Denken dat ik jou als concurrentie opvat. Hahahaquote:Op vrijdag 4 mei 2012 13:35 schreef sinepedraap het volgende:
[..]
Het is echt een competitie bij jou he?
The aas has arivedquote:Op vrijdag 4 mei 2012 13:26 schreef DeRakker. het volgende:
Dit topic wordt steeds genialer....![]()
![]()
[ afbeelding ]
Ik heb ook een overschot atmquote:Op vrijdag 4 mei 2012 13:37 schreef rosepetals het volgende:
[..]
Je moet niet zoveel trainen, krijg je teveel testosteron van, zie je klootzakken gedrag.
Dit soort gedrag helpt niet bij het tegenpraten van dat er in de sportschool alleen dommen zitten.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 13:37 schreef Moofasah het volgende:
[..]
Denken dat ik jou als concurrentie opvat. Hahaha
Volgens mij moet je samen ergens inzitten wil je over concurrentie spreken.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 13:37 schreef Moofasah het volgende:
[..]
Denken dat ik jou als concurrentie opvat. Hahaha
Homo!quote:Op vrijdag 4 mei 2012 13:39 schreef 2NutZ het volgende:
Ik sport btw ook 4x in de week waarvan 3 in de sportschool
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mijn nieuwe ondertitel
sinepedraap is echt je vriendje of wat is dit? En zo ja, kan je mannetje niet voor zichzelf opkomenquote:Op vrijdag 4 mei 2012 13:37 schreef rosepetals het volgende:
[..]
Je moet niet zoveel trainen, krijg je teveel testosteron van, zie je klootzakken gedrag.
Nee hoor.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 13:38 schreef sinepedraap het volgende:
[..]
Volgens mij moet je samen ergens inzitten wil je over concurrentie spreken.
Ik heb niemand geroepen hoor.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 13:39 schreef Moofasah het volgende:
[..]
sinepedraap is echt je vriendje of wat is dit? En zo ja, kan je mannetje niet voor zichzelf opkomen
quote:Op vrijdag 4 mei 2012 13:39 schreef sinepedraap het volgende:
[..]
Homo!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.
Aw nee hoor was een grapquote:
give her a breakquote:Op vrijdag 4 mei 2012 13:43 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Dat je er serieus op reageert joh! Tijd niet op fok geweest zeker?
Haha ja een week, ik heb jullie gemist hoorquote:Op vrijdag 4 mei 2012 13:43 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Dat je er serieus op reageert joh! Tijd niet op fok geweest zeker?
heeft ze blijkbaar al lang genoeg gehad, anders had ze niet gereageerdquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |