op zondag ochtend zie ik er ook vaak uit alsof ik 40 benquote:Op vrijdag 4 mei 2012 11:20 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Moet je mij eens zien aan het eind van een weekend.
Garri, je bent zo jong als je jezelf voelt ..quote:Op vrijdag 4 mei 2012 11:21 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Kan ik me ook wel weer voorstellen.
Ik verwachtte trouwens een "ja hihaho voor de seniorenbingo zeker, har har har" toen ik het gepost had..
Soms doen ze het om je naam te weten zodat ze je kunnen stalken op het internet.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 11:14 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ja joh jij ook?ja naja ik heb gewoon een babykop dus ik vind het niet cool als ik gevraagd word
Zo voel ik me dan ook, alles kraakt en piept.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 11:22 schreef gianni61 het volgende:
[..]
op zondag ochtend zie ik er ook vaak uit alsof ik 40 ben
Trueness, right there.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 11:22 schreef remi1986 het volgende:
Garri, je bent zo jong als je jezelf voelt ..
Ik vind het altijd leuk om ze te krijgen, maar dat gebeurt eigenlijk alleen als ik jarig ben en met Kerstquote:Op vrijdag 4 mei 2012 11:22 schreef gianni61 het volgende:
[..]
nee, maar dat heb ik nooit gedaan eigenlijk
Ik ken wel iemand die aan postcrossing doet, iets voor jou?quote:Op vrijdag 4 mei 2012 11:25 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik vind het altijd leuk om ze te krijgen, maar dat gebeurt eigenlijk alleen als ik jarig ben en met Kerst
O en mn zusje stuurt de laatste tijd af en toe kaartjes.
Maar ik stuur mn oma regelmatig een kaartje (deze week zelfs twee, maar dat is omdat ze ons 'vakantiegeld' heeft gegeven net nadat ik al een kaartje had gestuurd, dus nu een bedanktkaartje er achteraan) en mn zusje af en toe ook zomaar. Een vriendin heel soms en met verjaardagen eigenlijk altijd als ik eraan denk en een adres heb
soms nog wel ergerquote:Op vrijdag 4 mei 2012 11:23 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Zo voel ik me dan ook, alles kraakt en piept.
quote:Op vrijdag 4 mei 2012 11:23 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Zo voel ik me dan ook, alles kraakt en piept.
aangezien ik mn familie nooit een adreswijziging heb gestuurd ontvang ik dan ook bijna geen kaartenquote:Op vrijdag 4 mei 2012 11:25 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik vind het altijd leuk om ze te krijgen, maar dat gebeurt eigenlijk alleen als ik jarig ben en met Kerst
O en mn zusje stuurt de laatste tijd af en toe kaartjes.
Maar ik stuur mn oma regelmatig een kaartje (deze week zelfs twee, maar dat is omdat ze ons 'vakantiegeld' heeft gegeven net nadat ik al een kaartje had gestuurd, dus nu een bedanktkaartje er achteraan) en mn zusje af en toe ook zomaar. Een vriendin heel soms en met verjaardagen eigenlijk altijd als ik eraan denk en een adres heb
Ik heb ze nooit een adreswijziging gegeven, toch krijg ik kaartjes met kerstquote:Op vrijdag 4 mei 2012 11:34 schreef gianni61 het volgende:
[..]
aangezien ik mn familie nooit een adreswijziging heb gestuurd ontvang ik dan ook bijna geen kaarten
quote:Op vrijdag 4 mei 2012 11:34 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik heb ze nooit een adreswijziging gegeven, toch krijg ik kaartjes met kerst
Ik ben niet constant een mongoolquote:Op vrijdag 4 mei 2012 11:21 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Kan ik me ook wel weer voorstellen.
Ik verwachtte trouwens een "ja hihaho voor de seniorenbingo zeker, har har har" toen ik het gepost had..
ja, mn moeder heeft wel aan een aantal doorgegeven en vrienden hebben wel mijn adres.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 11:34 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik heb ze nooit een adreswijziging gegeven, toch krijg ik kaartjes met kerst
Ik vind een e-card al gedateerd eigenlijkquote:Op vrijdag 4 mei 2012 11:38 schreef remi1986 het volgende:
hooguit een e-card .. kom op we leven in 2012
Het mooie aan mijn naam is dat er iemand die bekend is in NL rondloopt met dezelfde naam dus als je op mij zoekt krijg je eerst duizenden hits van die anderenquote:Op vrijdag 4 mei 2012 11:23 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Soms doen ze het om je naam te weten zodat ze je kunnen stalken op het internet.
Natuurlijk wel een voorgefabriceerde die op een bepaald tijdstip en op een bepaalde datum automatisch verstuurd wordt.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 11:38 schreef remi1986 het volgende:
e-card is onpersoonlijkquote:Op vrijdag 4 mei 2012 11:38 schreef remi1986 het volgende:
Hm, ik heb juist een naam waar nooit iemand van gehoord heeft en al-tijd verkeerd schrijft.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 11:38 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Het mooie aan mijn naam is dat er iemand die bekend is in NL rondloopt met dezelfde naam dus als je op mij zoekt krijg je eerst duizenden hits van die anderen
Niet als je het eindigt met 'kusje'quote:
Jij heet Bertram?quote:Op vrijdag 4 mei 2012 11:39 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Hm, ik heb juist een naam waar nooit iemand van gehoord heeft en al-tijd verkeerd schrijft.
Goedemorgenquote:
dat ook ja.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 11:38 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik vind een e-card al gedateerd eigenlijk
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |