Vrouwelijke bodybuildersquote:Op vrijdag 4 mei 2012 12:57 schreef remi1986 het volgende:
net zoals vrouwelijke bodybuilders ook niet aantrekkelijk zijn .. maar ja dat zijn dan ook weer bijna kerels .. zal daar wel door komen
quote:Zegt de ene man tegen de andere: Mijn schoonmoeder is een engel. Zegt de andere man: Bof jij even, de mijne leeft nog! #SG
Je vergeet barbie.quote:
Helaas wel jaquote:Op vrijdag 4 mei 2012 12:56 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Zouden er nou echt veel vrouwen zijn die bodybuilders aantrekkelijk vinden
?
quote:
iel die wenkbrauwen... 3/10 zou niet hitten.quote:
die wenkbrauwenquote:
wat is er mis met homofoob zijn? gewoon geen intresse in.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 12:58 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Wat een loss dat jij weggaat![]()
Wie ben jij btw?
homofoobje.
Wat een lelijkerdquote:Op vrijdag 4 mei 2012 12:59 schreef Juminelle het volgende:
Die mannen![]()
Al zou ik hem keihard doen.
Ligt vooral aan het accent tho.
Is triest. Maar je zou toch weg gaan?quote:Op vrijdag 4 mei 2012 13:01 schreef Zaniri het volgende:
[..]
wat is er mis met homofoob zijn? gewoon geen intresse in.
Hij heeft zijn snor boven zijn ogen geplakt denk ik.quote:
Ok, daaag.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 13:01 schreef Zaniri het volgende:
[..]
wat is er mis met homofoob zijn? gewoon geen intresse in.
Wat een rare reclametekstquote:Een hond op schoot hebben is leuk, maar het is minder fijn als ie eerst vanuit de achterbak dwars door de auto is gevlogen en uiteindelijk met een snoekduik op schoot is beland
het word steeds sufferquote:
Dopequote:Op vrijdag 4 mei 2012 13:04 schreef 2NutZ het volgende:
Ik heb deze gekocht van de week... 12,95 en kosten normaal 45 eu ofsofucking SULTAN!!
[ afbeelding ]
Mooiquote:Op vrijdag 4 mei 2012 13:04 schreef 2NutZ het volgende:
Ik heb deze gekocht van de week... 12,95 en kosten normaal 45 eu ofsofucking SULTAN!!
[ afbeelding ]
waar heb je wel behoefte aanżquote:
vet!!quote:Op vrijdag 4 mei 2012 13:04 schreef 2NutZ het volgende:
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |