Ouwe pik, ouwe pijp.quote:
Zal best wel, maar Heerenveen voetbalt niet meerquote:
Het maatpak van Marcel Brands.quote:Op zondag 6 mei 2012 15:57 schreef FireFox1 het volgende:
Wat kan er nog verkocht worden in en rond Eindhoven?
Nee man, ik hoop juist dat Feyenoord tweede wordt, lees mijn eerdere posts er maar op na. Ten eerste gun ik het ze van harte en ten tweede wil ik Ajax en Feyenoord eindelijk weer in de top 2. Het tijdperk van de Kaasboeren, Brabantse boeren en Duitse boeren moet nu maar eens over zijnquote:
Niet dus.quote:Op zondag 6 mei 2012 15:58 schreef bianconeri het volgende:
De KNVB moet echt optreden want dit kan gewoon echt niet.
Normaal gesproken staat Heerenveen allang voor tegen Feyenoord maar gaat nu(expres duidelijk) erg slecht spelen.
Ik ben niet voor Psv, Heerenveen of Feyenoord.
Feyenoord verdient het ook het meeste.
Maar serieus dan stuurt Nl Feyenoord de vCL in![]()
Wat voor modderfiguur wil je slaan zeg, die vliegen er tegen de simpelste ploeg in vCL nog dik uit.
Dus doe maar lekker Psv, slecht jaar gehad maar beste ploeg.
Ja PSV is echt zoveel beter dan Feyenoord. Daarom staan ze onder Feyenoordquote:Op zondag 6 mei 2012 15:58 schreef bianconeri het volgende:
Normaal gesproken staat Heerenveen allang voor tegen Feyenoord maar gaat nu(expres duidelijk) erg slecht spelen.
Wat voor modderfiguur wil je slaan zeg, die vliegen er tegen de simpelste ploeg in vCL nog dik uit.
Dat is nog wel het ergste jaquote:Op zondag 6 mei 2012 15:58 schreef Dj_Day-V het volgende:
Bij Feyenoord denken ze dat ze de voorronde door komen
Bij PSV dachten ze dat ze vCL gingen halenquote:Op zondag 6 mei 2012 15:58 schreef Dj_Day-V het volgende:
Bij Feyenoord denken ze dat ze de voorronde door komen
Jaquote:Op zondag 6 mei 2012 15:58 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Ja PSV is echt zoveel beter dan Feyenoord. Daarom staan ze onder Feyenoord![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Flikker een end op man. Heerenveen verliest echt niet expres. Ze hebben alles gegevenquote:Op zondag 6 mei 2012 15:58 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Nee man, ik hoop juist dat Feyenoord tweede wordt, lees mijn eerdere posts er maar op na. Ten eerste gun ik het ze van harte en ten tweede wil ik Ajax en Feyenoord eindelijk weer in de top 2. Het tijdperk van de Kaasboeren, Brabantse boeren en Duitse boeren moet nu maar eens over zijn
Gewoon, want #14.quote:
hahahah even quoten om te lachenquote:Op zondag 6 mei 2012 15:58 schreef bianconeri het volgende:
Wat een domme reactie is dit zeg.quote:Op zondag 6 mei 2012 15:58 schreef bianconeri het volgende:
Dat Feyenoord daarvoor de hulp van Heerenveen nodig heeft zegt toch eigenlijk wel genoeg?quote:Op zondag 6 mei 2012 15:58 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Ja PSV is echt zoveel beter dan Feyenoord. Daarom staan ze onder Feyenoord![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |