Jammer dat hij niet meer kan voetballen als hij in de 16 komt, maar vooruitquote:Op zondag 6 mei 2012 21:30 schreef Grifte het volgende:
[..]
Beste speler dit seizoen, wat een inzicht, techniek en aggresiviteit (positief)
Inderdaad, achja anders speel je ook niet in de Eredivisie hequote:Op zondag 6 mei 2012 21:30 schreef Merkie het volgende:
[..]
Jammer dat hij niet meer kan voetballen als hij in de 16 komt, maar vooruit.
En hij heeft z'n contract verlengdquote:Op zondag 6 mei 2012 21:32 schreef Helpmefok het volgende:
Gewoon in je tweede fucking seizoen de zilveren schoen pakken... Da. Fuq.
Er zaten er 25.000+!quote:Op zondag 6 mei 2012 21:37 schreef Cara het volgende:
had eigenlijk nog wel meer mensen verwacht vanavond.. maar de sfeer was goed
Ja, 30.000.quote:
preciesquote:
quote:
Waar zei ik dan dat dit niet het geval is.quote:Op zondag 6 mei 2012 21:33 schreef Lastpost het volgende:
Hebben we alvast een zilveren en bronzen schoen winnaar in de selectie komend seizoen.
Dat van Cissé was zieligquote:Op zondag 6 mei 2012 21:41 schreef Cara het volgende:
het was af en toe wel een beetje awkard trouwens.. Cisse die aan t zingen wasof otje moet blijven!
goed zo swerts
Ik dacht eerst dattie het over zichzelf had. Ja, dan blijft het stil jaquote:Op zondag 6 mei 2012 21:41 schreef Cara het volgende:
het was af en toe wel een beetje awkard trouwens.. Cisse die aan t zingen wasof otje moet blijven!
goed zo swerts
Verstond t niet.quote:Op zondag 6 mei 2012 21:42 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Dat van Cissé was zielig
Niemand zong mee
Dit jaquote:
volgens mij deed ie het BMI liedje met zn eigen naam erinquote:
Hij had verkeerde ritme ook.quote:Op zondag 6 mei 2012 21:43 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Dit ja
Mooiste moment (behoudens de opkomst) vond ik overigens nog wel dat Lee Towers het Legioen zelf nog even zonder muziek het YNWA liet zingen. Zo machtig mooi
Althans, dit was de bedoeling.quote:Op zondag 6 mei 2012 21:44 schreef Cara het volgende:
[..]
volgens mij deed ie het BMI liedje met zn eigen naam erin
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |