Waarschijnlijk is het ondanks jouw eigen overtuiging een nietszeggend gevalletje en willen die chicks daarom spieren, soort compensatie zeg maar.quote:Op donderdag 3 mei 2012 17:06 schreef Katsumi het volgende:
Waarom willen chicks spieren zien terwijl mn derde been al genoeg zegt.
quote:Op donderdag 3 mei 2012 17:32 schreef Jellereppe het volgende:
Geen last van. Fiets veel en verder train ik niet. Heb geen behoefte om 1,5 jaar lang te trainen voor een sixpack die al verdwijnt als je 2 weken geen sportschool van binnen ziet.
Mijn sixpack is altijd aan het einde van de avond verdwenenquote:Op donderdag 3 mei 2012 17:32 schreef Jellereppe het volgende:
Geen last van. Fiets veel en verder train ik niet. Heb geen behoefte om 1,5 jaar lang te trainen voor een sixpack die al verdwijnt als je 2 weken geen sportschool van binnen ziet.
ik voel met je mee jongen, ik voel met je meequote:Op donderdag 3 mei 2012 17:33 schreef KritischeMassa het volgende:
[..]
Mijn sixpack is altijd aan het einde van de avond verdwenen onder cum
Het is wat meid.quote:Op donderdag 3 mei 2012 17:33 schreef KritischeMassa het volgende:
[..]
Mijn sixpack is altijd aan het einde van de avond verdwenen
quote:Op donderdag 3 mei 2012 17:35 schreef Jellereppe het volgende:
[..]
Ga ergens anders spelen Rakkertje. Af!
Dat willen vrouwen niet, dat denk jij alleen.quote:Op donderdag 3 mei 2012 17:06 schreef Katsumi het volgende:
Voor de jaarwisseling was ik nog elke dag in de gym. Nou dik drie maanden niet gegaan. Waarom precies weet ik niet maar waarschijnlijk luiheid en motivatie gebrek.
Ik was ook flink wat breder en dronk 3 shakes op een dag en stampte mezelf vol met voedsel. Nu kijk ik in de spiegel en zie weer een iel ventje.
Waarom moet het allemaal zo snel inzakken? Waarom is trainen fuckin saai. Waarom willen vrouwen spieren zien terwijl mn derde been al genoeg zegt.
Fucked up life.
Inderdaad met fietsen krijg al voldoende mooie spieren. Daarnaast is het ook belachelijk moeilijk vol te houden om zo'n mooi figuur te houden. Dan moet je echt iedere dag 2 uur naar de sportschool. Meestal houden alleen mensen zonder sociaal leven het vol ;')quote:Op donderdag 3 mei 2012 17:32 schreef Jellereppe het volgende:
Wel 6uur per dag!!!quote:Op donderdag 3 mei 2012 17:40 schreef Seam het volgende:
[..]
Inderdaad met fietsen krijg al voldoende mooie spieren. Daarnaast is het ook belachelijk moeilijk vol te houden om zo'n mooi figuur te houden. Dan moet je echt iedere dag 2 uur naar de sportschool. Meestal houden alleen mensen zonder sociaal leven het vol ;')
Keertje goed vreten / pilsen zit er dan niet in nee.quote:Op donderdag 3 mei 2012 17:40 schreef Seam het volgende:
[..]
Inderdaad met fietsen krijg al voldoende mooie spieren. Daarnaast is het ook belachelijk moeilijk vol te houden om zo'n mooi figuur te houden. Dan moet je echt iedere dag 2 uur naar de sportschool. Meestal houden alleen mensen zonder sociaal leven het vol ;')
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |