Ik zie dit voor de eerste keer, wtf?quote:
Klopt, was niet veel beter dan Cabral vandaag.quote:Op maandag 7 mei 2012 00:02 schreef Caland het volgende:
[..]
Vond hem vandaag voor het eerst sinds dat hij basis staat wel erg matig spelen. Maar boeiend.
Hoorde net op de radio dat Cabral niet blij was met z'n wissel en verhaal wilde halen bij Koeman?quote:Op maandag 7 mei 2012 00:03 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Klopt, was niet veel beter dan Cabral vandaag.
Daar gaat m'n drinken.quote:Op zondag 6 mei 2012 23:59 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Dat van het stadionverbod had ik gemist. Ik zat vandaag op de terugweg vanuit Dordrecht ineens tussen de PSV-bussen, ik zwaaide nog met m'n schoen, maar ze zwaaiden niet terug...
Jij bent wel vaak in dit topic te vinden he, ben je stiekem ook voor Feyenoordquote:
Hé boertje, hoe is 'ie nou?quote:Op maandag 7 mei 2012 00:06 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Jij bent wel vaak in dit topic te vinden he, ben je stiekem ook voor Feyenoord?
Was toch ook gister vriend van hem (en Wijnaldum) overleden? Misschien dat hij door dat en dat bij hem niets lukte wat gefrustreerd was.quote:Op maandag 7 mei 2012 00:05 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Hoorde net op de radio dat Cabral niet blij was met z'n wissel en verhaal wilde halen bij Koeman?
Jep, maar dat had Koeman snel opgelost.quote:Op maandag 7 mei 2012 00:05 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Hoorde net op de radio dat Cabral niet blij was met z'n wissel en verhaal wilde halen bij Koeman?
Zat jij ook in de bus?quote:Op maandag 7 mei 2012 00:06 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Jij bent wel vaak in dit topic te vinden he, ben je stiekem ook voor Feyenoord?
Zo'n filmpje kan je ook wel bij Ajax maken hoor.quote:Op maandag 7 mei 2012 00:07 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Zat jij ook in de bus?
Of is je wijf weg?
Wa denke gij nou jonguhquote:Op maandag 7 mei 2012 00:08 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Zo'n filmpje kan je ook wel bij Ajax maken hoor.
Jep die gast heet Anthony en als ik het goed zag had Gini op zijn shirt Enthony geschreven.quote:Op maandag 7 mei 2012 00:07 schreef Grifte het volgende:
[..]
Was toch ook gister vriend van hem (en Wijnaldum) overleden? Misschien dat hij door dat en dat bij hem niets lukte wat gefrustreerd was.
Uhm, nee.quote:Op maandag 7 mei 2012 00:08 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Is dit een grap door Wijnaldem, of echt?quote:Op maandag 7 mei 2012 00:10 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Jep die gast heet Anthony en als ik het goed zag had Gini op zijn shirt Enthony geschreven.
Klap eens in je handjes, blij blij blij, op je boze bolletje allebeiquote:
Echt, check anders even EL site na die goal van Wijnaldum laat hij dat shirt zien.quote:Op maandag 7 mei 2012 00:12 schreef Grifte het volgende:
[..]
Is dit een grap door Wijnaldem, of echt?
Dit schoenenzwaaifenomeen is all PSV brada...quote:Op maandag 7 mei 2012 00:08 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Het ligt niet aan psv zelf maar aan de knvbquote:Op maandag 7 mei 2012 00:13 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Dit schoenenzwaaifenomeen is all PSV brada...
Je bent wel een beetje een masochist om nu hier bijdehand te komen doen.
quote:Een zwarte dag voor het Nederlands voetbal, dankzij een manipulatief speelschema mag feyenoord en haar "supporters" als laagst geplaatste ploeg Europa in, en mee doen aan de voorronde van de CL.
En dat allemaal dankzij de corrupte knvb, en het legaal frauderende Heerenveen.
Oh ja vergeten. Zo mooi, als Twente de playoffs wint, heeft Excelsior hetzelfde bereikt als PSV dit seizoen.quote:Op maandag 7 mei 2012 00:14 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Het ligt niet aan psv zelf maar aan de knvb
[..]
Als die gast een Anti is zou het me niet verbazen als je z'n naam met een E schrijft. Die hanteren wel vaker een "alternatieve" spelling wat betreft namen.quote:Op maandag 7 mei 2012 00:10 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Jep die gast heet Anthony en als ik het goed zag had Gini op zijn shirt Enthony geschreven.
quote:Op maandag 7 mei 2012 00:18 schreef RobertoCarlos het volgende:
GUDDE MOET OPROTTEN!!!!!!!!!!!!!!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
Alleen die boeren degraderen helaas niet .quote:Op maandag 7 mei 2012 00:17 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Oh ja vergeten. Zo mooi, als Twente de playoffs wint, heeft Excelsior hetzelfde bereikt als PSV dit seizoen.
Geweldig die lui, zou het eigenlijk wel mooi vinden die lui nog is te treffen voor Europa, net als 10 jaar terugquote:Ok, Feyenoord heeft, zoals verwacht, 33 wedstrijden gespeeld ipv 34. Ik hoop dat we ze volgend jaar tegenkomen in de EL, want die voorrondes komen ze nooit door met hun prutsvoetballertjes.
quote:Op maandag 7 mei 2012 00:47 schreef zoekeenleven het volgende:
de echo die je maakt, heel de wereld horen kan.
vrouwen..quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |