Zul je zien dat FC Eindhoven promoveertquote:Op zondag 6 mei 2012 15:50 schreef Borizzz het volgende:
[..]
Mooi
Beter een club uit t oosten in de ere, dan een tweede club uit een grote plaats in NL.
Alsof psv door de voorronde komt.quote:Op zondag 6 mei 2012 15:51 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Het is beter voor het Nederlands voetbal én voor Ajax als Feyenoord vCl haalt.
hihi ik wilde iets soortgelijks plaatsenquote:Op zondag 6 mei 2012 15:51 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Sopcaststraat 3, Almere-Buiten.
Who cares?quote:Op zondag 6 mei 2012 15:51 schreef ajacied4lf het volgende:
Uit mijn ooghoek zie ik dat Ajax kapot wordt gespeeld door Vitesse![]()
Alleen blijft het niet zo.quote:Op zondag 6 mei 2012 15:52 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Gast met deze tussenstand heeft PSV ook de CL hoor.
Feyenoord maakt de 1-2 welquote:Op zondag 6 mei 2012 15:52 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Alsof Feijenoord niet gaat winnen.quote:Op zondag 6 mei 2012 15:52 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Ja en het zal wel zo blijven.quote:Op zondag 6 mei 2012 15:52 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
En jij denkt dat H'veen gelijk wil spelen?quote:Op zondag 6 mei 2012 15:52 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Als Heerenveen niet scoort trappen ze er zelf wel 1 inquote:Op zondag 6 mei 2012 15:52 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Met deze tussenstand maakt Heerenveen in de laatste minuut een eigen goalquote:Op zondag 6 mei 2012 15:52 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
e.d.?quote:
Psv wel! 9/10 keer krijg je een waardeloos clubje in de vCL.quote:
hhhahhahaah jammer aightieboiquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |