mogguhquote:
kon beter, maar ach. het einde van de week is in zichtquote:
Ik las het gisteren ja.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 08:53 schreef 2NutZ het volgende:
Mogguh, wat een tering weer
Oh en
Carice van Houten boos op fotokeuze Revu
Carice
inderdaad, werd totaal verblind door de zon vanmorgenquote:Op vrijdag 4 mei 2012 08:53 schreef 2NutZ het volgende:
Mogguh, wat een tering weer
Oh en
Carice van Houten boos op fotokeuze Revu
Carice
Zogenaamd nonchalant maar wel overal op reageren, zelfs dat acteerwerk is niet geloofwaardig.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 08:56 schreef gianni61 het volgende:
[..]
inderdaad, werd totaal verblind door de zon vanmorgen
oh en
Carice /care
Dit jaquote:Op vrijdag 4 mei 2012 08:57 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Zogenaamd nonchalant maar wel overal op reageren, zelfs dat acteerwerk is niet geloofwaardig.
Inderdaad, andere acteurs/actrices gaan zowat nooit in op dat soort onzin op Twitter maar zelf gaat ze er constant op in en zegt ze "Wat kan mij het ook eigenlijk schelen, puh!" Ja, geloofwaardig Carice.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 08:59 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Dit javind het wel mooi.
"niet, ik care echt niet dat jullie over mij roddelen!! NIETUS!!!"
Helemaal naakt, en bevalling en zo. Met die gore serie.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 09:02 schreef remi1986 het volgende:
Zozo beetje moeilijk doen over een tepel, terwijl ze in Game of Thrones bijna naakt gaat
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Ja idd, maar ja het gaat natuurlijk weer om geldquote:Op vrijdag 4 mei 2012 09:02 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Helemaal naakt, en bevalling en zo. Met die gore serie.
quote:Op vrijdag 4 mei 2012 09:03 schreef remi1986 het volgende:
Carice vertelde tijdens de shoot nog een 'mopje', zo meldde Herman Brusselmans in DWDD.
"What is the difference between oral sex and anal sex?"
Ba dum tss!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
With my pack on my back, down the road I will stray.
Nou, het is voor een acteur natuurlijk wel interessant om in een prominente serie te spelen. Maar ja, wie zal zeggen voor wie ze even een dienst moest bewijzen.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 09:04 schreef remi1986 het volgende:
[..]
Ja idd, maar ja het gaat natuurlijk weer om geld
quote:Op vrijdag 4 mei 2012 09:03 schreef remi1986 het volgende:
Carice vertelde tijdens de shoot nog een 'mopje', zo meldde Herman Brusselmans in DWDD.
"What is the difference between oral sex and anal sex?"
Niveautje hoor. Zuurpruim dat het is.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De laatste tijd zit ons dochtertje in de nee-fase. Ze wil niet meer hebben dat ik haar naar bed breng. Twintig jaar terug was dat nooit een probleem.
En Matthijs: "HAHAHAHAHAH!!"quote:
Ik ook niet. Ik kijk dat nooit. Programma voor hipsters en mensen die Matthijs van Nieuwkerk langer dan 5 minuten aan kunnen zien.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 09:07 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
En Matthijs: "HAHAHAHAHAH!!"
Toch? Ik heb het niet gezien.
Wat een kolder. Block.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 09:07 schreef Salatrel het volgende:
door al die rolletjes zal ze inmiddels wel een zure pruim hebben ja
Ghehe.quote:
Dat vind ik al lang.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 09:09 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ik ook niet. Ik kijk dat nooit. Programma voor hipsters en mensen die Matthijs van Nieuwkerk langer dan 5 minuten aan kunnen zien.
fun fun fun funquote:
Over het algemeen heb ik er weinig mee maar op die foto vind ik d'r wel leuk.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 09:22 schreef 2NutZ het volgende:
Zijn er heteromannen die Megan kunnen weerstaan? kan ik mij niks bij voorstellen.
Eens.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 09:23 schreef JaniesBrownie het volgende:
Al vond ik haar eerst wel leuker dan nu.
Nou, eerst was ze leuker. Hadden we dat hier niet een keer besproken? Dat het net twee verschillende vrouwen zijn?quote:Op vrijdag 4 mei 2012 09:22 schreef 2NutZ het volgende:
Zijn er heteromannen die Megan kunnen weerstaan? kan ik mij niks bij voorstellen.
Nou ja, ik moet wel. Anders komen er agenten die me gaan betichten van 'verkrachting' en weet ik veel wat voor moois.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 09:22 schreef 2NutZ het volgende:
Vroeger was dat Hayden Penetratiequote:Op vrijdag 4 mei 2012 09:25 schreef remi1986 het volgende:
hehe ja Megan is een terugkerend onderwerp ..
Ik denk bij weerstaan eigenlijk aan:quote:Op vrijdag 4 mei 2012 09:25 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Nou ja, ik moet wel. Anders komen er agenten die me gaan betichten van 'verkrachting' en weet ik veel wat voor moois.
ik zou dr zeker mn bed niet uit trappen, maar eerste keuze is ze nietquote:Op vrijdag 4 mei 2012 09:22 schreef 2NutZ het volgende:
moest ff googlen maar dat is die chick van I Love you Beth Cooper. Tenminste daar ken ik haar vanquote:
quote:Op vrijdag 4 mei 2012 09:28 schreef remi1986 het volgende:
[..]
moest ff googlen maar dat is die chick van I Love you Beth Cooper. Tenminste daar ken ik haar van
Oh, ja want dat zou ze ook echt doen.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 09:27 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik denk bij weerstaan eigenlijk aan:
Zij werpt zich min of meer op je en jij houdt je handen omhoog en loopt hard weg.
Waar jij het over hebt is je inhouden en dat zal wel moeten idd.
In two and a half men toenquote:Op vrijdag 4 mei 2012 09:24 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Nou, eerst was ze leuker. Hadden we dat hier niet een keer besproken? Dat het net twee verschillende vrouwen zijn?![]()
Jij zag het aan de tattoo meen ik me te herinneren.
Dit.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 09:27 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik zou dr zeker mn bed niet uit trappen, maar eerste keuze is ze niet
Komt u maar met beeld en geluid.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 09:29 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
In two and a half men toende tering... toen ze die glazen deuren ging wassen
Dat kan idd.... maar zij is toch 1 bonk seksquote:Op vrijdag 4 mei 2012 09:27 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Wie dan wel?quote:Op vrijdag 4 mei 2012 09:27 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Bij mij welquote:Op vrijdag 4 mei 2012 09:29 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Oh, ja want dat zou ze ook echt doen.
Zij mag wel verkrachten en ik niet.![]()
UMA THURMANquote:
Ik heb serieus geen idee waar je het over hebtquote:Op vrijdag 4 mei 2012 09:29 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
In two and a half men toende tering... toen ze die glazen deuren ging wassen
Daar word ik niet warm of koud van eigenlijk, ik kwam er ook vrij laat achter dat ze in films de 'babe' moest spelen.quote:
van celebs? momenteel denk ik dat scarlett johansson als black widow wel bovenaan staatquote:
Maar...quote:Op vrijdag 4 mei 2012 09:30 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik heb serieus geen idee waar je het over hebt
Was ook een grapjequote:Op vrijdag 4 mei 2012 09:31 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Daar word ik niet warm of koud van eigenlijk, ik kwam er ook vrij laat achter dat ze in films de 'babe' moest spelen.
Hitsig.quote:
Zij zou dat bij mij doen.quote:
Ja, shit. Jas voor niks aangetrokken.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 09:31 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Zij zou dat bij mij doen.
Niet: jij mag me verkrachten!![]()
Waaa! (op de laptop doet ie het niet)
Idd het was in hoofdletters.quote:
Ik ad niet eens in de gaten dat je het zo ook kon lezenquote:Op vrijdag 4 mei 2012 09:32 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Ja, shit. Jas voor niks aangetrokken.
jaquote:Op vrijdag 4 mei 2012 09:28 schreef remi1986 het volgende:
[..]
moest ff googlen maar dat is die chick van I Love you Beth Cooper. Tenminste daar ken ik haar van
ScarJo sowieso.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 09:31 schreef gianni61 het volgende:
[..]
van celebs? momenteel denk ik dat scarlett johansson als black widow wel bovenaan staat
Ik ook niet (meer).quote:
Dat boeit me niet, ik vind haar gewoon helemaal niet aantrekkelijk.quote:
wat doe jij er dan uit?quote:Op vrijdag 4 mei 2012 09:35 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Dat boeit me niet, ik vind haar gewoon helemaal niet aantrekkelijk.
Al kan ik wel goed zien dat er veel mensen zijn die dat wel zouden vinden.
Ps: Kinderen liggen allebei nog in bed
Neh.. Beetje een tutje vind ik het.quote:
Ok. Je vind haar niet aantrekkelijk.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 09:35 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Dat boeit me niet, ik vind haar gewoon helemaal niet aantrekkelijk.
Al kan ik wel goed zien dat er veel mensen zijn die dat wel zouden vinden.
Ps: Kinderen liggen allebei nog in bed
daarover nog even:quote:Op vrijdag 4 mei 2012 09:24 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik heb het mensen die vreemdgaan topic gesloten ^^
Hoe bedoel je dit precies?quote:Op vrijdag 4 mei 2012 09:21 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik wilde nog maar even zeggen dat ik het verwerpelijker vind om iemand maar gelijk te dumpen, wat mensen altijd roepen over vreemdgangers
Dat doe je toch niet, dump dan eerst je vriend(in)!
Lekker dan.
Ik was wakker, best leuk m even naar mn plafond te staren, maar op een gegeven moment heb ik t wel gezien.quote:
In Scream 4 was ze geen tutje, en had ze nota bene een korte coupe.quote:
Maar in Scream 4 zat dan weer Emma Roberts die ik zou kiezen boven Hayden.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 09:37 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
In Scream 4 was ze geen tutje, en had ze nota bene een korte coupe.
Even googlen.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 09:37 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
In Scream 4 was ze geen tutje, en had ze nota bene een korte coupe.
Nee, Alicia Silverstonequote:
wie?quote:Op vrijdag 4 mei 2012 09:38 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Maar in Scream 4 zat dan weer Emma Roberts die ik zou kiezen boven Hayden.
Ik vind het redelijk raar dat altijd geadviseerd wordt om iemand 'maar te dumpen' als je zin hebt om buiten de deur te neuken.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 09:36 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
daarover nog even:
[..]
Hoe bedoel je dit precies?
ja oke .. zit ook weer wat in .. ach ook wel ff lekker nu toch in alle rust? Straks begint de herrie weerquote:Op vrijdag 4 mei 2012 09:36 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik was wakker, best leuk m even naar mn plafond te staren, maar op een gegeven moment heb ik t wel gezien.
Nichtje van Julia Roberts, dochter van Eric Roberts.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 09:40 schreef gianni61 het volgende:
[..]
wie?
volgens mij heb ik scream 4 nooit gezien
Vrijwaring gespotquote:Op vrijdag 4 mei 2012 09:40 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik vind het redelijk raar dat altijd geadviseerd wordt om iemand 'maar te dumpen' als je zin hebt om buiten de deur te neuken.
Ik ben hardstikke gek op mn vriend, als hij vreemd zou gaan, zou ik daarvan balen, maar ik houd van hem en ik wil hem niet kwijt. (en zo werkt dat vaak, veel mensen roepen wel dat ze m gelijk zouden dumpen, maar doen dat niet als ze in die situatie zitten) maar hij moet me dumpen, want anders doet ie me pijn.Geloof mij, als hij me dumpt, doet me dat nog veel meer pijn.
Ik begin werkelijk steeds meer aversie tegen dat mens te krijgen.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 09:40 schreef Mozy het volgende:
Caricewat voor hersenkronkels heeft dat mens.
![]()
Er zijn nog weinig mensen op deze aardkloot die haar tieten nog NIET gezien hebben, en nu wordt ze boos op een tijdschrift omdat haar tepel erin te zien is?![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Hehe, dit ga ik onthouden voor als een meid me helemaal geweldig vind.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 09:40 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik vind het redelijk raar dat altijd geadviseerd wordt om iemand 'maar te dumpen' als je zin hebt om buiten de deur te neuken.
Ik ben hardstikke gek op mn vriend, als hij vreemd zou gaan, zou ik daarvan balen, maar ik houd van hem en ik wil hem niet kwijt. (en zo werkt dat vaak, veel mensen roepen wel dat ze m gelijk zouden dumpen, maar doen dat niet als ze in die situatie zitten) maar hij moet me dumpen, want anders doet ie me pijn.Geloof mij, als hij me dumpt, doet me dat nog veel meer pijn.
Ik ookquote:Op vrijdag 4 mei 2012 09:42 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ik begin werkelijk steeds meer aversie tegen dat mens te krijgen.
Toch is het vertrouwen weg. Toen mijn ex was vreemdgegaan heb ik het nog geprobeerd maar het is heel moeilijk en in mijn geval dus ook niet meer geluktquote:Op vrijdag 4 mei 2012 09:40 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
WD?quote:Op vrijdag 4 mei 2012 09:42 schreef Mozy het volgende:
[..]
Ik ookzelfingenomen trut dat het is, kan niet acteren, nog verzuurde dan WD(love you wd <3) echt gewoon stom
Kan mij er ook niet veel bij voorstellen. Gewoon iets verder nadenken dan je geile bui.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 09:42 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik zie het me zelf nog niet doen btw. Heb nog nooit die behoefte gehad.
quote:Op vrijdag 4 mei 2012 09:42 schreef Mozy het volgende:
[..]
Ik ookzelfingenomen trut dat het is, kan niet acteren, nog verzuurde dan WD(love you wd <3) echt gewoon stom
wolvendagenquote:
quote:
Ik weet dat veel mensen er anders over denken en dat ik hierin nogal eenzaam sta, maar het gebeurt gewoon vrij vaak en vrij vaak blijven stellen na zoiets DRAMATISCH EN VERSCHRIKKELIJKS gewoon samen en gaat het verder ook goed (jaja, dat kan)quote:Op vrijdag 4 mei 2012 09:42 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Hehe, dit ga ik onthouden voor als een meid me helemaal geweldig vind.
Dat kan, maar het kan ook WEL goed komen en dat willen mensen maar inet begrijpen vaak.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 09:43 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Toch is het vertrouwen weg. Toen mijn ex was vreemdgegaan heb ik het nog geprobeerd maar het is heel moeilijk en in mijn geval dus ook niet meer gelukt
Nee, dat is ook. Ik denk ook dat veel mensen maar wat roepen dat heb je wel vaker als ze er "ik zou" voorzetten.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 09:44 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik weet dat veel mensen er anders over denken en dat ik hierin nogal eenzaam sta, maar het gebeurt gewoon vrij vaak en vrij vaak blijven stellen na zoiets DRAMATISCH EN VERSCHRIKKELIJKS gewoon samen en gaat het verder ook goed (jaja, dat kan)
Ik vind gewoon dat er nogal overdreven gereageerd wordt op vreemdgaan vaakHet is niet het einde van de wereld.
Ben ik niet met je eens. Tenzij je afspraken hebt gemaakt over een open relatie of iets in die trant, vind ik het gewoon kansloos als iemand vreemdgaat. Je schaadt iemands vertrouwen en voor sommige mensen is vertrouwen, met name binnen een relatie, ontzettend belangrijk.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 09:44 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik weet dat veel mensen er anders over denken en dat ik hierin nogal eenzaam sta, maar het gebeurt gewoon vrij vaak en vrij vaak blijven stellen na zoiets DRAMATISCH EN VERSCHRIKKELIJKS gewoon samen en gaat het verder ook goed (jaja, dat kan)
Ik vind gewoon dat er nogal overdreven gereageerd wordt op vreemdgaan vaakHet is niet het einde van de wereld.
Voor mannen is het dan wel zo dat mensen hem als een voetveeg kunnen gaan zien, want zijn vrouw is vreemdgegaan en is er nog steeds bij.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 09:46 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Dat kan, maar het kan ook WEL goed komen en dat willen mensen maar inet begrijpen vaak.
Ik ben er van overtuigd dat het ook wel kan en dat vertrouwen kan iemand ook wel weer terugwinnen, het zal alleen een tijdje duren en het is maar net hoeveel moeite en energie je wilt steken in je partner/relatie omdat weer voor elkaar te krijgen. Geldt voor beide partijen in dat geval.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 09:46 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Dat kan, maar het kan ook WEL goed komen en dat willen mensen maar inet begrijpen vaak.
Lekker belangrijk wat andere mensen vinden. Dat zou nooit een obstakel moeten zijn.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 09:47 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Voor mannen is het dan wel zo dat mensen hem als een voetveeg kunnen gaan zien, want zijn vrouw is vreemdgegaan en is er nog steeds bij.
Ah zo. Altijd gemakkelijk geoordeeld voor een ander ja, alsof zo'n zorgvuldig opgebouwde relatie maar bij het vuilnis gaat als een afgedankte schoen.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 09:40 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Dat vind ik ook, het slaat nergens op om anders te suggereren. Ik vind alleen wel dat dit minder zwaar zou hoeven wegen voor het vertrouwen als het nu vaak doet/lijkt te doen (als het duidelijk is wat ik zeg zo)quote:Op vrijdag 4 mei 2012 09:47 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ben ik niet met je eens. Tenzij je afspraken hebt gemaakt over een open relatie of iets in die trant, vind ik het gewoon kansloos als iemand vreemdgaat. Je schaadt iemands vertrouwen en voor sommige mensen is vertrouwen, met name binnen een relatie, ontzettend belangrijk.
Ja, uiteraard.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 09:48 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ik ben er van overtuigd dat het ook wel kan en dat vertrouwen kan iemand ook wel weer terugwinnen, het zal alleen een tijdje duren en het is maar net hoeveel moeite en energie je wilt steken in je partner/relatie omdat weer voor elkaar te krijgen. Geldt voor beide partijen in dat geval.
Je krijgt dan te horen wat diegene mooi vindt om over zichzelf te denken. Hoeft verder niets te maken te hebben met de werkelijkheid.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 09:46 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Nee, dat is ook. Ik denk ook dat veel mensen maar wat roepen dat heb je wel vaker als ze er "ik zou" voorzetten.
Jij zegt het beter dan ik.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 09:51 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Ah zo. Altijd gemakkelijk geoordeeld voor een ander ja, alsof zo'n zorgvuldig opgebouwde relatie maar bij het vuilnis gaat als een afgedankte schoen.
Exact.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 09:54 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Je krijgt dan te horen wat diegene mooi vindt om over zichzelf te denken. Hoeft verder niets te maken te hebben met de werkelijkheid.
Heb ik ook altijd last vanquote:Op vrijdag 4 mei 2012 09:54 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Jij zegt het beter dan ik.
Dat probleem heb ik vaker, dat ik iets duidelijk wil maken en het me niet lukt
Helaas is dat wel voor sommige mensen.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 09:49 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Lekker belangrijk wat andere mensen vinden. Dat zou nooit een obstakel moeten zijn.
ja IRL komt het er vaak niet zo mooi uit inderdaad.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 09:55 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Heb ik ook altijd last vanvooral echt in gesprekken... iemand maakt het duidelijk in 1 zin en ik wartaal maar wat onzin eruit
Ja dat bedoel ik dus, dat vind ik niet. Als iemand de behoefte heeft om vreemd te gaan gaat die persoon maar alleen door het leven.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 09:52 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Dat vind ik ook, het slaat nergens op om anders te suggereren. Ik vind alleen wel dat dit minder zwaar zou hoeven wegen voor het vertrouwen als het nu vaak doet/lijkt te doen (als het duidelijk is wat ik zeg zo)
Ik vind t vooral lastig op mn werkquote:Op vrijdag 4 mei 2012 09:55 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Heb ik ook altijd last vanvooral echt in gesprekken... iemand maakt het duidelijk in 1 zin en ik wartaal maar wat onzin eruit
Het gesproken woord kent dan ook geen backspace.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 09:57 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
ja IRL komt het er vaak niet zo mooi uit inderdaad.. Herkenbaar.
idd, dan heb je een heel verhaal in je hoofd hoe je het wil zeggen .. maar komt het er niet uit .. of heel anders ..quote:Op vrijdag 4 mei 2012 09:57 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
ja IRL komt het er vaak niet zo mooi uit inderdaad.. Herkenbaar.
quote:Op vrijdag 4 mei 2012 09:57 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Het gesproken woord kent dan ook geen backspace.
Viel wel mee, ik snapte het toch?quote:Op vrijdag 4 mei 2012 09:54 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Jij zegt het beter dan ik.
Dat probleem heb ik vaker, dat ik iets duidelijk wil maken en het me niet lukt
Ja, dat vind jij (en met jou veel anderen) en dat vind ik vaak gewoon te ver gaan. Ik vind het jammer dat het zo krampachtig als fout wordt gezien.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 09:57 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ja dat bedoel ik dus, dat vind ik niet. Als iemand de behoefte heeft om vreemd te gaan gaat die persoon maar alleen door het leven.
Een hoop "offummm..." en "nee, ik bedoel" en tussendoor veel "snapte?" does the trick, maar lang niet zo mooi.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 09:57 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Het gesproken woord kent dan ook geen backspace.
Ja ik voel je srsquote:Op vrijdag 4 mei 2012 09:57 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik vind t vooral lastig op mn werk
Vaak doorzie ik nl wel wat het probleem is/wat er mis is gegaan, maar kan ik het niet uitleggen aan anderen, daar moet ik dan eerst goed over nadenken voor ik het zeg
quote:Op vrijdag 4 mei 2012 00:21 schreef Katsumi het volgende:
[..]
Dat bedoel ik nou. Jullie hebben het lekker makkelijk. Man verdient het geld. Je hoeft alleen maar je kutje te onderhouden en de rest komt vanzelf wel.
Weetje hoelang het duurt om zo een lichaam te krijgen en je moet blijven eten en trainen. Sla 1 dag over en men loopt als een ballon leeg.
Kk lekker op. Mannen zijn van nature superieur maar toch blijven jullie het levensenergie uit ons te trekken. Srsly...
Whattefuck heb je te bieden behalve je pussy? Niks nada! Elke keer als een vent tegen je praat of zelfs even maar aankijkt komt dat door je pussy. Je karakter, achtergrond, welzijn boeit ons geen ene fuck. Maar oh, als een kerel met gezond verstand op een gebied tekortkomt meteen game over voor jullie.
Tief lekker een eind op
"Nee. Dat zeg ik niet."quote:Op vrijdag 4 mei 2012 10:00 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Een hoop "offummm..." en "nee, ik bedoel" en tussendoor veel "snapte?" does the trick, maar lang niet zo mooi..
Deze man.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 10:00 schreef 2NutZ het volgende:
btw wie heeft hier nog meer kostelijk om gelachen?wat een frustratie
[..]
Dat doe ik dan ook regelmatig. Ook veel 'vet' uit posts snijden voor leesbaarheid.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 10:00 schreef 2NutZ het volgende:
@Gari: Met typen kan je nog even nadenken en backspacen
Schrijven = schrappen.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 10:03 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Dat doe ik dan ook regelmatig. Ook veel 'vet' uit posts snijden voor leesbaarheid.
Tja dat kan, maar niet iedereen is er van gediend dat ze worden bedrogen door iemand die ze vertrouwen. Dit is uiteraard anders als je daar afspraken over hebt gemaakt of in ieder geval die ander kenbaar maakt dat je niet trouw kan of wil zijn. Dan weet zo iemand waar hij of zij aan toe is.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 10:00 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ja, dat vind jij (en met jou veel anderen) en dat vind ik vaak gewoon te ver gaan. Ik vind het jammer dat het zo krampachtig als fout wordt gezien.
Nja je laten beinvloeden door anderen vind ik nooit een goed idee. Volg je eigen hart.quote:Begrijp me niet verkeerd, als je het vertrouwen niet terug kunt krijgen, kun je er maar beter mee stoppen, maar gezien de hoeveelheid mensen die gelijk zeggen: dumpen die hap, vind ik dat er ook wel wat meer energie in gestoken moet worden. Ik denk dat er ook mensen zijn die iemand dumpen na zoiets 'omdat het zo hoort' oid, of op advies van vriend(inn)en.
quote:Op vrijdag 4 mei 2012 10:00 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
wtfquote:Op vrijdag 4 mei 2012 10:00 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
En ook nog fucking serieusquote:
quote:Op vrijdag 4 mei 2012 10:00 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ik ben er ook niet van gediendquote:Op vrijdag 4 mei 2012 10:03 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Tja dat kan, maar niet iedereen is er van gediend dat ze worden bedrogen door iemand die ze vertrouwen. Dit is uiteraard anders als je daar afspraken over hebt gemaakt of in ieder geval die ander kenbaar maakt dat je niet trouw kan of wil zijn. Dan weet zo iemand waar hij of zij aan toe is.
Het probleem is ook vaak niet de daad zelf, maar meer dat er iets achter de rug van de ander om is gedaan.
[..]
Nja je laten beinvloeden door anderen vind ik nooit een goed idee. Volg je eigen hart.
lolquote:Op vrijdag 4 mei 2012 10:09 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik ben over 3 weken jarig en nu ben ik kadootjes aan het uitzoeken om op mn lijstje te zetten (anders weet niemand wat ze me moeten geven) en nu kom ik een vibrerend badeendje tegen
Zo is dat. En lijden. Schrijven is ook lijden.quote:
Deze uitdrukking ken ik niet.quote:
is dit een subtiele uitnodiging voor een verjaardagsfeestje?quote:Op vrijdag 4 mei 2012 10:09 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik ben over 3 weken jarig en nu ben ik kadootjes aan het uitzoeken om op mn lijstje te zetten (anders weet niemand wat ze me moeten geven) en nu kom ik een vibrerend badeendje tegen
Hehe, niet alleen schrijven.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 10:09 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Zo is dat. En lijden. Schrijven is ook lijden.
In dat geval zitten we toch op 1 lijn.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 10:08 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik ben er ook niet van gediend
Ik vind idd liegen heel erg. Als ik denk dat er tegen me gelogen word, ben ik niet zo leuk
Dus hij kan t maar beter eerlijk zeggen of zorgen dat er geen enkele mogelijkheid is dat ik er ooit achter kom
Nee, dan moet ik nog meer gaan verzinnen voor op mn lijstjequote:Op vrijdag 4 mei 2012 10:12 schreef remi1986 het volgende:
[..]
is dit een subtiele uitnodiging voor een verjaardagsfeestje?
Als ik op je verjaardag mag komen, krijg je die wel van mijquote:Op vrijdag 4 mei 2012 10:09 schreef JaniesBrownie het volgende:
Handig, dan hoef je niet meer op eieren te lopen als je eieren kookt.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 10:12 schreef JaniesBrownie het volgende:
http://www.icadeau.nl/nl/foolproof-eggtimer
[ afbeelding ]
Ja maar, ik hoef geen vibrerend badeendjequote:Op vrijdag 4 mei 2012 10:13 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Als ik op je verjaardag mag komen, krijg je die wel van mij
allemaal zon badeend mee .. heb je een hele eendenfamiliequote:Op vrijdag 4 mei 2012 10:12 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Nee, dan moet ik nog meer gaan verzinnen voor op mn lijstje
quote:Op vrijdag 4 mei 2012 10:14 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ja maar, ik hoef geen vibrerend badeendje
Hehe, die behoefte zal al wel voldaan zijn.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 10:14 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 4 mei 2012 10:14 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Dit is wel tof. Ik kook altijd eieren tot al het water verdampt is. Werkt ook.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 10:12 schreef JaniesBrownie het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 4 mei 2012 10:20 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Dit is wel tof. Ik kook altijd eieren tot al het water verdampt is. Werkt ook..
Eerst liggen ze in het water te koken, dan ga ik wat anders doen en vergeet ze dan. Gebeurt wel eens.quote:
quote:Op vrijdag 4 mei 2012 10:12 schreef JaniesBrownie het volgende:
[ afbeelding ]
komt met de jaren.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 10:24 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Eerst liggen ze in het water te koken, dan ga ik wat anders doen en vergeet ze dan. Gebeurt wel eens..
Je hoort ineens een stel kuikens in een pan?quote:Op vrijdag 4 mei 2012 10:24 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Eerst liggen ze in het water te koken, dan ga ik wat anders doen en vergeet ze dan. Gebeurt wel eens..
Die heb ik op mn lijstje gezetquote:Op vrijdag 4 mei 2012 10:20 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Dit is wel tof. Ik kook altijd eieren tot al het water verdampt is. Werkt ook..
of zitten ze te chillen in je gootsteenquote:Op vrijdag 4 mei 2012 10:25 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Je hoort ineens een stel kuikens in een pan?
Vooral ook die eierwekker niet aanzetten.quote:
Je denkt ei, je krijgt kip. Wat een wereld.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 10:25 schreef Id_do_her het volgende:
Je hoort ineens een stel kuikens in een pan?
Ik kook echt nooit met een wekkertje, vind ik totaal niet handig, die paar keer dat ik t geprobeerd heb, leek mn eten nergens op.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 10:26 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Vooral ook die eierwekker niet aanzetten..
gewoon uit de losse pols iddquote:Op vrijdag 4 mei 2012 10:28 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik kook echt nooit met een wekkertje, vind ik totaal niet handig, die paar keer dat ik t geprobeerd heb, leek mn eten nergens op.
Dit neemt minder plaats inquote:Op vrijdag 4 mei 2012 10:32 schreef 2NutZ het volgende:
Er zijn ook van die uitvindingen.. eierkokers
Geen monsterkeuken rockenquote:
Volgens mij, als een ei helemaal gestold is door het koken staat dat proces toch stil? Daarna wordt het toch niet giftig of zo? Ja tenzij het nog een uur ligt, dan klaptie vast uit elkaar, maar zo ver komt het nooit.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 10:32 schreef Salatrel het volgende:
ik ben er in 3,5 jaar nog niet ziek van geworden
Dan worden ze groen/blauw.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 10:37 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Volgens mij, als een ei helemaal gestold is door het koken staat dat proces toch stil? Daarna wordt het toch niet giftig of zo? Ja tenzij het nog een uur ligt, dan klaptie vast uit elkaar, maar zo ver komt het nooit.
Ik weet wel dat het geel groenig kan worden als je te lang kookt, maar dat is niet giftig.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 10:37 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Volgens mij, als een ei helemaal gestold is door het koken staat dat proces toch stil? Daarna wordt het toch niet giftig of zo? Ja tenzij het nog een uur ligt, dan klaptie vast uit elkaar, maar zo ver komt het nooit.
ik had het over koken zonder wekker int algemeenquote:Op vrijdag 4 mei 2012 10:37 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 4 mei 2012 10:40 schreef 2NutZ het volgende:
Deze klassieker van onze biefstuk
Feestje van een vriend
Zoiets nog nooit meegemaaktquote:
schitterend.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 10:40 schreef 2NutZ het volgende:
Feestje van een vriend
Waarom zet je je kind ook zo te kijken danquote:Op vrijdag 4 mei 2012 10:44 schreef gianni61 het volgende:
[..]
schitterend.
hebben wel jaren geleden eens een feestje van een vriend gehad waar de moeder alcoholvrij bier had gekocht. dat heeft die jongen ook nog jaren te horen gekregen
quote:Op vrijdag 4 mei 2012 10:40 schreef 2NutZ het volgende:
Feestje van een vriend
Welk bedrijf? Liekendiek?quote:Op vrijdag 4 mei 2012 10:45 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Bedrijven die twee weken nodig hebben om te reageren![]()
Dat dit kan in Nederland.
Sollicitatie?quote:Op vrijdag 4 mei 2012 10:45 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
quote:
O gelukkig ik zat me al voor te bereiden op allerlei ongeneeslijkheden die ik weer zou oplopen.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 10:38 schreef Id_do_her het volgende:
Ik weet wel dat het geel groenig kan worden als je te lang kookt, maar dat is niet giftig.
Omdat hij 14 wasquote:Op vrijdag 4 mei 2012 10:45 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Waarom zet je je kind ook zo te kijken dandat snap je toch zelf ook wel als ouders?
Ja, lijkt me een enig bedrijf om stage bij te lopen.quote:
2 weken is wel heel snel voor een bedrijfquote:Op vrijdag 4 mei 2012 10:45 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Stasjeuhquote:
Dus?quote:
quote:Op vrijdag 4 mei 2012 10:46 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, lijkt me een enig bedrijf om stage bij te lopen.
Ja, hangt er vanaf wat voor bedrijf.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 10:46 schreef gianni61 het volgende:
[..]
2 weken is wel heel snel voor een bedrijf
je bent 16 en gaat op snuffelstageżquote:
overheid? dan is 2 maanden nog snelquote:Op vrijdag 4 mei 2012 10:47 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, hangt er vanaf wat voor bedrijf.![]()
Like, de overheid.
ziggoquote:Op vrijdag 4 mei 2012 10:48 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ah heb ik ineens op tv een muziekzender erbij
Dan worden jouw kinderen impopulairquote:Op vrijdag 4 mei 2012 10:48 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik ga sowieso geen bier kopen voor mn kinderen als ze 14 zijn
Mag ik eens aan jou snuffelen?quote:
Klopt, maar er staat heel tactisch geen nummer bijquote:Op vrijdag 4 mei 2012 10:48 schreef gianni61 het volgende:
[..]
overheid? dan is 2 maanden nog snel
maar ja, ligt er natuurlijk aan voor wat.
als je voor stage een sollicitatie hebt gestuurd is 2 weken wel normaal, maar dan kan je wel al eens beginnen met er achteraan te bellen
whaaaaaatżquote:
Ja die jaren 80 hits vind ik nog wel leuk.quote:
Rustig maar, het was maar een grapje.quote:
wat voor stage ga je doen danżquote:Op vrijdag 4 mei 2012 10:49 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Klopt, maar er staat heel tactisch geen nummer bij
Alliesch diegietaaal via ienternett
welke?quote:Op vrijdag 4 mei 2012 10:48 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ah heb ik ineens op tv een muziekzender erbij
nee, dat doen ze dan al lang zelfquote:Op vrijdag 4 mei 2012 10:48 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik ga sowieso geen bier kopen voor mn kinderen als ze 14 zijn
Afstudeerstagequote:
alles is te achterhalenquote:Op vrijdag 4 mei 2012 10:49 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Klopt, maar er staat heel tactisch geen nummer bij
Alliesch diegietaaal via ienternett
en waar bij de overheidquote:
dubieusquote:
Vh1 hits, jaren 80 liedjes, vind het wel leukquote:
quote:
Weet ik nog nietquote:
Feiglingquote:Op vrijdag 4 mei 2012 10:52 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Vh1 hits, jaren 80 liedjes, vind het wel leuk![]()
En inderdaad, toen ik 14 was kocht ik af en toe ook wel eens wat alcoholische drankje.
Breezer smaak sinaasappel natuurlijk.quote:
ah oke, ben ook eens aant kijken bij ziggo voor wat extr zenders. ik mis eurosport 2 toch wel ergquote:Op vrijdag 4 mei 2012 10:52 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Vh1 hits, jaren 80 liedjes, vind het wel leuk![]()
En inderdaad, toen ik 14 was kocht ik af en toe ook wel eens wat alcoholische drankje.
quote:Op vrijdag 4 mei 2012 10:53 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Weet ik nog niet![]()
Immers, nog geen bericht gehad.
Weinig origineel.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 10:54 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Breezer smaak sinaasappel natuurlijk.
Het is een gratis zenderquote:Op vrijdag 4 mei 2012 10:54 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ah oke, ben ook eens aant kijken bij ziggo voor wat extr zenders. ik mis eurosport 2 toch wel erg
en toen ik 14 was kocht ik ook wel eens alcohol.
toen ik kleiner was ook, maar toen was het nog voor mn vader.
Vroegah kon je tenminste nog als kind van 10 boodschappen doen en een pakje peuken voor je moeder meenemen
bij ons in de AH hangt een bordje .. samen alcohol kopen is samen legitimeren .. maar of ze dan nou ook echt doen...quote:Op vrijdag 4 mei 2012 10:56 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Het is een gratis zender![]()
Ja en nu kunnen kinderen dat lekker niet meer![]()
Alleen als je weigert, halen ze er iemand van 16 bij![]()
Dus of het nou echt zo veel effect heeft..
Koffiemeid.quote:
Ik vond het al spannend genoeg dat ik het destijds mee kreeg.quote:
als ik zo door lijst kijk heb ik nu ook zenders waarvan ik niet eens wist dat ik ze hadquote:Op vrijdag 4 mei 2012 10:56 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Het is een gratis zender![]()
Ja en nu kunnen kinderen dat lekker niet meer![]()
Alleen als je weigert, halen ze er iemand van 16 bij![]()
Dus of het nou echt zo veel effect heeft..
Pure adrenaline.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 10:58 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik vond het al spannend genoeg dat ik het destijds mee kreeg.
Ja, maar als 1 persoon wel 16 is, dan heeft dat toch weinig zin?quote:Op vrijdag 4 mei 2012 10:57 schreef remi1986 het volgende:
[..]
bij ons in de AH hangt een bordje .. samen alcohol kopen is samen legitimeren .. maar of ze dan nou ook echt doen...
quote:
Nope en een schotel kopen gaat mij te furrrrquote:Op vrijdag 4 mei 2012 10:58 schreef gianni61 het volgende:
[..]
als ik zo door lijst kijk heb ik nu ook zenders waarvan ik niet eens wist dat ik ze had
maar 8 euro extra gaan betalen voor meer zenders waarvan 90% crap is zie ik niet zitten
Nou echtquote:
quote:
ja, en ik woon niet in een kansenwijk waar elk balkon een schotel heeftquote:Op vrijdag 4 mei 2012 10:59 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nope en een schotel kopen gaat mij te furrrr
Nou ja, toen ik voor de eerste keer in de supermarkt alcohol kocht op 14/15-jarige leeftijd had ik dat wel.quote:
als de andere dan jonger is krijgen ze het niet mee ...quote:Op vrijdag 4 mei 2012 10:58 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, maar als 1 persoon wel 16 is, dan heeft dat toch weinig zin?
gellukig ben ik zo oud dat al die leeftijdsregels werden ingevoerd toen ik er al oud genoeg voor wasquote:Op vrijdag 4 mei 2012 11:00 schreef remi1986 het volgende:
[..]
als de andere dan jonger is krijgen ze het niet mee ...
Ik ook, dan hielp heroine altijd tegen de stress.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 11:00 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Nou ja, toen ik voor de eerste keer in de supermarkt alcohol kocht op 14/15-jarige leeftijd had ik dat wel.![]()
ja idd ... al vroeg ze bij de AH wel op legitimatie laatst .. dus ik heel demonstratief mijn autosleutels uit mijn zak, vervolgens mijn portemonnee ... en dan rijbewijs pakken en dan de schaamte als blijkt dat je 10 jaar over die grens zitquote:Op vrijdag 4 mei 2012 11:01 schreef gianni61 het volgende:
[..]
gellukig ben ik zo oud dat al die leeftijdsregels werden ingevoerd toen ik er al oud genoeg voor was
Je word nog gevraagd, ja? pics vanje babyfacequote:Op vrijdag 4 mei 2012 11:03 schreef remi1986 het volgende:
[..]
ja idd ... al vroeg ze bij de AH wel op legitimatie laatst .. dus ik heel demonstratief mijn autosleutels uit mijn zak, vervolgens mijn portemonnee ... en dan rijbewijs pakken en dan de schaamte als blijkt dat je 10 jaar over die grens zit... heerlijk
Ja wel herkenbaar hoor,quote:Op vrijdag 4 mei 2012 11:00 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Nou ja, toen ik voor de eerste keer in de supermarkt alcohol kocht op 14/15-jarige leeftijd had ik dat wel.![]()
Als ze nou slim zijn dan sturen ze degene die 16 is alleenquote:Op vrijdag 4 mei 2012 11:00 schreef remi1986 het volgende:
[..]
als de andere dan jonger is krijgen ze het niet mee ...
begin van je zin .. Als ze nou slim ... ik rest mijn casequote:Op vrijdag 4 mei 2012 11:04 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Als ze nou slim zijn dan sturen ze degene die 16 is alleen
quote:Op vrijdag 4 mei 2012 11:03 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja wel herkenbaar hoor,
helemaal naar een andere supermarkt fietsen, omdat je wellicht herkent wordt
Ze hebben de legitimatiegrens zelfs opgehoogd.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 11:03 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Je word nog gevraagd, ja? pics vanje babyfaceik dacht dat ik een babyface had haha
Ik laatst ook, maar dat was een bejaarde werknemer. Ik had eerst niet eens gehoord dat hij het vroeg, omdat ik het niet meer verwacht.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 11:03 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Je word nog gevraagd, ja? pics vanje babyfaceik dacht dat ik een babyface had haha
Ik begrijp niet dat mensen daarover gaan mekkeren, laat gewoon die pas zien en klaar.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 11:06 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ze hebben de legitimatiegrens zelfs opgehoogd.
Je moet nog steeds je legitimatie laten zien als je onder de 20 bent.
Heb ooit eens een keer aan iemand die 22 was haar legitimatie gevraagd,
nou die ging echt uit haar panty (want gereformeerd en dus rok).
Jij komt uit 1986 ?quote:Op vrijdag 4 mei 2012 11:07 schreef remi1986 het volgende:
in mijn jeugdjaren (damn wat lang geleden) .. kocht ik ook altijd shag (van die kilo pakken) voor mijn oma ... kreeg dat toen gewoon mee als 12/13 jarige ... dat waren nog eens tijden
Ja, soms blijkt dat niet zo te zijn bij sommige users.quote:
Haha ja dat zag ik laatst ook bij AH, toen een vrouw wijn kochtquote:Op vrijdag 4 mei 2012 11:06 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ze hebben de legitimatiegrens zelfs opgehoogd.
Je moet nog steeds je legitimatie laten zien als je onder de 20 bent.
Heb ooit eens een keer aan iemand die 22 was haar legitimatie gevraagd,
nou die ging echt uit haar panty (want gereformeerd en dus rok).
dat had ik wel toen ik als 15 jarig mannetje een playboy kochtquote:Op vrijdag 4 mei 2012 11:03 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja wel herkenbaar hoor,
helemaal naar een andere supermarkt fietsen, omdat je wellicht herkent wordt
Dat heb ik ook gedaan bij een boekhandel. Nu is die man die hem toen aan me verkocht een klant van ons, ik dacht wel even "fuck.."quote:Op vrijdag 4 mei 2012 11:09 schreef gianni61 het volgende:
[..]
dat had ik wel toen ik als 15 jarig mannetje een playboy kocht
ja beetje jammer .. maar ik wil wel mijn id laten zien hoorquote:Op vrijdag 4 mei 2012 11:08 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, soms blijkt dat niet zo te zijn bij sommige users.
De logica snap ik dan niet helemaal...
Rijbewijs is voldoendequote:Op vrijdag 4 mei 2012 11:10 schreef remi1986 het volgende:
[..]
ja beetje jammer .. maar ik wil wel mijn id laten zien hoor
Mooi compliment voor je toch? Ik moet me ook altijd nog legitimeren.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 11:08 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Haha ja dat zag ik laatst ook bij AH, toen een vrouw wijn kochtdie vrouw was echt flabbergasted
Had het zelf ook, vorig jaar ofso een keer... meid van 16 vroeg of ik wel 18 of ouder was.
Dus ik zomijn rijbewijs geven... werd ze helemaal rood.
Stond een collega achter haar, die keek mij lachend aan en zei, ja ze begint vandaag voor het eerst dus ze moet alle regeltjes nog doen enzo.
o ja die is ook beter. Op de foto van mijn ID lijk ik net een terrorist .. omdat je niet meer mag lachenquote:
Dat komt omdat je er volwassen en wijs uit ziet.quote:
Ja joh jij ook?quote:Op vrijdag 4 mei 2012 11:10 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Mooi compliment voor je toch? Ik moet me ook altijd nog legitimeren.
Ja, dat is een beetje jammer.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 11:11 schreef remi1986 het volgende:
[..]
o ja die is ook beter. Op de foto van mijn ID lijk ik net een terrorist .. omdat je niet meer mag lachen
En dat is een goed ding sinds wanneer?quote:Op vrijdag 4 mei 2012 11:13 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Dat komt omdat je er volwassen en wijs uit ziet.
oh shi-quote:Op vrijdag 4 mei 2012 11:17 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
En dat is een goed ding sinds wanneer?
sinds altijd..quote:Op vrijdag 4 mei 2012 11:17 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
En dat is een goed ding sinds wanneer?
en oud uitzien en oud zijn ookquote:Op vrijdag 4 mei 2012 11:19 schreef gianni61 het volgende:
[..]
sinds altijd..
volwassen uitzien en oud uitzien zijn 2 heel verschillende dingen he
Moet je mij eens zien aan het eind van een weekend.quote:
hehe weet er alles van .. heb hetzelfde .. maar gelukkig weer bijna begin van het weekendquote:Op vrijdag 4 mei 2012 11:20 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Moet je mij eens zien aan het eind van een weekend.
Kan ik me ook wel weer voorstellen.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 11:14 schreef 2NutZ het volgende:
Ja joh jij ook?ja naja ik heb gewoon een babykop dus ik vind het niet cool als ik gevraagd word
nee, maar dat heb ik nooit gedaan eigenlijkquote:Op vrijdag 4 mei 2012 11:20 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik stuur trouwens best vaak kaartjes, doen jullie dat ook nog?
op zondag ochtend zie ik er ook vaak uit alsof ik 40 benquote:Op vrijdag 4 mei 2012 11:20 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Moet je mij eens zien aan het eind van een weekend.
Garri, je bent zo jong als je jezelf voelt ..quote:Op vrijdag 4 mei 2012 11:21 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Kan ik me ook wel weer voorstellen.
Ik verwachtte trouwens een "ja hihaho voor de seniorenbingo zeker, har har har" toen ik het gepost had..
Soms doen ze het om je naam te weten zodat ze je kunnen stalken op het internet.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 11:14 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ja joh jij ook?ja naja ik heb gewoon een babykop dus ik vind het niet cool als ik gevraagd word
Zo voel ik me dan ook, alles kraakt en piept.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 11:22 schreef gianni61 het volgende:
[..]
op zondag ochtend zie ik er ook vaak uit alsof ik 40 ben
Trueness, right there.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 11:22 schreef remi1986 het volgende:
Garri, je bent zo jong als je jezelf voelt ..
Ik vind het altijd leuk om ze te krijgen, maar dat gebeurt eigenlijk alleen als ik jarig ben en met Kerstquote:Op vrijdag 4 mei 2012 11:22 schreef gianni61 het volgende:
[..]
nee, maar dat heb ik nooit gedaan eigenlijk
Ik ken wel iemand die aan postcrossing doet, iets voor jou?quote:Op vrijdag 4 mei 2012 11:25 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik vind het altijd leuk om ze te krijgen, maar dat gebeurt eigenlijk alleen als ik jarig ben en met Kerst
O en mn zusje stuurt de laatste tijd af en toe kaartjes.
Maar ik stuur mn oma regelmatig een kaartje (deze week zelfs twee, maar dat is omdat ze ons 'vakantiegeld' heeft gegeven net nadat ik al een kaartje had gestuurd, dus nu een bedanktkaartje er achteraan) en mn zusje af en toe ook zomaar. Een vriendin heel soms en met verjaardagen eigenlijk altijd als ik eraan denk en een adres heb
soms nog wel ergerquote:Op vrijdag 4 mei 2012 11:23 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Zo voel ik me dan ook, alles kraakt en piept.
quote:Op vrijdag 4 mei 2012 11:23 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Zo voel ik me dan ook, alles kraakt en piept.
aangezien ik mn familie nooit een adreswijziging heb gestuurd ontvang ik dan ook bijna geen kaartenquote:Op vrijdag 4 mei 2012 11:25 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik vind het altijd leuk om ze te krijgen, maar dat gebeurt eigenlijk alleen als ik jarig ben en met Kerst
O en mn zusje stuurt de laatste tijd af en toe kaartjes.
Maar ik stuur mn oma regelmatig een kaartje (deze week zelfs twee, maar dat is omdat ze ons 'vakantiegeld' heeft gegeven net nadat ik al een kaartje had gestuurd, dus nu een bedanktkaartje er achteraan) en mn zusje af en toe ook zomaar. Een vriendin heel soms en met verjaardagen eigenlijk altijd als ik eraan denk en een adres heb
Ik heb ze nooit een adreswijziging gegeven, toch krijg ik kaartjes met kerstquote:Op vrijdag 4 mei 2012 11:34 schreef gianni61 het volgende:
[..]
aangezien ik mn familie nooit een adreswijziging heb gestuurd ontvang ik dan ook bijna geen kaarten
quote:Op vrijdag 4 mei 2012 11:34 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik heb ze nooit een adreswijziging gegeven, toch krijg ik kaartjes met kerst
Ik ben niet constant een mongoolquote:Op vrijdag 4 mei 2012 11:21 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Kan ik me ook wel weer voorstellen.
Ik verwachtte trouwens een "ja hihaho voor de seniorenbingo zeker, har har har" toen ik het gepost had..
ja, mn moeder heeft wel aan een aantal doorgegeven en vrienden hebben wel mijn adres.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 11:34 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik heb ze nooit een adreswijziging gegeven, toch krijg ik kaartjes met kerst
Ik vind een e-card al gedateerd eigenlijkquote:Op vrijdag 4 mei 2012 11:38 schreef remi1986 het volgende:
hooguit een e-card .. kom op we leven in 2012
Het mooie aan mijn naam is dat er iemand die bekend is in NL rondloopt met dezelfde naam dus als je op mij zoekt krijg je eerst duizenden hits van die anderenquote:Op vrijdag 4 mei 2012 11:23 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Soms doen ze het om je naam te weten zodat ze je kunnen stalken op het internet.
Natuurlijk wel een voorgefabriceerde die op een bepaald tijdstip en op een bepaalde datum automatisch verstuurd wordt.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 11:38 schreef remi1986 het volgende:
e-card is onpersoonlijkquote:Op vrijdag 4 mei 2012 11:38 schreef remi1986 het volgende:
Hm, ik heb juist een naam waar nooit iemand van gehoord heeft en al-tijd verkeerd schrijft.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 11:38 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Het mooie aan mijn naam is dat er iemand die bekend is in NL rondloopt met dezelfde naam dus als je op mij zoekt krijg je eerst duizenden hits van die anderen
Niet als je het eindigt met 'kusje'quote:
Jij heet Bertram?quote:Op vrijdag 4 mei 2012 11:39 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Hm, ik heb juist een naam waar nooit iemand van gehoord heeft en al-tijd verkeerd schrijft.
Goedemorgenquote:
dat ook ja.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 11:38 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik vind een e-card al gedateerd eigenlijk
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |