Inderdaadquote:Op zondag 6 mei 2012 21:51 schreef Lastpost het volgende:
Overigens ook mooi om de traditionele top 3 weer in ere hersteld te zien, nu rustig toewerken naar een andere volgorde.
Really?quote:Van onze Telesportredactie
PSV'er Kevin Strootman PSV'er Kevin Strootman Foto: ANP
Heerenveen - De nederlaag van Heerenveen tegen Feyenoord betekende dat PSV genoegen moest nemen met de derde plek in de eredivisie. Tot frustratie van middenvelder Kevin Strootman.
"Je kunt ook niet verwachten van een club die elke topwedstrijd met vijf goals tegen verliest dat ze nu wel winnen!!", liet Strootman na de wedstrijd via twitter weten.
"Sekou Cissé scored a goal for us"quote:
Dat hele gereguleerde van wedstrijden was er niet, dat beviel me ook wel. Geen gezeik van stewards, geen fouillering... en zie, totaal geen problemenquote:Op zondag 6 mei 2012 21:51 schreef Irritatie100 het volgende:
Was best gezellig in De Kuip moet ik zeggen
quote:
twitter:Kevin_strootman twitterde op zondag 06-05-2012 om 17:08:03Je kan ook niet verwachten van een club die elke topwedstrijd met 5 goals tegen verliest dat ze nu wel winnen!! reageer retweet
quote:Op zondag 6 mei 2012 21:53 schreef Lastpost het volgende:
[..]twitter:Kevin_strootman twitterde op zondag 06-05-2012 om 17:08:03Je kan ook niet verwachten van een club die elke topwedstrijd met 5 goals tegen verliest dat ze nu wel winnen!! reageer retweet
Nee, inderdaad. Wel mooi dat die gasten op de bus gelijk bij de stewards terechtkwamen.quote:Op zondag 6 mei 2012 21:53 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Dat hele gereguleerde van wedstrijden was er niet, dat beviel me ook wel. Geen gezeik van stewards, geen fouillering... en zie, totaal geen problemen
Zelfs als hij niet speelt faalt Swerts blijkbaar nogquote:Op zondag 6 mei 2012 21:55 schreef Muto het volgende:
En Swerts met zijn liedje.
Ik dacht Artje moet blijven.
Massaal die naar Strootman sturenquote:
Het is wel een erg rustige jongen hè. Misschien is hij gewoon niet zo'n feestbeest.quote:Op zondag 6 mei 2012 21:56 schreef Cara het volgende:
ja dat was eigenlijk beetje wat ik niet snapte, Bakkal was de hele tijd bezig met een interview en sjokte maar de hele tijd achter de groep aan alsof ie er geen zin in had. was ook het eerst weer weg.
Volgens mij verstond echt niemand wat ie zong. Iedereen om mij heen keekquote:Op zondag 6 mei 2012 21:55 schreef Muto het volgende:
En Swerts met zijn liedje.
Ik dacht Artje moet blijven.
quote:Op zondag 6 mei 2012 21:56 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Zelfs als hij niet speelt faalt Swerts blijkbaar nog
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |