Waarschijnlijk is het ondanks jouw eigen overtuiging een nietszeggend gevalletje en willen die chicks daarom spieren, soort compensatie zeg maar.quote:Op donderdag 3 mei 2012 17:06 schreef Katsumi het volgende:
Waarom willen chicks spieren zien terwijl mn derde been al genoeg zegt.
quote:Op donderdag 3 mei 2012 17:32 schreef Jellereppe het volgende:
Geen last van. Fiets veel en verder train ik niet. Heb geen behoefte om 1,5 jaar lang te trainen voor een sixpack die al verdwijnt als je 2 weken geen sportschool van binnen ziet.
Mijn sixpack is altijd aan het einde van de avond verdwenenquote:Op donderdag 3 mei 2012 17:32 schreef Jellereppe het volgende:
Geen last van. Fiets veel en verder train ik niet. Heb geen behoefte om 1,5 jaar lang te trainen voor een sixpack die al verdwijnt als je 2 weken geen sportschool van binnen ziet.
ik voel met je mee jongen, ik voel met je meequote:Op donderdag 3 mei 2012 17:33 schreef KritischeMassa het volgende:
[..]
Mijn sixpack is altijd aan het einde van de avond verdwenen onder cum
Het is wat meid.quote:Op donderdag 3 mei 2012 17:33 schreef KritischeMassa het volgende:
[..]
Mijn sixpack is altijd aan het einde van de avond verdwenen
quote:Op donderdag 3 mei 2012 17:35 schreef Jellereppe het volgende:
[..]
Ga ergens anders spelen Rakkertje. Af!
Dat willen vrouwen niet, dat denk jij alleen.quote:Op donderdag 3 mei 2012 17:06 schreef Katsumi het volgende:
Voor de jaarwisseling was ik nog elke dag in de gym. Nou dik drie maanden niet gegaan. Waarom precies weet ik niet maar waarschijnlijk luiheid en motivatie gebrek.
Ik was ook flink wat breder en dronk 3 shakes op een dag en stampte mezelf vol met voedsel. Nu kijk ik in de spiegel en zie weer een iel ventje.
Waarom moet het allemaal zo snel inzakken? Waarom is trainen fuckin saai. Waarom willen vrouwen spieren zien terwijl mn derde been al genoeg zegt.
Fucked up life.
Inderdaad met fietsen krijg al voldoende mooie spieren. Daarnaast is het ook belachelijk moeilijk vol te houden om zo'n mooi figuur te houden. Dan moet je echt iedere dag 2 uur naar de sportschool. Meestal houden alleen mensen zonder sociaal leven het vol ;')quote:Op donderdag 3 mei 2012 17:32 schreef Jellereppe het volgende:
Wel 6uur per dag!!!quote:Op donderdag 3 mei 2012 17:40 schreef Seam het volgende:
[..]
Inderdaad met fietsen krijg al voldoende mooie spieren. Daarnaast is het ook belachelijk moeilijk vol te houden om zo'n mooi figuur te houden. Dan moet je echt iedere dag 2 uur naar de sportschool. Meestal houden alleen mensen zonder sociaal leven het vol ;')
Keertje goed vreten / pilsen zit er dan niet in nee.quote:Op donderdag 3 mei 2012 17:40 schreef Seam het volgende:
[..]
Inderdaad met fietsen krijg al voldoende mooie spieren. Daarnaast is het ook belachelijk moeilijk vol te houden om zo'n mooi figuur te houden. Dan moet je echt iedere dag 2 uur naar de sportschool. Meestal houden alleen mensen zonder sociaal leven het vol ;')
Nja tegenwoordig zijn er ook allemaal van die andere spulletje die die mensen gebruiken. Als ik al die namen hoor tegenwoordig dan denk ik niet dat er nog naturel mensen zijn die zo'n figuur hebben. Creatinines, whey en BCAA'squote:Op donderdag 3 mei 2012 17:41 schreef DeRakker. het volgende:
[..]
Wel 6uur per dag!!!
Je sixpack en biceps zijn dan na een paar uur al verdwenen.
Maar gelukkig zijn er anabolen, wordt je in 2 weken groter dan Arnold.
Creatine en whey zijn gewoon eiwitten , niets meer , niets minder. De rest moet je gewoon niet eens willen aanrakenquote:Op donderdag 3 mei 2012 17:45 schreef Seam het volgende:
[..]
Nja tegenwoordig zijn er ook allemaal van die andere spulletje die die mensen gebruiken. Als ik al die namen hoor tegenwoordig dan denk ik niet dat er nog naturel mensen zijn die zo'n figuur hebben. Creatinines, whey en BCAA's
figuur moet je juist een echte sport gaan doen, ipv een stukje metaal 3 uur lang dezelfde richting in bewegenquote:Op donderdag 3 mei 2012 17:40 schreef Seam het volgende:
[..]
Er zit inderdaad een wezenlijke verschil tussen cardio en krachttraining. Maar heb zelf geen behoefte aan spieren. Gewoon plat is voldoende.quote:Op donderdag 3 mei 2012 17:49 schreef Life2.0 het volgende:
[..]
figuur moet je juist een echte sport gaan doen, ipv een stukje metaal 3 uur lang dezelfde richting in bewegen
Echt he.. allemaal anabolen en steriods gebruik... niemand is meer natural.quote:Op donderdag 3 mei 2012 17:45 schreef Seam het volgende:
[..]
Nja tegenwoordig zijn er ook allemaal van die andere spulletje die die mensen gebruiken. Als ik al die namen hoor tegenwoordig dan denk ik niet dat er nog naturel mensen zijn die zo'n figuur hebben. Creatinines, whey en BCAA's
Aight, jij begrijpt hetquote:Op donderdag 3 mei 2012 18:06 schreef DeRakker. het volgende:
[..]
Echt he.. allemaal anabolen en steriods gebruik... niemand is meer natural.
Dan zie je ze 6u per dag continu elke dag knallen en pompen.. kan niet gezond zijn.
Ook nog mensen die benen trainen... haha wat een losers, je ziet dat toch niet en straks kan je geen broek meer aan.
Nee doe mij maar beetje situps en pushups... dan word je al buff genoeg.
Gewoon 5 boterham sneetjes per dag eten met nutella en het werkt ook.
Tjahs als je nooit je broek uit wilt trekken is dat wel een optie jaquote:Op donderdag 3 mei 2012 18:06 schreef DeRakker. het volgende:
[..]
Dan zie je ze 6u per dag continu elke dag knallen en pompen.. kan niet gezond zijn.
Ook nog mensen die benen trainen... haha wat een losers, je ziet dat toch niet en straks kan je geen broek meer aan.
aight succes man, ik ga zo weer 100 sit ups doen... net al 50push ups gedaan...quote:Op donderdag 3 mei 2012 18:09 schreef Seam het volgende:
[..]
Aight, jij begrijpt hetIk ga dadelijk lekker weer eens mijn bicepsjes flexen en nu het zomer is moet je natuurlijk ook die buik goed trainen!
afgunst jonge, je hebt hebt trouwens een verkeerd beeld van hoe het er aan toe gaat in sportscholen, Ik heb er in 5 getraind en heb wat jij zegt nog nooit gezienquote:Op donderdag 3 mei 2012 18:06 schreef DeRakker. het volgende:
[..]
Je doet nu net alsof een sportschool niet toegankelijk is voor zelfs de allergrootste lul.quote:Op donderdag 3 mei 2012 18:50 schreef Moofasah het volgende:
Wat een mietjes in dit topic
En een hoop mensen die praatjes hebben maar aan hun praatjes te horen nog nooit in hun hele leven een sportschool vanbinnen hebben gezien.
Ze hebben gewoon geen verstand van krachttraining.quote:Op donderdag 3 mei 2012 18:52 schreef HSG-BOMBER het volgende:
[..]
Je doet nu net alsof een sportschool niet toegankelijk is voor zelfs de allergrootste lul.
mensen die in dit denkenquote:Op donderdag 3 mei 2012 17:34 schreef S1nn3rz het volgende:
TS is een ecto die eigenlijk een eckte wil zijn.
Ben het wel met moofasah eens, de mensen in dit topic roepen maar wat...quote:Op donderdag 3 mei 2012 18:52 schreef HSG-BOMBER het volgende:
[..]
Je doet nu net alsof een sportschool niet toegankelijk is voor zelfs de allergrootste lul.
ruwe handen,wtfquote:Op donderdag 3 mei 2012 19:16 schreef LittleLady het volgende:
Ach ja, ik hoef geen man die de hele tijd in die sportschool zit, om spieren te ontwikkelen, daarbij noemen sommige kippenkarkasjes zich al gespierd.
Doe mij maar een man die van zichzelf al goed gebouwd is en gewoon lekker met ze handen werkt en ook ruwe handen heeft, zo'n oer nuchtere neanderthaler.
Nee ik heb gewoon een afkeer voor mannen met afwashandjesquote:Op donderdag 3 mei 2012 19:21 schreef Anno2012 het volgende:
[..]
ruwe handen,wtf
kom je anders niet klaar ofwat
Ruwe mannenhandenquote:Op donderdag 3 mei 2012 19:16 schreef LittleLady het volgende:
Ach ja, ik hoef geen man die de hele tijd in die sportschool zit, om spieren te ontwikkelen, daarbij noemen sommige kippenkarkasjes zich al gespierd.
Doe mij maar een man die van zichzelf al goed gebouwd is en gewoon lekker met ze handen werkt en ook ruwe handen heeft, zo'n oer nuchtere neanderthaler.
Jij weet echt totaal niet waar je het over hebtquote:Op donderdag 3 mei 2012 19:21 schreef TBakkert het volgende:
Sportschool is er alleen voor mensen die geen motivatie hebben om het in hun vrije tijd te doen.
gewoon elke ochtend/middag/avond 30/50 keer opdrukken en 50 buikspieroefeningen.
voor je benen ga je maar gewoon een balsport/teamsport doen
ik weet dat ik geen bodybuilder hoef te zijn, omdat dat zwaar overdreven isquote:Op donderdag 3 mei 2012 19:31 schreef Moofasah het volgende:
[..]
Jij weet echt totaal niet waar je het over hebt
Bodybuilder? Wha! Kerel, met dat beetje waar jij het hebt kom je nog niet uit op atletisch. LMFAO!quote:Op donderdag 3 mei 2012 19:55 schreef TBakkert het volgende:
[..]
ik weet dat ik geen bodybuilder hoef te zijn, omdat dat zwaar overdreven is
ik ben in ieder geval sterker dan de meeste mensen uit mijn omgeving met dezelfde leeftijdquote:Op donderdag 3 mei 2012 20:08 schreef Moofasah het volgende:
[..]
Bodybuilder? Wha! Kerel, met dat beetje waar jij het hebt kom je nog niet uit op atletisch. LMFAO!
Leeftijd? Lengte? Gewicht?quote:Op donderdag 3 mei 2012 20:23 schreef TBakkert het volgende:
[..]
ik ben in ieder geval sterker dan de meeste mensen uit mijn omgeving met dezelfde leeftijd
quote:Op donderdag 3 mei 2012 19:21 schreef TBakkert het volgende:
Sportschool is er alleen voor mensen die geen motivatie hebben om het in hun vrije tijd te doen.
gewoon elke ochtend/middag/avond 30/50 keer opdrukken en 50 buikspieroefeningen.
voor je benen ga je maar gewoon een balsport/teamsport doen
lengte: 1,77mquote:
Dikzak.quote:Op donderdag 3 mei 2012 20:39 schreef TBakkert het volgende:
[..]
lengte: 1,77m
gewicht: 74 kg
leeftijd: 14 jaar
BF?quote:Op donderdag 3 mei 2012 20:39 schreef TBakkert het volgende:
[..]
lengte: 1,77m
gewicht: 74 kg
leeftijd: 14 jaar
het zit bij BMI index precies op gezond onder overgewicht en dik ben ik al helemaal nietquote:
O ok, dan ben je dun.quote:Op donderdag 3 mei 2012 20:42 schreef TBakkert het volgende:
[..]
het zit bij BMI index precies op gezond onder overgewicht en dik ben ik al helemaal niet
dat dan ook weer nietquote:
baasjequote:Op donderdag 3 mei 2012 20:45 schreef Heatseeker het volgende:
Ik heb zoiets niet nodig, ik heb onwijs leuk karakter.
BMI als maatstaf gebruiken voor je fysiekquote:Op donderdag 3 mei 2012 20:42 schreef TBakkert het volgende:
[..]
het zit bij BMI index precies op gezond onder overgewicht en dik ben ik al helemaal niet
Mooi gespierde mannen zijn nooit verkeerd.quote:Op donderdag 3 mei 2012 21:20 schreef Anno2012 het volgende:
Die mensen die zo breed willen worden![]()
0,0000001% vrouwen vinden dat zexy
Laat mij maar lekker beachboy zijn ,ik hossel wel die chicks dan
oke dan,quote:Op donderdag 3 mei 2012 22:56 schreef havoboy014 het volgende:
Ik train mijzelf omdat ik eruit wil zien als Vegeta en altijd die jaloezie als ik iemand zie breder dan mij is
its over 9000quote:Op donderdag 3 mei 2012 23:01 schreef TBakkert het volgende:
[..]
oke dan,
Vegeta, what does the scouter say about his power level?
Dan mij is?quote:Op donderdag 3 mei 2012 22:56 schreef havoboy014 het volgende:
Ik train mijzelf omdat ik eruit wil zien als Vegeta en altijd die jaloezie als ik iemand zie breder dan mij is
quote:
ach nooit iets gedaan grammatica je weet toch zo hosselen wij school doorquote:Op donderdag 3 mei 2012 23:03 schreef Verbrandebroodjes het volgende:
[..]
Dan mij is?![]()
Misschien moet je eens wat tijd in je Nederlands steken.
Je hosselt door je school? Ofwel, je school heeft jullie aan het hosselen gekregen?quote:Op donderdag 3 mei 2012 23:04 schreef havoboy014 het volgende:
[..]
ach nooit iets gedaan grammatica je weet toch zo hosselen wij school door
Deze manquote:Op donderdag 3 mei 2012 23:04 schreef havoboy014 het volgende:
[..]
ach nooit iets gedaan grammatica je weet toch zo hosselen wij school door
Boeiend, je lift toch voor jezelf of niet?quote:Op donderdag 3 mei 2012 21:20 schreef Anno2012 het volgende:
Die mensen die zo breed willen worden![]()
0,0000001% vrouwen vinden dat zexy
Laat mij maar lekker beachboy zijn ,ik hossel wel die chicks dan
Post eens een pic van mooi gespierd? Ben benieuwd wat jij mooi gespierd vindtquote:Op donderdag 3 mei 2012 22:41 schreef Verbrandebroodjes het volgende:
[..]
Mooi gespierde mannen zijn nooit verkeerd.
En dan bedoel ik geen halve gorilla's, maar gewoon gespierd.
quote:Op donderdag 3 mei 2012 23:37 schreef Bendoe het volgende:
[..]
Post eens een pic van mooi gespierd? Ben benieuwd wat jij mooi gespierd vindt
Ja,ik lift voor mezelf. Daarom word wil ik ook geen bb look.quote:Op donderdag 3 mei 2012 23:31 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Boeiend, je lift toch voor jezelf of niet?
Alleen beachboys liften voor chicks.
Als hij zich er lekker bij voelt wat boeit jou dat dan?quote:Op vrijdag 4 mei 2012 00:15 schreef Niltag het volgende:
Niets mis mee met een mooi net sport lijf. Helaas is men in de sportschool vaak alleen bezig met 'massa' kweken. Die zien er dan ook gewoon uit als lompe boeren. Heb zelf ook zo'n zwager. Vreet de hele dag kwark (waardoor ie uit z'n bek meurt) en shakies. Als we een keer wat leuks willen doen dan moet meneer naar de sportschool (ojee als hij een dag mist) en z'n vriendin zit iedere avond alleen.
Ondertussen kan hij z'n armen niet meer normaal langs zijn lichaam houden en wordt het überhaupt steeds moeilijker om te bewegen. Daarnaast komt iemand die zoveel van zijn tijd besteed aan relatief 'domme' dingen niet echt intelligent meer over. Stel je voor dat je accountant of minister president erbij loopt als een opgepompte anabool. Die neem je toch ook niet meer serieus.
Dat bedoel ik nou. Jullie hebben het lekker makkelijk. Man verdient het geld. Je hoeft alleen maar je kutje te onderhouden en de rest komt vanzelf wel.quote:
quote:Op vrijdag 4 mei 2012 00:21 schreef Katsumi het volgende:
[..]
Dat bedoel ik nou. Jullie hebben het lekker makkelijk. Man verdient het geld. Je hoeft alleen maar je kutje te onderhouden en de rest komt vanzelf wel.
Weetje hoelang het duurt om zo een lichaam te krijgen en je moet blijven eten en trainen. Sla 1 dag over en men loopt als een ballon leeg.
Kk lekker op. Mannen zijn van nature superieur maar toch blijven jullie het levensenergie uit ons te trekken. Srsly...
Whattefuck heb je te bieden behalve je pussy? Niks nada! Elke keer als een vent tegen je praat of zelfs even maar aankijkt komt dat door je pussy. Je karakter, achtergrond, welzijn boeit ons geen ene fuck. Maar oh, als een kerel met gezond verstand op een gebied tekortkomt meteen game over voor jullie.
Tief lekker een eind op
[..]
Dat bedoel ik nou. Jullie hebben het lekker makkelijk. Man verdient het geld. Je hoeft alleen maar je kutje te onderhouden en de rest komt vanzelf wel.
Weetje hoelang het duurt om zo een lichaam te krijgen en je moet blijven eten en trainen. Sla 1 dag over en men loopt als een ballon leeg.
Kk lekker op. Mannen zijn van nature superieur maar toch blijven jullie het levensenergie uit ons te trekken. Srsly...
Whattefuck heb je te bieden behalve je pussy? Niks nada! Elke keer als een vent tegen je praat of zelfs even maar aankijkt komt dat door je pussy. Je karakter, achtergrond, welzijn boeit ons geen ene fuck. Maar oh, als een kerel met gezond verstand op een gebied tekortkomt meteen game over voor jullie.
Tief lekker een eind op
enige juiste reactie...quote:
[..]
Tief lekker een eind op
quote:
maar doe je het ook bewust alleen, omdat je dan chickies kan hosselen ?quote:Op vrijdag 4 mei 2012 00:36 schreef Alborz het volgende:
Niks mis met fitness. Je creëert een goede lichaam + conditie. Je zit beter in je vel, voelt je zelfverzekerder, bent aantrekkelijker. Je krijgt ook een goed gevoel als je net getrained hebt, beetje high gevoel, werkt overigens ook verslavend.
Als je het goed uitvoert (trainen, eten en slapen) krijg je goede resultaten. Het is voor mij een leuke hobby/tijdsbesteding. Altijd leuk om bepaalde doelen te behalen
Lastig he, lezen.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 00:37 schreef TBakkert het volgende:
[..]
maar doe je het ook bewust alleen, omdat je dan chickies kan hosselen ?
Ik doe het om bepaalde doelstellingen te halen, grenzen te verleggen, fit te zijn en discipline op te bouwen. Zoals ik al zei; je gaat er beter door in je vel van zitten, dat straal je ook uit. Natuurlijk krijg je dan meer aandacht van vrouwen, maar dat is alleen een bonus.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 00:37 schreef TBakkert het volgende:
[..]
maar doe je het ook bewust alleen, omdat je dan chickies kan hosselen ?
maar dan is het een soort lifestyle en dan kan ik wel weer waarderen.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 00:40 schreef Alborz het volgende:
[..]
Ik doe het om bepaalde doelstellingen te halen, grenzen te verleggen, fit te zijn en discipline op te bouwen. Zoals ik al zei; je gaat er beter door in je vel van zitten, dat straal je ook uit. Natuurlijk krijg je dan meer aandacht van vrouwen, maar dat is alleen een bonus.
Nja, als je alleen gaat pompen voor de ladies dan behaal je bij lange na niet de resultaten die je anders wel bereikt als je er echte 'passie' voor hebt en het inderdaad als een lifestyle gaat zien.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 00:41 schreef TBakkert het volgende:
[..]
maar dan is het een soort lifestyle en dan kan ik wel weer waarderen.
in tegenstelling tot tokkies die er alleen mee lopen te pronken
3 shakes per dagquote:Op donderdag 3 mei 2012 17:06 schreef Katsumi het volgende:
Voor de jaarwisseling was ik nog elke dag in de gym. Nou dik drie maanden niet gegaan. Waarom precies weet ik niet maar waarschijnlijk luiheid en motivatie gebrek.
Ik was ook flink wat breder en dronk 3 shakes op een dag en stampte mezelf vol met voedsel. Nu kijk ik in de spiegel en zie weer een iel ventje.
Waarom moet het allemaal zo snel inzakken? Waarom is trainen fuckin saai. Waarom willen chicks spieren zien terwijl mn derde been al genoeg zegt.
Fucked up life.
Alleen jammer dat ie round the clock op de bicycle heeft gezeten. Tot z'n hart het begaf.quote:
Het is wat hè kerel, als je niet aankomt bij de dames.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 00:21 schreef Katsumi het volgende:
[..]
Tief lekker een eind op
geweldigquote:Op vrijdag 4 mei 2012 00:21 schreef Katsumi het volgende:
[..]
Tief lekker een eind op
[..]
Tief lekker een eind op
[..]
Tief lekker een eind op
Well said.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 11:01 schreef Maikuuul het volgende:
Al die Fok!nerds die denken dat mensen trainen omdat ze dan beter chickies kunnen hosselen
Alleen al door deze uitspraak zie dat de meeste "Fok!fitnessadviseurs" nog nooit de sportschool hebben gezien.
Maar dan wel altijd adviezen geven, en ekto onzin vertellen
Een mooi tafareel
Een ectomorf die traint en massa opbouwt blijft een ectomorf, aap.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 11:01 schreef Maikuuul het volgende:
Al die Fok!nerds die denken dat mensen trainen omdat ze dan beter chickies kunnen hosselen
Alleen al door deze uitspraak zie dat de meeste "Fok!fitnessadviseurs" nog nooit de sportschool hebben gezien.
Maar dan wel altijd adviezen geven, en ekto onzin vertellen
Een mooi tafareel
quote:
Je druk maken over armen en buikquote:Op vrijdag 4 mei 2012 12:16 schreef Ziba het volgende:
[..]
Armen zijn veel te. Buik is wel mooi maar minder mag ook wel.
Ik was ook ecto, en nu komen jongens me vragen wat voor oefeningen ik doe voor m'n armen, voor m'n schouders... Ook al lijk je ecto, wil niet zeggen dat er niets uit te halen valt. Mensen geven mij nu totaal tegenovergestelde reactie van wat ze me voorheen gaven.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 12:11 schreef Leevancleef het volgende:
[..]
Een ectomorf die traint en massa opbouwt blijft een ectomorf, aap.
Hij ziet er gewoon niet heel sexy uit vind ik door die armen (brede armen zijn mooi maar wat is dit?) en het is allemaal net iets teveel. Iets minder mag wel. Sowieso past mijn arm drie keer in die van hem als ik het zo bekijk.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 12:20 schreef fathank het volgende:
[..]
Je druk maken over armen en buik.
Kijk die traps
Jij houdt van zwavelstokjes?quote:Op vrijdag 4 mei 2012 12:16 schreef Ziba het volgende:
[..]
Armen zijn veel te. Buik is wel mooi maar minder mag ook wel.
Ik ben ook ecto, maar afgelopen 2 maanden wel 7 kilo aangekomen. Nog wel ectoarmpjes ofc, maarja het begin is er. Zolang je maar gewoon veel eet.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 12:23 schreef Moofasah het volgende:
[..]
Ik was ook ecto, en nu komen jongens me vragen wat voor oefeningen ik doe voor m'n armen, voor m'n schouders... Ook al lijk je ecto, wil niet zeggen dat er niets uit te halen valt. Mensen geven mij nu totaal tegenovergestelde reactie van wat ze me voorheen gaven.
Nee. Dat is nog erger.quote:
Vind ik ook niks alhoewel zijn buik wel mooi is maar zijn tieten zijn te groot en teveel naar voren ofzo.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 12:25 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Wat vind je hiervan dan Ziba?
[ afbeelding ]
Ik hoef dat niet hoor.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 12:02 schreef Moofasah het volgende:
[..]
Jij mag anders ook wel eens aan de slag.
Zelfs zonder shakes gain je goed inderdaad...quote:Op vrijdag 4 mei 2012 08:18 schreef fathank het volgende:
[..]
3 shakes per dag.
Dan eet je gewoon niet genoeg.
Jij weet ook niet wat je wilt hè. De vorige was té breed, deze is niet breed genoeg...quote:Op vrijdag 4 mei 2012 12:27 schreef Ziba het volgende:
Vind ik ook niks alhoewel zijn buik wel mooi is maar zijn tieten zijn te groot en teveel naar voren ofzo.Ik houd van mooie brede dikke gespierde armen maar dit vind ik dan weer te dun. Benen zijn wel weer goed. Maar hij staat er een beetje raar bij. Kortom: het is niks.
Volgens mij ben ik best kieskeurig.
Ja denk het wel als je bij die ene z'n armen te vind en bij deze z'n armen te dun. Deze dude kan z'n armen waarschijnlijk al nauwelijks buigen.quote:
Dat is nou precies het leuke aan dit topic.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 12:49 schreef DeX090 het volgende:
Waarom zijn het alleen maar mannen die geil worden van bodybuilders?
Misschien omdat een man bij mij van betere huizen moet komen om breed over te komen dan bij een vrouw?quote:Op vrijdag 4 mei 2012 12:49 schreef DeX090 het volgende:
Waarom zijn het alleen maar mannen die geil worden van bodybuilders?
Dan nog vraag ik me af waar dat in-crowd geilen op elkaar vandaan komt. Ik heb dat bodybuilders topic hier op FOK! weleens gelezen, maar verder dan de gedachten "menen die lui dit allemaal?" en "de homo-eroticiteit vliegt je hier wel om de oren" kwam ik eigenlijk niet.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 12:51 schreef Moofasah het volgende:
[..]
Misschien omdat een man bij mij van betere huizen moet komen om breed over te komen dan bij een vrouw?
Zitten er überhaupt bodybuilders op FOK! dan..?quote:Op vrijdag 4 mei 2012 12:56 schreef DeX090 het volgende:
[..]
Dan nog vraag ik me af waar dat in-crowd geilen op elkaar vandaan komt. Ik heb dat bodybuilders topic hier op FOK! weleens gelezen, maar verder dan de gedachten "menen die lui dit allemaal?" en "de homo-eroticiteit vliegt je hier wel om de oren" kwam ik eigenlijk niet.
Vind ik altijd zo'n zwak excuus, waarom kan je niet intelligent zijn en daarbij een beetje je lichaam in vorm houden?quote:Op vrijdag 4 mei 2012 12:51 schreef Moofasah het volgende:
[..]
Misschien omdat een man bij mij van betere huizen moet komen om breed over te komen dan bij een vrouw?
In het bodybuilders forum, maar ze zullen nu wel shakes aan het drinken zijnquote:Op vrijdag 4 mei 2012 12:59 schreef Moofasah het volgende:
[..]
Zitten er überhaupt bodybuilders op FOK! dan..?
Excuus voor watquote:Op vrijdag 4 mei 2012 13:01 schreef aspirantspierbundel het volgende:
[..]
Vind ik altijd zo'n zwak excuus, waarom kan je niet intelligent zijn en daarbij een beetje je lichaam in vorm houden?
Ik dacht dat FOK! vooral wannabe bodybuilders had.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 13:01 schreef Anno2012 het volgende:
[..]
In het bodybuilders forum, maar ze zullen nu wel shakes aan het drinken zijn
[Bodybuilding] (#209) -|||-------|||- 5x5quote:Op vrijdag 4 mei 2012 12:59 schreef Moofasah het volgende:
[..]
Zitten er überhaupt bodybuilders op FOK! dan..?
Ben het grotendeels met je eens, maar een optrekrekje, benchpress en een set dumbells thuis kost ook niet veel hoor...quote:Op vrijdag 4 mei 2012 13:03 schreef sinepedraap het volgende:
Kijk jongens, het is allemaal heel simpel. Een man moet gewoon in vorm zijn. Niet te dik, niet te dun. Je moet gewoon een beetje opdrukken, beetje situps doen, beetje hardlopen enzulks, niks geen irritante sportschool met tokkies, smerige kleedkamers, apparaten die bezet zijn, maandelijks geld betalen, of tijd kwijt.
Verder is je lichaam slechts een eerste indruk. Het boeit dus echt geen fuck zolang je maar niet een miezerig iel mannetje bent of een mannetje van 1,70 lang die even breed is als een deur, dat ziet er ook niet uit.
Al dat gedoe met lengte gewicht en zo ik snap niet wat iedereen hier daar mee heeft. Serieus is hier iemand die met een meetlintje zijn bicepsomtrek gaat meten?Dat is bijna net zo triest als de lengte van je lul meten.
![]()
Oh en shakes? Wtf man eet gewoon normale maaltijden en stel je niet aan met die lompe potten met die lelijke onder de olie gesmeerde steroïde mannetjes.
Gedraag je gewoon man.
gr
Je moet zwijgen sinepdraap. Je bent gewoon jelly. Wat weet jij nu over in vorm zijn. En ja ik meet mijn bicepsomtrek.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 13:03 schreef sinepedraap het volgende:
Kijk jongens, het is allemaal heel simpel. Een man moet gewoon in vorm zijn. Niet te dik, niet te dun. Je moet gewoon een beetje opdrukken, beetje situps doen, beetje hardlopen enzulks, niks geen irritante sportschool met tokkies, smerige kleedkamers, apparaten die bezet zijn, maandelijks geld betalen, of tijd kwijt.
Verder is je lichaam slechts een eerste indruk. Het boeit dus echt geen fuck zolang je maar niet een miezerig iel mannetje bent of een mannetje van 1,70 lang die even breed is als een deur, dat ziet er ook niet uit.
Al dat gedoe met lengte gewicht en zo ik snap niet wat iedereen hier daar mee heeft. Serieus is hier iemand die met een meetlintje zijn bicepsomtrek gaat meten?Dat is bijna net zo triest als de lengte van je lul meten.
![]()
Oh en shakes? Wtf man eet gewoon normale maaltijden en stel je niet aan met die lompe potten met die lelijke onder de olie gesmeerde steroïde mannetjes.
Gedraag je gewoon man.
gr
Wat is er mis mee om een hobby te hebben? Als je echt een hobby hebt kan het helemaal geen kwaad om je leven aan te passen en je biceps te meten. Als je daarmee je progressie kan meten moet je dat vooral doen.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 13:03 schreef sinepedraap het volgende:
![]()
Gedraag je gewoon man.
gr
Dan laat maar. Ik ga alleen voor het echte werkquote:Op vrijdag 4 mei 2012 13:04 schreef DeX090 het volgende:
[..]
[Bodybuilding] (#209) -|||-------|||- 5x5
Kijk daar maar eens. Ik vermoed wel dat de helft van die lui zo nep is als maar kan zijn, maar er zitten er ook een hoop tussen die nogal obsessief geilen op iedereen die zo is zoals zij willen zijn. Bodybuilders dus. Vandaar het homo-erotische gedeelte. Moeten ze verder zelf weten natuurlijk, maar voor mijn gevoel heeft die reeks het meeste weg van een parkeerplaats in een bos.
Daar in het topic is gemiddeld per user 100x meer kennis aanwezig dan op DBB dat vol staat met brosciencequote:Op vrijdag 4 mei 2012 13:09 schreef Moofasah het volgende:
[..]
Dan laat maar. Ik ga alleen voor het echte werk
Typisch. Het slechtste voorbeeld eruit pikken als excuus waarom je niet sportquote:Op vrijdag 4 mei 2012 13:07 schreef Anno2012 het volgende:
Ziet toch niet uit man
[ afbeelding ]
Waarom zou je er in godsnaam zo uit willen zien
Hahahaquote:Op vrijdag 4 mei 2012 13:12 schreef Moofasah het volgende:
[..]
Typisch. Het slechtste voorbeeld eruit pikken als excuus waarom je niet sport
Als je er geen zin in hebt om naar de sportschool te gaan moet je het niet doen, maar dan moet je niet de hele tijd zeiken op mannen die wel de motivatie hebben en er beter uitzien dan jij.
''10 keer opdrukken per dag doet het ook''. Waarom hoor ik je dan zeiken?
Grapjas. Onzekere mensen zijn niet happy met zichzelf.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 13:09 schreef sinepedraap het volgende:
Mofasa aller eerst wil je van mijn fobo wegblijven en ten tweede mijn foto niet posten op het forum?
Ten derde ik ben blij dat je me niet wil doen, godzijdank zeg.
Ten vierde ik ben happy met mezelf en de mensen waarbij dat belangrijk is zijn ook blij met mij
gr gr
Foto's op internet zetten en dan klagen dat ze een deur verderop gepost wordenquote:Op vrijdag 4 mei 2012 13:09 schreef sinepedraap het volgende:
Mofasa aller eerst wil je van mijn fobo wegblijven en ten tweede mijn foto niet posten op het forum?
Ten derde ik ben blij dat je me niet wil doen, godzijdank zeg.
Ten vierde ik ben happy met mezelf en de mensen waarbij dat belangrijk is zijn ook blij met mij
gr gr
Wist helemaal niet dat dat tegen de regels was? Sowieso, iedereen die zijn foto wil zien kan in zijn fobo kijken. Dus wat maakt het dan uit...quote:
deze is gephotoshopped btwquote:Op vrijdag 4 mei 2012 13:07 schreef Anno2012 het volgende:
Ziet toch niet uit man
[ afbeelding ]
Waarom zou je er in godsnaam zo uit willen zien
Maar ik ben niet onzekerquote:Op vrijdag 4 mei 2012 13:14 schreef Moofasah het volgende:
[..]
Grapjas. Onzekere mensen zijn niet happy met zichzelf.
Maar waarom niet trainen en intelligent zijn?quote:Op vrijdag 4 mei 2012 13:16 schreef sinepedraap het volgende:
[..]
Maar ik ben niet onzeker
Tevens is het gewoon triest om foto's die niet voor iedereen toegankelijk zijn openbaar te maken.
Dat wilt niet zeggen dat je het overal kan plaatsen waar je het wilt. Hij vraagt zelfs netjes of je het weg kan halen.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 13:16 schreef Moofasah het volgende:
[..]
Wist helemaal niet dat dat tegen de regels was? Sowieso, iedereen die zijn foto wil zien kan in zijn fobo kijken. Dus wat maakt het dan uit...
Zei ik iets over niet trainen en niet intelligent zijn? Ik heb het over de sportschool.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 13:18 schreef aspirantspierbundel het volgende:
[..]
Maar waarom niet trainen en intelligent zijn?
Leg uit
Als er copyright op staan mag het volgens mij zowiezo nietquote:Op vrijdag 4 mei 2012 13:19 schreef Lithia het volgende:
[..]
Dat wilt niet zeggen dat je het overal kan plaatsen waar je het wilt. Hij vraagt zelfs netjes of je het weg kan halen.
Met dat trainen bedoel ik de sportschool, waarom alles zo zwart-wit zien?quote:Op vrijdag 4 mei 2012 13:19 schreef sinepedraap het volgende:
[..]
Zei ik iets over niet trainen en niet intelligent zijn? Ik heb het over de sportschool.
Dit.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 13:16 schreef sinepedraap het volgende:
[..]
Maar ik ben niet onzeker
Tevens is het gewoon triest om foto's die niet voor iedereen toegankelijk zijn openbaar te maken.
Het gaat mij meer om de obsessie die mensen hiermee hebben en alles wat hierbij komt kijken. Terwijl gewoon in vorm zijn genoeg is.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 13:21 schreef aspirantspierbundel het volgende:
[..]
Met dat trainen bedoel ik de sportschool, waarom alles zo zwart-wit zien?
Er zijn genoeg intelligente mensen die aan krachttraining doen omdat ze een sterk lichaam willen...
Ga jij lekker bepalen wat iemand wel of niet moet doen.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 13:03 schreef sinepedraap het volgende:
![]()
Gedraag je gewoon man.
gr
Neem het advies of niet. Ik druk geen pistool tegen je kop of wel?quote:Op vrijdag 4 mei 2012 13:24 schreef Hidefinition het volgende:
[..]
Ga jij lekker bepalen wat iemand wel of niet moet doen.
Wanneer noem je iets een obsessie?quote:Op vrijdag 4 mei 2012 13:22 schreef sinepedraap het volgende:
[..]
Het gaat mij meer om de obsessie die mensen hiermee hebben en alles wat hierbij komt kijken. Terwijl gewoon in vorm zijn genoeg is.
Moet je eerst nog eens zien te bereiken dan, dat ''gewoon in vorm''. LOLquote:Op vrijdag 4 mei 2012 13:22 schreef sinepedraap het volgende:
[..]
Het gaat mij meer om de obsessie die mensen hiermee hebben en alles wat hierbij komt kijken. Terwijl gewoon in vorm zijn genoeg is.
Kan het volgens jou ook een obsessie zijn om helemaal niet in vorm te willen zijn?quote:Op vrijdag 4 mei 2012 13:25 schreef sinepedraap het volgende:
[..]
Neem het advies of niet. Ik druk geen pistool tegen je kop of wel?
De manier waarop jij het zegt is gewoon vervelend, beetje denigrerend zelfs.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 13:25 schreef sinepedraap het volgende:
[..]
Waarom zou het andere mannen, gay of straight, iets kunnen schelen wat jij ervan vindt?quote:Op vrijdag 4 mei 2012 13:25 schreef sinepedraap het volgende:
[..]
Is gewoon een beetje jaloezie denk ik...quote:Op vrijdag 4 mei 2012 13:25 schreef sinepedraap het volgende:
[..]
Ja Moofasah jij hebt hier het mooiste breedste lichaam goed gedaan hoor.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 13:26 schreef Moofasah het volgende:
[..]
Moet je eerst nog eens zien te bereiken dan, dat ''gewoon in vorm''. LOL
Ligt er aan wat in vorm zijn is. Vaak krachttraining doen is niet meer in vorm maar meer te veel vorm.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 13:26 schreef aspirantspierbundel het volgende:
[..]
Kan het volgens jou ook een obsessie zijn om helemaal niet in vorm te willen zijn?
Het is KLB hequote:Op vrijdag 4 mei 2012 13:27 schreef Hidefinition het volgende:
[..]
De manier waarop jij het zegt is gewoon vervelend, beetje denigrerend zelfs.
Awwquote:Op vrijdag 4 mei 2012 13:29 schreef sinepedraap het volgende:
Wajo moet ik nou echt iedereen gaan beantwoorden
Gebeurt meestal; veel reacties krijgen als je een post maakt die nergens op slaat.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 13:29 schreef sinepedraap het volgende:
Wajo moet ik nou echt iedereen gaan beantwoorden
Waarom zou het andere mannen, gay of straight iets kunnen schelen wat jij ervan vindt?quote:Op vrijdag 4 mei 2012 13:28 schreef Moofasah het volgende:
[..]
Waarom zou het andere mannen, gay of straight, iets kunnen schelen wat jij ervan vindt?
Dan kan ik toch ook shakes gaan drinken en naar de sportschool gaan? Maar ik kies ervoor om het niet te doen.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 13:29 schreef aspirantspierbundel het volgende:
[..]
Is gewoon een beetje jaloezie denk ik...
Dat blijkt wel. Ik krijg positieve feedback en vragen om advies. Dus, die backfire gaat niet opquote:Op vrijdag 4 mei 2012 13:31 schreef sinepedraap het volgende:
[..]
Waarom zou het andere mannen, gay of straight iets kunnen schelen wat jij ervan vindt?
quote:Op vrijdag 4 mei 2012 13:31 schreef sinepedraap het volgende:
Dan kan ik toch ook shakes gaan drinken en naar de sportschool gaan? Maar ik kies ervoor om het niet te doen.
Heyyy, jij daarquote:Op vrijdag 4 mei 2012 13:32 schreef rosepetals het volgende:
Moofasah je gedraagt je wel als een kleine bitch zeg.
Hee lieve jongenquote:Op vrijdag 4 mei 2012 13:34 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Heyyy, jij daar
Hoe gaat het? Nog getraind in de sportschool?
Het is echt een competitie bij jou he?quote:Op vrijdag 4 mei 2012 13:33 schreef Moofasah het volgende:
[..]
Dat blijkt wel. Ik krijg positieve feedback en vragen om advies. Dus, die backfire gaat niet op
sinepedraap kan de waarheid gewoon niet aan. Truth is a bitchquote:Op vrijdag 4 mei 2012 13:32 schreef rosepetals het volgende:
Moofasah je gedraagt je wel als een kleine bitch zeg.
quote:Op vrijdag 4 mei 2012 13:35 schreef Moofasah het volgende:
[..]
sinepedraap kan de waarheid gewoon niet aan. Truth is a bitch
Ik niet snapquote:Op vrijdag 4 mei 2012 13:35 schreef Moofasah het volgende:
[..]
Je moet niet zoveel trainen, krijg je teveel testosteron van, zie je klootzakken gedrag.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 13:35 schreef Moofasah het volgende:
[..]
Denken dat ik jou als concurrentie opvat. Hahahaquote:Op vrijdag 4 mei 2012 13:35 schreef sinepedraap het volgende:
[..]
Het is echt een competitie bij jou he?
The aas has arivedquote:Op vrijdag 4 mei 2012 13:26 schreef DeRakker. het volgende:
Dit topic wordt steeds genialer....![]()
![]()
[ afbeelding ]
Ik heb ook een overschot atmquote:Op vrijdag 4 mei 2012 13:37 schreef rosepetals het volgende:
[..]
Je moet niet zoveel trainen, krijg je teveel testosteron van, zie je klootzakken gedrag.
Dit soort gedrag helpt niet bij het tegenpraten van dat er in de sportschool alleen dommen zitten.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 13:37 schreef Moofasah het volgende:
[..]
Denken dat ik jou als concurrentie opvat. Hahaha
Volgens mij moet je samen ergens inzitten wil je over concurrentie spreken.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 13:37 schreef Moofasah het volgende:
[..]
Denken dat ik jou als concurrentie opvat. Hahaha
Homo!quote:Op vrijdag 4 mei 2012 13:39 schreef 2NutZ het volgende:
Ik sport btw ook 4x in de week waarvan 3 in de sportschool
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mijn nieuwe ondertitel
sinepedraap is echt je vriendje of wat is dit? En zo ja, kan je mannetje niet voor zichzelf opkomenquote:Op vrijdag 4 mei 2012 13:37 schreef rosepetals het volgende:
[..]
Je moet niet zoveel trainen, krijg je teveel testosteron van, zie je klootzakken gedrag.
Nee hoor.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 13:38 schreef sinepedraap het volgende:
[..]
Volgens mij moet je samen ergens inzitten wil je over concurrentie spreken.
Ik heb niemand geroepen hoor.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 13:39 schreef Moofasah het volgende:
[..]
sinepedraap is echt je vriendje of wat is dit? En zo ja, kan je mannetje niet voor zichzelf opkomen
quote:Op vrijdag 4 mei 2012 13:39 schreef sinepedraap het volgende:
[..]
Homo!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.
Aw nee hoor was een grapquote:
give her a breakquote:Op vrijdag 4 mei 2012 13:43 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Dat je er serieus op reageert joh! Tijd niet op fok geweest zeker?
Haha ja een week, ik heb jullie gemist hoorquote:Op vrijdag 4 mei 2012 13:43 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Dat je er serieus op reageert joh! Tijd niet op fok geweest zeker?
heeft ze blijkbaar al lang genoeg gehad, anders had ze niet gereageerdquote:
Beetje lief zijn voor haar hè. Zij hielp jou vroeger ook heel aardig in je aseksuele topics.quote:
Dat is waar. Vond zijn fantasie en psyche echt een prachtig stukje puzzel-psychologie.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 13:44 schreef sinepedraap het volgende:
[..]
Beetje lief zijn voor haar hè. Zij hielp jou vroeger ook heel aardig in je aseksuele topics.
kan gebeure tochquote:Op vrijdag 4 mei 2012 13:44 schreef TBakkert het volgende:
[..]
heeft ze blijkbaar al lang genoeg gehad, anders had ze niet gereageerd
Denken dat 2 gram eiwit per kg niet werktquote:Op vrijdag 4 mei 2012 13:48 schreef LavenderTown het volgende:
Trainen is een illusie van maakbaarheid. In werkelijkheid word je er niet veel gespierder van, maar door elkaar verhalen te vertellen zijn we er in gaan geloven. Het zijn de genen die de sport uitkiezen. Mensen die succes hebben met trainen waren dus al groot en sterk, hebben een lichaam dat sterk reageert op training of steken gewoon liters testosteron in hun reet. Maar natuurlijk zeggen mensen liever dat ze zo gespierd zijn geworden omdat ze 2 gram eiwit per kilo lichaamsgewicht eten, of omdat ze squatten zoals Rippetoe heeft ingefluisterd of andere onzin.
Ik heb ook niks tegen je hoor. Ook nooit gehad. Ook al ging onze eerste conversatie ook op deze manier.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 13:45 schreef rosepetals het volgende:
[..]
Dat is waar. Vond zijn fantasie en psyche echt een prachtig stukje puzzel-psychologie.
Als ik zo breed was als moofasah zou ik er ook mee stoer doen maar ik ben ecto.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 13:42 schreef sinepedraap het volgende:
[..]
Aw nee hoor was een grapJij roept het tenminste niet van alle daken en doet het gewoon. Respect
Mooi stukje broscience man.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 13:48 schreef LavenderTown het volgende:
Trainen is een illusie van maakbaarheid. In werkelijkheid word je er niet veel gespierder van, maar door elkaar verhalen te vertellen zijn we er in gaan geloven. Het zijn de genen die de sport uitkiezen. Mensen die succes hebben met trainen waren dus al groot en sterk, hebben een lichaam dat sterk reageert op training of steken gewoon liters testosteron in hun reet. Maar natuurlijk zeggen mensen liever dat ze zo gespierd zijn geworden omdat ze 2 gram eiwit per kilo lichaamsgewicht eten, of omdat ze squatten zoals Rippetoe heeft ingefluisterd of andere onzin.
Een grote hoop bullshit gevolgd door een dikke lol van mijn kant.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 13:48 schreef LavenderTown het volgende:
Stoer verhaaltje man. Ken genoeg mensen die broodmager waren en geen enkele spier hadden, maar die door 2 gram eiwit per kilo lichaamsgewichten te eten zonder testosteron te gebruiken vrij gespierd zijn..quote:Op vrijdag 4 mei 2012 13:48 schreef LavenderTown het volgende:
dit dusquote:Op vrijdag 4 mei 2012 13:49 schreef Hidefinition het volgende:
[..]
Stoer verhaaltje man. Ken genoeg mensen die broodmager waren en geen enkele spier hadden, maar die door 2 gram eiwit per kilo lichaamsgewichten te eten zonder testosteron te gebruiken vrij gespierd zijn..
Dat weet ik niet meer zo goed, maar dat zal. Jij kan je niet altijd even goed gedragen, dat is wat ik nog wel weet.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 13:49 schreef Moofasah het volgende:
[..]
Ik heb ook niks tegen je hoor. Ook nooit gehad. Ook al ging onze eerste conversatie ook op deze manier.
Goede trol welquote:Op vrijdag 4 mei 2012 13:48 schreef LavenderTown het volgende:
Ieder mens heeft meerdere kanten hèquote:Op vrijdag 4 mei 2012 13:50 schreef rosepetals het volgende:
[..]
Dat weet ik niet meer zo goed, maar dat zal. Jij kan je niet altijd even goed gedragen, dat is wat ik nog wel weet.
Jullie dutchbodybuilding geilers ''kennen'' altijd mensen. Kom eens met wetenschappelijk onderzoek.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 13:49 schreef Hidefinition het volgende:
[..]
Stoer verhaaltje man. Ken genoeg mensen die broodmager waren en geen enkele spier hadden, maar die door 2 gram eiwit per kilo lichaamsgewichten te eten zonder testosteron te gebruiken vrij gespierd zijn..
Begin jij eensquote:Op vrijdag 4 mei 2012 13:55 schreef LavenderTown het volgende:
[..]
Jullie dutchbodybuilding geilers ''kennen'' altijd mensen. Kom eens met wetenschappelijk onderzoek.
Kan me even niet herinneren welke forum-geschiedenis ik met jou heb. Hieruit maak ik maar op dat het geen vriendschappelijke wasquote:
Haha, nee het was een inkoppertje.. Leeg doel.... Dan kop ik.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 13:56 schreef Moofasah het volgende:
[..]
Kan me even niet herinneren welke forum-geschiedenis ik met jou heb. Hieruit maak ik maar op dat het geen vriendschappelijke was
Trol.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 13:55 schreef LavenderTown het volgende:
[..]
Jullie dutchbodybuilding geilers ''kennen'' altijd mensen. Kom eens met wetenschappelijk onderzoek.
Ik kan je er zo 10 linken als je wilt, maar onderzoeken in deze sport vind ik moeilijk om te geloven. Kleine groepen mensen die vanuit het niets in een onderzoek worden gestopt, alleen de veranderde levenstijl moet in sommige gevallen al voor spiergroei zorgen. Maar als je wilt kan ik jou er een paar linken..quote:Op vrijdag 4 mei 2012 13:55 schreef LavenderTown het volgende:
[..]
Aight.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 13:56 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Haha, nee het was een inkoppertje.. Leeg doel.... Dan kop ik.
Mits training... Anders is het gewoon baibai eiwit.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 13:57 schreef aspirantspierbundel het volgende:
[..]
Trol.
Eiwitten zorgen voor spieropbouw. Is gewoon een biologisch proces...
Eens. Alleen vraag ik me wel af. Of het wel nut heeft om meer eiwitten dan nodig is te eten? Lijkt me nogal overbodig eigenlijk.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 13:57 schreef aspirantspierbundel het volgende:
[..]
Trol.
Lijkt me ook logisch...quote:Op vrijdag 4 mei 2012 13:58 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Mits training... Anders is het gewoon baibai eiwit.
Hoeveel eitwitten heb jij nodig? Hoeveel heeft jantje er nodig. Het is moeilijk te bepalen wat te veel of te weinig is. Ik denk dat daarom de 2 gram per kilo lichaamsgewicht aangehouden word.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 13:58 schreef MrGuma het volgende:
[..]
Eens. Alleen vraag ik me wel af. Of het wel nut heeft om meer eiwitten dan nodig is te eten? Lijkt me nogal overbodig eigenlijk.
Maar wat is meer dan ''nodig''quote:Op vrijdag 4 mei 2012 13:58 schreef MrGuma het volgende:
[..]
Eens. Alleen vraag ik me wel af. Of het wel nut heeft om meer eiwitten dan nodig is te eten? Lijkt me nogal overbodig eigenlijk.
Lijkt me ook moeilijk te bepalen iddquote:Op vrijdag 4 mei 2012 13:59 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Maar wat is meer dan ''nodig''
Als je het hebt over het minimum dat je echt nodig hebt dan is het niet overbodig.
Ik bedoel inderdaad de 2 gram per kg spier. Is het dan niet overbodig om bv. 4 gr per kg spier te nemen?quote:Op vrijdag 4 mei 2012 13:59 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Maar wat is meer dan ''nodig''
Als je het hebt over het minimum dat je echt nodig hebt dan is het niet overbodig.
Ja, en zet een overschot aan ongebruikte eiwitten niet om in vet?quote:Op vrijdag 4 mei 2012 14:00 schreef MrGuma het volgende:
[..]
Ik bedoel inderdaad de 2 gram per kg spier. Is het dan niet overbodig om bv. 4 gr per kg spier te nemen?
Onzin, neem het boek van de American College of Sports Medicine. Daar wordt uitgelegd dat spieren maar voor een zeer klein deel uit eiwitten bestaat. Het grootste deel is water en koolhydraten. Het zijn dan ook de koolhydraten die spiermassa beschermen als je afvalt en spieren opbouwen als je aankomt. Dat blijkt ook uit het advies van de Gezondheidsraad, dat over wordt genomen door het Voedingscentrum. Maarja, daar geloof je niet in he. Liever citeer je obscure studies met hoog-eiwit voeding, waarvan je natuurlijk niet weet dat deze al lang zijn meegenomen in de meer gezaghebbende meta-analyses van de Gezondheidsraad.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 13:57 schreef aspirantspierbundel het volgende:
[..]
Trol.
Ga jij maar eens proberen spieren op te bouwen zonder eiwitten te eten.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 14:01 schreef LavenderTown het volgende:
[..]
Onzin, neem het boek van de American College of Sports Medicine. Daar wordt uitgelegd dat spieren maar voor een zeer klein deel uit eiwitten bestaat. Het grootste deel is water en koolhydraten. Het zijn dan ook de koolhydraten die spiermassa beschermen als je afvalt en spieren opbouwen als je aankomt. Dat blijkt ook uit het advies van de Gezondheidsraad, dat over wordt genomen door het Voedingscentrum. Maarja, daar geloof je niet in he. Liever citeer je obscure studies met hoog-eiwit voeding, waarvan je natuurlijk niet weet dat deze al lang zijn meegenomen in de meer gezaghebbende meta-analyses van de Gezondheidsraad.
En ik wil best met onderzoek komen, maar dan komen jullie met cognitieve dissonantie. Dan is het opeens van ja maar dit, ja maar dat. Dan ga ik geen moeite doen om alles op te zoeken.
je hebt helemaal gelijk bro, gewoon lekker zo door gaan.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 14:01 schreef LavenderTown het volgende:
[..]
Onzin, neem het boek van de American College of Sports Medicine. Daar wordt uitgelegd dat spieren maar voor een zeer klein deel uit eiwitten bestaat. Het grootste deel is water en koolhydraten. Het zijn dan ook de koolhydraten die spiermassa beschermen als je afvalt en spieren opbouwen als je aankomt. Dat blijkt ook uit het advies van de Gezondheidsraad, dat over wordt genomen door het Voedingscentrum. Maarja, daar geloof je niet in he. Liever citeer je obscure studies met hoog-eiwit voeding, waarvan je natuurlijk niet weet dat deze al lang zijn meegenomen in de meer gezaghebbende meta-analyses van de Gezondheidsraad.
En ik wil best met onderzoek komen, maar dan komen jullie met cognitieve dissonantie. Dan is het opeens van ja maar dit, ja maar dat. Dan ga ik geen moeite doen om alles op te zoeken.
Het ene onderzoekt wijst uit op 3 gram per kg lichaamsgewicht, het andere onderzoek op 2. Ik heb zelfs een boek gelezen waarin ze aangaven dat 50% van wat je binnenkrijgt eiwitten moeten zijn. Er is zoveel geld in deze business te halen dat het een beetje naief is om al deze onderzoeken te geloven imoquote:Op vrijdag 4 mei 2012 14:00 schreef MrGuma het volgende:
[..]
Ik bedoel inderdaad de 2 gram per kg spier. Is het dan niet overbodig om bv. 4 gr per kg spier te nemen?
Je legt mij woorden in de mond die ik niet heb uitgesproken.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 14:02 schreef aspirantspierbundel het volgende:
[..]
Ga jij maar eens proberen spieren op te bouwen zonder eiwitten te eten.![]()
doorprikt
slechte trol
Je weet vast wel wat ik bedoel...quote:Op vrijdag 4 mei 2012 14:04 schreef LavenderTown het volgende:
[..]
Je legt mij woorden in de mond die ik niet heb uitgesproken.
Precies. En suprise surprise, als je minder eiwit eet wordt je lichaam ook zuiniger met dat eiwit. Het gaat om de trainingsprikkel. Zolang je keihard traint, zal je lichaam er alles aan doen om je spieren te beschermen en op te bouwen.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 14:03 schreef Hidefinition het volgende:
[..]
Het ene onderzoekt wijst uit op 3 gram per kg lichaamsgewicht, het andere onderzoek op 2. Ik heb zelfs een boek gelezen waarin ze aangaven dat 50% van wat je binnenkrijgt eiwitten moeten zijn. Er is zoveel geld in deze business te halen dat het een beetje naief is om al deze onderzoeken te geloven imo
Kan je dit staven aan een bepaald persoon die het zo heeft gemaakt?quote:Op vrijdag 4 mei 2012 14:05 schreef LavenderTown het volgende:
[..]
Precies. En suprise surprise, als je minder eiwit eet wordt je lichaam ook zuiniger met dat eiwit. Het gaat om de trainingsprikkel. Zolang je keihard traint, zal je lichaam er alles aan doen om je spieren te beschermen en op te bouwen.
Hoe kan je iemand met een pokemon plaatje en de naam Lavendertown serieus nemen?quote:Op vrijdag 4 mei 2012 14:04 schreef LavenderTown het volgende:
[..]
Je legt mij woorden in de mond die ik niet heb uitgesproken.
Even stoppen nu. Ik heb het over minder eiwitten eten en het relativeren van de belangrijkheid van eiwitten. En ik heb het over dat je ondanks een zeer goed voedingspatroon niet veel gespierder.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 14:07 schreef aspirantspierbundel het volgende:
[..]
Kan je dit staven aan een bepaald persoon die het zo heeft gemaakt?
EDIT: Wat is weinig eiwitten voor jou?
Deze nuance moet eerst gemaakt worden voor ik me uitspreek..
als je dan beide stopt met discussiëren...quote:Op vrijdag 4 mei 2012 14:13 schreef LavenderTown het volgende:
[..]
Even stoppen nu. Ik heb het over minder eiwitten eten en het relativeren van de belangrijkheid van eiwitten. En ik heb het over dat je ondanks een zeer goed voedingspatroon niet veel gespierder.
Ik zeg dus niet dat je dan maar geen eiwitten hoeft te eten of dat eiwitten helemaal geen ondersteunende rol spelen. Dat maak jij ervan.
Die studies wil ik best voor je opzoeken. Maar dat kost me een paar uur. Dan stuur ik straks een heel betoog op en daar doe jij dan verder niks mee, want je bent toch al overtuigd van je eigen geloof. Zonde van de tijd en moeite.
Die koolhydraten komen je vast goed uit, zie je al resultaat met je Mc Do dieet?quote:Op vrijdag 4 mei 2012 14:13 schreef LavenderTown het volgende:
[..]
Even stoppen nu. Ik heb het over minder eiwitten eten en het relativeren van de belangrijkheid van eiwitten. En ik heb het over dat je ondanks een zeer goed voedingspatroon niet veel gespierder.
Ik zeg dus niet dat je dan maar geen eiwitten hoeft te eten of dat eiwitten helemaal geen ondersteunende rol spelen. Dat maak jij ervan.
Die studies wil ik best voor je opzoeken. Maar dat kost me een paar uur. Dan stuur ik straks een heel betoog op en daar doe jij dan verder niks mee, want je bent toch al overtuigd van je eigen geloof. Zonde van de tijd en moeite.
Topic zit vol met dikke mannetjes/magere plankjes die denken iets van sportscholen/sporten in het algemeen te weten. Vind wel dat LAVENDERTOWN een goed punt heeft. Veel mensen praten over eiwitshakes alsof vloeibare spieren zijn die er je even bijdrinkt, of eten een overdosis zuivel/kip/rood vlees, waardoor ze vervolgens een huid hebben waar je bang van wordt.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 14:14 schreef DeRakker. het volgende:
[..]
als je dan beide stopt met discussiëren...
Het heeft toch geen nut.
Enige nut is dat je om dit topic kan lachen... het is gewoon humor.
Nee die vokoren boterhammen met tomaat laten mij goed herstellen na pull-ups tot spierfalen.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 14:18 schreef aspirantspierbundel het volgende:
[..]
Die koolhydraten komen je vast goed uit, zie je al resultaat met je Mc Do dieet?
En wat ook grappig is. Als je gewoon 3 keer per dag eet. 'S ochtends wat brood met ei en een glas melk. 'S middags wat brood met wat kaas/worst en een glas melk. 'S avonds je aardappels, groenten en eens stukje vlees met een toetje, dan zit je al zo over de 100 gram eiwit. Als jij een gewone jonge bent van een kilo of 70 is dat ruimvoldoende.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 14:22 schreef Hidefinition het volgende:
[..]
Topic zit vol met dikke mannetjes/magere plankjes die denken iets van sportscholen/sporten in het algemeen te weten. Vind wel dat LAVENDERTOWN een goed punt heeft. Veel mensen praten over eiwitshakes alsof vloeibare spieren zijn die er je even bijdrinkt, of eten een overdosis zuivel/kip/rood vlees, waardoor ze vervolgens een huid hebben waar je bang van wordt.
Hier ben ik dan wel mee akkoord, eiwit heb je snel zat over de 100g als je een beetje meer dan normaal eet!quote:Op vrijdag 4 mei 2012 14:28 schreef LavenderTown het volgende:
[..]
En wat ook grappig is. Als je gewoon 3 keer per dag eet. 'S ochtends wat brood met ei en een glas melk. 'S middags wat brood met wat kaas/worst en een glas melk. 'S avonds je aardappels, groenten en eens stukje vlees met een toetje, dan zit je al zo over de 100 gram eiwit. Als jij een gewone jonge bent van een kilo of 70 is dat ruimvoldoende.
Maar niet voor een volgespoten gorilla met een eiwitsynthese dat maar blijft draaien als een machine, de hele dag zware arbeid verricht en de rest van de avond in de sportschool leeft. Die heeft wel hele koeien nodig.
Maar gewoon een mager ventje met een kantoorbaan krijgt makkelijk genoeg eiwit binnen zonder op te zeggen tegen zijn dutchbodybuilding buddy's hoeveel blikken tonijn en kilo's kwark voor het slapen gaan hij heeft gegeten.
Mee eens man, ben er wel van overtuigd dat 6 eetmomenten per dag beter werkt voor mij iig.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 14:28 schreef LavenderTown het volgende:
[..]
En wat ook grappig is. Als je gewoon 3 keer per dag eet. 'S ochtends wat brood met ei en een glas melk. 'S middags wat brood met wat kaas/worst en een glas melk. 'S avonds je aardappels, groenten en eens stukje vlees met een toetje, dan zit je al zo over de 100 gram eiwit. Als jij een gewone jonge bent van een kilo of 70 is dat ruimvoldoende.
Maar niet voor een volgespoten gorilla met een eiwitsynthese dat maar blijft draaien als een machine, de hele dag zware arbeid verricht en de rest van de avond in de sportschool leeft. Die heeft wel hele koeien nodig.
Maar gewoon een mager ventje met een kantoorbaan krijgt makkelijk genoeg eiwit binnen zonder op te zeggen tegen zijn dutchbodybuilding buddy's hoeveel blikken tonijn en kilo's kwark voor het slapen gaan hij heeft gegeten.
Het mooiste is wanneer je de contouren in je armspieren begint te zienquote:Op vrijdag 4 mei 2012 14:47 schreef xSanjay het volgende:
Onterechte klacht, ik ben nu bijna anderhalve maand bezig met trainen en op mijn voeding aan het letten. Anderhalve maand was ik puur ecto die zich helemaal vol vrat en flink aan het bieren was. Nu ik hiermee bezig ben merk ik dat ik echt flink beter in mijn vel zit!
3x KT en 3x Cardio in een week, en ik slaap, eet en voel me dus een stuk beter:).
En ik heb al een chick, maar die zei dat ze niks te klagen heeft
Dat is previes wat ik bedoel. Nu ga je nog met sprongen vooruit. Maar na een tijdje zul je merken dat je lichaam niet veel meer verandert. Trap dan niet in de valkuil om allerlei informatie op te gaan zoeken met rare training, voeding en slaapgewoonten vandien. Gewoon doen zoals je nu doet is as good as it gets. De rest is genen.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 14:47 schreef xSanjay het volgende:
Onterechte klacht, ik ben nu bijna anderhalve maand bezig met trainen en op mijn voeding aan het letten. Anderhalve maand was ik puur ecto die zich helemaal vol vrat en flink aan het bieren was. Nu ik hiermee bezig ben merk ik dat ik echt flink beter in mijn vel zit!
3x KT en 3x Cardio in een week, en ik slaap, eet en voel me dus een stuk beter:).
Haha ja als je ze niet aanspant iddquote:Op vrijdag 4 mei 2012 14:49 schreef aspirantspierbundel het volgende:
[..]
Het mooiste is wanneer je de contouren in je armspieren begint te zien![]()
dan raak je nog gemotiveerder
Dat is niet wat je zei... dit staat haaks tegen je mening aan.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 14:51 schreef LavenderTown het volgende:
[..]
Dat is previes wat ik bedoel. Nu ga je nog met sprongen vooruit. Maar na een tijdje zul je merken dat je lichaam niet veel meer verandert. Trap dan niet in de valkuil om allerlei informatie op te gaan zoeken met rare training, voeding en slaapgewoonten vandien. Gewoon doen zoals je nu doet is as good as it gets. De rest is genen.
Op welk punt spreek ik mezelf tegen volgens jou?quote:Op vrijdag 4 mei 2012 14:51 schreef DeRakker. het volgende:
[..]
Dat is niet wat je zei... dit staat haaks tegen je mening aan.
Waarom 3x cardio doen als je wilt groeien?quote:Op vrijdag 4 mei 2012 14:47 schreef xSanjay het volgende:
quote:Op vrijdag 4 mei 2012 14:53 schreef LavenderTown het volgende:
[..]
Op welk punt spreek ik mezelf tegen volgens jou?
Het maakt dus wel uit...quote:Nee natuurlijk niet. Je lichaam was er voor bestemd om zoveel te groeien, dus het maakte geen fuck uit wat je at, of hoeveel je sliep of wat dan ook. Je lichaam wilde het, dus gebeurde het ook. Maar daarna houdt het op. Niet ieder lichaam wil reageren op training.
Zal ik ook niet doen, ik doe het meer om m'n energie kwijt te kunnen en een wat gezondere levensstijl te ontwikkelen. Alles wat zal veranderen is dan mooi meegenomen.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 14:51 schreef LavenderTown het volgende:
[..]
Dat is previes wat ik bedoel. Nu ga je nog met sprongen vooruit. Maar na een tijdje zul je merken dat je lichaam niet veel meer verandert. Trap dan niet in de valkuil om allerlei informatie op te gaan zoeken met rare training, voeding en slaapgewoonten vandien. Gewoon doen zoals je nu doet is as good as it gets. De rest is genen.
Je vergeet de brintaquote:Op vrijdag 4 mei 2012 14:55 schreef xSanjay het volgende:
[..]
Zal ik ook niet doen, ik doe het meer om m'n energie kwijt te kunnen en een wat gezondere levensstijl te ontwikkelen. Alles wat zal veranderen is dan mooi meegenomen.
Ik zal ook nooit creatine innemen, een whey shake op z'n tijd (als ik merk dat ik wat minder eet op un dag. Gewoon lekker gezond eten en proberen zoveel mogelijk uit m'n normale voeding te halen:)! (brood, kwark, pindakaas, volle melk en noten)
Haha dat heeft de moeder van m'n vriendin altijd in huis. Dus als ik daar ben eet ik dat als ontbijtquote:
Dat is zwart-wit denken. Wat ik zeg is dat je niet zoveel verandert. Als je keihard traint en goed eet krijgen de meeste mensen ietsjes meer vorm in hun lichaam en daar houdt het mee op. Terwijl we allemaal in de veronderstelling zijn dat als we maar hard genoeg trainen en goed eten dat we opzwellen als balonnen en zo als een Brad Pitt in Troy kunnen gaan spelen of in ieder geval 90 kilo kunnen wegen met 8 procent vet. En dat is een fabeltje.quote:
ok.. mijn ervaringen zijn anders.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 15:00 schreef LavenderTown het volgende:
[..]
Dat is zwart-wit denken. Wat ik zeg is dat je niet zoveel verandert. Als je keihard traint en goed eet krijgen de meeste mensen ietsjes meer vorm in hun lichaam en daar houdt het mee op. Terwijl we allemaal in de veronderstelling zijn dat als we maar hard genoeg trainen en goed eten dat we opzwellen als balonnen en zo als een Brad Pitt in Troy kunnen gaan spelen of in ieder geval 90 kilo kunnen wegen met 8 procent vet. En dat is een fabeltje.
Een heel gevaarlijk fabeltje waar ik me aan stoor. Veel mensen worden dan ook helemaal in beslag genomen door het trainen om een onmogelijk doel te bereiken. Wat versterkt wordt door de bodybuildingcultuur. Als een klein mager jongetje een foto van zichzelf plaatst waarin heij van 60 naar 67 kilo is gegroeit in een paar jaar trainen, dan is hij maar een ''vieze ecto'' die meer moet eten. Hij mag pas terugkomen als hij 100 kilo weegt. Anders moet je maar stickies gaan lezen en weet je helemaal niks van bodybuilding. Dat idee van maakbaarheid is walgelijk. Het moet kapot. En de voorstanders moeten een nekschot.
Meestal lijkt het mij dat net de best getrainde bodybuilders respect hebben dat een ecto zijn levenstijl omgooit...quote:Op vrijdag 4 mei 2012 15:00 schreef LavenderTown het volgende:
[..]
Dat is zwart-wit denken. Wat ik zeg is dat je niet zoveel verandert. Als je keihard traint en goed eet krijgen de meeste mensen ietsjes meer vorm in hun lichaam en daar houdt het mee op. Terwijl we allemaal in de veronderstelling zijn dat als we maar hard genoeg trainen en goed eten dat we opzwellen als balonnen en zo als een Brad Pitt in Troy kunnen gaan spelen of in ieder geval 90 kilo kunnen wegen met 8 procent vet. En dat is een fabeltje.
Een heel gevaarlijk fabeltje waar ik me aan stoor. Veel mensen worden dan ook helemaal in beslag genomen door het trainen om een onmogelijk doel te bereiken. Wat versterkt wordt door de bodybuildingcultuur. Als een klein mager jongetje een foto van zichzelf plaatst waarin heij van 60 naar 67 kilo is gegroeit in een paar jaar trainen, dan is hij maar een ''vieze ecto'' die meer moet eten. Hij mag pas terugkomen als hij 100 kilo weegt. Anders moet je maar stickies gaan lezen en weet je helemaal niks van bodybuilding. Dat idee van maakbaarheid is walgelijk. Het moet kapot. En de voorstanders moeten een nekschot.
Als je over de dingen naast bobybuilding praat, bijvoorbeeld topsport: van voetbal naar poker tot gamen, bepaalde soorten werk, zelfs allerlei handelingen in het dagelijks leven. Zie je wel dat de eerste periode, laten we zeggen het eerste jaar, een periode is waarin je heel erg groeit in wat je doet en dat na deze periode het allemaal wat trager gaat tot je op het punt komt dat het bijna niet meer vooruit gaat en je je gaat focussen op de details/randzaken.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 14:42 schreef LavenderTown het volgende:
Ik wil trouwens ook afrekenen met dat hele idee dat trainen een kwestie van jaren lang goede voeding, training en slaap is. Dat is namelijk nog zo'n excuus om de maakbaarheid in stand te houden een manier om de ''losers'' te controleren. Want die zijn er wel degelijk, de verliezers. Net als dat niet iedereen rijk wordt als hij maar hard genoeg werkt, geldt dat ook voor sportliefhebbers.
Ben je bekend met de wet van de verminderde opbrengst? Het is een grafiek die het eerste half jaar verticaal loopt en na een paar jaar bijna volledig horizontaal is. Met andere woorden: de vooruitgang die je in de eerste maanden van je training boekt is al het grootste gedeelte van je genetische potentie.
Veel mensen komen er dan achter dat het niet veel is. Dus gaan ze naar allerlei rare forums en citeren ze allerleu obscure studies die moeten verklaren waarom ze hun doe; niet hebben bereikt. Zo is het altijd wat: je traint niet hard genoeg, niet genoeg eten, verkeerde oefeningen, blabla.
Maar denk eens na: toen je in je puberteit 20 kg zwaarder werd, hoe hard trainde je toen? Deed je toen precies die 4 sets met 8 herhalingen? Hebben je ouders er wel opgelet dat je 2 gram eiwit/kg at?
Nee natuurlijk niet. Je lichaam was er voor bestemd om zoveel te groeien, dus het maakte geen fuck uit wat je at, of hoeveel je sliep of wat dan ook. Je lichaam wilde het, dus gebeurde het ook. Maar daarna houdt het op. Niet ieder lichaam wil reageren op training. Niet ieder lichaam heeft veel witte spiervezels. Geen eiwitshake of squat til you die training dat daar nog veel aan kan doen.
De vraag is of die details de moeite en al het gezeur waard zijn. Mijn hoogtepunt was een 142.5 kilo squat voor reps bij een lichaamsgewicht van 70. Ik zag er niet anders uit dan ongetraind. Sterker nog, nu ga ik al een tijd niet meer naar de sportschool maar ik doe wel lichaamsgewicht oefeningen en sprinten. Ik zie er zelfs nog beter uit heb ik het idee.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 15:05 schreef Hidefinition het volgende:
[..]
Als je over de dingen naast bobybuilding praat, bijvoorbeeld topsport: van voetbal naar poker tot gamen, bepaalde soorten werk, zelfs allerlei handelingen in het dagelijks leven. Zie je wel dat de eerste periode, laten we zeggen het eerste jaar, een periode is waarin je heel erg groeit in wat je doet en dat na deze periode het allemaal wat trager gaat tot je op het punt komt dat het bijna niet meer vooruit gaat en je je gaat focussen op de details/randzaken.
Ik train nu ongeveer 6 jaar in sportscholen en ik merk wel dat ik 3 jaar geleden op het hoogtepunt van mijn kracht zat en begin nu ook het gevoel te krijgen dat ik nooit meer terug kom op die hoeveelheid kracht en als ik er eventueel zal komen dat gaat het een proces zijn van jaren trainen en zwoegen. ( heeft ook met blessures/ andere doelen te maken )
Heb er eigenlijk nog nooit op deze manier over nagedacht, maar het lijkt me best logisch, aangezien we zo mechanistisch zijn als maar kan. Practise makes perfection, toch?
Dan maar even zoeken naar een paar onderzoeken.......
Verstandig man als pure ecto 3x cardioquote:Op vrijdag 4 mei 2012 14:47 schreef xSanjay het volgende:
Kijk dit eens bijvoorbeeld. Zo'n mager gebouwd iemand gaat echt niet meer groter worden. Hij is al afgetraind met behoud van zijn spiermassa. Maar hij krijgt een 1.3 als cijfer.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 15:04 schreef aspirantspierbundel het volgende:
[..]
Meestal lijkt het mij dat net de best getrainde bodybuilders respect hebben dat een ecto zijn levenstijl omgooit...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |