Moet je eerst nog eens zien te bereiken dan, dat ''gewoon in vorm''. LOLquote:Op vrijdag 4 mei 2012 13:22 schreef sinepedraap het volgende:
[..]
Het gaat mij meer om de obsessie die mensen hiermee hebben en alles wat hierbij komt kijken. Terwijl gewoon in vorm zijn genoeg is.
Kan het volgens jou ook een obsessie zijn om helemaal niet in vorm te willen zijn?quote:Op vrijdag 4 mei 2012 13:25 schreef sinepedraap het volgende:
[..]
Neem het advies of niet. Ik druk geen pistool tegen je kop of wel?
De manier waarop jij het zegt is gewoon vervelend, beetje denigrerend zelfs.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 13:25 schreef sinepedraap het volgende:
[..]
Waarom zou het andere mannen, gay of straight, iets kunnen schelen wat jij ervan vindt?quote:Op vrijdag 4 mei 2012 13:25 schreef sinepedraap het volgende:
[..]
Is gewoon een beetje jaloezie denk ik...quote:Op vrijdag 4 mei 2012 13:25 schreef sinepedraap het volgende:
[..]
Ja Moofasah jij hebt hier het mooiste breedste lichaam goed gedaan hoor.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 13:26 schreef Moofasah het volgende:
[..]
Moet je eerst nog eens zien te bereiken dan, dat ''gewoon in vorm''. LOL
Ligt er aan wat in vorm zijn is. Vaak krachttraining doen is niet meer in vorm maar meer te veel vorm.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 13:26 schreef aspirantspierbundel het volgende:
[..]
Kan het volgens jou ook een obsessie zijn om helemaal niet in vorm te willen zijn?
Het is KLB hequote:Op vrijdag 4 mei 2012 13:27 schreef Hidefinition het volgende:
[..]
De manier waarop jij het zegt is gewoon vervelend, beetje denigrerend zelfs.
Awwquote:Op vrijdag 4 mei 2012 13:29 schreef sinepedraap het volgende:
Wajo moet ik nou echt iedereen gaan beantwoorden
Gebeurt meestal; veel reacties krijgen als je een post maakt die nergens op slaat.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 13:29 schreef sinepedraap het volgende:
Wajo moet ik nou echt iedereen gaan beantwoorden
Waarom zou het andere mannen, gay of straight iets kunnen schelen wat jij ervan vindt?quote:Op vrijdag 4 mei 2012 13:28 schreef Moofasah het volgende:
[..]
Waarom zou het andere mannen, gay of straight, iets kunnen schelen wat jij ervan vindt?
Dan kan ik toch ook shakes gaan drinken en naar de sportschool gaan? Maar ik kies ervoor om het niet te doen.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 13:29 schreef aspirantspierbundel het volgende:
[..]
Is gewoon een beetje jaloezie denk ik...
Dat blijkt wel. Ik krijg positieve feedback en vragen om advies. Dus, die backfire gaat niet opquote:Op vrijdag 4 mei 2012 13:31 schreef sinepedraap het volgende:
[..]
Waarom zou het andere mannen, gay of straight iets kunnen schelen wat jij ervan vindt?
quote:Op vrijdag 4 mei 2012 13:31 schreef sinepedraap het volgende:
Dan kan ik toch ook shakes gaan drinken en naar de sportschool gaan? Maar ik kies ervoor om het niet te doen.
Heyyy, jij daarquote:Op vrijdag 4 mei 2012 13:32 schreef rosepetals het volgende:
Moofasah je gedraagt je wel als een kleine bitch zeg.
Hee lieve jongenquote:Op vrijdag 4 mei 2012 13:34 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Heyyy, jij daar
Hoe gaat het? Nog getraind in de sportschool?
Het is echt een competitie bij jou he?quote:Op vrijdag 4 mei 2012 13:33 schreef Moofasah het volgende:
[..]
Dat blijkt wel. Ik krijg positieve feedback en vragen om advies. Dus, die backfire gaat niet op
sinepedraap kan de waarheid gewoon niet aan. Truth is a bitchquote:Op vrijdag 4 mei 2012 13:32 schreef rosepetals het volgende:
Moofasah je gedraagt je wel als een kleine bitch zeg.
quote:Op vrijdag 4 mei 2012 13:35 schreef Moofasah het volgende:
[..]
sinepedraap kan de waarheid gewoon niet aan. Truth is a bitch
Ik niet snapquote:Op vrijdag 4 mei 2012 13:35 schreef Moofasah het volgende:
[..]
Je moet niet zoveel trainen, krijg je teveel testosteron van, zie je klootzakken gedrag.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 13:35 schreef Moofasah het volgende:
[..]
Denken dat ik jou als concurrentie opvat. Hahahaquote:Op vrijdag 4 mei 2012 13:35 schreef sinepedraap het volgende:
[..]
Het is echt een competitie bij jou he?
The aas has arivedquote:Op vrijdag 4 mei 2012 13:26 schreef DeRakker. het volgende:
Dit topic wordt steeds genialer....![]()
![]()
[ afbeelding ]
Ik heb ook een overschot atmquote:Op vrijdag 4 mei 2012 13:37 schreef rosepetals het volgende:
[..]
Je moet niet zoveel trainen, krijg je teveel testosteron van, zie je klootzakken gedrag.
Dit soort gedrag helpt niet bij het tegenpraten van dat er in de sportschool alleen dommen zitten.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 13:37 schreef Moofasah het volgende:
[..]
Denken dat ik jou als concurrentie opvat. Hahaha
Volgens mij moet je samen ergens inzitten wil je over concurrentie spreken.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 13:37 schreef Moofasah het volgende:
[..]
Denken dat ik jou als concurrentie opvat. Hahaha
Homo!quote:Op vrijdag 4 mei 2012 13:39 schreef 2NutZ het volgende:
Ik sport btw ook 4x in de week waarvan 3 in de sportschool
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mijn nieuwe ondertitel
sinepedraap is echt je vriendje of wat is dit? En zo ja, kan je mannetje niet voor zichzelf opkomenquote:Op vrijdag 4 mei 2012 13:37 schreef rosepetals het volgende:
[..]
Je moet niet zoveel trainen, krijg je teveel testosteron van, zie je klootzakken gedrag.
Nee hoor.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 13:38 schreef sinepedraap het volgende:
[..]
Volgens mij moet je samen ergens inzitten wil je over concurrentie spreken.
Ik heb niemand geroepen hoor.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 13:39 schreef Moofasah het volgende:
[..]
sinepedraap is echt je vriendje of wat is dit? En zo ja, kan je mannetje niet voor zichzelf opkomen
quote:Op vrijdag 4 mei 2012 13:39 schreef sinepedraap het volgende:
[..]
Homo!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |