te gaan doen over onze huldiging laat sjek echt niet liggen
De rol van Ritmo op je nemen als zuurpruim?quote:Op zondag 6 mei 2012 22:14 schreef Helpmefok het volgende:
Al die we worden kampioen roepers hier. Wat is mijn rol komend seizoen op dit forum dan nog.![]()
jij mag roepen dat we de CL winnenquote:Op zondag 6 mei 2012 22:14 schreef Helpmefok het volgende:
Al die we worden kampioen roepers hier. Wat is mijn rol komend seizoen op dit forum dan nog.![]()
Zeggen dat we de CL gaan winnenquote:Op zondag 6 mei 2012 22:14 schreef Helpmefok het volgende:
Waar is Ritmo?quote:Op zondag 6 mei 2012 22:15 schreef Dekatria het volgende:
[..]
De rol van Ritmo op je nemen als zuurpruim?
haha. Baaaaaaaaasquote:Op zondag 6 mei 2012 22:07 schreef Caland het volgende:
In de euuroopaaa leagueeee
is het altijd een feest
en wijnaldum kan het zal t niet weten
hij is er nooit geweest
Psvers trollen, bedverhaaltjes vertellenquote:Op zondag 6 mei 2012 22:14 schreef Helpmefok het volgende:
Ik mag geen psvers meer trollenquote:
Wil je mijn account ff lenenquote:Op zondag 6 mei 2012 22:17 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Ik mag geen psvers meer trollen
De grote mevrouw die alles ziet heeft gedreigd met een maandban
Het laatste. Props voor je moeder die zich nog even beschikbaar stelde.quote:Op zondag 6 mei 2012 22:18 schreef Devv het volgende:
Was het vandaag eigenlijk een huldiging of een seizoensafsluiting?
Pff zet eens wat hoger in manquote:Op zondag 6 mei 2012 22:17 schreef Helpmefok het volgende:
Maar even serieus. Komend seizoen pakken we ronde 4cl, HEEL misschien halen we poulefase. Dan worden we derde. Anders poulefase EL.
ANYWAY; wij halen kwartfinale EL komend seizoen.
quote:Op zondag 6 mei 2012 22:18 schreef Devv het volgende:
Gister was het je moeder in elk geval.quote:Op zondag 6 mei 2012 22:18 schreef Devv het volgende:
Lekkere bips heb jou moeder zegquote:Op zondag 6 mei 2012 22:18 schreef Devv het volgende:
PSV betaalt het salaris van Bakkal en helpt ons daarmee vCL in ten kosten van hun eigen club.quote:Op zondag 6 mei 2012 22:17 schreef Caland het volgende:
[..]
Bakkal betalen jullie zelfs voor.Prachtig beleid.
Er tussen in.quote:Op zondag 6 mei 2012 22:18 schreef Devv het volgende:
Idd jaquote:Op zondag 6 mei 2012 22:20 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
PSV betaalt het salaris van Bakkal en helpt ons daarmee vCL in ten kosten van hun eigen club.
Wat een bazen in Eindhoven.
Hè brands, doe eens Cabral kopen voor 8 miljoen.
quote:Op zondag 6 mei 2012 22:18 schreef Caland het volgende:
[..]
Het laatste. Props voor je moeder die zich nog even beschikbaar stelde.
Hoorde dat ie zuur keek bij de goal ( DIE GOAL TROUWENSquote:Op zondag 6 mei 2012 22:20 schreef Dekatria het volgende:
Overigens heeft Cabral wat mij betreft definitief afgedaan na vandaag. Wat een lijer is het.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |