En terecht bleek achteraf.quote:Op zondag 6 mei 2012 23:22 schreef jakees het volgende:
[..]
ik zal nooit het geroezemoes vergeten toen hij in het veld kwam tegen RKC. Er ging een golf van angst door het stadion.
Goed voor in de kleedkamer dus.quote:Op zondag 6 mei 2012 23:23 schreef Muto het volgende:
Maar moet wel zeggen dat Swerts altijd een poging doet om grapjes uit te halen.
quote:Op zondag 6 mei 2012 23:23 schreef Muto het volgende:
Maar moet wel zeggen dat Swerts altijd een poging doet om grapjes uit te halen.
quote:Op zondag 6 mei 2012 23:24 schreef Cara het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ja kijk hier draagt ie zo'n geinige fopbril
niet zozeer Koeman, deze technische staf was gewoon een schot in de roos. Vullen elkaar echt perfect aan.quote:Op zondag 6 mei 2012 23:31 schreef jakees het volgende:
quote:
Op donderdag 21 juli 2011 19:21 schreef jakees het volgende:
Ik vind het geen slechte zaak. Ik vind dat Koeman het als trainer niet slecht heeft gedaan en wel een winnaarstype. We zullen het allemaal wel zien!
2006
Valencia
Benfica
Psv
Az
2009
damn im good!
Nee, het is echt een held
quote:
Hij was ook als eerste bij de gele zijde toen de spelers het veld opkwamen.quote:Op zondag 6 mei 2012 23:33 schreef Muto het volgende:
[..]. Toen hij zijn debuut maakte in De Kuip, stond hij ook al het publiek op te peppen.
Ah, was hij datquote:Op zondag 6 mei 2012 23:33 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Hij was ook als eerste bij de gele zijde toen de spelers het veld opkwamen.
Das waar maar ik vind de rol van Koeman bepalender dan van Gio. Van gastel heeft wmb weer meer invloed dan Gio.quote:Op zondag 6 mei 2012 23:32 schreef Caland het volgende:
[..]
niet zozeer Koeman, deze technische staf was gewoon een schot in de roos. Vullen elkaar echt perfect aan.
quote:Op zondag 6 mei 2012 23:35 schreef Caland het volgende:
Wtf, heeft Twente gewoon nog 4-2 verloren vandaag?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |