Staat het CL-logo.quote:Op zondag 6 mei 2012 22:58 schreef Fuszy het volgende:
Wat was dat net met de volgende tegenstander @ FR12?
Oh ik zap altijd weg als t daarover gaat. Dat 'feest' heb ik ook niet gezien.quote:Op zondag 6 mei 2012 22:56 schreef Muto het volgende:
Voor het eerst dat ik de beelden van de Joden zie.
Kijk eens op FR12.nl aan de rechterkantquote:Op zondag 6 mei 2012 22:58 schreef Fuszy het volgende:
Wat was dat net met de volgende tegenstander @ FR12?
Gunstige clubs zullen Brugge, Panathinaikos en Braga zijn denk ik.quote:Op zondag 6 mei 2012 23:00 schreef onlogisch het volgende:
Wanneer is die loting? En is er al bekend welke we kunnen loten in de eerste ronde?
Vast wel, maar ik heb daar tot op heden nog niet echt stil bij gestaan
http://feyenoord.netwerk.to/forums/HTML/forum1/3136.phpquote:Op zondag 6 mei 2012 23:00 schreef onlogisch het volgende:
Wanneer is die loting? En is er al bekend welke we kunnen loten in de eerste ronde?
Vast wel, maar ik heb daar tot op heden nog niet echt stil bij gestaan
Klopt niet helemaal, want Rangers mogen niet mee doen. Daarvoor komt Motherwell en dan schuift Brugge door volgens mij.quote:
Glasgow kan je waarschijnlijk inwisselen voor Motherwell, i.v.m. de problemen daar. Moet je echt hopen dat je zo'n ploeg loot, maak je nog een goede kans ook.quote:
Als je die eerste voorronde maar doorkomt. Dat is echt cruciaal.quote:Op zondag 6 mei 2012 23:05 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Glasgow kan je waarschijnlijk inwisselen voor Motherwell, i.v.m. de problemen daar. Moet je echt hopen dat je zo'n ploeg loot, maak je nog een goede kans ook.
Dit. Anders moet je nog vEL spelen, dan kun je zomaar ineens een lastige ploeg loten en heb je alsnog niets.quote:Op zondag 6 mei 2012 23:05 schreef Caland het volgende:
[..]
Als je die eerste voorronde maar doorkomt. Dat is echt cruciaal.
Jquote:Op zondag 6 mei 2012 23:08 schreef Knutknuttsson het volgende:
Waarom is dat groepje geplaats/ongeplaatst zo klein? Waar zitten die clubs uit Finland, Zweden, Estland, Slovenië en dergelijke? Ja, in de 1e en 2e voorronde, maar die komen dan ook toch ergens in de derde erbij. Toch?
Je hebt een kampioenenpot en een niet kampioenenpot. Die clubs uit Estland loot je dus niet, zitten in de kampioenenpot.quote:Op zondag 6 mei 2012 23:08 schreef Knutknuttsson het volgende:
Waarom is dat groepje geplaats/ongeplaatst zo klein? Waar zitten die clubs uit Finland, Zweden, Estland, Slovenië en dergelijke? Ja, in de 1e en 2e voorronde, maar die komen dan ook toch ergens in de derde erbij. Toch?
We hebben een 10quote:Op zondag 6 mei 2012 23:09 schreef Muto het volgende:
Grootste probleem is als je begin augustus nog geen 9 en 10 hebt.
Clasie-Vormer-El Ahmadi is ook wel te doen hoor.quote:Op zondag 6 mei 2012 23:09 schreef Muto het volgende:
Grootste probleem is als je begin augustus nog geen 9 en 10 hebt.
Meer heb ik helaas nietquote:
Tsjah, een spits. En graag ook een goede vleugelspeler, soort Narsingh ofzoquote:Op zondag 6 mei 2012 23:12 schreef Yesse het volgende:
En een scorende spits? We scoren nu ook wel zonder maar denk dat die het allerbelangrijkste is. Je hebt gewoon een goede basis achterin/midden...
Edit: tenzij onze Guidetti blijft uiteraard
Precies. Manu moet nog flink groeien. Vond hem niet overtuigen vandaag of woensdag, hij is nog jong maar dat merk je.quote:Op zondag 6 mei 2012 23:13 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Tsjah, een spits. En graag ook een goede vleugelspeler, soort Narsingh ofzo
ik vind die van Nac wel goed. De enige speler waar BMI moeite mee had dit seizoen. Bayram of zoquote:Op zondag 6 mei 2012 23:13 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Tsjah, een spits. En graag ook een goede vleugelspeler, soort Narsingh ofzo
Gaat naar Turkije dacht ik, maar aardig spelertje jaquote:Op zondag 6 mei 2012 23:14 schreef jakees het volgende:
[..]
ik vind die van Nac wel goed. De enige speler waar BMI moeite mee had dit seizoen. Bayram of zo
quote:Op zondag 6 mei 2012 23:14 schreef Koen_W1 het volgende:
Weet iemand adresgegevens van Fer/Wijnaldum of hoe ik daar aan kan komen? Ik wil beide heren middels een kaartje even feliciteren met hun sportieve stap vooruit.
Dr.Mikey wist volgens mij waar Fer woont en je moet maar ff in het psv topic naar wijnaldem vragenquote:Op zondag 6 mei 2012 23:14 schreef Koen_W1 het volgende:
Weet iemand adresgegevens van Fer/Wijnaldum of hoe ik daar aan kan komen? Ik wil beide heren middels een kaartje even feliciteren met hun sportieve stap vooruit.
Tsjah, Ajacied he. Denk dat zelfs Swerts qua kwaliteit nog beter is, al is dat een Belg (Godzijdank)quote:Op zondag 6 mei 2012 23:17 schreef jakees het volgende:
Ik zit nog steeds na te trillen van die opmerking van Cheque. dat hij Daley Blind aan het NL elftal linkte pfff
Goeie 2e spits, meer nietquote:Op zondag 6 mei 2012 23:17 schreef PizzaGeit het volgende:
Mja, Fernandez was ook wel goed.
Alleen wassie voor 11 wedstrijden geschorst, want hij was een beetje![]()
En dan krijg jeof een schorsing
*seizoenssamenvatting Feyenoord afgelopen*quote:Op zondag 6 mei 2012 23:17 schreef jakees het volgende:
Ik zit nog steeds na te trillen van die opmerking van Cheque. dat hij Daley Blind aan het NL elftal linkte pfff
man man wat een onzin hequote:Op zondag 6 mei 2012 23:17 schreef Cara het volgende:
[..]
*seizoenssamenvatting Feyenoord afgelopen*
cheq: goed, ajax dus kampioen, Feyenoord tweede..![]()
Over Swerts gesproken, wat stond die nou te brallen in de Kuip vanavond?quote:Op zondag 6 mei 2012 23:17 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Tsjah, Ajacied he. Denk dat zelfs Swerts qua kwaliteit nog beter is, al is dat een Belg (Godzijdank)
Otje moet blijvenquote:Op zondag 6 mei 2012 23:19 schreef Piles het volgende:
[..]
Over Swerts gesproken, wat stond die nou te brallen in de Kuip vanavond?
OTJE MOET BLIJVUHquote:Op zondag 6 mei 2012 23:19 schreef Piles het volgende:
[..]
Over Swerts gesproken, wat stond die nou te brallen in de Kuip vanavond?
quote:Op zondag 6 mei 2012 23:20 schreef Cara het volgende:
hoe fijn had het geweest als bakkal vervolgens de mic had gepakt en geroepen SWERTS MOET WEG
en dat dan het hele legioen inzet
hoe fijn had het geweest als bakkal vervolgens de mic had gepakt en geroepen SWERTS MOET WEG
ik zal nooit het geroezemoes vergeten toen hij in het veld kwam tegen RKC. Er ging een golf van angst door het stadion.quote:
En terecht bleek achteraf.quote:Op zondag 6 mei 2012 23:22 schreef jakees het volgende:
[..]
ik zal nooit het geroezemoes vergeten toen hij in het veld kwam tegen RKC. Er ging een golf van angst door het stadion.
Goed voor in de kleedkamer dus.quote:Op zondag 6 mei 2012 23:23 schreef Muto het volgende:
Maar moet wel zeggen dat Swerts altijd een poging doet om grapjes uit te halen.
quote:Op zondag 6 mei 2012 23:23 schreef Muto het volgende:
Maar moet wel zeggen dat Swerts altijd een poging doet om grapjes uit te halen.
quote:Op zondag 6 mei 2012 23:24 schreef Cara het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ja kijk hier draagt ie zo'n geinige fopbril
niet zozeer Koeman, deze technische staf was gewoon een schot in de roos. Vullen elkaar echt perfect aan.quote:Op zondag 6 mei 2012 23:31 schreef jakees het volgende:
quote:
Op donderdag 21 juli 2011 19:21 schreef jakees het volgende:
Ik vind het geen slechte zaak. Ik vind dat Koeman het als trainer niet slecht heeft gedaan en wel een winnaarstype. We zullen het allemaal wel zien!
2006
Valencia
Benfica
Psv
Az
2009
damn im good!
Nee, het is echt een held
quote:
Hij was ook als eerste bij de gele zijde toen de spelers het veld opkwamen.quote:Op zondag 6 mei 2012 23:33 schreef Muto het volgende:
[..]. Toen hij zijn debuut maakte in De Kuip, stond hij ook al het publiek op te peppen.
Ah, was hij datquote:Op zondag 6 mei 2012 23:33 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Hij was ook als eerste bij de gele zijde toen de spelers het veld opkwamen.
Das waar maar ik vind de rol van Koeman bepalender dan van Gio. Van gastel heeft wmb weer meer invloed dan Gio.quote:Op zondag 6 mei 2012 23:32 schreef Caland het volgende:
[..]
niet zozeer Koeman, deze technische staf was gewoon een schot in de roos. Vullen elkaar echt perfect aan.
quote:Op zondag 6 mei 2012 23:35 schreef Caland het volgende:
Wtf, heeft Twente gewoon nog 4-2 verloren vandaag?
quote:Grappig dat die Feyenoorders "wij spelen CL" zingen, terwijl ze nog helemaal niet geplaatst zijn. Je speelt pas CL als je in het hoofdtoernooi bent. Ach ja, de tokkies.
quote:Wat nou gefeliciteerd Feyenoord, dit dien je op eigen kracht te behalen, niet op zon zielige manier. Aan de wedstrijd te horen had Heerenveen onder normale omstandigheden goede kans te winnen.
quote:Kunnen ze mooi in de voorronde leuk 2x 10-0 afgeslacht worden door Tottenham.
quote:Gaan die supporters zeker weer de boel verbouwen in Rotterdam
quote:Gefeliciteerd Feyenoorders en geniet van de huldiging, want zal wel weer een jaar of 7 duren voordat er wat te vieren valt
quote:Een zwarte dag voor het Nederlands voetbal, dankzij een manipulatief speelschema mag feyenoord en haar "supporters" als laagst geplaatste ploeg Europa in, en mee doen aan de voorronde van de CL.
En dat allemaal dankzij de corrupte knvb, en het legaal frauderende Heerenveen.
Kleine samenvatting van de zuurgraad op het PSV Netwerk. Anderhalve pagina, de rest lees ik later nog eens door met een big smile.quote:Succes met het afbreken van de hoogte van de coefficientielijst.
Hier op Fok! is ook wel aardig hoor.quote:Op zondag 6 mei 2012 23:31 schreef Caland het volgende:
Ik weet niet of ik nu of morgenochtend onder het genot van een bak koffie even de PSV fora moet afstruinen.
quote:
Heerlijk.quote:Op zondag 6 mei 2012 23:36 schreef Zoonlief het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
Kleine samenvatting van de zuurgraad op het PSV Netwerk. Anderhalve pagina, de rest lees ik later nog eens door met een big smile.
Watquote:Een zwarte dag voor het Nederlands voetbal, dankzij een manipulatief speelschema mag feyenoord en haar "supporters" als laagst geplaatste ploeg Europa in, en mee doen aan de voorronde van de CL.
En dat allemaal dankzij de corrupte knvb, en het legaal frauderende Heerenveen.
Die quotequote:Op zondag 6 mei 2012 23:41 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Wat
corrupte knvb, hij is zeker vergeten dat psv echt als een bejaarden g elftal speelde de afgelopen paar maanden
quote:Zwarte dag voor het nederlandse voetbal,met op de slotdag de anti climax.De uefa heeft jarenlang,gokschandalen in het voetbal aan willen pakken,of dat er spelers waren die een wedstrijd wilden beinvloeden.Wat er vandaag gebeurd is,is dat er 2 clubs een bewuste parodie op een voetbalwedstrijd spelen,om een complete competitie te manipuleren,om onder de uefa vlag diezelfde miljoenen binnen te harken.De uefa moet zich achter zijn oren krabben,dit is een schandaal dat zijn weerga niet kent.PSV en heracles worden nu beiden gestraft voor het spelen van de bekerfinale.De uefa regels,en de planning van de knvb hebben voor dit bedrog gezorgd,beide bonden nemen nu hun verantwoordelijkheid niet van deze competitievervalsing.En dan staat de ploeg die de competitie manipuleert bovenaan in het fair play klassement.Vandaag is het bewijs,dat het dus niet altijd verdiend is waar je eindigt.Dit ballonnetje is vandaag uit elkaar geklapt.Dit was onsportieviteit die zijn weerga niet kent.Vandaag had heel china via unibet miljonair kunnen worden.Heerenveen en feyenoord ,schaam je kapot!
Wat een stelletje calimero'squote:
Misschien had deze meneer dan z'n schulden kunnen aflossenquote:Dit was onsportieviteit die zijn weerga niet kent.Vandaag had heel china via unibet miljonair kunnen worden.Heerenveen en feyenoord ,schaam je kapot!
Grappige is dat 9 v/d 10 het waarschijnlijk prachtig vond toen PSV kampioen werd tegen Groningen, of toen Ajax dit jaar de volgende ronde van de CL niet bereikte vanwege de extreem hoge score bij de andere wedstrijd.quote:
Zijn wijf is wel weg hoorquote:Op zondag 6 mei 2012 23:48 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Misschien had deze meneer dan z'n schulden kunnen aflossen
Kan die met de overige miljoenen een Rus of een Thai laten komenquote:
Ja dit dusquote:Op zondag 6 mei 2012 23:49 schreef GGMM het volgende:
[..]
Grappige is dat 9 v/d 10 het waarschijnlijk prachtig vond toen PSV kampioen werd tegen Groningen, of toen Ajax dit jaar de volgende ronde van de CL niet bereikte vanwege de extreem hoge score bij de andere wedstrijd.
Allemaal hypocriet gehuil. Je hoort ook niemand over het slechte spel van PSV de laatste weken.
Maar dan had hij z'n wijf nog niet terug: GRATIS SEIZOENSKAART JONGUH!quote:Op zondag 6 mei 2012 23:48 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Misschien had deze meneer dan z'n schulden kunnen aflossen
Het mooiste is nog dat die gast weet toch dat ie gefilmd wordt en dat ie dan heel boos zegt: Jaa dit is zeker televisie heequote:Op zondag 6 mei 2012 23:50 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Maar dan had hij z'n wijf nog niet terug: GRATIS SEIZOENSKAART JONGUH!
quote:Schijnbaar gaat het inderdaad maar om 33 wedstrijden, want dit toneel van vanmiddag was geen wedstrijd. Het was beneden alle peil. En het ergste is nog dat Feyenoord zo ontstellend zwak was dat een nederlaag en derde plaats compleet onvermijdbaar zou zijn geweest. Als de KNVB nu eens ballen toonde en Heerenveen een veeg uit de pan gaf voor competitievervalsing? Want dat was het Keepersleed. Het meest schrijnende voorbeeld wat ik ooit in Nederland heb mogen zien. Chapeau.
Godsamme manquote:
Tja ze maken ze wel in Einthovuh, maar ze snappen nog niet echt hoe zo'n tv werkt...quote:Op zondag 6 mei 2012 23:50 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Het mooiste is nog dat die gast weet toch dat ie gefilmd wordt en dat ie dan heel boos zegt: Jaa dit is zeker televisie hee
Ik had een leuk ideetje maar kan geen goede gifs vinden. Dansende Pieters (of een droevige Wijnaldum) als gifje, dan een gifje van het juichen na Heerenveen en dan FEYENOORD CHAMPIONS LEAGUE. Beetje het zelfde als die van ojox kampioen.quote:Op zondag 6 mei 2012 23:33 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Hij was ook als eerste bij de gele zijde toen de spelers het veld opkwamen.
Dat is ook alweer 30 jaar geleden denk ik, dat ze daar nog tv's maakten maar ik begrijp je puntquote:Op zondag 6 mei 2012 23:53 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Tja ze maken ze wel in Einthovuh, maar ze snappen nog niet echt hoe zo'n tv werkt...
Mijn wijf is weg, heb een stadionverbod, 3000euro schuld jonguhquote:Op zondag 6 mei 2012 23:53 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Tja ze maken ze wel in Einthovuh, maar ze snappen nog niet echt hoe zo'n tv werkt...
hij had wel visiequote:Op zondag 6 mei 2012 23:55 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Mijn wijf is weg, heb een stadionverbod, 3000euro schuld jonguh
wa denke gij nou, dat we nog kampioen worden
legendarisch stukje televisie
quote:Feyenoord feliciteren Never nooit dat ik dat ga doen, walgelijke club die de 2e plaats gewoon gejat heeft.
Nee, ik hoop echt dat Feyenoord heel snel wordt uitgeschakeld in de voorronde van de CL en vervolgens ook in de europa leauge om vervolgens heel snel faillet te gaan.
Ja, mijn aversie tegen Feyenoord is misschien wel groter dan tegen Ajax, en dan niet alleen door vandaag.
Iets te gemaakt in mijn ogen, zag er leuk uit hoor daar niet om.quote:Op zondag 6 mei 2012 22:23 schreef Devv het volgende:
[..]
We zijn het er allemaal wel over eens dat het een treurige huldiging was hoor. Maar na de wedstrijd was het wel meesterlijk. Dat was eigenlijk de huldiging.
2e plaats hebben ze gejatquote:
Jij hebt er kijk opquote:
Dat van het stadionverbod had ik gemist. Ik zat vandaag op de terugweg vanuit Dordrecht ineens tussen de PSV-bussen, ik zwaaide nog met m'n schoen, maar ze zwaaiden niet terugquote:Op zondag 6 mei 2012 23:55 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Mijn wijf is weg, heb een stadionverbod, 3000euro schuld jonguh
wa denke gij nou, dat we nog kampioen worden
legendarisch stukje televisie
Dat kan ook alleen maar als er spanning op een wedstrijd staat, zoniet is die ontlading nooit zo enormquote:Op zondag 6 mei 2012 23:57 schreef Lastpost het volgende:
[..]
Iets te gemaakt in mijn ogen, zag er leuk uit hoor daar niet om.
Geef mij maar de pure emotie, de volksfeesten die niemand begrijpt, de passie, liefde, frustraties ...
quote:Op zondag 6 mei 2012 23:59 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Dat van het stadionverbod had ik gemist. Ik zat vandaag op de terugweg vanuit Dordrecht ineens tussen de PSV-bussen, ik zwaaide nog met m'n schoen, maar ze zwaaiden niet terugschoenen...
quote:Op zondag 6 mei 2012 23:59 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Dat van het stadionverbod had ik gemist. Ik zat vandaag op de terugweg vanuit Dordrecht ineens tussen de PSV-bussen, ik zwaaide nog met m'n schoen, maar ze zwaaiden niet terugschoenen...
Godverdomme manquote:Op zondag 6 mei 2012 23:59 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Had ook gewoon de kans om er nog veel meer te maken, daar niet van.quote:Op maandag 7 mei 2012 00:01 schreef Paul-89 het volgende:
Die Cisse heeft in die paar wedstrijden toch gewoon 7x gescoord, en vaak ook nog eens erg belangrijke.
Vond hem vandaag voor het eerst sinds dat hij basis staat wel erg matig spelen. Maar boeiend.quote:Op maandag 7 mei 2012 00:01 schreef Paul-89 het volgende:
Die Cisse heeft in die paar wedstrijden toch gewoon 7x gescoord, en vaak ook nog eens erg belangrijke.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |