Ouwe pik, ouwe pijp.quote:
Zal best wel, maar Heerenveen voetbalt niet meerquote:
Het maatpak van Marcel Brands.quote:Op zondag 6 mei 2012 15:57 schreef FireFox1 het volgende:
Wat kan er nog verkocht worden in en rond Eindhoven?
Nee man, ik hoop juist dat Feyenoord tweede wordt, lees mijn eerdere posts er maar op na. Ten eerste gun ik het ze van harte en ten tweede wil ik Ajax en Feyenoord eindelijk weer in de top 2. Het tijdperk van de Kaasboeren, Brabantse boeren en Duitse boeren moet nu maar eens over zijnquote:
Niet dus.quote:Op zondag 6 mei 2012 15:58 schreef bianconeri het volgende:
De KNVB moet echt optreden want dit kan gewoon echt niet.
Normaal gesproken staat Heerenveen allang voor tegen Feyenoord maar gaat nu(expres duidelijk) erg slecht spelen.
Ik ben niet voor Psv, Heerenveen of Feyenoord.
Feyenoord verdient het ook het meeste.
Maar serieus dan stuurt Nl Feyenoord de vCL in![]()
Wat voor modderfiguur wil je slaan zeg, die vliegen er tegen de simpelste ploeg in vCL nog dik uit.
Dus doe maar lekker Psv, slecht jaar gehad maar beste ploeg.
Ja PSV is echt zoveel beter dan Feyenoord. Daarom staan ze onder Feyenoordquote:Op zondag 6 mei 2012 15:58 schreef bianconeri het volgende:
Normaal gesproken staat Heerenveen allang voor tegen Feyenoord maar gaat nu(expres duidelijk) erg slecht spelen.
Wat voor modderfiguur wil je slaan zeg, die vliegen er tegen de simpelste ploeg in vCL nog dik uit.
Dat is nog wel het ergste jaquote:Op zondag 6 mei 2012 15:58 schreef Dj_Day-V het volgende:
Bij Feyenoord denken ze dat ze de voorronde door komen
Bij PSV dachten ze dat ze vCL gingen halenquote:Op zondag 6 mei 2012 15:58 schreef Dj_Day-V het volgende:
Jaquote:Op zondag 6 mei 2012 15:58 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Ja PSV is echt zoveel beter dan Feyenoord. Daarom staan ze onder Feyenoord![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Flikker een end op man. Heerenveen verliest echt niet expres. Ze hebben alles gegevenquote:Op zondag 6 mei 2012 15:58 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Nee man, ik hoop juist dat Feyenoord tweede wordt, lees mijn eerdere posts er maar op na. Ten eerste gun ik het ze van harte en ten tweede wil ik Ajax en Feyenoord eindelijk weer in de top 2. Het tijdperk van de Kaasboeren, Brabantse boeren en Duitse boeren moet nu maar eens over zijn
Gewoon, want #14.quote:
hahahah even quoten om te lachenquote:Op zondag 6 mei 2012 15:58 schreef bianconeri het volgende:
Wat een domme reactie is dit zeg.quote:Op zondag 6 mei 2012 15:58 schreef bianconeri het volgende:
Dat Feyenoord daarvoor de hulp van Heerenveen nodig heeft zegt toch eigenlijk wel genoeg?quote:Op zondag 6 mei 2012 15:58 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ja, zo'n kleine 70 minuten. Wat iedereen vooraf al voorspelde. Toeval zeker?quote:Op zondag 6 mei 2012 15:59 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Flikker een end op man. Heerenveen verliest echt niet expres. Ze hebben alles gegeven
Dan moet de KNVB maar niet van die vage regels bedenkenquote:Op zondag 6 mei 2012 15:59 schreef Bonkers. het volgende:
[..]
Als ik me ergens op verheug vanavond is het wel zijn kop en geblaat over vervalsing.
Natuurlijk verliezen ze wel expres, doe normaalquote:Op zondag 6 mei 2012 15:59 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Flikker een end op man. Heerenveen verliest echt niet expres. Ze hebben alles gegeven
Gaat niet gebeuren idd, al het startgeld voor Bassie Ajaxquote:Op zondag 6 mei 2012 15:58 schreef Dj_Day-V het volgende:
Jaquote:Op zondag 6 mei 2012 16:00 schreef Zorro het volgende:
[..]
Ja, zo'n kleine 70 minuten. Wat iedereen vooraf al voorspelde. Toeval zeker?
quote:Op zondag 6 mei 2012 15:58 schreef bianconeri het volgende:
Dat wel. Maar dat is niet het probleem van Feyenoord/Heerenveen.quote:Op zondag 6 mei 2012 16:00 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
Dan moet de KNVB maar niet van die vage regels bedenken
Volgens mij maalt niemand er echt om neequote:Op zondag 6 mei 2012 15:59 schreef Glijdt_licht het volgende:
De Friezen waar ik gister mee praatte wilden verliezen, want ze hadden liever Feyenoord dan PSV in de vCL.
En terecht.quote:Op zondag 6 mei 2012 15:59 schreef Glijdt_licht het volgende:
De Friezen waar ik gister mee praatte wilden verliezen, want ze hadden liever Feyenoord dan PSV in de vCL.
T'is idd erg triest volkquote:Op zondag 6 mei 2012 16:01 schreef honkeytonk het volgende:
Elke keer dat ik een PSV'er hoor klagen over H'veen lach ik mij helemaal kapot
Extra leuk nu PSV de CL ook nog eens helemaal mislooptquote:Op zondag 6 mei 2012 16:01 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Nee, dat is de verkeerde![]()
Het is deze:
[ afbeelding ]
Dit. Ook bij elke Ajacied die over Dynamo Zagreb en Lyon begint trouwensquote:Op zondag 6 mei 2012 16:01 schreef honkeytonk het volgende:
quote:Op zondag 6 mei 2012 16:02 schreef FL_Freak het volgende:
MODJES ik denk dat er genoeg getrolled is he? Verwijder de trolls aub.
Ga dan weg uit dit topic.quote:Op zondag 6 mei 2012 16:02 schreef FL_Freak het volgende:
Modjes genieten.quote:Op zondag 6 mei 2012 16:02 schreef FL_Freak het volgende:
Slecht verliezerquote:Op zondag 6 mei 2012 16:02 schreef FL_Freak het volgende:
niet huilen poepjequote:Op zondag 6 mei 2012 16:02 schreef FL_Freak het volgende:
HHAHAHAHAHHAHAAquote:Op zondag 6 mei 2012 16:02 schreef FL_Freak het volgende:
De trolls die klagen over Heerenveen? Eensch.quote:Op zondag 6 mei 2012 16:02 schreef FL_Freak het volgende:
Dat heb ik als ik de reacties van Ajax-supporters na een zekere wedstrijd in Zagreb vergelijk met hun reacties nu PSV in dezelfde situatie zit.quote:Op zondag 6 mei 2012 16:01 schreef honkeytonk het volgende:
Met jou te beginnen?quote:Op zondag 6 mei 2012 16:02 schreef FL_Freak het volgende:
quote:Op zondag 6 mei 2012 16:03 schreef napoleonfour het volgende:
hopen op interviews leroy fer en ginnie.
quote:Op zondag 6 mei 2012 16:02 schreef Grifte het volgende:
NIETS IS STERKER DAN DAT ENE WOORD:
FEYENOOOOOOOOOOOORD MIJN FEYENOOOOORD
Dat woord wat je hier gebruikt vind ik tien keer erger.quote:Op zondag 6 mei 2012 16:03 schreef RvLaak het volgende:
Kunnen er geen bans worden uitgedeeld voor die kanker gif?
quote:Op zondag 6 mei 2012 16:03 schreef napoleonfour het volgende:
hopen op interviews leroy fer en ginnie.
Wat een domme terug reactie zeg, een mod met zo'n domme reactie hahaquote:
Alles gegeven? Ja haha inderdaad hoor. Geloof je het zelf?quote:Op zondag 6 mei 2012 15:59 schreef RvLaak het volgende:
Alsof plaats wat zegt over kwalitatief op papier.quote:Op zondag 6 mei 2012 15:58 schreef ClapClapYourHands het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Nou sorry hoor maar:quote:
Ja idd mooi gezegd.quote:Op zondag 6 mei 2012 16:00 schreef Kansenjongere het volgende:
[..]
Dat Feyenoord daarvoor de hulp van Heerenveen nodig heeft zegt toch eigenlijk wel genoeg?
Die slaat echt noch kant noch wal. Hij is blij dat hij de beker wint. Staat los van de eredivisie..quote:Op zondag 6 mei 2012 16:00 schreef Gramulanion het volgende:
Ik heb nog een leuk plaatje jongens:
[ afbeelding ]
Zie jij Guidetti op het veld vandaag?quote:Op zondag 6 mei 2012 16:04 schreef Zorro het volgende:
Gun het die Feyenoorders nou, het is al vevelend genoeg dat ze volgend jaar zonder Guidetti weer gewoon moeten vechten om play-offs voor EL te halen
Leuk voor de Graafschapquote:
Ga weg man. De KNVB moet PSV Europa in sturen omdat ze beter zijn?quote:Op zondag 6 mei 2012 16:03 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Wat een domme terug reactie zeg, een mod met zo'n domme reactie haha
Waarom? Wat is er zo dom? Terwijl inhoudt gewoon klopt hoor.
vechten voor eredivisiebehoud bedoe jequote:Op zondag 6 mei 2012 16:04 schreef Zorro het volgende:
Gun het die Feyenoorders nou, het is al vevelend genoeg dat ze volgend jaar zonder Guidetti weer gewoon moeten vechten om play-offs voor EL te halen
whahahaquote:
Deze wedstrijd als maatstaf nemenquote:Op zondag 6 mei 2012 16:04 schreef feeling_sinister het volgende:
[..]
Zie jij Guidetti op het veld vandaag?![]()
![]()
Of de meeste subsidie?quote:Op zondag 6 mei 2012 16:04 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ga weg man. De KNVB moet PSV Europa in sturen omdat ze beter zijn?
Zullen we dan maar geen competitie meer spelen en gewoon de stand beslissen op basis van de meeste aankopen?
Je hebt gelijk, de beker is ook leuk.quote:Op zondag 6 mei 2012 16:04 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Die slaat echt noch kant noch wal. Hij is blij dat hij de beker wint. Staat los van de eredivisie..
En als PSV gewoon normaal gepresteerd had, waren ze allang zeker geweest van plek 2.quote:Op zondag 6 mei 2012 16:04 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Ja idd mooi gezegd.
Iedereen weet dat Heerenveen expres verliest.
Das ook heel duidelijk te zien.
dus in een niet vervalsde competitie was Psv gewoon boven Feyenoord geeindigd.
Dus gewoon Vitesse CL in!quote:Op zondag 6 mei 2012 16:04 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ga weg man. De KNVB moet PSV Europa in sturen omdat ze beter zijn?
Zullen we dan maar geen competitie meer spelen en gewoon de stand beslissen op basis van de meeste aankopen?
Feyenoord - Psv 2-0quote:Op zondag 6 mei 2012 16:03 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Wat een domme terug reactie zeg, een mod met zo'n domme reactie haha
Waarom? Wat is er zo dom? Terwijl inhoudt gewoon klopt hoor.
[..]
Alles gegeven? Ja haha inderdaad hoor. Geloof je het zelf?
Wat een onzin zeg.
[..]
Alsof plaats wat zegt over kwalitatief op papier.
Blondje.
[..]
Nou sorry hoor maar:
Feyenoord of Psv wie heeft de betere ploeg?
Das toch echt duidelijk Psv hoor.
Feyenoord speelt ver echt heel ver boven hun niveau, die spelen voor zelfde geld volgend jaar weer voor plaats 10 ofzo.
Omdat Excelsior geen supporters heeft. Zijn gewone Feyenoord fans met een kleinere beurs.quote:Op zondag 6 mei 2012 16:04 schreef Harveo het volgende:
hoezo zingen die kut kinder bij.excelsior waar is dafeestje terwijl ze degraderen
En als en als.quote:Op zondag 6 mei 2012 16:05 schreef aight1 het volgende:
Als Ajax toch eens op de plaats van PSV had gestaan vandaagdan was er per minuut een nieuw topic nodig waarschijnlijk
quote:Op zondag 6 mei 2012 16:05 schreef aight1 het volgende:
Als Ajax toch eens op de plaats van PSV had gestaan vandaagdan was er per minuut een nieuw topic nodig waarschijnlijk
quote:Op zondag 6 mei 2012 16:06 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Feyenoord - Psv 2-0
Psv - Feyenoord 3-2
feyenoord +1 doelpunt winst dus beter. ja goedzo
Ik snap het heel goed.quote:Op zondag 6 mei 2012 16:00 schreef Zeroku het volgende:
[..]. De KNVB kiest ook echt de teams die Europa in gaan.
Zeg gewoon niks als je er niets van snapt.
ahhhwquote:Op zondag 6 mei 2012 16:05 schreef aight1 het volgende:
quote:Op zondag 6 mei 2012 16:06 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Feyenoord - Psv 2-0
Psv - Feyenoord 3-2
watquote:
Feyenoord heeft daar net zo veel kans op als alle andere Nederlandse topclubs hoorquote:Op zondag 6 mei 2012 16:05 schreef Whiteguy het volgende:
Ajax alvast gefeliciteerd met extra CL inkomsten. Feyenoord gaat natuurlijk nooit het eindtoernooi halen..
Daarom presteert de Graafschap jaar in jaar uit ook zo goedquote:Op zondag 6 mei 2012 16:05 schreef timmmmm het volgende:
Feyenoord speelt boven hun niveau, dat krijg je als dank als je zelfs als degradatievoetbal dreigt achter je club blijft staan. als je zo achter je club staat, gaat je club ook voor de volle 100.
Net als PSV - Groningen zeker?quote:Op zondag 6 mei 2012 16:06 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Ik snap het heel goed.
Maar jij met deze domme opmerking schijnbaar niet.
Dit is een potje expres verliezen, iets wat competitie vervalsing is.
En das wel iets waar je tegen kan optreden als KNVB zijnde.
quote:Op zondag 6 mei 2012 16:06 schreef DaMart het volgende:
[..]
Feyenoord heeft daar net zo veel kans op als alle andere Nederlandse topclubs hoor.
Er is een .gif van een trollende Cabral ergens.quote:Op zondag 6 mei 2012 16:05 schreef Typisch het volgende:
Waar zijn die gifjes nu? Ik wil er een Feyenoord Gif van maken, iemand suggesties welke gif ik achter die van Pieters plak? Dus van een Feyenoorder.
Die goals mochten nooit vallenquote:Op zondag 6 mei 2012 16:06 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Feyenoord - Psv 2-0
Psv - Feyenoord 3-2
Och gutquote:Op zondag 6 mei 2012 16:06 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Ik snap het heel goed.
Maar jij met deze domme opmerking schijnbaar niet.
Dit is een potje expres verliezen, iets wat competitie vervalsing is.
En das wel iets waar je tegen kan optreden als KNVB zijnde.
Sterker nog, Feyenoord is de enige Nederlandse club die de afgelopen 10 jaar wat heeft gewonnen Europeesquote:Op zondag 6 mei 2012 16:06 schreef DaMart het volgende:
[..]
Feyenoord heeft daar net zo veel kans op als alle andere Nederlandse topclubs hoor.
Jij hebt die wedstrijd niet eens gezien.quote:
nee is nogal logisch, maar ze vielen wel he?quote:
Hoe kenne gij da wete?quote:Op zondag 6 mei 2012 16:07 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Jij hebt die wedstrijd niet eens gezien.
Meeloper.
Was daar nou terecht aan?quote:
Ineens heeft iedereen het gezien.quote:
Daarna ging het wel erg makkelijk. Maja, wat verwacht je dan ook...quote:Op zondag 6 mei 2012 16:08 schreef ender_xenocide het volgende:
Mooi dat Feyenoord voor staat, en als ik langs de lijn moet geloven heeft Heereveen tot de 1-1 netjes geprobeerd om ruim te winnen. Gelukkig niet gelukt maar volgens mij genoeg gedaan om aan de "sportieve" plicht te voldoen. Dus de PSV'ers hebben gewoon helemaal niets te zeiken.
Feyenoord Championsleague wie had dat nou gedacht aan het begin van het seizoen heeeeerlijk!!!!!!1
Haha ja idd.quote:Op zondag 6 mei 2012 16:01 schreef Van_Poppel het volgende:
Toch is het wel ironisch dat Heerenveen boven in het Fair-Play klassement staat.
Hun doelsaldo verdubbelen in 1 wedstrijdquote:
Ga je nou iedere post van mij terugzoeken?quote:Op zondag 6 mei 2012 16:08 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Was daar nou terecht aan?
Voor Heerenveen maakt het totaal niet uit als ze maar winnen of verliezen.
dus waarom dan niet gewoon je best doen want dan rol je zo'n Feyenoord op.
En tja dat die vieze buitenlanders(friezen) dat willen is logisch.
Maar een Nederlander wil liever Psv dan Feyenoord, omdat Psv punten voor je pakt terwijl Feyenoord alleen maar kansloos ten onder gaat.
2 extra wedstrijdenquote:Op zondag 6 mei 2012 16:08 schreef Boomeister het volgende:
Hoeveel krijgt feyenoord nou als ze de cl in gaan?
Goh, alle FOK!ers hier die niet voor PSV zijn denken daar anders over.quote:Op zondag 6 mei 2012 16:08 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Was daar nou terecht aan?
Voor Heerenveen maakt het totaal niet uit als ze maar winnen of verliezen.
dus waarom dan niet gewoon je best doen want dan rol je zo'n Feyenoord op.
En tja dat die vieze buitenlanders(friezen) dat willen is logisch.
Maar een Nederlander wil liever Psv dan Feyenoord, omdat Psv punten voor je pakt terwijl Feyenoord alleen maar kansloos ten onder gaat.
quote:
quote:
laat maar lekker zoquote:
Rood Fernandez gemist?quote:Op zondag 6 mei 2012 16:08 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Dat waren geen overtredingen
Dat was de 1-0 en de 3-2 voor PSV wel
Omdat ze meer PSV haten dan Nederlands voetbal.quote:Op zondag 6 mei 2012 16:09 schreef feeling_sinister het volgende:
[..]
Goh, alle FOK!ers hier die niet voor PSV zijn denken daar anders over.
PSV'ers en Ajacieden zijn gewoon zo arrogant dat ze denken voor heel Nederland te kunnen sprekenquote:Op zondag 6 mei 2012 16:09 schreef feeling_sinister het volgende:
[..]
Goh, alle FOK!ers hier die niet voor PSV zijn denken daar anders over.
Nee, dat lijkt me uitgesloten.quote:Op zondag 6 mei 2012 16:05 schreef Whiteguy het volgende:
Ajax alvast gefeliciteerd met extra CL inkomsten. Feyenoord gaat natuurlijk nooit het eindtoernooi halen..
Nee hoor.quote:Op zondag 6 mei 2012 16:08 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Misschien zijn die al gaan douchenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |