Op onnodige momenten punten verliezen.quote:
Niks aan de hand inderdaad. Wel gezeur op het station, politie wilde niet dat we het centrum in gingen.quote:Op zondag 6 mei 2012 11:42 schreef Jorwol het volgende:
[..]
Zeker triest. Waarom zouden Heerenveen- en Feyenoordsupporters ruzie met elkaar gaan zoeken? Zou juist een hartstikke leuk feestje kunnen worden vandaag voor beide ploegen
quote:Waarschijnlijk dat bij Lionel Messi vanavond al het angstzweet uitbreekt, bij het bekijken van de beelden van Bruno Martins Indi op YouTube van dit fantastische seizoen..
Tevens van de bekende BMI-site:quote:Op maandag 7 mei 2012 09:54 schreef OProg het volgende:
http://www.brunomartinsin(...)si-bruno-komt-eraan/
Heerlijk weer.
[..]
quote:Komend seizoen kan Bruno Martins Indi zijn verdedigende, opbouwende en feestvierende kwaliteiten dus mogelijk op het hoogste platform tentoon spreiden.
Inderdaad. Volgend seizoen zonder Guidetti en met Cisséquote:Op maandag 7 mei 2012 09:45 schreef TheFastOne het volgende:
[..]
Ik heb echt het gevoel dat we er het maximaal haalbare hebben uitgehehaald.
Ik heb bijna een grotere haat tegen PSV opgebouwd in de laatste jaren dan tegen Ajaxquote:Op maandag 7 mei 2012 10:05 schreef mrstylo het volgende:
[ afbeelding ]
Ik vind dit niet erg, maar sinds wanneer zijn Feyenoord en PSV vijanden?
Niet.quote:Op maandag 7 mei 2012 10:05 schreef mrstylo het volgende:
[ afbeelding ]
Hij zal er gewoon per ongeluk opgestapt zijn en zich realiseren dat dat niet zo netjes is en het willen oprapen. Niet zo naïef reageren man.quote:Op maandag 7 mei 2012 10:05 schreef mrstylo het volgende:
[ afbeelding ]
Ik heb anders ook helemaal niks met die Duitsers. Er straalt een soort van arrogantie af tegenwoordig waar ik onpasselijk van wordt.quote:Op maandag 7 mei 2012 10:06 schreef TheGreatHooD het volgende:
[..]
Ik heb bijna een grotere haat tegen PSV opgebouwd in de laatste jaren dan tegen Ajax![]()
Gezellig.quote:Op maandag 7 mei 2012 10:06 schreef TheGreatHooD het volgende:
[..]
Ik heb bijna een grotere haat tegen PSV opgebouwd in de laatste jaren dan tegen Ajax![]()
TheGreatHood overdrijft een beetje.quote:
Ik vind de PSV-supporters hier eigenlijk wel realistisch en totaal niet gefrustreerd overkomen. Dit in tegenstelling tot die wereldvreemde berichten die ik af en toe van andere sites zie langskomen.quote:Op maandag 7 mei 2012 10:11 schreef CasselerRIP het volgende:
Ha, teleurgestelde PSV-supporter zkt. aartsrivaal.
Haha baas! komt natuurlijk door dat gezeik van psv de laatste paar dagen.,quote:Op maandag 7 mei 2012 10:05 schreef mrstylo het volgende:
[ afbeelding ]
Die 0-10 was onze eigen schuld. Die 40 miljoen subsidie, talent weggekaapt en de arrogantie van Mertens deden het werk voor mij.quote:Op maandag 7 mei 2012 10:37 schreef Yesse het volgende:
Is iemand hier de 0-10 vergeten ofzo? Dat is voor mij hét moment geweest waarop de 'haat' (meer aversie) gegroeid is..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |