ik las over de komma heenquote:
Je kunt er zelfs van sterven.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 12:35 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Dat is wel een interessant concept
Kwestie van laat maar pratenquote:Op vrijdag 4 mei 2012 12:35 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Dat soort lui ken ik. Doodvermoeiend.
Ja dat zou ook kunnenquote:
Dat maakt het nog interessanterquote:
Ja waarschijnlijk wel.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 12:36 schreef remi1986 het volgende:
[..]
die denken natuurlijk een nieuw bifi worstje ...
Je bent toch vrij?quote:Op vrijdag 4 mei 2012 12:35 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Urgh, ik moet zo in beweging komen..
Ja maar ja, als ze eenmaal overtuigd zijn gaan zelfs de beste argument niks uithalen.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 12:36 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Kwestie van laat maar praten![]()
Ene oor in andere oor uit en tot tien tellen.
Heb meestal zin om hem dan te bestoken met valide argumenten
Uhu.. moet de cavia's verschonenquote:
Zo irritant ja.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 12:37 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Ja maar ja, als ze eenmaal overtuigd zijn gaan zelfs de beste argument niks uithalen.
quote:Op vrijdag 4 mei 2012 12:37 schreef Zaniri het volgende:
[..]
levensgevaarlijk om te stoppen met roken dus....
niet aan beginnen!
Komt nogal eens voor. En hun 'wijsheid' dan op een misplaatst neerbuigend toontje tentoonspreiden.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 12:33 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik heb echt geen moeite met mensen die wat minder slim zijn, maar mensen die niet slim zijn en denken dat ze wijs zijn... daar heb ik wel moeite mee
Ik ben vaak zo stomgeslagen dat er niets uitkomt eigenlijk.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 12:36 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Kwestie van laat maar praten![]()
Ene oor in andere oor uit en tot tien tellen.
Heb meestal zin om hem dan te bestoken met valide argumenten
kijk maar naar mensen die christelijk zijn en geloven dat de wereld plat is!quote:Op vrijdag 4 mei 2012 12:37 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Ja maar ja, als ze eenmaal overtuigd zijn gaan zelfs de beste argument niks uithalen.
nee, dankje. ik ben al aan mn boterhammen bezigquote:
Zijn boek:quote:Op vrijdag 4 mei 2012 12:40 schreef Zaniri het volgende:
[..]
kijk maar naar mensen die christelijk zijn en geloven dat de wereld plat is!
http://www.landoverbaptist.net/showthread.php?t=45427
deze mensen zijn echt super slim, ze hebben zelfs experimenten waarmee je kunt bewijzen dat de aarde plat is!![]()
![]()
![]()
Dat toontje is echt heel herkenbaarquote:Op vrijdag 4 mei 2012 12:38 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Komt nogal eens voor. En hun 'wijsheid' dan op een misplaatst neerbuigend toontje tentoonspreiden.
Daar kunnen ze niets aan doen, ze zijn te dom om dat te begrijpen.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 12:33 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik heb echt geen moeite met mensen die wat minder slim zijn, maar mensen die niet slim zijn en denken dat ze wijs zijn... daar heb ik wel moeite mee
tostiquote:Op vrijdag 4 mei 2012 12:41 schreef gianni61 het volgende:
[..]
nee, dankje. ik ben al aan mn boterhammen bezig
Watch the #1 Televangelist Gospel Hour in the World! "Turn or Burn: Accept Christ or Go to Hell with Rev. Jim Osborne." Check your local cable listingsquote:Op vrijdag 4 mei 2012 12:41 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Zijn boek:
"Turn or Burn: Accept Christ or Go to Hell with Rev. Jim Osborne."
Wtf gast.
En ook termen als BigPharma en weet ik veel rond sproeien.![]()
Jammer is dat domheid besmettelijk is.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 12:42 schreef Chai het volgende:
[..]
Daar kunnen ze niets aan doen, ze zijn te dom om dat te begrijpen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |