quote:Op vrijdag 4 mei 2012 11:38 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik vind een e-card al gedateerd eigenlijk
Daar heb ik weleens van gehoord en hoe kun je dat nou fout schrijven?quote:
meeste schrijven bertrandquote:Op vrijdag 4 mei 2012 11:40 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Daar heb ik weleens van gehoord en hoe kun je dat nou fout schrijven?
Het is maar goed dat ik niet van BNW ben want ik had dan al tig topics geopend over hoe heel Nederland een complot is aangegaan om mijn naam constant verkeerd te spellen.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 11:40 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Alles kan foutief geschreven wordenquote:Op vrijdag 4 mei 2012 11:40 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Prima!quote:
Ik mis bewegende plaatjes en de glitters.quote:
ik ken nog mensen die zelf hun naam verkeerd schrijven.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 11:42 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Alles kan foutief geschreven wordenmeest originele taferelen zie je tegenwoordig.
Weet niet beter dan dat ik mensen moet corrigeren als ze mijn naam weer butcheren.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 11:42 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Alles kan foutief geschreven wordenmeest originele taferelen zie je tegenwoordig.
Het irritante is dat sommige mensen het daarna nog fout zeggen.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 11:44 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Weet niet beter dan dat ik mensen moet corrigeren als ze mijn naam weer butcheren..
Ik spel mijn naam volledig als ik hem zeg, C-O-C-K-stijl. En nog doen ze het fout.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 11:44 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Weet niet beter dan dat ik mensen moet corrigeren als ze mijn naam weer butcheren..
ediequote:Op vrijdag 4 mei 2012 11:43 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik ken nog mensen die zelf hun naam verkeerd schrijven.
een jongen die edwin heet, maar door iedereen eddy wordt genoemd heeft als facebook naam: edie
Gerrit is niet zo moeilijk... of schrijven ze dat met dt?quote:Op vrijdag 4 mei 2012 11:44 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Hoe sommigen het presteren om daar nog letters tussen te verstaan die ik nooit gezegd heb ja.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 11:45 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Ik spel mijn naam volledig als ik hem zeg, C-O-C-K-stijl. En nog doen ze het fout.
Inderdaad!quote:Op vrijdag 4 mei 2012 11:45 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Hoe sommigen het presteren om daar nog letters tussen te verstaan die ik nooit gezegd heb ja.
als ik mn achternaam niet spel door de telefoon krijg ik ook de meest vreemde namen toebedeeld.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 11:45 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Ik spel mijn naam volledig als ik hem zeg, C-O-C-K-stijl. En nog doen ze het fout.
Ja ook goedquote:Op vrijdag 4 mei 2012 11:43 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Prima!
Net met bezig met mijn lunch binnen te werken.
Met jou dan?
"Zonder die letter."quote:Op vrijdag 4 mei 2012 11:46 schreef gianni61 het volgende:
[..]
als ik mn achternaam niet spel door de telefoon krijg ik ook de meest vreemde namen toebedeeld.
maar ja, ik praat dan ook schijnbaar niet heel duidelijk
quote:Op vrijdag 4 mei 2012 11:45 schreef 2NutZ het volgende:
Gerrit is niet zo moeilijk... of schrijven ze dat met dt?
Waar bestaat zo'n ontbijt uit?quote:Op vrijdag 4 mei 2012 11:46 schreef Zosk het volgende:
[..]
Ja ook goedNet zo'n lekker ontbijt op bij de Shell voor ¤ 1,50
Zometeen ook maar eens lunchen
[ afbeelding ]
dyslectie is a bitch zullen we maar zeggenquote:Op vrijdag 4 mei 2012 11:45 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
edieik moest lachen.
[..]
Gerrit is niet zo moeilijk... of schrijven ze dat met dt?
Dat is beyond dyslectiequote:Op vrijdag 4 mei 2012 11:47 schreef gianni61 het volgende:
[..]
dyslectie is a bitch zullen we maar zeggen
Sowieso deze reactiequote:
Klinkt best goed,quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.
quote:Op vrijdag 4 mei 2012 11:50 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Klinkt best goed,
had wel koffie verwachtGEEN koffie smorgens????SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Reaching out to embrace the random. reaching out to embrace what ever may come.
To be fair: eigenlijk begonnen de tankstations.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 11:51 schreef 2NutZ het volgende:
Al die ontbijtjes tegenwoordig overalIkea begon. Nu hebben bijna alle niet voedselzaken wel ontbijtjes.
Ze hadden ze laatst getest op kwaliteit (versheid, smaak),maar niet echt een van de ontbijtjes was nou echt topquote:Op vrijdag 4 mei 2012 11:51 schreef 2NutZ het volgende:
Al die ontbijtjes tegenwoordig overalIkea begon. Nu hebben bijna alle niet voedselzaken wel ontbijtjes.
Maagquote:
quote:Op vrijdag 4 mei 2012 11:50 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Klinkt best goed,
had wel koffie verwachtHehe, jus d'orange was op dus kreeg inderdaad een koffie muntSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Lekker cappuccino
Welkom op FOK!
Ja, maar dat was voor truckers, en die hoeven geen croissantjequote:Op vrijdag 4 mei 2012 11:52 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
To be fair: eigenlijk begonnen de tankstations.
En het lijkt zo mooi op die bordenquote:Op vrijdag 4 mei 2012 11:52 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ze hadden ze laatst getest op kwaliteit (versheid, smaak),maar niet echt een van de ontbijtjes was nou echt top
Oh ja mijn pa werkt daar.. had hem even deze topic gemailtquote:Op vrijdag 4 mei 2012 11:53 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Wow ik neem m'n woorden terug, overheid reageert wel snel, binnen een week![]()
Lezen ze soms mee op fok?
ja, die moet toch ook wakker worden?quote:
inderdaad.quote:
big brother is watching youquote:Op vrijdag 4 mei 2012 11:53 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
quote:Op vrijdag 4 mei 2012 11:53 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Oh ja mijn pa werkt daar.. had hem even deze topic gemailt
quote:Op vrijdag 4 mei 2012 11:53 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Oh ja mijn pa werkt daar.. had hem even deze topic gemailt
You never know ... zal me niks verbazenquote:Op vrijdag 4 mei 2012 11:53 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Dus dat.quote:
Gisteren brak het zweet me wel even uit weer door die bocht.quote:
quote:Op donderdag 3 mei 2012 21:27 schreef Guanabana het volgende:
Ik vind dat eigenlijk best apart.
Als je nou allemaal volwassenen met een baan bent dan begrijp ik het nog, maar dit is een groep (vooral) studenten. Heb bovendien ook al reiskosten om er te komen, het cadeautje voor de jarige, en dan kan ik mooi ook nog zelf m'n eten en drankjes gaan dokken.
Of ben ik wereldvreemd en is dit doodnormaal?
Heb ik ook meegemaakt.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 11:58 schreef 2NutZ het volgende:
Serieus wtf? nog nooit gehoord van dit? uitgenodigd maar alles zelf betalen?
[..]
Dat is wel echt schraal.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 11:58 schreef 2NutZ het volgende:
Toch raar dat jij er als enige gevoelig voor bentquote:Op vrijdag 4 mei 2012 11:57 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Gisteren brak het zweet me wel even uit weer door die bocht.
Dit zo niet. Wel had eentje een keer de kroeg afgehuurd. Kon je voor 15 euro onbeperkt drinken. Hij wou ook geen cadeau's. Naja dat kan nog een keer ..quote:Op vrijdag 4 mei 2012 11:58 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ik werk hier ook het kortst, misschien dat die immuniteit bij mij nog moet komen.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 12:00 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Toch raar dat jij er als enige gevoelig voor bent
nja, als je het vooraf weet heb ik er geen moeite mee, maar wel als dat pas ter sprake komt als de rekening op tafel ligt.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 12:00 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Heb ik ook meegemaakt.
Werden we uitgenodigd om ergens te eten, de drankjes waren voor de jarige, maar het eten moesten we zelf betalen.
Tja.. er wordt wel vanuit gegaan dat je het wel kan missen
Dat valt nog mee eigenlijk toch? vind dat niet zo gek.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 12:01 schreef remi1986 het volgende:
[..]
Dit zo niet. Wel had eentje een keer de kroeg afgehuurd. Kon je voor 15 euro onbeperkt drinken. Hij wou ook geen cadeau's. Naja dat kan nog een keer ..
Bij studentenfeesten heb ik het ook wel vaak gehad dat iedereen bijvoorbeeld een tientje gaf en dat we daar dan onbeperkt van konden eten en drinken de hele avond.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 12:01 schreef remi1986 het volgende:
[..]
Dit zo niet. Wel had eentje een keer de kroeg afgehuurd. Kon je voor 15 euro onbeperkt drinken. Hij wou ook geen cadeau's. Naja dat kan nog een keer ..
Mja als ze het weer zo vieren, haak ik af en dan ga ik wel apart uit eten met de jarige.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 12:01 schreef gianni61 het volgende:
[..]
nja, als je het vooraf weet heb ik er geen moeite mee, maar wel als dat pas ter sprake komt als de rekening op tafel ligt.
Die vader in dat topic die ineens ongemerkt bier stond te verkopen.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 12:02 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Dat valt nog mee eigenlijk toch? vind dat niet zo gek.
Maar ik vind dat uit dat topic wel heel gaar hoor
Ja dat vind ik wel wat anders. Ook dat voorbeeld wat remi noemt zou ik geen probleem vinden.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 12:02 schreef Id_do_her het volgende:
Bij studentenfeesten heb ik het ook wel vaak gehad dat iedereen bijvoorbeeld een tientje gaf en dat we daar dan onbeperkt van konden eten en drinken de hele avond.
Ook helemaal niet illegaal ofzo.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 12:02 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Die vader in dat topic die ineens ongemerkt bier stond te verkopen.![]()
Ik vind ongegeneerd beter passenquote:Op vrijdag 4 mei 2012 12:02 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Neuh.. Moet kunnen.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 12:03 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ook helemaal niet illegaal ofzo.
Daar schaam je je toch kapot voor.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 12:02 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Ja dat ook, komt die zoon er ineens achter dat zijn gasten bij zijn vader moeten afrekenen voor bier.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 12:03 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ik vind ongegeneerd beter passen
En dat was ander topic.
Nee, ik ook niet. Of een constructie dat er afgesproken is dat iedereen wat meeneemt en dat op een hoop komt voor iedereen.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 12:03 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Ja dat vind ik wel wat anders. Ook dat voorbeeld wat remi noemt zou ik geen probleem vinden.
Ik zou kapot gaan en mijn pa straf gevenquote:Op vrijdag 4 mei 2012 12:04 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Ja dat ook, komt die zoon er ineens achter dat zijn gasten bij zijn vader moeten afrekenen voor bier.![]()
Ik zie mijn vader er zelfs totaal niet voor aan dat hij dat zou doen.quote:
Komt iedereen met bacardi aanzetten.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 12:04 schreef Id_do_her het volgende:
Nee, ik ook niet. Of een constructie dat er afgesproken is dat iedereen wat meeneemt en dat op een hoop komt voor iedereen.
Nee dohquote:Op vrijdag 4 mei 2012 12:05 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Ik zie mijn vader er zelfs totaal niet voor aan dat hij dat zou doen.
Om dat te voorkomen spraken we af wat iedereen meenam.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 12:06 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Komt iedereen met bacardi aanzetten..
als mn pa er al bij zou zijn zou die gezellig mee drinken waarschijnlijkquote:Op vrijdag 4 mei 2012 12:05 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Ik zie mijn vader er zelfs totaal niet voor aan dat hij dat zou doen.
quote:Op vrijdag 4 mei 2012 11:43 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik mis bewegende plaatjes en de glitters.
Is Edward Cullen in haar mond gekomen?quote:
De mijne ook.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 12:07 schreef gianni61 het volgende:
[..]
als mn pa er al bij zou zijn zou die gezellig mee drinken waarschijnlijk
Dank je wel.quote:
Ik welquote:
Jaquote:Op vrijdag 4 mei 2012 12:15 schreef remi1986 het volgende:
Hey Vas, ook weer wakker
je bent uitgeweest? Moest je ook zelf je drinken betalen?
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.
quote:Op vrijdag 4 mei 2012 12:17 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Die bestaan ja, ik heb er maar mee leren leven.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.With my pack on my back, down the road I will stray.
belachelijk toch. Ga je naar een verjaardag, moet je dokken voor het eten en drinkenquote:Op vrijdag 4 mei 2012 12:08 schreef remi1986 het volgende:
Uitgenodigd worden voor etentje, kosten voor eigen rekening
stormloop aan zelf betalen topics
nieuwe trend van 2012?
vaseline_quote:
three fiddy plzquote:
Ik heb het er te moeilijk mee, om dat te kunnen accepterenquote:Op vrijdag 4 mei 2012 12:19 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Die bestaan ja, ik heb er maar mee leren leven.
Ik zeg ook nergens dat het makkelijk was.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 12:21 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik heb het er te moeilijk mee, om dat te kunnen accepteren
gelukkig heb je ons om je te helpen met het verwerken ervan .. wij steunen je en helpen je er doorheenquote:Op vrijdag 4 mei 2012 12:21 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
wat zul jij een zwaar leven hebbenquote:Op vrijdag 4 mei 2012 12:21 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
quote:
quote:Op vrijdag 4 mei 2012 12:20 schreef wise het volgende:
Het idee al om het over je lippen te krijgen om te vragen
De mensen die stiekhouse zeggen nu wel in ieder geval.quote:
quote:Op vrijdag 4 mei 2012 12:22 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
De mensen die stiekhouse zeggen nu wel in ieder geval.
quote:Op vrijdag 4 mei 2012 12:17 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Mensen die puuuuuuzel zeggen in plaats van puzzel.Mensen die een Seat (als in Sejat) een Siet noemenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De laatste tijd zit ons dochtertje in de nee-fase. Ze wil niet meer hebben dat ik haar naar bed breng. Twintig jaar terug was dat nooit een probleem.
quote:Op vrijdag 4 mei 2012 12:21 schreef remi1986 het volgende:
[..]
gelukkig heb je ons om je te helpen met het verwerken ervan .. wij steunen je en helpen je er doorheen
Zullen we hem slaan?quote:
Jaquote:
ik zou niks durven zeggen als 4ebe in mijn buurt stondquote:Op vrijdag 4 mei 2012 12:22 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
De mensen die stiekhouse zeggen nu wel in ieder geval.
Huh?quote:Op vrijdag 4 mei 2012 12:22 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Mensen die een Seat (als in Sejat) een Siet noemen
hoe spreek jij wifi uit dan?quote:
Zo mag ik het horen.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 12:23 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik zou niks durven zeggen als 4ebe in mijn buurt stond
Ik kan me geen situatie bedenken dat ik dat woord bezig.quote:
Heb ik niet, bedankt voor het herinnerenquote:
nee het is rauterquote:Op vrijdag 4 mei 2012 12:25 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik kan me geen situatie bedenken dat ik dat woord bezig.
Hoe spreek je router uit eigenlijk?
Hoorde namelijk dat iemand dat als roeter uitsprak.
Maar weet niet of dat juist is.
Dat herinnerde ik me inderdaadquote:Op vrijdag 4 mei 2012 12:25 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Heb ik niet, bedankt voor het herinneren
Roeter ja, zo hinderlijkquote:Op vrijdag 4 mei 2012 12:25 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
zeg beide omdat mensen die geen kennis hebben je raar aanstaat te kijken als je wai fai zegquote:
Oh echtquote:
ik accepteer beide, maar toen ik iemand waaifie hoorde zeggen trokken mijn tenen kromquote:
router met de ou van auw..quote:Op vrijdag 4 mei 2012 12:25 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Leugens.quote:
quote:Op vrijdag 4 mei 2012 12:27 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik accepteer beide, maar toen ik iemand waaifie hoorde zeggen trokken mijn tenen krom
Ik zeg altijd whyfy. Anders klopt "Pretty Fly For A Wifi" nietquote:
Hij is er zo één die ook nos zegt in plaats van NOS?quote:Op vrijdag 4 mei 2012 12:30 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Mijn zwager kan overigens geen Frans,
dus die zegt gerust:
Sauvigggggnon blankkkk
Maar hij is sowieso niet helemaal goed in zijn hoofd![]()
Laatst nog in een restaurant gehoord:
"Mag ik de tornedossss"
klinkt alsof hij italiaans wil doen met dat "accent"quote:Op vrijdag 4 mei 2012 12:30 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Mijn zwager kan overigens geen Frans,
dus die zegt gerust:
Sauvigggggnon blankkkk
Maar hij is sowieso niet helemaal goed in zijn hoofd![]()
Laatst nog in een restaurant gehoord:
"Mag ik de tornedossss"
Het zou me niets verbazen als hij niet eens wist wat NOS is.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 12:31 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Hij is er zo één die ook nos zegt in plaats van NOS?
Ja, hij is niet goed hoorquote:Op vrijdag 4 mei 2012 12:31 schreef Zaniri het volgende:
[..]
klinkt alsof hij italiaans wil doen met dat "accent"
quote:Op vrijdag 4 mei 2012 12:31 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Het zou me niets verbazen als hij niet eens wist wat NOS is.
Hij is geestelijk gehandicapt of zoiets?quote:
WAT?????quote:Op vrijdag 4 mei 2012 12:31 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Mensen die geen flauw idee hebben wat Wifi is en bij de Mac Donalds vragen of ze die gratis Wifi ook bij hun bestelling mogen hebben.
Bijna.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 12:32 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
[..]
Hij is geestelijk gehandicapt of zoiets?
Jaquote:
Ik zou zo iemand echt zo hard uitlachen, ik zou echt een lachkick midden in die mc donalds krijgen en janken van het lachen tot ik er bij neervalquote:
Dat soort lui ken ik. Doodvermoeiend.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 12:33 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Bijna.
Hij vertelde dat hij had gehoord dat stoppen met roken het proces van kanker versneld.
Mijn moeder had dat zojuist gehad en die stond echt even te klapperen met haar oren![]()
Serieus wat een mongool.
Ik heb echt geen moeite met mensen die wat minder slim zijn, maar mensen die niet slim zijn en denken dat ze wijs zijn... daar heb ik wel moeite mee
Dat is wel een interessant conceptquote:Op vrijdag 4 mei 2012 12:35 schreef Zosk het volgende:
[..]
Ik zou zo iemand echt zo hard uitlachen, ik zou echt een lachkick midden in die mc donalds krijgen en janken van het lachen tot ik er bij neerval
ik las over de komma heenquote:
Je kunt er zelfs van sterven.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 12:35 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Dat is wel een interessant concept
Kwestie van laat maar pratenquote:Op vrijdag 4 mei 2012 12:35 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Dat soort lui ken ik. Doodvermoeiend.
Ja dat zou ook kunnenquote:
Dat maakt het nog interessanterquote:
Ja waarschijnlijk wel.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 12:36 schreef remi1986 het volgende:
[..]
die denken natuurlijk een nieuw bifi worstje ...
Je bent toch vrij?quote:Op vrijdag 4 mei 2012 12:35 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Urgh, ik moet zo in beweging komen..
Ja maar ja, als ze eenmaal overtuigd zijn gaan zelfs de beste argument niks uithalen.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 12:36 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Kwestie van laat maar praten![]()
Ene oor in andere oor uit en tot tien tellen.
Heb meestal zin om hem dan te bestoken met valide argumenten
Uhu.. moet de cavia's verschonenquote:
Zo irritant ja.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 12:37 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Ja maar ja, als ze eenmaal overtuigd zijn gaan zelfs de beste argument niks uithalen.
quote:Op vrijdag 4 mei 2012 12:37 schreef Zaniri het volgende:
[..]
levensgevaarlijk om te stoppen met roken dus....
niet aan beginnen!
Komt nogal eens voor. En hun 'wijsheid' dan op een misplaatst neerbuigend toontje tentoonspreiden.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 12:33 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik heb echt geen moeite met mensen die wat minder slim zijn, maar mensen die niet slim zijn en denken dat ze wijs zijn... daar heb ik wel moeite mee
Ik ben vaak zo stomgeslagen dat er niets uitkomt eigenlijk.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 12:36 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Kwestie van laat maar praten![]()
Ene oor in andere oor uit en tot tien tellen.
Heb meestal zin om hem dan te bestoken met valide argumenten
kijk maar naar mensen die christelijk zijn en geloven dat de wereld plat is!quote:Op vrijdag 4 mei 2012 12:37 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Ja maar ja, als ze eenmaal overtuigd zijn gaan zelfs de beste argument niks uithalen.
nee, dankje. ik ben al aan mn boterhammen bezigquote:
Zijn boek:quote:Op vrijdag 4 mei 2012 12:40 schreef Zaniri het volgende:
[..]
kijk maar naar mensen die christelijk zijn en geloven dat de wereld plat is!
http://www.landoverbaptist.net/showthread.php?t=45427
deze mensen zijn echt super slim, ze hebben zelfs experimenten waarmee je kunt bewijzen dat de aarde plat is!![]()
![]()
![]()
Dat toontje is echt heel herkenbaarquote:Op vrijdag 4 mei 2012 12:38 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Komt nogal eens voor. En hun 'wijsheid' dan op een misplaatst neerbuigend toontje tentoonspreiden.
Daar kunnen ze niets aan doen, ze zijn te dom om dat te begrijpen.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 12:33 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
tostiquote:Op vrijdag 4 mei 2012 12:41 schreef gianni61 het volgende:
[..]
nee, dankje. ik ben al aan mn boterhammen bezig
Watch the #1 Televangelist Gospel Hour in the World! "Turn or Burn: Accept Christ or Go to Hell with Rev. Jim Osborne." Check your local cable listingsquote:Op vrijdag 4 mei 2012 12:41 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Zijn boek:
"Turn or Burn: Accept Christ or Go to Hell with Rev. Jim Osborne."
Wtf gast.
En ook termen als BigPharma en weet ik veel rond sproeien.![]()
Jammer is dat domheid besmettelijk is.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 12:42 schreef Chai het volgende:
[..]
Daar kunnen ze niets aan doen, ze zijn te dom om dat te begrijpen.
Gewoon een kutinzicht dus?quote:Op vrijdag 4 mei 2012 12:44 schreef fyah het volgende:
foto van hoe het gaat als ik meisjes uitvraag
[ afbeelding ]
Je bespringt ze?quote:Op vrijdag 4 mei 2012 12:44 schreef fyah het volgende:
foto van hoe het gaat als ik meisjes uitvraag
[ afbeelding ]
Nooit gedaan?quote:Op vrijdag 4 mei 2012 12:35 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Dat is wel een interessant concept
Haha, dat is wel flinke beweging ja....quote:Op vrijdag 4 mei 2012 12:37 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Uhu.. moet de cavia's verschonen
Gisteren nog geprobeerd te kijken, maar ik vond alleen die man met witte handschoentjes aan interessant eigenlijk.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 12:47 schreef remi1986 het volgende:
zit ik snooker te kijken, naja ff pauze daar .. ik kijken wat er zoal nog meer op is .. kom ik dit tegen
http://www.sportlemon.tv/v-4/0/38/v-403970.html
gaat best snel af en toe
Jawel, maar dat was toen op de middelbare school.quote:
bij snooker? of badminton?quote:Op vrijdag 4 mei 2012 12:49 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Gisteren nog geprobeerd te kijken, maar ik vond alleen die man met witte handschoentjes aan interessant eigenlijk.
Leuk werk
snookerquote:
*proest*quote:Op vrijdag 4 mei 2012 12:49 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Jawel, maar dat was toen op de middelbare school.
Dat was toen een klasgenoot op een aparte manier van de trap afviel (drie treden op zijn kont afleggend)
zit alweer de hele ochtend te kijken hier. Straks O Sullivan weer. Wat een wedstrijd gisteravondquote:
Haha, dat was de laatste keer? Dat is wel een beetje treurig toch?quote:Op vrijdag 4 mei 2012 12:49 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Jawel, maar dat was toen op de middelbare school.
Dat was toen een klasgenoot op een aparte manier van de trap afviel (drie treden op zijn kont afleggend)
Ja naja ik kan me dat best voorstellen... het is wel superknap hoe ze die ballen daar krijgen. Wel respect voor.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 12:51 schreef remi1986 het volgende:
[..]
zit alweer de hele ochtend te kijken hier. Straks O Sullivan weer. Wat een wedstrijd gisteravond.. kan er echt uren naar kijken
Mja dat ik me dat echt goed kan herinnerenquote:Op vrijdag 4 mei 2012 12:51 schreef Zosk het volgende:
[..]
Haha, dat was de laatste keer? Dat is wel een beetje treurig toch?
Ik denk van niet.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 12:56 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Zouden er nou echt veel vrouwen zijn die bodybuilders aantrekkelijk vinden
?
Ik denk het ook niet..quote:
Bepaalde types jaquote:Op vrijdag 4 mei 2012 12:56 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
?
die gecensureerde swanz en die snor.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 12:55 schreef 2NutZ het volgende:
Ik heb het vriendje van Sinosappel gevonden:
[ afbeelding ]
Ze bestaan wel, maar het merendeel niet denk ik.quote:
Misschien springt er nog wat mannelijkheid over.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 12:57 schreef Zaniri het volgende:
[..]
die gecensureerde swanz en die snor.![]()
![]()
![]()
ron jeremy all over, fucking erg hierzo, ben weg van deze SC![]()
Wat een loss dat jij weggaatquote:Op vrijdag 4 mei 2012 12:57 schreef Zaniri het volgende:
[..]
die gecensureerde swanz en die snor.![]()
![]()
![]()
ron jeremy all over, fucking erg hierzo, ben weg van deze SC![]()
Vrouwelijke bodybuildersquote:Op vrijdag 4 mei 2012 12:57 schreef remi1986 het volgende:
net zoals vrouwelijke bodybuilders ook niet aantrekkelijk zijn .. maar ja dat zijn dan ook weer bijna kerels .. zal daar wel door komen
quote:Zegt de ene man tegen de andere: Mijn schoonmoeder is een engel. Zegt de andere man: Bof jij even, de mijne leeft nog! #SG
Je vergeet barbie.quote:
Helaas wel jaquote:Op vrijdag 4 mei 2012 12:56 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
?
quote:
iel die wenkbrauwen... 3/10 zou niet hitten.quote:
die wenkbrauwenquote:
wat is er mis met homofoob zijn? gewoon geen intresse in.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 12:58 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Wat een loss dat jij weggaat![]()
Wie ben jij btw?
homofoobje.
Wat een lelijkerdquote:Op vrijdag 4 mei 2012 12:59 schreef Juminelle het volgende:
Die mannen![]()
Al zou ik hem keihard doen.
Ligt vooral aan het accent tho.
Is triest. Maar je zou toch weg gaan?quote:Op vrijdag 4 mei 2012 13:01 schreef Zaniri het volgende:
[..]
wat is er mis met homofoob zijn? gewoon geen intresse in.
Hij heeft zijn snor boven zijn ogen geplakt denk ik.quote:
Ok, daaag.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 13:01 schreef Zaniri het volgende:
[..]
wat is er mis met homofoob zijn? gewoon geen intresse in.
Wat een rare reclametekstquote:Een hond op schoot hebben is leuk, maar het is minder fijn als ie eerst vanuit de achterbak dwars door de auto is gevlogen en uiteindelijk met een snoekduik op schoot is beland
het word steeds sufferquote:
Dopequote:Op vrijdag 4 mei 2012 13:04 schreef 2NutZ het volgende:
Ik heb deze gekocht van de week... 12,95 en kosten normaal 45 eu ofsofucking SULTAN!!
[ afbeelding ]
Mooiquote:Op vrijdag 4 mei 2012 13:04 schreef 2NutZ het volgende:
Ik heb deze gekocht van de week... 12,95 en kosten normaal 45 eu ofsofucking SULTAN!!
[ afbeelding ]
waar heb je wel behoefte aan¿quote:
vet!!quote:Op vrijdag 4 mei 2012 13:04 schreef 2NutZ het volgende:
[ afbeelding ]
quote:
quote:
quote:
Vet. Hoe groot?quote:Op vrijdag 4 mei 2012 13:04 schreef 2NutZ het volgende:
[ afbeelding ]
Gemiddeld.quote:
Daar komt het eigenlijk wel op neer ja, gewoon lekker iedereen dissenquote:Op vrijdag 4 mei 2012 13:08 schreef 2NutZ het volgende:
Vaseline heeft helemaal geen behoefte meer aan andere mannen, ze is getikt door de drummerboi.
quote:
Jij gaat, meidquote:Op vrijdag 4 mei 2012 13:10 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Daar komt het eigenlijk wel op neer ja, gewoon lekker iedereen dissen
Haha ja dat ook en check die dik gedrukte oranje letters:quote:Op vrijdag 4 mei 2012 13:11 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]Goed over nagedacht.
En dan ook die tekst:
"je had het kunnen weten."
quote:Op vrijdag 4 mei 2012 13:12 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Netjes. Die van mij was toen 4 cm of zo.
Ja, een vriendin wilde het aquarium schoonmaken en liet ze die op de grond vallen. Ze heeft hem daar laten sterven omdat ze hem niet op durfde te pakken.quote:
jezusquote:Op vrijdag 4 mei 2012 13:13 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Ja, een vriendin wilde het aquarium schoonmaken en liet ze die op de grond vallen. Ze heeft hem daar laten sterven omdat ze hem niet op durfde te pakken.
quote:
ik kan ook drummenquote:Op vrijdag 4 mei 2012 13:10 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Daar komt het eigenlijk wel op neer ja, gewoon lekker iedereen dissen
Arm beestje.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 13:13 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Ja, een vriendin wilde het aquarium schoonmaken en liet ze die op de grond vallen. Ze heeft hem daar laten sterven omdat ze hem niet op durfde te pakken.
geen interesse?quote:
Waarom zal dat nog wel even duren?quote:Op vrijdag 4 mei 2012 13:16 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Arm beestje.![]()
Wij willen nog wel een koi bij eigenlijk, maar dat zal nog wel even duren ws.
Ik welquote:
quote:Op vrijdag 4 mei 2012 13:13 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Tja, de blinde paniek maakte meester over haar. En toen was het te laat.quote:
Awhquote:Op vrijdag 4 mei 2012 13:19 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Tja, de blinde paniek maakte van haar meester. En toen was het te laat.
Omdat ze best duur zijn en we nog wel andere dingen hebben die we willen kopen.quote:
quote:
Ik ging teruglezen waar het over ging.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 13:12 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Netjes. Die van mij was toen 4 cm of zo.
je liegt en ik weet hetquote:
Je kan toch ook een kleine kopen? Die zijn toch goedkoper?quote:Op vrijdag 4 mei 2012 13:19 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Omdat ze best duur zijn en we nog wel andere dingen hebben die we willen kopen.
Soms zijn ze ook gratis af te halen op mp.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 13:19 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Omdat ze best duur zijn en we nog wel andere dingen hebben die we willen kopen.
"OMG! Id_do_her! Dat kan niet!quote:Op vrijdag 4 mei 2012 13:20 schreef Chai het volgende:
[..]
[..]
Ik ging teruglezen waar het over ging.
Vissen gaan niet eens zo heel snel dood. Ik heb ooit een goudvis die als rubber aanvoelde terug gedaan in de kom en die zwom na een week of twee (en nadat hij zijn vinnen en staart was verloren) weer vrolijk rondquote:Op vrijdag 4 mei 2012 13:19 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Tja, de blinde paniek maakte meester over haar. En toen was het te laat.
Hangt er vanaf wat voor vissen.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 13:21 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Vissen gaan niet eens zo heel snel dood. Ik heb ooit een goudvis die als rubber aanvoelde terug gedaan in de kom en die zwom na een week of twee (en nadat hij zijn vinnen en staart was verloren) weer vrolijk rond![]()
Vinnen en staart zijn wel teruggegroeid.
Oh.. Dan hebben we misschien een nog levende vis door de wc gespoeld.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 13:21 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Vissen gaan niet eens zo heel snel dood. Ik heb ooit een goudvis die als rubber aanvoelde terug gedaan in de kom en die zwom na een week of twee (en nadat hij zijn vinnen en staart was verloren) weer vrolijk rond![]()
Vinnen en staart zijn wel teruggegroeid.
I'd say.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 13:21 schreef Chai het volgende:
[..]
Dan wordt het wel lastig om haar te doen idd.
Dat is t m net, we willen geen kleine en ook geen gratis van MP want die beesten hebben heel vaak ziektes en dat wil je niet in je vijver hebben.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 13:20 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Je kan toch ook een kleine kopen? Die zijn toch goedkoper?
En dat is wat je dus deed op dat vage karperforum.![]()
Wel smooth toch die 'gemiddeld' erbij te zettenquote:Op vrijdag 4 mei 2012 13:20 schreef Chai het volgende:
[..]
[..]
Ik ging teruglezen waar het over ging.
Ik denk heeeel veel mensen.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 13:22 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Oh.. Dan hebben we misschien een nog levende vis door de wc gespoeld.
Nee, dat is ook wel. Mij lijkt het wel tof om ze te laten groeien, maar ik weet niet hoe snel dat gaat.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 13:23 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Dat is t m net, we willen geen kleine en ook geen gratis van MP want die beesten hebben heel vaak ziektes en dat wil je niet in je vijver hebben.
En nee, eigenlijk niet, ik ben er weleens terecht gekomen en toen zag ik die vent op twitter en heb ik hem tiegevoegd, maar het is echt allemaal onzin wat ie uitkraamt.
Mijn wc is een keer verstopt geraakt door een dode vis. true storyquote:
Sowieso, maar ik denk dat het de moeite kan lonen om t nog even te proberen, ook bij de kwetsbaarder vissen. Ik zou iig niet omdat ie niet meer beweegt gelijk aannemen dat ie dood is.quote:
Straks organiseren ze zich om ons collectief spijt te laten hebben van onze wandaden.quote:
Zombie vissen die in het riool leven.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 13:24 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Straks organiseren ze zich om ons collectief spijt te laten hebben van onze wandaden.
Probeerde je een snoek door de wc te spoelen of zo?quote:Op vrijdag 4 mei 2012 13:24 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Mijn wc is een keer verstopt geraakt door een dode vis. true story
En tevens tieners, mutanten en ninja's zijn.quote:
Wj hebben een paar jaar geleden 7 kleintjes gekocht (cm of 5 denk ik) en nu zijn daar nog 5 van over. Die zijn inmiddels wel een heel stuk groter, is wel leuk, maar gelijk een grote kopen is ook leuk .quote:Op vrijdag 4 mei 2012 13:24 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Nee, dat is ook wel. Mij lijkt het wel tof om ze te laten groeien, maar ik weet niet hoe snel dat gaat.
Hehe, dat topic daar met die kinderen en zo.
Maar wel duur. Wat kost een koi van zo'n 30 cm eigenlijk?quote:Op vrijdag 4 mei 2012 13:25 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Wj hebben een paar jaar geleden 7 kleintjes gekocht (cm of 5 denk ik) en nu zijn daar nog 5 van over. Die zijn inmiddels wel een heel stuk groter, is wel leuk, maar gelijk een grote kopen is ook leuk .
vissesoep, lekkerquote:Op vrijdag 4 mei 2012 13:25 schreef Dimachaerus het volgende:
Ik wilde een keer onze goudvis terug in zijn aquarium zetten met een lepel, begon ie opeens wild rondje te draaien in de lepel en vloog er op een gegeven moment uit, daarna bleef hij stil liggen.
Hartaanval denk ik
quote:Op vrijdag 4 mei 2012 13:25 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Probeerde je een snoek door de wc te spoelen of zo?
Serieus... met goudvissen is dat vaag. Buurjongen kwam een keer terug van vakantie. Waren zijn goudvissen eruit gesprongen. Die hebben minstens een paar uur er buiten gelegen en leefden nog welquote:Op vrijdag 4 mei 2012 13:24 schreef Vaseline_ het volgende:
Ik heb ook ooit een mini goudvisje uit het aquarium gehaald en op de grond laten vallen, 't was een zwarte en het tapijt was donk er en hoogpollig dus ik zag geen moer. Hij heeft volgens mij 1min op de grond gelegen ofzo maar hij leefde nog
Shit zeg.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 13:27 schreef 2NutZ het volgende:
[..]Nee algeneter van bijna 30cm
ik twijfelde... toch gedaan. Foutje
Pff, weet ik zo niet precies, ik denk 175 euro ofzo, maar ik heb echt geen kijk op die cms hoor.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 13:26 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Maar wel duur. Wat kost een koi van zo'n 30 cm eigenlijk?
Inderdaad, en ze overleven de val enzo ook nogquote:Op vrijdag 4 mei 2012 13:27 schreef 2NutZ het volgende:
[..]Nee algeneter van bijna 30cm
ik twijfelde... toch gedaan. Foutje
[..]
Serieus... met goudvissen is dat vaag. Buurjongen kwam een keer terug van vakantie. Waren zijn goudvissen eruit gesprongen. Die hebben minstens een paar uur er buiten gelegen en leefden nog welsnapten er niks van. srs.
Hm ok, ik hoorde ook weleens mensen praten over honderden euro's, zuur lijkt me dat als dat in een ooievaar verdwijnt.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 13:27 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Pff, weet ik zo niet precies, ik denk 175 euro ofzo, maar ik heb echt geen kijk op die cms hoor.
Trouwens, het ligt er ook aan hoe ze eruit zien, tekening, kleur, dat soort dingen, sommige zijn nu eenmaal duurder omdat ze mooier zijn.
Maar mevrouw tochquote:Op vrijdag 4 mei 2012 12:55 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Mja dat ik me dat echt goed kan herinneren
Lepel? Waarom geen netje?quote:Op vrijdag 4 mei 2012 13:25 schreef Dimachaerus het volgende:
Ik wilde een keer onze goudvis terug in zijn aquarium zetten met een lepel, begon ie opeens wild rondje te draaien in de lepel en vloog er op een gegeven moment uit, daarna bleef hij stil liggen.
Hartaanval denk ik
quote:
Geen ruggengraatquote:Op vrijdag 4 mei 2012 13:28 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Inderdaad, en ze overleven de val enzo ook nogNiet te breken die beesten
quote:
Ja dat sowieso, is dat al lang geleden dan?quote:Op vrijdag 4 mei 2012 13:35 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]Ach leuke tijd wel..
* Heimwee heeft
Nja één ding is zeker; Als ik vissen had waren ze binnen een week dood. Ik kan al geen planten onderhoudenquote:
hahaquote:
Hoe onderhoud je je kut dan?quote:Op vrijdag 4 mei 2012 13:36 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Nja één ding is zeker; Als ik vissen had waren ze binnen een week dood. Ik kan al geen planten onderhouden!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.
Het is al bijna tien jaar geleden dat ik mijn diploma had.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 13:36 schreef Zosk het volgende:
[..]
Ja dat sowieso, is dat al lang geleden dan?
Ik heb geen idee wat jou betreft
quote:Op vrijdag 4 mei 2012 13:40 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Hoe onderhoud je je kut dan?misschien ruikt die wel naar vis?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Chemist in <3 and Soul
Vissen gaat nog wel, maar plantenquote:Op vrijdag 4 mei 2012 13:36 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Nja één ding is zeker; Als ik vissen had waren ze binnen een week dood. Ik kan al geen planten onderhouden!
Kwestie van goeie voedingsbodemquote:Op vrijdag 4 mei 2012 13:41 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Vissen gaat nog wel, maar planten![]()
Wat een ondingen zijn dat.
Ik heb een grote plant en die is ijzersterk, maar verder... gaat alles dood.
Ja zo kan het wel weer.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |