Dat heet sfeer. Meer sfeer met een 2e plek dan jullie feestje.quote:Op zondag 6 mei 2012 22:18 schreef Devv het volgende:
Was het vandaag eigenlijk een huldiging of een seizoensafsluiting?
Ricky van Haaren, de nieuwe Barbara Barendquote:
Zo ken ik je weerquote:Op zondag 6 mei 2012 22:21 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Doe ik te realistisch. Oké. Komend jaar noemen we ons de eerste en kaatste club die een Europese prijs pakten in NL. Maar de laatste pakten we NIET in De Kuip, maar in de aRENa.
quote:Op zondag 6 mei 2012 22:20 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
PSV betaalt het salaris van Bakkal en helpt ons daarmee vCL in ten kosten van hun eigen club.
Wat een bazen in Eindhoven.
Hè brands, doe eens Cabral kopen voor 8 miljoen.
Veel mooier dan het Ajaxfeesje op dat grasveld.quote:Op zondag 6 mei 2012 22:21 schreef jakees het volgende:
[..]
Dat heet sfeer. Meer sfeer met een 2e plek dan jullie feestje.
Ook een pot?quote:Op zondag 6 mei 2012 22:21 schreef WethouderHekking het volgende:
[..]
Ricky van Haaren, de nieuwe Barbara Barend
HMF, man, man, man. Dit ben ik niet van je gewend.quote:Op zondag 6 mei 2012 22:17 schreef Helpmefok het volgende:
Maar even serieus. Komend seizoen pakken we ronde 4cl, HEEL misschien halen we poulefase. Dan worden we derde. Anders poulefase EL.
ANYWAY; wij halen kwartfinale EL komend seizoen.
We zijn het er allemaal wel over eens dat het een treurige huldiging was hoor. Maar na de wedstrijd was het wel meesterlijk. Dat was eigenlijk de huldiging.quote:Op zondag 6 mei 2012 22:22 schreef Caland het volgende:
[..]
Jup, Kunnen ze in Duivendrecht nog wat van leren. Op P2![]()
![]()
![]()
Heeft Nederland tenminste 1 waardig feest gehad dit jaarquote:
HEB JE EEN BRON?quote:Op zondag 6 mei 2012 22:23 schreef TheGreatHooD het volgende:
[..]
HMF, man, man, man. Dit ben ik niet van je gewend.
Komend seizoen halen we de groepsfase met een zinderende wedstrijd tegen een topploeg in de laatste voorronde. Dan worden we 2e in de poulefase en wat er dan gaat gebeuren zal ik nog niet verklappen
You're free to quote
Ohja, en Guidetti blijft
quote:Op zondag 6 mei 2012 22:03 schreef Muto het volgende:
Dekatria
Pizzageit
Charmed_Angel![]()
Merkie
De rest
Helemaal mee eens sletje. En IEDEREEN. zal weten dat jij en ik t goed zagen.quote:Op zondag 6 mei 2012 22:23 schreef TheGreatHooD het volgende:
[..]
Komend seizoen halen we de groepsfase met een zinderende wedstrijd tegen een topploeg in de laatste voorronde. Dan worden we 2e in de poulefase en wat er dan gaat gebeuren zal ik nog niet verklappen
You're free to quote
Ohja, en Guidetti blijft
Bij ons ook. En niet bij 1 wedstrijd, maar bij alle wedstrijden tegen de toppers. Onder andere de 4-2.quote:Op zondag 6 mei 2012 22:23 schreef Devv het volgende:
[..]
We zijn het er allemaal wel over eens dat het een treurige huldiging was hoor. Maar na de wedstrijd was het wel meesterlijk. Dat was eigenlijk de huldiging.
Inderdaad dit is geen avond om serieus te gaan zitten doenquote:Op zondag 6 mei 2012 22:23 schreef TheGreatHooD het volgende:
[..]
Ohja, en Guidetti blijft
Wij zijn helemaal leip. Echt waarquote:Op zondag 6 mei 2012 22:24 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Helemaal mee eens sletje. En IEDEREEN. zal weten dat jij en ik t goed zagen.
Visionairs.
