quote:Op vrijdag 4 mei 2012 11:38 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik vind een e-card al gedateerd eigenlijk
Daar heb ik weleens van gehoord en hoe kun je dat nou fout schrijven?quote:
meeste schrijven bertrandquote:Op vrijdag 4 mei 2012 11:40 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Daar heb ik weleens van gehoord en hoe kun je dat nou fout schrijven?
Het is maar goed dat ik niet van BNW ben want ik had dan al tig topics geopend over hoe heel Nederland een complot is aangegaan om mijn naam constant verkeerd te spellen.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 11:40 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Alles kan foutief geschreven wordenquote:Op vrijdag 4 mei 2012 11:40 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Prima!quote:
Ik mis bewegende plaatjes en de glitters.quote:
ik ken nog mensen die zelf hun naam verkeerd schrijven.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 11:42 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Alles kan foutief geschreven wordenmeest originele taferelen zie je tegenwoordig.
Weet niet beter dan dat ik mensen moet corrigeren als ze mijn naam weer butcheren.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 11:42 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Alles kan foutief geschreven wordenmeest originele taferelen zie je tegenwoordig.
Het irritante is dat sommige mensen het daarna nog fout zeggen.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 11:44 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Weet niet beter dan dat ik mensen moet corrigeren als ze mijn naam weer butcheren..
Ik spel mijn naam volledig als ik hem zeg, C-O-C-K-stijl. En nog doen ze het fout.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 11:44 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Weet niet beter dan dat ik mensen moet corrigeren als ze mijn naam weer butcheren..
ediequote:Op vrijdag 4 mei 2012 11:43 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik ken nog mensen die zelf hun naam verkeerd schrijven.
een jongen die edwin heet, maar door iedereen eddy wordt genoemd heeft als facebook naam: edie
Gerrit is niet zo moeilijk... of schrijven ze dat met dt?quote:Op vrijdag 4 mei 2012 11:44 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Hoe sommigen het presteren om daar nog letters tussen te verstaan die ik nooit gezegd heb ja.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 11:45 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Ik spel mijn naam volledig als ik hem zeg, C-O-C-K-stijl. En nog doen ze het fout.
Inderdaad!quote:Op vrijdag 4 mei 2012 11:45 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Hoe sommigen het presteren om daar nog letters tussen te verstaan die ik nooit gezegd heb ja.
als ik mn achternaam niet spel door de telefoon krijg ik ook de meest vreemde namen toebedeeld.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 11:45 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Ik spel mijn naam volledig als ik hem zeg, C-O-C-K-stijl. En nog doen ze het fout.
Ja ook goedquote:Op vrijdag 4 mei 2012 11:43 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Prima!
Net met bezig met mijn lunch binnen te werken.
Met jou dan?
"Zonder die letter."quote:Op vrijdag 4 mei 2012 11:46 schreef gianni61 het volgende:
[..]
als ik mn achternaam niet spel door de telefoon krijg ik ook de meest vreemde namen toebedeeld.
maar ja, ik praat dan ook schijnbaar niet heel duidelijk
quote:Op vrijdag 4 mei 2012 11:45 schreef 2NutZ het volgende:
Gerrit is niet zo moeilijk... of schrijven ze dat met dt?
Waar bestaat zo'n ontbijt uit?quote:Op vrijdag 4 mei 2012 11:46 schreef Zosk het volgende:
[..]
Ja ook goedNet zo'n lekker ontbijt op bij de Shell voor ¤ 1,50
Zometeen ook maar eens lunchen
[ afbeelding ]
dyslectie is a bitch zullen we maar zeggenquote:Op vrijdag 4 mei 2012 11:45 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
edieik moest lachen.
[..]
Gerrit is niet zo moeilijk... of schrijven ze dat met dt?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |