quote:Op vrijdag 4 mei 2012 20:31 schreef Rens-Reith het volgende:
[..]
Ik had Ajax terechte kampioen al klaar staan.
quote:
WE WORDEN ZIJN KAMPIOEN!!quote:
Jup helaas, volgend jaar beterquote:
Broer van Anitaquote:
Wat een toeval dat ik de enige ben.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 20:33 schreef Ajacied422 het volgende:
Iedereen diedoet. Zap toch weg met je eindeloze gejank dan
Oké.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 20:33 schreef Ajacied422 het volgende:
Als jij en je matties dat eindeloze gegeil dan ook achter wegen laten over ajax en de boer en weet ik hetquote:Op vrijdag 4 mei 2012 20:33 schreef Ajacied422 het volgende:
Jij bent standaard een zeikerdquote:
quote:Op vrijdag 4 mei 2012 20:34 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Als jij en je matties dat eindeloze gegeil dan ook achter wegen laten over ajax en de boer en weet ik het
Het is gewoon saai.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 20:33 schreef Ajacied422 het volgende:
vd Gijp lacht van binnen om hemquote:Op vrijdag 4 mei 2012 20:35 schreef Geo4kant het volgende:
JD en Gijp houden niet van motivatie filmpjes zijn omdat ze lui zijn en niks serieus nemen, alles weglachen ipv kwetsbaar opstellen.
Johan is alles behalve luiquote:Op vrijdag 4 mei 2012 20:35 schreef Geo4kant het volgende:
JD en Gijp houden niet van motivatie filmpjes zijn omdat ze lui zijn en niks serieus nemen, alles weglachen ipv kwetsbaar opstellen.
Moet jij je nu eens voorstellen hoe fucking saai die Feyenoorder wel niet is..quote:Op vrijdag 4 mei 2012 20:36 schreef muzas het volgende:
Gefrustreerde boertjes hier
En die rotterdammers hebben geen recht van spreken... Frank heeft nu al meer gezegd dat die hele v. hanegem
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 4 mei 2012 20:37 schreef Lokale_Notabele het volgende:
verdomme er zit daar een zwarte UFC-fighter achter Derksen
Wat een zeurkous ben je tochquote:
Wat? Geen dweiltje voor je pakken?quote:Op vrijdag 4 mei 2012 20:37 schreef Karina het volgende:
Zo knap is hij nou ook weer niet. Beetje lachen zou hem goed doen.
Dan kannie verdomme beter in de garderobe gaan zitten.quote:
quote:Op vrijdag 4 mei 2012 20:37 schreef Lokale_Notabele het volgende:
Miller gaat nokkie dan , debiele heppie de peppie gastquote:
Da's Regi Blinker toch?quote:Op vrijdag 4 mei 2012 20:37 schreef Lokale_Notabele het volgende:
Heppie de peppie gast?quote:Op vrijdag 4 mei 2012 20:38 schreef vincerusso het volgende:
[..]
[..]
Miller gaat nokkie dan , debiele heppie de peppie gast
Jason Miller ? met zijn blije kutkop ?die heeft nog nooit van een goede tegenstander gewonnenquote:Op vrijdag 4 mei 2012 20:39 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Heppie de peppie gast?Volgens mij weet je niet eens wie het is.
Je zit al de hele tijd over-alles-en-nog-wat te zeikenquote:
Lul niet.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 20:40 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Je zit al de hele tijd over-alles-en-nog-wat te zeiken
Jim Miller vecht. Niet Mayhemquote:Op vrijdag 4 mei 2012 20:40 schreef vincerusso het volgende:
[..]
Jason Miller ? met zijn blije kutkop ?die heeft nog nooit van een goede tegenstander gewonnen
Nee dat heeft Diaz zelf verneukt en daarna GSP een torn ACL.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 20:42 schreef vincerusso het volgende:
[..]![]()
ik was al bang
![]()
ik dacht eerst dat Diaz tegen GSP moest
idd, zie zijn kop.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 20:43 schreef vincerusso het volgende:
saaie de Boer die niet in dit programma thuishoort
quote:Op vrijdag 4 mei 2012 20:43 schreef AryaMehr het volgende:
Vieze gore kanker tering Jood zeggen op dodenherdenking.
Je bent de eerste met deze grapquote:
Hilarisch.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 20:44 schreef Lokale_Notabele het volgende:
zelden zo'n dooie gozer gezien.
ja op koninginnedag een jaar of 2/3 geleden
quote:Op vrijdag 4 mei 2012 20:44 schreef Lokale_Notabele het volgende:
zelden zo'n dooie gozer gezien.
ja op koninginnedag een jaar of 2/3 geleden
In de VI was hij toch vrij open.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 20:45 schreef vincerusso het volgende:
[..]
geen ene trainer eigenlijk. niemand durft echt los te gaan en een echte mening te geven
Cootjequote:Op vrijdag 4 mei 2012 20:45 schreef vincerusso het volgende:
[..]
geen ene trainer eigenlijk. niemand durft echt los te gaan en een echte mening te geven
Gescheurde kruisband bedoel je.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 20:43 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Nee dat heeft Diaz zelf verneukt en daarna GSP een torn ACL.
En Diaz verloor interim WW title tegen Condit. Is nu met 'pensioen' en heeft een BJJ (no gi) super fight met Braulio Estima, waar hij geraped gaat worden.
zit je achterstevoren naar die tv te kijken gozert, he?quote:
Ricardo?quote:Op vrijdag 4 mei 2012 20:47 schreef Ajacied422 het volgende:
Mooi dat Greg dan oprot.
RICARDO VOOR ORANJE
Greg staat in de wegquote:Op vrijdag 4 mei 2012 20:47 schreef Ajacied422 het volgende:
Mooi dat Greg dan oprot.
RICARDO VOOR ORANJE
Waardeloze gozer ben jij man, klootzak.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 20:47 schreef Lokale_Notabele het volgende:
[..]
zit je achterstevoren naar die tv te kijken gozert, he?
Ajax trekjesquote:Op vrijdag 4 mei 2012 20:48 schreef PizzaGeit het volgende:
Vertonghen is eerlijk gezegd een fantastische voetballer
Maar zijn karakter
Zo is hij gewoonquote:Op vrijdag 4 mei 2012 20:49 schreef FireFox1 het volgende:
Frank lijkt er niet veel zin in te hebben. Valt het meer mensen op?
Ja hij zegt weinig, lacht niet mee.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 20:49 schreef FireFox1 het volgende:
Is ook lastig als trainer.. ze stellen allemaal vragen waar hij geen antwoord op mag geven zoals transfersquote:Op vrijdag 4 mei 2012 20:49 schreef FireFox1 het volgende:
Hij kijkt altijd zoquote:Op vrijdag 4 mei 2012 20:49 schreef FireFox1 het volgende:
Hoe is Schweinsteiger aan zijn lekkere chick gekomen?quote:Op vrijdag 4 mei 2012 20:50 schreef macca728 het volgende:
hoe is Frank aan een vrouw gekomen ? ZO saai man
Vinden vrouwen heerlijk, zijn ze zelf meer aan het woordquote:Op vrijdag 4 mei 2012 20:50 schreef macca728 het volgende:
hoe is Frank aan een vrouw gekomen ? ZO saai man
daarom moet je dat soort mensen niet meer uitnodigen .quote:Op vrijdag 4 mei 2012 20:50 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Is ook lastig als trainer.. ze stellen allemaal vragen waar hij geen antwoord op mag geven zoals transfersen kritiek hebben op hem is ook niet leuk.
Maar hij heeft wel gelijkquote:
Hehe. "Hij kan zo goed luisteren".quote:Op vrijdag 4 mei 2012 20:51 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Vinden vrouwen heerlijk, zijn ze zelf meer aan het woord
Ja haha.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 20:51 schreef Sjeik_Telmachientje het volgende:
[..]
Hehe. "Hij kan zo goed luisteren".
Bullshit reden.quote:
Hij zal toch wel wat gewend zijn met die babbelzieke bejaarde Cruijff binnen zijn organisatie.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 20:52 schreef Ajacied422 het volgende:
Frank moet ook nog wat bijleren ja. Kan gebeuren dat hem de les gelezen wordt.
Hij is nog steeds klein.quote:
El Salvador belachelijk makenquote:Op vrijdag 4 mei 2012 20:54 schreef Lokale_Notabele het volgende:
[..]
Hij zal toch wel wat gewend zijn met die babbelzieke bejaarde Cruijff binnen zijn organisatie.
quote:Op vrijdag 4 mei 2012 20:54 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Hij denkt ja shit ze hebben gelijk maar ik kan me spelers niet afzeiken.
Zelfs beter.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 20:55 schreef muzas het volgende:
Eriksen wordt net zo goed als Ozil.
Staat genoteerd.
Graag wel tijdens z'n periode bij Ajax.
Dat zegt hij toch niet?quote:Op vrijdag 4 mei 2012 20:55 schreef muzas het volgende:
Eriksen wordt net zo goed als Ozil.
Staat genoteerd.
Graag wel tijdens z'n periode bij Ajax.
Nummer 3 toch.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 20:56 schreef Craptacular het volgende:
Eriksen is het grootste talent van Europa. Die komt wel aan in de top.
Nee, dat voegde ik er aan toequote:Op vrijdag 4 mei 2012 20:56 schreef GGMM het volgende:
[..]
Niet tijdens z'n periode tijdens Ajax, bedoel ik.
Vind je ? Met het hoogste budget kampioen worden ?quote:Op vrijdag 4 mei 2012 20:56 schreef Shreyas het volgende:
Die kritiek op Frank is lachwekkend. Afgelopen 1,5 jaar heeft hij het meest gepresteerd in de Nederlandse competitie.
quote:Op vrijdag 4 mei 2012 20:57 schreef Geo4kant het volgende:
Hahahahaha Vermeer bash onder Frank zijn neus
Ozil is pas 23quote:Op vrijdag 4 mei 2012 20:57 schreef DennisDeBengel het volgende:
Hij zei dat Eriksen beter KAN worden dan Ozil, niet dat hij het al is.
Niet zo zeiken.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 20:58 schreef FireFox1 het volgende:
Ik krijg last van plaatsvervangende schaamte
dit . hij mag van mij nog wel lekker doorhakken tegen die gekleurde gastquote:Op vrijdag 4 mei 2012 20:58 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Beter dan dat hielen likken wat vaak gebeurt als er zo'n gast is.
Nee hoor.. vind dit prachtig. Die schaal is binnen.. En Gijp zegt dingen die ik ook wel had willen zeggen. Of die d. boer er nou mee eens is of niet.quote:
Dus? Misschien heet Ozil zijn hoogtepunt al wel gehad, daar is echt geen standaard leeftijd voor hoor.quote:
Hoger dan Real?quote:Op vrijdag 4 mei 2012 20:59 schreef Wrijfhout het volgende:
[..]
Dus? Misschien heet Ozil zijn hoogtepunt al wel gehad, daar is echt geen standaard leeftijd voor hoor.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |