abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_111127795
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 mei 2012 13:55 schreef LavenderTown het volgende:

[..]

Jullie dutchbodybuilding geilers ''kennen'' altijd mensen. Kom eens met wetenschappelijk onderzoek.
Ik kan je er zo 10 linken als je wilt, maar onderzoeken in deze sport vind ik moeilijk om te geloven. Kleine groepen mensen die vanuit het niets in een onderzoek worden gestopt, alleen de veranderde levenstijl moet in sommige gevallen al voor spiergroei zorgen. Maar als je wilt kan ik jou er een paar linken..
pi_111127796
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 mei 2012 13:56 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Haha, nee het was een inkoppertje.. Leeg doel.... Dan kop ik.

:*
Aight.
pi_111127805
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 mei 2012 13:57 schreef aspirantspierbundel het volgende:

[..]

Trol.

Eiwitten zorgen voor spieropbouw. Is gewoon een biologisch proces...
Mits training... Anders is het gewoon baibai eiwit.
Rustig aan.
pi_111127809
quote:

[..]

Trol.

Eens. Alleen vraag ik me wel af. Of het wel nut heeft om meer eiwitten dan nodig is te eten? Lijkt me nogal overbodig eigenlijk.
pi_111127830
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 mei 2012 13:58 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Mits training... Anders is het gewoon baibai eiwit.
Lijkt me ook logisch...
pi_111127861
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 mei 2012 13:58 schreef MrGuma het volgende:

[..]

Eens. Alleen vraag ik me wel af. Of het wel nut heeft om meer eiwitten dan nodig is te eten? Lijkt me nogal overbodig eigenlijk.
Hoeveel eitwitten heb jij nodig? Hoeveel heeft jantje er nodig. Het is moeilijk te bepalen wat te veel of te weinig is. Ik denk dat daarom de 2 gram per kilo lichaamsgewicht aangehouden word.
pi_111127873
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 mei 2012 13:58 schreef MrGuma het volgende:

[..]

Maar wat is meer dan ''nodig''

Als je het hebt over het minimum dat je echt nodig hebt dan is het niet overbodig.
Rustig aan.
pi_111127916
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 mei 2012 13:59 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Als je het hebt over het minimum dat je echt nodig hebt dan is het niet overbodig.
Lijkt me ook moeilijk te bepalen idd
pi_111127922
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 mei 2012 13:59 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Ik bedoel inderdaad de 2 gram per kg spier. Is het dan niet overbodig om bv. 4 gr per kg spier te nemen?
pi_111127956
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 mei 2012 14:00 schreef MrGuma het volgende:

[..]

Ik bedoel inderdaad de 2 gram per kg spier. Is het dan niet overbodig om bv. 4 gr per kg spier te nemen?
Ja, en zet een overschot aan ongebruikte eiwitten niet om in vet?
pi_111127967
quote:

[..]

Trol.

Onzin, neem het boek van de American College of Sports Medicine. Daar wordt uitgelegd dat spieren maar voor een zeer klein deel uit eiwitten bestaat. Het grootste deel is water en koolhydraten. Het zijn dan ook de koolhydraten die spiermassa beschermen als je afvalt en spieren opbouwen als je aankomt. Dat blijkt ook uit het advies van de Gezondheidsraad, dat over wordt genomen door het Voedingscentrum. Maarja, daar geloof je niet in he. Liever citeer je obscure studies met hoog-eiwit voeding, waarvan je natuurlijk niet weet dat deze al lang zijn meegenomen in de meer gezaghebbende meta-analyses van de Gezondheidsraad.

En ik wil best met onderzoek komen, maar dan komen jullie met cognitieve dissonantie. Dan is het opeens van ja maar dit, ja maar dat. Dan ga ik geen moeite doen om alles op te zoeken.
pi_111128004
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 mei 2012 14:01 schreef LavenderTown het volgende:

[..]

Onzin, neem het boek van de American College of Sports Medicine. Daar wordt uitgelegd dat spieren maar voor een zeer klein deel uit eiwitten bestaat. Het grootste deel is water en koolhydraten. Het zijn dan ook de koolhydraten die spiermassa beschermen als je afvalt en spieren opbouwen als je aankomt. Dat blijkt ook uit het advies van de Gezondheidsraad, dat over wordt genomen door het Voedingscentrum. Maarja, daar geloof je niet in he. Liever citeer je obscure studies met hoog-eiwit voeding, waarvan je natuurlijk niet weet dat deze al lang zijn meegenomen in de meer gezaghebbende meta-analyses van de Gezondheidsraad.

En ik wil best met onderzoek komen, maar dan komen jullie met cognitieve dissonantie. Dan is het opeens van ja maar dit, ja maar dat. Dan ga ik geen moeite doen om alles op te zoeken.
Ga jij maar eens proberen spieren op te bouwen zonder eiwitten te eten. :')

doorprikt

slechte trol
pi_111128028
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 mei 2012 14:01 schreef LavenderTown het volgende:

[..]

je hebt helemaal gelijk bro, gewoon lekker zo door gaan.
pi_111128062
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 mei 2012 14:00 schreef MrGuma het volgende:

[..]

Het ene onderzoekt wijst uit op 3 gram per kg lichaamsgewicht, het andere onderzoek op 2. Ik heb zelfs een boek gelezen waarin ze aangaven dat 50% van wat je binnenkrijgt eiwitten moeten zijn. Er is zoveel geld in deze business te halen dat het een beetje naief is om al deze onderzoeken te geloven imo
pi_111128073
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 mei 2012 14:02 schreef aspirantspierbundel het volgende:

[..]

Ga jij maar eens proberen spieren op te bouwen zonder eiwitten te eten. :')

doorprikt

slechte trol
Je legt mij woorden in de mond die ik niet heb uitgesproken.
pi_111128110
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 mei 2012 14:04 schreef LavenderTown het volgende:

[..]

Je weet vast wel wat ik bedoel...

Mag ik een link naar dat onderzoek?
pi_111128152
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 mei 2012 14:03 schreef Hidefinition het volgende:

[..]

Het ene onderzoekt wijst uit op 3 gram per kg lichaamsgewicht, het andere onderzoek op 2. Ik heb zelfs een boek gelezen waarin ze aangaven dat 50% van wat je binnenkrijgt eiwitten moeten zijn. Er is zoveel geld in deze business te halen dat het een beetje naief is om al deze onderzoeken te geloven imo
Precies. En suprise surprise, als je minder eiwit eet wordt je lichaam ook zuiniger met dat eiwit. Het gaat om de trainingsprikkel. Zolang je keihard traint, zal je lichaam er alles aan doen om je spieren te beschermen en op te bouwen.
pi_111128210
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 mei 2012 14:05 schreef LavenderTown het volgende:

[..]

Precies. En suprise surprise, als je minder eiwit eet wordt je lichaam ook zuiniger met dat eiwit. Het gaat om de trainingsprikkel. Zolang je keihard traint, zal je lichaam er alles aan doen om je spieren te beschermen en op te bouwen.
Kan je dit staven aan een bepaald persoon die het zo heeft gemaakt?

EDIT: Wat is weinig eiwitten voor jou?
Deze nuance moet eerst gemaakt worden voor ik me uitspreek..
pi_111128294
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 mei 2012 14:04 schreef LavenderTown het volgende:

[..]

Hoe kan je iemand met een pokemon plaatje en de naam Lavendertown serieus nemen?
Ben het wel met je eens over wat je net zei, maar dat neemt die weg dat je wel een aantal richtlijnen in de sportschool moet hebben. 2 gram eiwitten per kilo lichaamsgewicht. 3 a 4 dagen in de week sporten op 80% intensiteit, cardio hier en daar.
Je kunt moeilijk stoppen met bepaalde dingen omdat je er geen 100% zekerheid over hebt, kan je net zo goed van een gebouw afspringen, want dat zul je nooit hebben..
  vrijdag 4 mei 2012 @ 14:11:41 #270
64831 2NutZ
Non-profit paardenstylist.
pi_111128444
* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.
pi_111128520
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 mei 2012 14:07 schreef aspirantspierbundel het volgende:

[..]

Kan je dit staven aan een bepaald persoon die het zo heeft gemaakt?

EDIT: Wat is weinig eiwitten voor jou?
Deze nuance moet eerst gemaakt worden voor ik me uitspreek..
Even stoppen nu. Ik heb het over minder eiwitten eten en het relativeren van de belangrijkheid van eiwitten. En ik heb het over dat je ondanks een zeer goed voedingspatroon niet veel gespierder.

Ik zeg dus niet dat je dan maar geen eiwitten hoeft te eten of dat eiwitten helemaal geen ondersteunende rol spelen. Dat maak jij ervan.

Die studies wil ik best voor je opzoeken. Maar dat kost me een paar uur. Dan stuur ik straks een heel betoog op en daar doe jij dan verder niks mee, want je bent toch al overtuigd van je eigen geloof. Zonde van de tijd en moeite.
pi_111128598
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 mei 2012 14:13 schreef LavenderTown het volgende:

[..]

Even stoppen nu. Ik heb het over minder eiwitten eten en het relativeren van de belangrijkheid van eiwitten. En ik heb het over dat je ondanks een zeer goed voedingspatroon niet veel gespierder.

Ik zeg dus niet dat je dan maar geen eiwitten hoeft te eten of dat eiwitten helemaal geen ondersteunende rol spelen. Dat maak jij ervan.

Die studies wil ik best voor je opzoeken. Maar dat kost me een paar uur. Dan stuur ik straks een heel betoog op en daar doe jij dan verder niks mee, want je bent toch al overtuigd van je eigen geloof. Zonde van de tijd en moeite.
als je dan beide stopt met discussiėren...
Het heeft toch geen nut.

Enige nut is dat je om dit topic kan lachen... het is gewoon humor. :D
pi_111128768
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 mei 2012 14:13 schreef LavenderTown het volgende:

[..]

Die koolhydraten komen je vast goed uit, zie je al resultaat met je Mc Do dieet?
pi_111128950
quote:
14s.gif Op vrijdag 4 mei 2012 14:14 schreef DeRakker. het volgende:

[..]

als je dan beide stopt met discussiėren...
Het heeft toch geen nut.

Enige nut is dat je om dit topic kan lachen... het is gewoon humor. :D
Topic zit vol met dikke mannetjes/magere plankjes die denken iets van sportscholen/sporten in het algemeen te weten. Vind wel dat LAVENDERTOWN een goed punt heeft. Veel mensen praten over eiwitshakes alsof vloeibare spieren zijn die er je even bijdrinkt, of eten een overdosis zuivel/kip/rood vlees, waardoor ze vervolgens een huid hebben waar je bang van wordt.
pi_111128969
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 mei 2012 14:18 schreef aspirantspierbundel het volgende:

[..]

Die koolhydraten komen je vast goed uit, zie je al resultaat met je Mc Do dieet?
Nee die vokoren boterhammen met tomaat laten mij goed herstellen na pull-ups tot spierfalen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')