Voor het nageslacht.quote:
Naah, laat die joden maar in de ED. Dan kunnen ze elk jaar nacompetitie spelenquote:
Het was dan ook geen huldiging. Maar wel fucking gezellig en een een bedankje richting de spelers, staff en directie die deze prachtige club weer uit de shit hebben geholpen. Dit was niet alleen de afsluiting van dit seizoen, maar de afsluiting van een periode van teringzooi met aan het einde gelukkig nog wat leuks (2e plek dus).quote:Op zondag 6 mei 2012 22:27 schreef Devv het volgende:
[..]
In Amsterdam wachten ze liever totdat de prijzen binnen zijn en er echt iets te vieren valt.
Wat een feestje zeg in Duivendrecht.quote:Op zondag 6 mei 2012 22:27 schreef Devv het volgende:
[..]
In Amsterdam wachten ze liever totdat de prijzen binnen zijn en er echt iets te vieren valt.
Zelfde hierquote:Op zondag 6 mei 2012 22:28 schreef Caland het volgende:
[..]
Geloof mij, ik ben 3 keer dood gegaan bij die 1-0.
Is dat nog ergens terug te zien? Kon het zelf niet zien in De Kuip.quote:Op zondag 6 mei 2012 22:30 schreef Dekatria het volgende:
Die glimlach van Koeman toen hij vandaag het veld van de Kuip betrad was erg mooi
Je kunt het hier net zien. Die glimlach spreekt boekdelenquote:Op zondag 6 mei 2012 22:31 schreef Typisch het volgende:
[..]
Is dat nog ergens terug te zien? Kon het zelf niet zien in De Kuip.
Hey Leroy, Champions League jonguhquote:Op zondag 6 mei 2012 22:33 schreef Chiappucci het volgende:
Leroy werd ook in Venlo uitgezwaaid
vanaf 2.10
Wij zijn de beste van AMSTERDAM etc...quote:Op zondag 6 mei 2012 22:37 schreef Fuszy het volgende:
was van gaal echt eerste keus? Ik dacht dat er alleen gepolst was of hij interesse zou hebben.
Zal wel CSKA - Arsenal worden ofzoquote:Op zondag 6 mei 2012 22:40 schreef Slobeend het volgende:
Als we heel veel geluk hebben tijdens vCL-loting, loten we eerst Motherwell en daarna Panathinaikos.
quote:Op zondag 6 mei 2012 22:43 schreef WHATSHESAID het volgende:
Sjek na een stuk over Feyenoord: "Goed, Ajax kampioen, feyenoord tweede"
Sjek will be sjek.quote:Op zondag 6 mei 2012 22:43 schreef WHATSHESAID het volgende:
Het is nog moeilijk te geloven voor sommigenquote:Op zondag 6 mei 2012 22:43 schreef WHATSHESAID het volgende:
quote:Op zondag 6 mei 2012 22:43 schreef WHATSHESAID het volgende:
Eredivisielive.nl zit er vol van, alhoewel vol, toch een stuk of acht filmpjes geloof ik.quote:Op zondag 6 mei 2012 22:45 schreef Yesse het volgende:
Ik had gehoopt op beelden van vanavond... Ik kon er niet bij zijn (zat aan de andere kant van het land bij schoonfamilie) dus alle beelden zijn welkom!!
8 is toch veel te weinig... Ik heb die al een paar keer gezien. Ik wil meeeeeeeeerquote:Op zondag 6 mei 2012 22:46 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Eredivisielive.nl zit er vol van, alhoewel vol, toch een stuk of acht filmpjes geloof ik.
wut?quote:Op zondag 6 mei 2012 22:46 schreef Typisch het volgende:
Maat van mij is nacht bewaker/portier (oid) bij Van der Valk in Ridderkerk die vertelde dat vorige week Fernandez en Schaken met 2 poolse hoertjes/sletjes naar een hotelkamer liepen. Met de woorden ''what happens in Vegas stays in Vegas, he''.
Maar Usain Schaken heeft volgens mij gewoon een gezinnetje.
Toch typischquote:Op zondag 6 mei 2012 22:46 schreef Typisch het volgende:
Maat van mij is nacht bewaker/portier (oid) bij Van der Valk in Ridderkerk die vertelde dat vorige week Fernandez en Schaken met 2 poolse hoertjes/sletjes naar een hotelkamer liepen. Met de woorden ''what happens in Vegas stays in Vegas, he''.
morgen pas zichtbaar voor niet abonneesquote:Op zondag 6 mei 2012 22:46 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Eredivisielive.nl zit er vol van, alhoewel vol, toch een stuk of acht filmpjes geloof ik.
Hij zal toch wel wat inspraak hebben waar hij naar toe wil?quote:
Ik doe er nog wel een paar uploaden... Maar merendeel alleen maar supportersquote:Op zondag 6 mei 2012 22:47 schreef Yesse het volgende:
[..]
8 is toch veel te weinig... Ik heb die al een paar keer gezien. Ik wil meeeeeeeeer
Frank zat van de week bij VI, ik heb het maar overgeslagen.quote:Op zondag 6 mei 2012 22:45 schreef PizzaGeit het volgende:
Ronald de Boer is nog een grotere zeikerd dan Frank
Denk dat morgen Studio Sport wel online komt met beelden.quote:Op zondag 6 mei 2012 22:47 schreef Yesse het volgende:
[..]
8 is toch veel te weinig... Ik heb die al een paar keer gezien. Ik wil meeeeeeeeer
Plus een beetje irritant... "Oh neeee ze lopen nu met de bus mee, ALS DAT MAAR GOED GAAT"quote:
Nee joh, vrijdag was prachtig bij VIquote:Op zondag 6 mei 2012 22:48 schreef WethouderHekking het volgende:
[..]
Frank zat van de week bij VI, ik heb het maar overgeslagen.
Hopelijk zit morgen Bossie er weer eens.
Bert van Marwijk morgenquote:Op zondag 6 mei 2012 22:48 schreef WethouderHekking het volgende:
[..]
Frank zat van de week bij VI, ik heb het maar overgeslagen.
Hopelijk zit morgen Bossie er weer eens.
Als dat waar is, is dat diep triest.quote:Op zondag 6 mei 2012 22:46 schreef Typisch het volgende:
quote:Op zondag 6 mei 2012 22:50 schreef Caland het volgende:
Wijnaldum baalt: ''Liever tweede dan KNVB Beker''
PSV kan spreken van een mislukt seizoen. Dat vindt althans Georginio Wijnaldum. De ploeg uit Eindhoven won op de slotdag van de competitie weliswaar met 1-3 van Excelsior, maar bleef derde omdat Feyenoord drie punten pakte bij SC Heerenveen.
''Dit is voor PSV een mislukt seizoen'', zei Wijnaldum na de winst in Kralingen. Dat zijn ploeg dit seizoen met de KNVB Beker wel een prijs pakte, doet de middenvelder weinig. ''Ik had liever die KNVB Beker niet gehad en dan wel tweede geworden.''
Wijnaldum kwam afgelopen zomer over van Feyenoord. Uitgerekend die ploeg houdt PSV nu uit de voorronde van de Champions League. ''Ach, ik gun het Feyenoord wel, maar ik had liever gehad dat PSV tweede was geworden'', zegt de neo-international. ''We hebben het na de winterstop laten liggen. In de eerste seizoenshelft voetbalden we heel goed, daarna ging eigenlijk alles mis. Daarom zijn we nu derde geworden.''
Dan hebben ze geluk dat de kranten hier niet zo zijn zoals in Engeland, ik zie de voorpagina,s al voor mequote:Op zondag 6 mei 2012 22:46 schreef Typisch het volgende:
Achgos.quote:Op zondag 6 mei 2012 22:50 schreef Caland het volgende:
Wijnaldum baalt: ''Liever tweede dan KNVB Beker''
PSV kan spreken van een mislukt seizoen. Dat vindt althans Georginio Wijnaldum. De ploeg uit Eindhoven won op de slotdag van de competitie weliswaar met 1-3 van Excelsior, maar bleef derde omdat Feyenoord drie punten pakte bij SC Heerenveen.
''Dit is voor PSV een mislukt seizoen'', zei Wijnaldum na de winst in Kralingen. Dat zijn ploeg dit seizoen met de KNVB Beker wel een prijs pakte, doet de middenvelder weinig. ''Ik had liever die KNVB Beker niet gehad en dan wel tweede geworden.''
Wijnaldum kwam afgelopen zomer over van Feyenoord. Uitgerekend die ploeg houdt PSV nu uit de voorronde van de Champions League. ''Ach, ik gun het Feyenoord wel, maar ik had liever gehad dat PSV tweede was geworden'', zegt de neo-international. ''We hebben het na de winterstop laten liggen. In de eerste seizoenshelft voetbalden we heel goed, daarna ging eigenlijk alles mis. Daarom zijn we nu derde geworden.''
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |