In dat geval zitten we toch op 1 lijn.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 10:08 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik ben er ook niet van gediend
Ik vind idd liegen heel erg. Als ik denk dat er tegen me gelogen word, ben ik niet zo leuk
Dus hij kan t maar beter eerlijk zeggen of zorgen dat er geen enkele mogelijkheid is dat ik er ooit achter kom
Nee, dan moet ik nog meer gaan verzinnen voor op mn lijstjequote:Op vrijdag 4 mei 2012 10:12 schreef remi1986 het volgende:
[..]
is dit een subtiele uitnodiging voor een verjaardagsfeestje?
Als ik op je verjaardag mag komen, krijg je die wel van mijquote:Op vrijdag 4 mei 2012 10:09 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik ben over 3 weken jarig en nu ben ik kadootjes aan het uitzoeken om op mn lijstje te zetten (anders weet niemand wat ze me moeten geven) en nu kom ik een vibrerend badeendje tegen
Handig, dan hoef je niet meer op eieren te lopen als je eieren kookt.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 10:12 schreef JaniesBrownie het volgende:
http://www.icadeau.nl/nl/foolproof-eggtimer
[ afbeelding ]
Ja maar, ik hoef geen vibrerend badeendjequote:Op vrijdag 4 mei 2012 10:13 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Als ik op je verjaardag mag komen, krijg je die wel van mij
allemaal zon badeend mee .. heb je een hele eendenfamiliequote:Op vrijdag 4 mei 2012 10:12 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Nee, dan moet ik nog meer gaan verzinnen voor op mn lijstje
quote:Op vrijdag 4 mei 2012 10:14 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ja maar, ik hoef geen vibrerend badeendje
Hehe, die behoefte zal al wel voldaan zijn.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 10:14 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 4 mei 2012 10:14 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Dit is wel tof. Ik kook altijd eieren tot al het water verdampt is. Werkt ook.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 10:12 schreef JaniesBrownie het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 4 mei 2012 10:20 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Dit is wel tof. Ik kook altijd eieren tot al het water verdampt is. Werkt ook..
Eerst liggen ze in het water te koken, dan ga ik wat anders doen en vergeet ze dan. Gebeurt wel eens.quote:
quote:Op vrijdag 4 mei 2012 10:12 schreef JaniesBrownie het volgende:
[ afbeelding ]
komt met de jaren.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 10:24 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Eerst liggen ze in het water te koken, dan ga ik wat anders doen en vergeet ze dan. Gebeurt wel eens..
Je hoort ineens een stel kuikens in een pan?quote:Op vrijdag 4 mei 2012 10:24 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Eerst liggen ze in het water te koken, dan ga ik wat anders doen en vergeet ze dan. Gebeurt wel eens..
Die heb ik op mn lijstje gezetquote:Op vrijdag 4 mei 2012 10:20 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Dit is wel tof. Ik kook altijd eieren tot al het water verdampt is. Werkt ook..
of zitten ze te chillen in je gootsteenquote:Op vrijdag 4 mei 2012 10:25 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Je hoort ineens een stel kuikens in een pan?
Vooral ook die eierwekker niet aanzetten.quote:
Je denkt ei, je krijgt kip. Wat een wereld.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 10:25 schreef Id_do_her het volgende:
Je hoort ineens een stel kuikens in een pan?
Ik kook echt nooit met een wekkertje, vind ik totaal niet handig, die paar keer dat ik t geprobeerd heb, leek mn eten nergens op.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 10:26 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Vooral ook die eierwekker niet aanzetten..
gewoon uit de losse pols iddquote:Op vrijdag 4 mei 2012 10:28 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik kook echt nooit met een wekkertje, vind ik totaal niet handig, die paar keer dat ik t geprobeerd heb, leek mn eten nergens op.
Dit neemt minder plaats inquote:Op vrijdag 4 mei 2012 10:32 schreef 2NutZ het volgende:
Er zijn ook van die uitvindingen.. eierkokers
Geen monsterkeuken rockenquote:
Volgens mij, als een ei helemaal gestold is door het koken staat dat proces toch stil? Daarna wordt het toch niet giftig of zo? Ja tenzij het nog een uur ligt, dan klaptie vast uit elkaar, maar zo ver komt het nooit.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 10:32 schreef Salatrel het volgende:
ik ben er in 3,5 jaar nog niet ziek van geworden
Dan worden ze groen/blauw.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 10:37 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Volgens mij, als een ei helemaal gestold is door het koken staat dat proces toch stil? Daarna wordt het toch niet giftig of zo? Ja tenzij het nog een uur ligt, dan klaptie vast uit elkaar, maar zo ver komt het nooit.
Ik weet wel dat het geel groenig kan worden als je te lang kookt, maar dat is niet giftig.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 10:37 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Volgens mij, als een ei helemaal gestold is door het koken staat dat proces toch stil? Daarna wordt het toch niet giftig of zo? Ja tenzij het nog een uur ligt, dan klaptie vast uit elkaar, maar zo ver komt het nooit.
ik had het over koken zonder wekker int algemeenquote:Op vrijdag 4 mei 2012 10:37 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 4 mei 2012 10:40 schreef 2NutZ het volgende:
Deze klassieker van onze biefstuk
Feestje van een vriend
Zoiets nog nooit meegemaaktquote:
schitterend.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 10:40 schreef 2NutZ het volgende:
Feestje van een vriend
Waarom zet je je kind ook zo te kijken danquote:Op vrijdag 4 mei 2012 10:44 schreef gianni61 het volgende:
[..]
schitterend.
hebben wel jaren geleden eens een feestje van een vriend gehad waar de moeder alcoholvrij bier had gekocht. dat heeft die jongen ook nog jaren te horen gekregen
quote:Op vrijdag 4 mei 2012 10:40 schreef 2NutZ het volgende:
Feestje van een vriend
Welk bedrijf? Liekendiek?quote:Op vrijdag 4 mei 2012 10:45 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Bedrijven die twee weken nodig hebben om te reageren![]()
Dat dit kan in Nederland.
Sollicitatie?quote:Op vrijdag 4 mei 2012 10:45 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
quote:
O gelukkig ik zat me al voor te bereiden op allerlei ongeneeslijkheden die ik weer zou oplopen.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 10:38 schreef Id_do_her het volgende:
Ik weet wel dat het geel groenig kan worden als je te lang kookt, maar dat is niet giftig.
Omdat hij 14 wasquote:Op vrijdag 4 mei 2012 10:45 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Waarom zet je je kind ook zo te kijken dandat snap je toch zelf ook wel als ouders?
Ja, lijkt me een enig bedrijf om stage bij te lopen.quote:
2 weken is wel heel snel voor een bedrijfquote:Op vrijdag 4 mei 2012 10:45 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Stasjeuhquote:
Dus?quote:
quote:Op vrijdag 4 mei 2012 10:46 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, lijkt me een enig bedrijf om stage bij te lopen.
Ja, hangt er vanaf wat voor bedrijf.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 10:46 schreef gianni61 het volgende:
[..]
2 weken is wel heel snel voor een bedrijf
je bent 16 en gaat op snuffelstageżquote:
overheid? dan is 2 maanden nog snelquote:Op vrijdag 4 mei 2012 10:47 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, hangt er vanaf wat voor bedrijf.![]()
Like, de overheid.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |