das een kerel en die brullen toch maar watquote:Op maandag 7 mei 2012 01:00 schreef Caland het volgende:
[..]
Vond die van zoekeenleven toch wat ernstiger.
zo'n gozer naast mij een keer. AND THE SWEET SILDER SON OF THE DARKquote:Op maandag 7 mei 2012 01:01 schreef Cara het volgende:
[..]
das een kerel en die brullen toch maar wat
quote:Op maandag 7 mei 2012 01:01 schreef Cara het volgende:
[..]
das een kerel en die brullen toch maar wat
de heen kan ik nog mee pakken !!quote:Op maandag 7 mei 2012 01:03 schreef Caland het volgende:
Voor in de agenda!
Heenwedstrijd: 31 juli / 1 augustus
Terugwedstrijd: 7 / 8 augustus
Heen ben ik waarschijnlijk op vakantie.quote:Op maandag 7 mei 2012 01:03 schreef Caland het volgende:
Voor in de agenda!
Heenwedstrijd: 31 juli / 1 augustus
Terugwedstrijd: 7 / 8 augustus
ja lach maar, mooi ons lied verpestquote:
kan best pittig wordenquote:Op maandag 7 mei 2012 01:08 schreef Caland het volgende:
S.C. Braga
Spartak, CSKA of Dinamo Moskou
Shaktar Donetsk of Dinamo Kiev
Galatasaray of Fenehrbace
PAOK
FC Nordsjælland of FC Kopenhagen
Club Brugge
Vaslui, Rapid, Steaua of Dinamo Boekarest
Motherwell
Zijn de clubs die je kan loten eerste voorronde. Volgens mij nog geen onderverdeling gemaakt tussen geplaatst en ongeplaatst. Clubs als Nordsjælland bijv. zullen dan ook wel uitgesloten zijn.
Zit geen club bij waartegen we kansloos zijn.quote:Op maandag 7 mei 2012 01:08 schreef Caland het volgende:
S.C. Braga
PAOK
Club Brugge
Motherwell
Zijn de clubs die je kan loten eerste voorronde. Volgens mij nog geen onderverdeling gemaakt tussen geplaatst en ongeplaatst. Clubs als Nordsjælland bijv. zullen dan ook wel uitgesloten zijn.
Shaktar.quote:Op maandag 7 mei 2012 01:11 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Zit geen club bij waartegen we kansloos zijn.
Die Russische clubs zijn kut. Sowieso kost je dat echt enorm veel geld als je er naartoe wilt.quote:Op maandag 7 mei 2012 01:11 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Zit geen club bij waartegen we kansloos zijn.
bedankt nog voor je ava studquote:
Maar Feijenoord speelt de derde voorronde, niet de eerste...quote:Op maandag 7 mei 2012 01:08 schreef Caland het volgende:
S.C. Braga
PAOK
Club Brugge
Motherwell
nogmaals, kan niet, is unseeded. Club Brugge, CSKA, PAOK, Kiev, Shaktar zijn je grootste kansenquote:
Ja dat bedoelde hij ookquote:Op maandag 7 mei 2012 01:14 schreef Nober het volgende:
[..]
Maar Feijenoord speelt de derde voorronde, niet de eerste...
Ah ok.quote:Op maandag 7 mei 2012 01:14 schreef Cara het volgende:
[..]
nogmaals, kan niet, is unseeded. Club Brugge, CSKA, PAOK, Kiev, Shaktar zijn je grootste kansen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |