Is Brugge seeded ja? Ook niet zo gek veel gepresteerd toch in Europa...quote:Op maandag 7 mei 2012 01:14 schreef Cara het volgende:
[..]
nogmaals, kan niet, is unseeded. Club Brugge, CSKA, PAOK, Kiev, Shaktar zijn je grootste kansen
en vervolgens in de 4e ronde EL wederom van een sterke tegenstander verliezen.quote:Op maandag 7 mei 2012 01:12 schreef Cara het volgende:
Shaktar / CSKA zijn we kansloos tegen. Braga, pretty much the same.
Je kan anders geweldig rellen in het Oostblok, politie doet ook fanatiek mee... wat wil je nog meer?quote:Op maandag 7 mei 2012 01:14 schreef Grifte het volgende:
[..]
Ja dat bedoelde hij ook
Zitten veel vette clubs tussen, al heb ik niets met Oostblok landen, dus die clubs het liefst ontlopen
Die kans is gewoon vrij groot.quote:Op maandag 7 mei 2012 01:15 schreef eight het volgende:
[..]
en vervolgens in de 4e ronde EL wederom van een sterke tegenstander verliezen.
Dan wordt je toch helemaal gek
Idd, lijkt me heel sterk dat we uiteindelijk de poulefase halen, maar goed je weet nooit zie dit seizoen.quote:
Je moet gewoon mazzel hebben bij de loting derde voorronde. Als je die niet doorkomt, is de kans gewoon heel groot dat je uberhaupt geen Europees (hoofdtoernooi) speelt volgend seizoen.quote:Op maandag 7 mei 2012 01:17 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Idd, lijkt me heel sterk dat we uiteindelijk de poulefase halen, maar goed je weet nooit zie dit seizoen.
Er is na die derde voorronde nog een Playoff ronde, dus ik denk dat het een kansloze missie zal worden.quote:
quote:Op maandag 7 mei 2012 01:20 schreef eight het volgende:
Gelukkig hebben we geen internationals die zwaar vermoeid zijn na het EK.
Vlaar?quote:Op maandag 7 mei 2012 01:20 schreef eight het volgende:
Gelukkig hebben we geen internationals die zwaar vermoeid zijn na het EK.
ja, dat zijn wel de betere ploegen. Ik weet niet hoe goed Dynamo Kiev momenteel is?quote:Op maandag 7 mei 2012 01:12 schreef Cara het volgende:
Shaktar / CSKA zijn we kansloos tegen. Braga, pretty much the same.
Je beschrijft zojuist het meest voor de hand liggende scenarioquote:Op maandag 7 mei 2012 01:37 schreef Cara het volgende:
als de goden een tyfushekel aan ons hebben (wat ik soms vermoed) loten we eerst dinamo moskou en vervolgens Tottenham, rellen er een paar en zijn we 5 jaar uitgesloten voor europees.
'hopen dat het schip ergens strand waar we iig het jaar erna weer mogen varenquote:Op maandag 7 mei 2012 01:56 schreef Caland het volgende:
Boeiend man. Sowieso 2 hopelijk mooie tegenstanders en zien waar het schip strandt
Nee man, we loten Braga en winnen thuis met 2-0. 'T komt goed.quote:Op maandag 7 mei 2012 01:37 schreef Cara het volgende:
als de goden een tyfushekel aan ons hebben (wat ik soms vermoed) loten we eerst dinamo moskou en vervolgens Tottenham, rellen er een paar en zijn we 5 jaar uitgesloten voor europees.
Jij bent ook eng.quote:Op maandag 7 mei 2012 05:48 schreef Oldie57 het volgende:
Toch waren er gisteren in de Kuip een paar idioten die Gudde uitfloten. Dat zijn geen Feyenoord-supporters maar enge hooligans.
Ik heb duidelijk te weinig geslapen.. ik las Guidettiquote:Op maandag 7 mei 2012 05:48 schreef Oldie57 het volgende:
Toch waren er gisteren in de Kuip een paar idioten die Gudde uitfloten. Dat zijn geen Feyenoord-supporters maar enge hooligans.
Zo mooi.quote:Op maandag 7 mei 2012 08:20 schreef Yesse het volgende:
[..]
Ik heb duidelijk te weinig geslapen.. ik las Guidetti![]()
Overigens RTV Rijnmond had wel het mooiste filmpje over het grote feest van gisteren: http://www.rijnmond.nl/sp(...)ehalen-tweede-plaats
Ik hoorde ook ( heb het nog niet kunnen zien ) dat ze bij FC Rijnmond afsloten met beelden van dit seizoen met daaronder de Champions League theme
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |