Ik vind t vooral lastig op mn werkquote:Op vrijdag 4 mei 2012 09:55 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Heb ik ook altijd last vanvooral echt in gesprekken... iemand maakt het duidelijk in 1 zin en ik wartaal maar wat onzin eruit
Het gesproken woord kent dan ook geen backspace.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 09:57 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
ja IRL komt het er vaak niet zo mooi uit inderdaad.. Herkenbaar.
idd, dan heb je een heel verhaal in je hoofd hoe je het wil zeggen .. maar komt het er niet uit .. of heel anders ..quote:Op vrijdag 4 mei 2012 09:57 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
ja IRL komt het er vaak niet zo mooi uit inderdaad.. Herkenbaar.
quote:Op vrijdag 4 mei 2012 09:57 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Het gesproken woord kent dan ook geen backspace.
Viel wel mee, ik snapte het toch?quote:Op vrijdag 4 mei 2012 09:54 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Jij zegt het beter dan ik.
Dat probleem heb ik vaker, dat ik iets duidelijk wil maken en het me niet lukt
Ja, dat vind jij (en met jou veel anderen) en dat vind ik vaak gewoon te ver gaan. Ik vind het jammer dat het zo krampachtig als fout wordt gezien.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 09:57 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ja dat bedoel ik dus, dat vind ik niet. Als iemand de behoefte heeft om vreemd te gaan gaat die persoon maar alleen door het leven.
Een hoop "offummm..." en "nee, ik bedoel" en tussendoor veel "snapte?" does the trick, maar lang niet zo mooi.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 09:57 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Het gesproken woord kent dan ook geen backspace.
Ja ik voel je srsquote:Op vrijdag 4 mei 2012 09:57 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik vind t vooral lastig op mn werk
Vaak doorzie ik nl wel wat het probleem is/wat er mis is gegaan, maar kan ik het niet uitleggen aan anderen, daar moet ik dan eerst goed over nadenken voor ik het zeg
quote:Op vrijdag 4 mei 2012 00:21 schreef Katsumi het volgende:
[..]
Dat bedoel ik nou. Jullie hebben het lekker makkelijk. Man verdient het geld. Je hoeft alleen maar je kutje te onderhouden en de rest komt vanzelf wel.
Weetje hoelang het duurt om zo een lichaam te krijgen en je moet blijven eten en trainen. Sla 1 dag over en men loopt als een ballon leeg.
Kk lekker op. Mannen zijn van nature superieur maar toch blijven jullie het levensenergie uit ons te trekken. Srsly...
Whattefuck heb je te bieden behalve je pussy? Niks nada! Elke keer als een vent tegen je praat of zelfs even maar aankijkt komt dat door je pussy. Je karakter, achtergrond, welzijn boeit ons geen ene fuck. Maar oh, als een kerel met gezond verstand op een gebied tekortkomt meteen game over voor jullie.
Tief lekker een eind op
"Nee. Dat zeg ik niet."quote:Op vrijdag 4 mei 2012 10:00 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Een hoop "offummm..." en "nee, ik bedoel" en tussendoor veel "snapte?" does the trick, maar lang niet zo mooi..
Deze man.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 10:00 schreef 2NutZ het volgende:
btw wie heeft hier nog meer kostelijk om gelachen?wat een frustratie
[..]
Dat doe ik dan ook regelmatig. Ook veel 'vet' uit posts snijden voor leesbaarheid.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 10:00 schreef 2NutZ het volgende:
@Gari: Met typen kan je nog even nadenken en backspacen
Schrijven = schrappen.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 10:03 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Dat doe ik dan ook regelmatig. Ook veel 'vet' uit posts snijden voor leesbaarheid.
Tja dat kan, maar niet iedereen is er van gediend dat ze worden bedrogen door iemand die ze vertrouwen. Dit is uiteraard anders als je daar afspraken over hebt gemaakt of in ieder geval die ander kenbaar maakt dat je niet trouw kan of wil zijn. Dan weet zo iemand waar hij of zij aan toe is.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 10:00 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ja, dat vind jij (en met jou veel anderen) en dat vind ik vaak gewoon te ver gaan. Ik vind het jammer dat het zo krampachtig als fout wordt gezien.
Nja je laten beinvloeden door anderen vind ik nooit een goed idee. Volg je eigen hart.quote:Begrijp me niet verkeerd, als je het vertrouwen niet terug kunt krijgen, kun je er maar beter mee stoppen, maar gezien de hoeveelheid mensen die gelijk zeggen: dumpen die hap, vind ik dat er ook wel wat meer energie in gestoken moet worden. Ik denk dat er ook mensen zijn die iemand dumpen na zoiets 'omdat het zo hoort' oid, of op advies van vriend(inn)en.
quote:Op vrijdag 4 mei 2012 10:00 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
wtfquote:Op vrijdag 4 mei 2012 10:00 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
En ook nog fucking serieusquote:
quote:Op vrijdag 4 mei 2012 10:00 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ik ben er ook niet van gediendquote:Op vrijdag 4 mei 2012 10:03 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Tja dat kan, maar niet iedereen is er van gediend dat ze worden bedrogen door iemand die ze vertrouwen. Dit is uiteraard anders als je daar afspraken over hebt gemaakt of in ieder geval die ander kenbaar maakt dat je niet trouw kan of wil zijn. Dan weet zo iemand waar hij of zij aan toe is.
Het probleem is ook vaak niet de daad zelf, maar meer dat er iets achter de rug van de ander om is gedaan.
[..]
Nja je laten beinvloeden door anderen vind ik nooit een goed idee. Volg je eigen hart.
lolquote:Op vrijdag 4 mei 2012 10:09 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik ben over 3 weken jarig en nu ben ik kadootjes aan het uitzoeken om op mn lijstje te zetten (anders weet niemand wat ze me moeten geven) en nu kom ik een vibrerend badeendje tegen
Zo is dat. En lijden. Schrijven is ook lijden.quote:
Deze uitdrukking ken ik niet.quote:
is dit een subtiele uitnodiging voor een verjaardagsfeestje?quote:Op vrijdag 4 mei 2012 10:09 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik ben over 3 weken jarig en nu ben ik kadootjes aan het uitzoeken om op mn lijstje te zetten (anders weet niemand wat ze me moeten geven) en nu kom ik een vibrerend badeendje tegen
Hehe, niet alleen schrijven.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 10:09 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Zo is dat. En lijden. Schrijven is ook lijden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |