Nee ik heb gewoon een afkeer voor mannen met afwashandjesquote:Op donderdag 3 mei 2012 19:21 schreef Anno2012 het volgende:
[..]
ruwe handen,wtf
kom je anders niet klaar ofwat
Ruwe mannenhandenquote:Op donderdag 3 mei 2012 19:16 schreef LittleLady het volgende:
Ach ja, ik hoef geen man die de hele tijd in die sportschool zit, om spieren te ontwikkelen, daarbij noemen sommige kippenkarkasjes zich al gespierd.
Doe mij maar een man die van zichzelf al goed gebouwd is en gewoon lekker met ze handen werkt en ook ruwe handen heeft, zo'n oer nuchtere neanderthaler.
Jij weet echt totaal niet waar je het over hebtquote:Op donderdag 3 mei 2012 19:21 schreef TBakkert het volgende:
Sportschool is er alleen voor mensen die geen motivatie hebben om het in hun vrije tijd te doen.
gewoon elke ochtend/middag/avond 30/50 keer opdrukken en 50 buikspieroefeningen.
voor je benen ga je maar gewoon een balsport/teamsport doen
ik weet dat ik geen bodybuilder hoef te zijn, omdat dat zwaar overdreven isquote:Op donderdag 3 mei 2012 19:31 schreef Moofasah het volgende:
[..]
Jij weet echt totaal niet waar je het over hebt
Bodybuilder? Wha! Kerel, met dat beetje waar jij het hebt kom je nog niet uit op atletisch. LMFAO!quote:Op donderdag 3 mei 2012 19:55 schreef TBakkert het volgende:
[..]
ik weet dat ik geen bodybuilder hoef te zijn, omdat dat zwaar overdreven is
ik ben in ieder geval sterker dan de meeste mensen uit mijn omgeving met dezelfde leeftijdquote:Op donderdag 3 mei 2012 20:08 schreef Moofasah het volgende:
[..]
Bodybuilder? Wha! Kerel, met dat beetje waar jij het hebt kom je nog niet uit op atletisch. LMFAO!
Leeftijd? Lengte? Gewicht?quote:Op donderdag 3 mei 2012 20:23 schreef TBakkert het volgende:
[..]
ik ben in ieder geval sterker dan de meeste mensen uit mijn omgeving met dezelfde leeftijd
quote:Op donderdag 3 mei 2012 19:21 schreef TBakkert het volgende:
Sportschool is er alleen voor mensen die geen motivatie hebben om het in hun vrije tijd te doen.
gewoon elke ochtend/middag/avond 30/50 keer opdrukken en 50 buikspieroefeningen.
voor je benen ga je maar gewoon een balsport/teamsport doen
lengte: 1,77mquote:
Dikzak.quote:Op donderdag 3 mei 2012 20:39 schreef TBakkert het volgende:
[..]
lengte: 1,77m
gewicht: 74 kg
leeftijd: 14 jaar
BF?quote:Op donderdag 3 mei 2012 20:39 schreef TBakkert het volgende:
[..]
lengte: 1,77m
gewicht: 74 kg
leeftijd: 14 jaar
het zit bij BMI index precies op gezond onder overgewicht en dik ben ik al helemaal nietquote:
O ok, dan ben je dun.quote:Op donderdag 3 mei 2012 20:42 schreef TBakkert het volgende:
[..]
het zit bij BMI index precies op gezond onder overgewicht en dik ben ik al helemaal niet
dat dan ook weer nietquote:
baasjequote:Op donderdag 3 mei 2012 20:45 schreef Heatseeker het volgende:
Ik heb zoiets niet nodig, ik heb onwijs leuk karakter.
BMI als maatstaf gebruiken voor je fysiekquote:Op donderdag 3 mei 2012 20:42 schreef TBakkert het volgende:
[..]
het zit bij BMI index precies op gezond onder overgewicht en dik ben ik al helemaal niet
Mooi gespierde mannen zijn nooit verkeerd.quote:Op donderdag 3 mei 2012 21:20 schreef Anno2012 het volgende:
Die mensen die zo breed willen worden![]()
0,0000001% vrouwen vinden dat zexy
Laat mij maar lekker beachboy zijn ,ik hossel wel die chicks dan
oke dan,quote:Op donderdag 3 mei 2012 22:56 schreef havoboy014 het volgende:
Ik train mijzelf omdat ik eruit wil zien als Vegeta en altijd die jaloezie als ik iemand zie breder dan mij is
its over 9000quote:Op donderdag 3 mei 2012 23:01 schreef TBakkert het volgende:
[..]
oke dan,
Vegeta, what does the scouter say about his power level?
Dan mij is?quote:Op donderdag 3 mei 2012 22:56 schreef havoboy014 het volgende:
Ik train mijzelf omdat ik eruit wil zien als Vegeta en altijd die jaloezie als ik iemand zie breder dan mij is
quote:
ach nooit iets gedaan grammatica je weet toch zo hosselen wij school doorquote:Op donderdag 3 mei 2012 23:03 schreef Verbrandebroodjes het volgende:
[..]
Dan mij is?![]()
Misschien moet je eens wat tijd in je Nederlands steken.
Je hosselt door je school? Ofwel, je school heeft jullie aan het hosselen gekregen?quote:Op donderdag 3 mei 2012 23:04 schreef havoboy014 het volgende:
[..]
ach nooit iets gedaan grammatica je weet toch zo hosselen wij school door
Deze manquote:Op donderdag 3 mei 2012 23:04 schreef havoboy014 het volgende:
[..]
ach nooit iets gedaan grammatica je weet toch zo hosselen wij school door
Boeiend, je lift toch voor jezelf of niet?quote:Op donderdag 3 mei 2012 21:20 schreef Anno2012 het volgende:
Die mensen die zo breed willen worden![]()
0,0000001% vrouwen vinden dat zexy
Laat mij maar lekker beachboy zijn ,ik hossel wel die chicks dan
Post eens een pic van mooi gespierd? Ben benieuwd wat jij mooi gespierd vindtquote:Op donderdag 3 mei 2012 22:41 schreef Verbrandebroodjes het volgende:
[..]
Mooi gespierde mannen zijn nooit verkeerd.
En dan bedoel ik geen halve gorilla's, maar gewoon gespierd.
quote:Op donderdag 3 mei 2012 23:37 schreef Bendoe het volgende:
[..]
Post eens een pic van mooi gespierd? Ben benieuwd wat jij mooi gespierd vindt
Ja,ik lift voor mezelf. Daarom word wil ik ook geen bb look.quote:Op donderdag 3 mei 2012 23:31 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Boeiend, je lift toch voor jezelf of niet?
Alleen beachboys liften voor chicks.
Als hij zich er lekker bij voelt wat boeit jou dat dan?quote:Op vrijdag 4 mei 2012 00:15 schreef Niltag het volgende:
Niets mis mee met een mooi net sport lijf. Helaas is men in de sportschool vaak alleen bezig met 'massa' kweken. Die zien er dan ook gewoon uit als lompe boeren. Heb zelf ook zo'n zwager. Vreet de hele dag kwark (waardoor ie uit z'n bek meurt) en shakies. Als we een keer wat leuks willen doen dan moet meneer naar de sportschool (ojee als hij een dag mist) en z'n vriendin zit iedere avond alleen.
Ondertussen kan hij z'n armen niet meer normaal langs zijn lichaam houden en wordt het überhaupt steeds moeilijker om te bewegen. Daarnaast komt iemand die zoveel van zijn tijd besteed aan relatief 'domme' dingen niet echt intelligent meer over. Stel je voor dat je accountant of minister president erbij loopt als een opgepompte anabool. Die neem je toch ook niet meer serieus.
Dat bedoel ik nou. Jullie hebben het lekker makkelijk. Man verdient het geld. Je hoeft alleen maar je kutje te onderhouden en de rest komt vanzelf wel.quote:
quote:Op vrijdag 4 mei 2012 00:21 schreef Katsumi het volgende:
[..]
Dat bedoel ik nou. Jullie hebben het lekker makkelijk. Man verdient het geld. Je hoeft alleen maar je kutje te onderhouden en de rest komt vanzelf wel.
Weetje hoelang het duurt om zo een lichaam te krijgen en je moet blijven eten en trainen. Sla 1 dag over en men loopt als een ballon leeg.
Kk lekker op. Mannen zijn van nature superieur maar toch blijven jullie het levensenergie uit ons te trekken. Srsly...
Whattefuck heb je te bieden behalve je pussy? Niks nada! Elke keer als een vent tegen je praat of zelfs even maar aankijkt komt dat door je pussy. Je karakter, achtergrond, welzijn boeit ons geen ene fuck. Maar oh, als een kerel met gezond verstand op een gebied tekortkomt meteen game over voor jullie.
Tief lekker een eind op
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |