Ik doe er nog wel een paar uploaden... Maar merendeel alleen maar supportersquote:Op zondag 6 mei 2012 22:47 schreef Yesse het volgende:
[..]
8 is toch veel te weinig... Ik heb die al een paar keer gezien. Ik wil meeeeeeeeer
Frank zat van de week bij VI, ik heb het maar overgeslagen.quote:Op zondag 6 mei 2012 22:45 schreef PizzaGeit het volgende:
Ronald de Boer is nog een grotere zeikerd dan Frank
Denk dat morgen Studio Sport wel online komt met beelden.quote:Op zondag 6 mei 2012 22:47 schreef Yesse het volgende:
[..]
8 is toch veel te weinig... Ik heb die al een paar keer gezien. Ik wil meeeeeeeeer
Plus een beetje irritant... "Oh neeee ze lopen nu met de bus mee, ALS DAT MAAR GOED GAAT"quote:
Nee joh, vrijdag was prachtig bij VIquote:Op zondag 6 mei 2012 22:48 schreef WethouderHekking het volgende:
[..]
Frank zat van de week bij VI, ik heb het maar overgeslagen.
Hopelijk zit morgen Bossie er weer eens.
Bert van Marwijk morgenquote:Op zondag 6 mei 2012 22:48 schreef WethouderHekking het volgende:
[..]
Frank zat van de week bij VI, ik heb het maar overgeslagen.
Hopelijk zit morgen Bossie er weer eens.
Als dat waar is, is dat diep triest.quote:Op zondag 6 mei 2012 22:46 schreef Typisch het volgende:
Maat van mij is nacht bewaker/portier (oid) bij Van der Valk in Ridderkerk die vertelde dat vorige week Fernandez en Schaken met 2 poolse hoertjes/sletjes naar een hotelkamer liepen. Met de woorden ''what happens in Vegas stays in Vegas, he''.
Maar Usain Schaken heeft volgens mij gewoon een gezinnetje.
quote:Op zondag 6 mei 2012 22:50 schreef Caland het volgende:
Wijnaldum baalt: ''Liever tweede dan KNVB Beker''
PSV kan spreken van een mislukt seizoen. Dat vindt althans Georginio Wijnaldum. De ploeg uit Eindhoven won op de slotdag van de competitie weliswaar met 1-3 van Excelsior, maar bleef derde omdat Feyenoord drie punten pakte bij SC Heerenveen.
''Dit is voor PSV een mislukt seizoen'', zei Wijnaldum na de winst in Kralingen. Dat zijn ploeg dit seizoen met de KNVB Beker wel een prijs pakte, doet de middenvelder weinig. ''Ik had liever die KNVB Beker niet gehad en dan wel tweede geworden.''
Wijnaldum kwam afgelopen zomer over van Feyenoord. Uitgerekend die ploeg houdt PSV nu uit de voorronde van de Champions League. ''Ach, ik gun het Feyenoord wel, maar ik had liever gehad dat PSV tweede was geworden'', zegt de neo-international. ''We hebben het na de winterstop laten liggen. In de eerste seizoenshelft voetbalden we heel goed, daarna ging eigenlijk alles mis. Daarom zijn we nu derde geworden.''
Dan hebben ze geluk dat de kranten hier niet zo zijn zoals in Engeland, ik zie de voorpagina,s al voor mequote:Op zondag 6 mei 2012 22:46 schreef Typisch het volgende:
Maat van mij is nacht bewaker/portier (oid) bij Van der Valk in Ridderkerk die vertelde dat vorige week Fernandez en Schaken met 2 poolse hoertjes/sletjes naar een hotelkamer liepen. Met de woorden ''what happens in Vegas stays in Vegas, he''.
Maar Usain Schaken heeft volgens mij gewoon een gezinnetje.
Achgos.quote:Op zondag 6 mei 2012 22:50 schreef Caland het volgende:
Wijnaldum baalt: ''Liever tweede dan KNVB Beker''
PSV kan spreken van een mislukt seizoen. Dat vindt althans Georginio Wijnaldum. De ploeg uit Eindhoven won op de slotdag van de competitie weliswaar met 1-3 van Excelsior, maar bleef derde omdat Feyenoord drie punten pakte bij SC Heerenveen.
''Dit is voor PSV een mislukt seizoen'', zei Wijnaldum na de winst in Kralingen. Dat zijn ploeg dit seizoen met de KNVB Beker wel een prijs pakte, doet de middenvelder weinig. ''Ik had liever die KNVB Beker niet gehad en dan wel tweede geworden.''
Wijnaldum kwam afgelopen zomer over van Feyenoord. Uitgerekend die ploeg houdt PSV nu uit de voorronde van de Champions League. ''Ach, ik gun het Feyenoord wel, maar ik had liever gehad dat PSV tweede was geworden'', zegt de neo-international. ''We hebben het na de winterstop laten liggen. In de eerste seizoenshelft voetbalden we heel goed, daarna ging eigenlijk alles mis. Daarom zijn we nu derde geworden.''
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |