Dit neemt minder plaats inquote:Op vrijdag 4 mei 2012 10:32 schreef 2NutZ het volgende:
Er zijn ook van die uitvindingen.. eierkokers
Geen monsterkeuken rockenquote:
Volgens mij, als een ei helemaal gestold is door het koken staat dat proces toch stil? Daarna wordt het toch niet giftig of zo? Ja tenzij het nog een uur ligt, dan klaptie vast uit elkaar, maar zo ver komt het nooit.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 10:32 schreef Salatrel het volgende:
ik ben er in 3,5 jaar nog niet ziek van geworden
Dan worden ze groen/blauw.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 10:37 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Volgens mij, als een ei helemaal gestold is door het koken staat dat proces toch stil? Daarna wordt het toch niet giftig of zo? Ja tenzij het nog een uur ligt, dan klaptie vast uit elkaar, maar zo ver komt het nooit.
Ik weet wel dat het geel groenig kan worden als je te lang kookt, maar dat is niet giftig.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 10:37 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Volgens mij, als een ei helemaal gestold is door het koken staat dat proces toch stil? Daarna wordt het toch niet giftig of zo? Ja tenzij het nog een uur ligt, dan klaptie vast uit elkaar, maar zo ver komt het nooit.
ik had het over koken zonder wekker int algemeenquote:Op vrijdag 4 mei 2012 10:37 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 4 mei 2012 10:40 schreef 2NutZ het volgende:
Deze klassieker van onze biefstuk
Feestje van een vriend
Zoiets nog nooit meegemaaktquote:
schitterend.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 10:40 schreef 2NutZ het volgende:
Feestje van een vriend
Waarom zet je je kind ook zo te kijken danquote:Op vrijdag 4 mei 2012 10:44 schreef gianni61 het volgende:
[..]
schitterend.
hebben wel jaren geleden eens een feestje van een vriend gehad waar de moeder alcoholvrij bier had gekocht. dat heeft die jongen ook nog jaren te horen gekregen
quote:Op vrijdag 4 mei 2012 10:40 schreef 2NutZ het volgende:
Feestje van een vriend
Welk bedrijf? Liekendiek?quote:Op vrijdag 4 mei 2012 10:45 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Bedrijven die twee weken nodig hebben om te reageren![]()
Dat dit kan in Nederland.
Sollicitatie?quote:Op vrijdag 4 mei 2012 10:45 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
quote:
O gelukkig ik zat me al voor te bereiden op allerlei ongeneeslijkheden die ik weer zou oplopen.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 10:38 schreef Id_do_her het volgende:
Ik weet wel dat het geel groenig kan worden als je te lang kookt, maar dat is niet giftig.
Omdat hij 14 wasquote:Op vrijdag 4 mei 2012 10:45 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Waarom zet je je kind ook zo te kijken dandat snap je toch zelf ook wel als ouders?
Ja, lijkt me een enig bedrijf om stage bij te lopen.quote:
2 weken is wel heel snel voor een bedrijfquote:Op vrijdag 4 mei 2012 10:45 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Stasjeuhquote:
Dus?quote:
quote:Op vrijdag 4 mei 2012 10:46 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, lijkt me een enig bedrijf om stage bij te lopen.
Ja, hangt er vanaf wat voor bedrijf.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 10:46 schreef gianni61 het volgende:
[..]
2 weken is wel heel snel voor een bedrijf
je bent 16 en gaat op snuffelstageżquote:
overheid? dan is 2 maanden nog snelquote:Op vrijdag 4 mei 2012 10:47 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, hangt er vanaf wat voor bedrijf.![]()
Like, de overheid.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |