Dat is waar. Vond zijn fantasie en psyche echt een prachtig stukje puzzel-psychologie.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 13:44 schreef sinepedraap het volgende:
[..]
Beetje lief zijn voor haar hè. Zij hielp jou vroeger ook heel aardig in je aseksuele topics.
kan gebeure tochquote:Op vrijdag 4 mei 2012 13:44 schreef TBakkert het volgende:
[..]
heeft ze blijkbaar al lang genoeg gehad, anders had ze niet gereageerd
Denken dat 2 gram eiwit per kg niet werktquote:Op vrijdag 4 mei 2012 13:48 schreef LavenderTown het volgende:
Trainen is een illusie van maakbaarheid. In werkelijkheid word je er niet veel gespierder van, maar door elkaar verhalen te vertellen zijn we er in gaan geloven. Het zijn de genen die de sport uitkiezen. Mensen die succes hebben met trainen waren dus al groot en sterk, hebben een lichaam dat sterk reageert op training of steken gewoon liters testosteron in hun reet. Maar natuurlijk zeggen mensen liever dat ze zo gespierd zijn geworden omdat ze 2 gram eiwit per kilo lichaamsgewicht eten, of omdat ze squatten zoals Rippetoe heeft ingefluisterd of andere onzin.
Ik heb ook niks tegen je hoor. Ook nooit gehad. Ook al ging onze eerste conversatie ook op deze manier.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 13:45 schreef rosepetals het volgende:
[..]
Dat is waar. Vond zijn fantasie en psyche echt een prachtig stukje puzzel-psychologie.
Als ik zo breed was als moofasah zou ik er ook mee stoer doen maar ik ben ecto.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 13:42 schreef sinepedraap het volgende:
[..]
Aw nee hoor was een grapJij roept het tenminste niet van alle daken en doet het gewoon. Respect
Mooi stukje broscience man.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 13:48 schreef LavenderTown het volgende:
Trainen is een illusie van maakbaarheid. In werkelijkheid word je er niet veel gespierder van, maar door elkaar verhalen te vertellen zijn we er in gaan geloven. Het zijn de genen die de sport uitkiezen. Mensen die succes hebben met trainen waren dus al groot en sterk, hebben een lichaam dat sterk reageert op training of steken gewoon liters testosteron in hun reet. Maar natuurlijk zeggen mensen liever dat ze zo gespierd zijn geworden omdat ze 2 gram eiwit per kilo lichaamsgewicht eten, of omdat ze squatten zoals Rippetoe heeft ingefluisterd of andere onzin.
Een grote hoop bullshit gevolgd door een dikke lol van mijn kant.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 13:48 schreef LavenderTown het volgende:
Stoer verhaaltje man. Ken genoeg mensen die broodmager waren en geen enkele spier hadden, maar die door 2 gram eiwit per kilo lichaamsgewichten te eten zonder testosteron te gebruiken vrij gespierd zijn..quote:Op vrijdag 4 mei 2012 13:48 schreef LavenderTown het volgende:
dit dusquote:Op vrijdag 4 mei 2012 13:49 schreef Hidefinition het volgende:
[..]
Stoer verhaaltje man. Ken genoeg mensen die broodmager waren en geen enkele spier hadden, maar die door 2 gram eiwit per kilo lichaamsgewichten te eten zonder testosteron te gebruiken vrij gespierd zijn..
Dat weet ik niet meer zo goed, maar dat zal. Jij kan je niet altijd even goed gedragen, dat is wat ik nog wel weet.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 13:49 schreef Moofasah het volgende:
[..]
Ik heb ook niks tegen je hoor. Ook nooit gehad. Ook al ging onze eerste conversatie ook op deze manier.
Goede trol welquote:Op vrijdag 4 mei 2012 13:48 schreef LavenderTown het volgende:
Ieder mens heeft meerdere kanten hèquote:Op vrijdag 4 mei 2012 13:50 schreef rosepetals het volgende:
[..]
Dat weet ik niet meer zo goed, maar dat zal. Jij kan je niet altijd even goed gedragen, dat is wat ik nog wel weet.
Jullie dutchbodybuilding geilers ''kennen'' altijd mensen. Kom eens met wetenschappelijk onderzoek.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 13:49 schreef Hidefinition het volgende:
[..]
Stoer verhaaltje man. Ken genoeg mensen die broodmager waren en geen enkele spier hadden, maar die door 2 gram eiwit per kilo lichaamsgewichten te eten zonder testosteron te gebruiken vrij gespierd zijn..
Begin jij eensquote:Op vrijdag 4 mei 2012 13:55 schreef LavenderTown het volgende:
[..]
Jullie dutchbodybuilding geilers ''kennen'' altijd mensen. Kom eens met wetenschappelijk onderzoek.
Kan me even niet herinneren welke forum-geschiedenis ik met jou heb. Hieruit maak ik maar op dat het geen vriendschappelijke wasquote:
Haha, nee het was een inkoppertje.. Leeg doel.... Dan kop ik.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 13:56 schreef Moofasah het volgende:
[..]
Kan me even niet herinneren welke forum-geschiedenis ik met jou heb. Hieruit maak ik maar op dat het geen vriendschappelijke was
Trol.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 13:55 schreef LavenderTown het volgende:
[..]
Jullie dutchbodybuilding geilers ''kennen'' altijd mensen. Kom eens met wetenschappelijk onderzoek.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |