Jij komt uit 1986 ?quote:Op vrijdag 4 mei 2012 11:07 schreef remi1986 het volgende:
in mijn jeugdjaren (damn wat lang geleden) .. kocht ik ook altijd shag (van die kilo pakken) voor mijn oma ... kreeg dat toen gewoon mee als 12/13 jarige ... dat waren nog eens tijden
Ja, soms blijkt dat niet zo te zijn bij sommige users.quote:
Haha ja dat zag ik laatst ook bij AH, toen een vrouw wijn kochtquote:Op vrijdag 4 mei 2012 11:06 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ze hebben de legitimatiegrens zelfs opgehoogd.
Je moet nog steeds je legitimatie laten zien als je onder de 20 bent.
Heb ooit eens een keer aan iemand die 22 was haar legitimatie gevraagd,
nou die ging echt uit haar panty (want gereformeerd en dus rok).
dat had ik wel toen ik als 15 jarig mannetje een playboy kochtquote:Op vrijdag 4 mei 2012 11:03 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja wel herkenbaar hoor,
helemaal naar een andere supermarkt fietsen, omdat je wellicht herkent wordt
Dat heb ik ook gedaan bij een boekhandel. Nu is die man die hem toen aan me verkocht een klant van ons, ik dacht wel even "fuck.."quote:Op vrijdag 4 mei 2012 11:09 schreef gianni61 het volgende:
[..]
dat had ik wel toen ik als 15 jarig mannetje een playboy kocht
ja beetje jammer .. maar ik wil wel mijn id laten zien hoorquote:Op vrijdag 4 mei 2012 11:08 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, soms blijkt dat niet zo te zijn bij sommige users.
De logica snap ik dan niet helemaal...
Rijbewijs is voldoendequote:Op vrijdag 4 mei 2012 11:10 schreef remi1986 het volgende:
[..]
ja beetje jammer .. maar ik wil wel mijn id laten zien hoor
Mooi compliment voor je toch? Ik moet me ook altijd nog legitimeren.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 11:08 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Haha ja dat zag ik laatst ook bij AH, toen een vrouw wijn kochtdie vrouw was echt flabbergasted
Had het zelf ook, vorig jaar ofso een keer... meid van 16 vroeg of ik wel 18 of ouder was.
Dus ik zomijn rijbewijs geven... werd ze helemaal rood.
Stond een collega achter haar, die keek mij lachend aan en zei, ja ze begint vandaag voor het eerst dus ze moet alle regeltjes nog doen enzo.
o ja die is ook beter. Op de foto van mijn ID lijk ik net een terrorist .. omdat je niet meer mag lachenquote:
Dat komt omdat je er volwassen en wijs uit ziet.quote:
Ja joh jij ook?quote:Op vrijdag 4 mei 2012 11:10 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Mooi compliment voor je toch? Ik moet me ook altijd nog legitimeren.
Ja, dat is een beetje jammer.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 11:11 schreef remi1986 het volgende:
[..]
o ja die is ook beter. Op de foto van mijn ID lijk ik net een terrorist .. omdat je niet meer mag lachen
En dat is een goed ding sinds wanneer?quote:Op vrijdag 4 mei 2012 11:13 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Dat komt omdat je er volwassen en wijs uit ziet.
oh shi-quote:Op vrijdag 4 mei 2012 11:17 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
En dat is een goed ding sinds wanneer?
sinds altijd..quote:Op vrijdag 4 mei 2012 11:17 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
En dat is een goed ding sinds wanneer?
en oud uitzien en oud zijn ookquote:Op vrijdag 4 mei 2012 11:19 schreef gianni61 het volgende:
[..]
sinds altijd..
volwassen uitzien en oud uitzien zijn 2 heel verschillende dingen he
Moet je mij eens zien aan het eind van een weekend.quote:
hehe weet er alles van .. heb hetzelfde .. maar gelukkig weer bijna begin van het weekendquote:Op vrijdag 4 mei 2012 11:20 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Moet je mij eens zien aan het eind van een weekend.
Kan ik me ook wel weer voorstellen.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 11:14 schreef 2NutZ het volgende:
Ja joh jij ook?ja naja ik heb gewoon een babykop dus ik vind het niet cool als ik gevraagd word
nee, maar dat heb ik nooit gedaan eigenlijkquote:Op vrijdag 4 mei 2012 11:20 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik stuur trouwens best vaak kaartjes, doen jullie dat ook nog?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |