Gewoon een kutinzicht dus?quote:Op vrijdag 4 mei 2012 12:44 schreef fyah het volgende:
foto van hoe het gaat als ik meisjes uitvraag
[ afbeelding ]
Je bespringt ze?quote:Op vrijdag 4 mei 2012 12:44 schreef fyah het volgende:
foto van hoe het gaat als ik meisjes uitvraag
[ afbeelding ]
Nooit gedaan?quote:Op vrijdag 4 mei 2012 12:35 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Dat is wel een interessant concept
Haha, dat is wel flinke beweging ja....quote:Op vrijdag 4 mei 2012 12:37 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Uhu.. moet de cavia's verschonen
Gisteren nog geprobeerd te kijken, maar ik vond alleen die man met witte handschoentjes aan interessant eigenlijk.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 12:47 schreef remi1986 het volgende:
zit ik snooker te kijken, naja ff pauze daar .. ik kijken wat er zoal nog meer op is .. kom ik dit tegen
http://www.sportlemon.tv/v-4/0/38/v-403970.html
gaat best snel af en toe
Jawel, maar dat was toen op de middelbare school.quote:
bij snooker? of badminton?quote:Op vrijdag 4 mei 2012 12:49 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Gisteren nog geprobeerd te kijken, maar ik vond alleen die man met witte handschoentjes aan interessant eigenlijk.
Leuk werk
snookerquote:
*proest*quote:Op vrijdag 4 mei 2012 12:49 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Jawel, maar dat was toen op de middelbare school.
Dat was toen een klasgenoot op een aparte manier van de trap afviel (drie treden op zijn kont afleggend)
zit alweer de hele ochtend te kijken hier. Straks O Sullivan weer. Wat een wedstrijd gisteravondquote:
Haha, dat was de laatste keer? Dat is wel een beetje treurig toch?quote:Op vrijdag 4 mei 2012 12:49 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Jawel, maar dat was toen op de middelbare school.
Dat was toen een klasgenoot op een aparte manier van de trap afviel (drie treden op zijn kont afleggend)
Ja naja ik kan me dat best voorstellen... het is wel superknap hoe ze die ballen daar krijgen. Wel respect voor.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 12:51 schreef remi1986 het volgende:
[..]
zit alweer de hele ochtend te kijken hier. Straks O Sullivan weer. Wat een wedstrijd gisteravond.. kan er echt uren naar kijken
Mja dat ik me dat echt goed kan herinnerenquote:Op vrijdag 4 mei 2012 12:51 schreef Zosk het volgende:
[..]
Haha, dat was de laatste keer? Dat is wel een beetje treurig toch?
Ik denk van niet.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 12:56 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Zouden er nou echt veel vrouwen zijn die bodybuilders aantrekkelijk vinden
?
Ik denk het ook niet..quote:
Bepaalde types jaquote:Op vrijdag 4 mei 2012 12:56 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Zouden er nou echt veel vrouwen zijn die bodybuilders aantrekkelijk vinden
?
die gecensureerde swanz en die snor.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 12:55 schreef 2NutZ het volgende:
Ik heb het vriendje van Sinosappel gevonden:
[ afbeelding ]
Ze bestaan wel, maar het merendeel niet denk ik.quote:
Misschien springt er nog wat mannelijkheid over.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 12:57 schreef Zaniri het volgende:
[..]
die gecensureerde swanz en die snor.![]()
![]()
![]()
ron jeremy all over, fucking erg hierzo, ben weg van deze SC![]()
Wat een loss dat jij weggaatquote:Op vrijdag 4 mei 2012 12:57 schreef Zaniri het volgende:
[..]
die gecensureerde swanz en die snor.![]()
![]()
![]()
ron jeremy all over, fucking erg hierzo, ben weg van deze SC![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |