Psvers trollen, bedverhaaltjes vertellenquote:Op zondag 6 mei 2012 22:14 schreef Helpmefok het volgende:
Al die we worden kampioen roepers hier. Wat is mijn rol komend seizoen op dit forum dan nog.![]()
Ik mag geen psvers meer trollenquote:
Wil je mijn account ff lenenquote:Op zondag 6 mei 2012 22:17 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Ik mag geen psvers meer trollen
De grote mevrouw die alles ziet heeft gedreigd met een maandban
Het laatste. Props voor je moeder die zich nog even beschikbaar stelde.quote:Op zondag 6 mei 2012 22:18 schreef Devv het volgende:
Was het vandaag eigenlijk een huldiging of een seizoensafsluiting?
Pff zet eens wat hoger in manquote:Op zondag 6 mei 2012 22:17 schreef Helpmefok het volgende:
Maar even serieus. Komend seizoen pakken we ronde 4cl, HEEL misschien halen we poulefase. Dan worden we derde. Anders poulefase EL.
ANYWAY; wij halen kwartfinale EL komend seizoen.
quote:Op zondag 6 mei 2012 22:18 schreef Devv het volgende:
Gister was het je moeder in elk geval.quote:Op zondag 6 mei 2012 22:18 schreef Devv het volgende:
Lekkere bips heb jou moeder zegquote:Op zondag 6 mei 2012 22:18 schreef Devv het volgende:
PSV betaalt het salaris van Bakkal en helpt ons daarmee vCL in ten kosten van hun eigen club.quote:Op zondag 6 mei 2012 22:17 schreef Caland het volgende:
[..]
Bakkal betalen jullie zelfs voor.Prachtig beleid.
Er tussen in.quote:Op zondag 6 mei 2012 22:18 schreef Devv het volgende:
Idd jaquote:Op zondag 6 mei 2012 22:20 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
PSV betaalt het salaris van Bakkal en helpt ons daarmee vCL in ten kosten van hun eigen club.
Wat een bazen in Eindhoven.
Hè brands, doe eens Cabral kopen voor 8 miljoen.
quote:Op zondag 6 mei 2012 22:18 schreef Caland het volgende:
[..]
Het laatste. Props voor je moeder die zich nog even beschikbaar stelde.
Hoorde dat ie zuur keek bij de goal ( DIE GOAL TROUWENSquote:Op zondag 6 mei 2012 22:20 schreef Dekatria het volgende:
Overigens heeft Cabral wat mij betreft definitief afgedaan na vandaag. Wat een lijer is het.
Doe ik te realistisch. Oké. Komend jaar noemen we ons de eerste en kaatste club die een Europese prijs pakten in NL. Maar de laatste pakten we NIET in De Kuip, maar in de aRENa.quote:
Dat heet sfeer. Meer sfeer met een 2e plek dan jullie feestje.quote:Op zondag 6 mei 2012 22:18 schreef Devv het volgende:
Ricky van Haaren, de nieuwe Barbara Barendquote:
Zo ken ik je weerquote:Op zondag 6 mei 2012 22:21 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Doe ik te realistisch. Oké. Komend jaar noemen we ons de eerste en kaatste club die een Europese prijs pakten in NL. Maar de laatste pakten we NIET in De Kuip, maar in de aRENa.
quote:Op zondag 6 mei 2012 22:20 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
PSV betaalt het salaris van Bakkal en helpt ons daarmee vCL in ten kosten van hun eigen club.
Wat een bazen in Eindhoven.
Hè brands, doe eens Cabral kopen voor 8 miljoen.
Veel mooier dan het Ajaxfeesje op dat grasveld.quote:Op zondag 6 mei 2012 22:21 schreef jakees het volgende:
[..]
Dat heet sfeer. Meer sfeer met een 2e plek dan jullie feestje.
Ook een pot?quote:Op zondag 6 mei 2012 22:21 schreef WethouderHekking het volgende:
[..]
Ricky van Haaren, de nieuwe Barbara Barend
HMF, man, man, man. Dit ben ik niet van je gewend.quote:Op zondag 6 mei 2012 22:17 schreef Helpmefok het volgende:
Maar even serieus. Komend seizoen pakken we ronde 4cl, HEEL misschien halen we poulefase. Dan worden we derde. Anders poulefase EL.
ANYWAY; wij halen kwartfinale EL komend seizoen.
We zijn het er allemaal wel over eens dat het een treurige huldiging was hoor. Maar na de wedstrijd was het wel meesterlijk. Dat was eigenlijk de huldiging.quote:Op zondag 6 mei 2012 22:22 schreef Caland het volgende:
[..]
Jup, Kunnen ze in Duivendrecht nog wat van leren. Op P2![]()
![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |