Dat van Cissé was zieligquote:Op zondag 6 mei 2012 21:41 schreef Cara het volgende:
het was af en toe wel een beetje awkard trouwens.. Cisse die aan t zingen wasof otje moet blijven!
goed zo swerts
Ik dacht eerst dattie het over zichzelf had. Ja, dan blijft het stil jaquote:Op zondag 6 mei 2012 21:41 schreef Cara het volgende:
het was af en toe wel een beetje awkard trouwens.. Cisse die aan t zingen wasof otje moet blijven!
goed zo swerts
Verstond t niet.quote:Op zondag 6 mei 2012 21:42 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Dat van Cissé was zielig
Niemand zong mee
Dit jaquote:
volgens mij deed ie het BMI liedje met zn eigen naam erinquote:
Hij had verkeerde ritme ook.quote:Op zondag 6 mei 2012 21:43 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Dit ja
Mooiste moment (behoudens de opkomst) vond ik overigens nog wel dat Lee Towers het Legioen zelf nog even zonder muziek het YNWA liet zingen. Zo machtig mooi
Althans, dit was de bedoeling.quote:Op zondag 6 mei 2012 21:44 schreef Cara het volgende:
[..]
volgens mij deed ie het BMI liedje met zn eigen naam erin
Arme Cissé.quote:Op zondag 6 mei 2012 21:44 schreef Cara het volgende:
[..]
volgens mij deed ie het BMI liedje met zn eigen naam erin
Hier stond ook bij. Zo mooi. Guyon er nog bij.quote:Op zondag 6 mei 2012 21:42 schreef TheFastOne het volgende:
En nog maar een Guidetti foto dan.
[ afbeelding ]
Nosquote:Nos.nl
Bij stadion De Kuip in Rotterdam zijn zo'n 10.000 Feyenoordfans bij elkaar gekomen om de tweede plek in de Eredivisie te vieren.
De Boer die denkt dat hij minimaal net zo goed wordt als Özilquote:Op zondag 6 mei 2012 21:34 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Vormer ?
Edit :
Nee Eriksen, lijkt me sterk dat we die volgend jaar in de selectie hebben.
Nos was sowieso weer denigrerend bezig over het feestjequote:
quote:FC Twente geeft zijn fans die vandaag naar Venlo zijn gereisd hun geld terug. De boze trainer Steve McClaren noemde de uitslag (4-2 verlies) en de wijze waarop de nederlaag tot stand kwam 'beschamend’. "Ik schaam me voor mijn team, dit is onacceptabel. We zijn onze trots kwijtgeraakt in de laatste wedstrijden. Het is goed dat we een gebaar maken naar de fans.”
McClaren zag zijn ploeg tegen VVV-Venlo lange tijd domineren, veel kansen missen en in de slotfase door gebrek aan vechtlust onderuit gaan. "We hebben spelers nodig die kunnen en willen vechten voor FC Twente. Dat mis ik de laatste tijd. Dit is Twente onwaardig.”
Nee een Ajaxsupporter. Niet dat er verschil in zit.quote:Op zondag 6 mei 2012 21:47 schreef zoekeenleven het volgende:
[..]
Zit daar een debiel die berichtjes te typen ofzo![]()
'nuff saidquote:Op zondag 6 mei 2012 21:47 schreef GekkeGerrit- het volgende:
[..]
Nee een Ajaxsupporter. Niet dat er verschil in zit.
Wat doe je voor werk dan?quote:Op zondag 6 mei 2012 21:48 schreef PizzaGeit het volgende:
Heb die tune al heel de dag in mn hoofd, begon m te fluiten tijdens het werken
Al die mensen mij zo vaag aankijken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |