quote:Op vrijdag 4 mei 2012 20:31 schreef Rens-Reith het volgende:
[..]
Ik had Ajax terechte kampioen al klaar staan.
quote:
WE WORDEN ZIJN KAMPIOEN!!quote:
Jup helaas, volgend jaar beterquote:
Broer van Anitaquote:
Wat een toeval dat ik de enige ben.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 20:33 schreef Ajacied422 het volgende:
Iedereen diedoet. Zap toch weg met je eindeloze gejank dan
Oké.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 20:33 schreef Ajacied422 het volgende:
Als jij en je matties dat eindeloze gegeil dan ook achter wegen laten over ajax en de boer en weet ik hetquote:Op vrijdag 4 mei 2012 20:33 schreef Ajacied422 het volgende:
Jij bent standaard een zeikerdquote:
quote:Op vrijdag 4 mei 2012 20:34 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Als jij en je matties dat eindeloze gegeil dan ook achter wegen laten over ajax en de boer en weet ik het
Het is gewoon saai.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 20:33 schreef Ajacied422 het volgende:
vd Gijp lacht van binnen om hemquote:Op vrijdag 4 mei 2012 20:35 schreef Geo4kant het volgende:
JD en Gijp houden niet van motivatie filmpjes zijn omdat ze lui zijn en niks serieus nemen, alles weglachen ipv kwetsbaar opstellen.
Johan is alles behalve luiquote:Op vrijdag 4 mei 2012 20:35 schreef Geo4kant het volgende:
JD en Gijp houden niet van motivatie filmpjes zijn omdat ze lui zijn en niks serieus nemen, alles weglachen ipv kwetsbaar opstellen.
Moet jij je nu eens voorstellen hoe fucking saai die Feyenoorder wel niet is..quote:Op vrijdag 4 mei 2012 20:36 schreef muzas het volgende:
Gefrustreerde boertjes hier
En die rotterdammers hebben geen recht van spreken... Frank heeft nu al meer gezegd dat die hele v. hanegem
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 4 mei 2012 20:37 schreef Lokale_Notabele het volgende:
verdomme er zit daar een zwarte UFC-fighter achter Derksen
Wat een zeurkous ben je tochquote:
Wat? Geen dweiltje voor je pakken?quote:Op vrijdag 4 mei 2012 20:37 schreef Karina het volgende:
Zo knap is hij nou ook weer niet. Beetje lachen zou hem goed doen.
Dan kannie verdomme beter in de garderobe gaan zitten.quote:
quote:Op vrijdag 4 mei 2012 20:37 schreef Lokale_Notabele het volgende:
Miller gaat nokkie dan , debiele heppie de peppie gastquote:
Da's Regi Blinker toch?quote:Op vrijdag 4 mei 2012 20:37 schreef Lokale_Notabele het volgende:
Heppie de peppie gast?quote:Op vrijdag 4 mei 2012 20:38 schreef vincerusso het volgende:
[..]
[..]
Miller gaat nokkie dan , debiele heppie de peppie gast
Jason Miller ? met zijn blije kutkop ?die heeft nog nooit van een goede tegenstander gewonnenquote:Op vrijdag 4 mei 2012 20:39 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Heppie de peppie gast?Volgens mij weet je niet eens wie het is.
Je zit al de hele tijd over-alles-en-nog-wat te zeikenquote:
Lul niet.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 20:40 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Je zit al de hele tijd over-alles-en-nog-wat te zeiken
Jim Miller vecht. Niet Mayhemquote:Op vrijdag 4 mei 2012 20:40 schreef vincerusso het volgende:
[..]
Jason Miller ? met zijn blije kutkop ?die heeft nog nooit van een goede tegenstander gewonnen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |