Nja tegenwoordig zijn er ook allemaal van die andere spulletje die die mensen gebruiken. Als ik al die namen hoor tegenwoordig dan denk ik niet dat er nog naturel mensen zijn die zo'n figuur hebben. Creatinines, whey en BCAA'squote:Op donderdag 3 mei 2012 17:41 schreef DeRakker. het volgende:
[..]
Wel 6uur per dag!!!
Je sixpack en biceps zijn dan na een paar uur al verdwenen.
Maar gelukkig zijn er anabolen, wordt je in 2 weken groter dan Arnold.
Creatine en whey zijn gewoon eiwitten , niets meer , niets minder. De rest moet je gewoon niet eens willen aanrakenquote:Op donderdag 3 mei 2012 17:45 schreef Seam het volgende:
[..]
Nja tegenwoordig zijn er ook allemaal van die andere spulletje die die mensen gebruiken. Als ik al die namen hoor tegenwoordig dan denk ik niet dat er nog naturel mensen zijn die zo'n figuur hebben. Creatinines, whey en BCAA's
figuur moet je juist een echte sport gaan doen, ipv een stukje metaal 3 uur lang dezelfde richting in bewegenquote:Op donderdag 3 mei 2012 17:40 schreef Seam het volgende:
[..]
Inderdaad met fietsen krijg al voldoende mooie spieren. Daarnaast is het ook belachelijk moeilijk vol te houden om zo'n mooi figuur te houden. Dan moet je echt iedere dag 2 uur naar de sportschool. Meestal houden alleen mensen zonder sociaal leven het vol ;')
Er zit inderdaad een wezenlijke verschil tussen cardio en krachttraining. Maar heb zelf geen behoefte aan spieren. Gewoon plat is voldoende.quote:Op donderdag 3 mei 2012 17:49 schreef Life2.0 het volgende:
[..]
figuur moet je juist een echte sport gaan doen, ipv een stukje metaal 3 uur lang dezelfde richting in bewegen
Echt he.. allemaal anabolen en steriods gebruik... niemand is meer natural.quote:Op donderdag 3 mei 2012 17:45 schreef Seam het volgende:
[..]
Nja tegenwoordig zijn er ook allemaal van die andere spulletje die die mensen gebruiken. Als ik al die namen hoor tegenwoordig dan denk ik niet dat er nog naturel mensen zijn die zo'n figuur hebben. Creatinines, whey en BCAA's
Aight, jij begrijpt hetquote:Op donderdag 3 mei 2012 18:06 schreef DeRakker. het volgende:
[..]
Echt he.. allemaal anabolen en steriods gebruik... niemand is meer natural.
Dan zie je ze 6u per dag continu elke dag knallen en pompen.. kan niet gezond zijn.
Ook nog mensen die benen trainen... haha wat een losers, je ziet dat toch niet en straks kan je geen broek meer aan.
Nee doe mij maar beetje situps en pushups... dan word je al buff genoeg.
Gewoon 5 boterham sneetjes per dag eten met nutella en het werkt ook.
Tjahs als je nooit je broek uit wilt trekken is dat wel een optie jaquote:Op donderdag 3 mei 2012 18:06 schreef DeRakker. het volgende:
[..]
Dan zie je ze 6u per dag continu elke dag knallen en pompen.. kan niet gezond zijn.
Ook nog mensen die benen trainen... haha wat een losers, je ziet dat toch niet en straks kan je geen broek meer aan.
aight succes man, ik ga zo weer 100 sit ups doen... net al 50push ups gedaan...quote:Op donderdag 3 mei 2012 18:09 schreef Seam het volgende:
[..]
Aight, jij begrijpt hetIk ga dadelijk lekker weer eens mijn bicepsjes flexen en nu het zomer is moet je natuurlijk ook die buik goed trainen!
afgunst jonge, je hebt hebt trouwens een verkeerd beeld van hoe het er aan toe gaat in sportscholen, Ik heb er in 5 getraind en heb wat jij zegt nog nooit gezienquote:Op donderdag 3 mei 2012 18:06 schreef DeRakker. het volgende:
[..]
Je doet nu net alsof een sportschool niet toegankelijk is voor zelfs de allergrootste lul.quote:Op donderdag 3 mei 2012 18:50 schreef Moofasah het volgende:
Wat een mietjes in dit topic
En een hoop mensen die praatjes hebben maar aan hun praatjes te horen nog nooit in hun hele leven een sportschool vanbinnen hebben gezien.
Ze hebben gewoon geen verstand van krachttraining.quote:Op donderdag 3 mei 2012 18:52 schreef HSG-BOMBER het volgende:
[..]
Je doet nu net alsof een sportschool niet toegankelijk is voor zelfs de allergrootste lul.
mensen die in dit denkenquote:Op donderdag 3 mei 2012 17:34 schreef S1nn3rz het volgende:
TS is een ecto die eigenlijk een eckte wil zijn.
Ben het wel met moofasah eens, de mensen in dit topic roepen maar wat...quote:Op donderdag 3 mei 2012 18:52 schreef HSG-BOMBER het volgende:
[..]
Je doet nu net alsof een sportschool niet toegankelijk is voor zelfs de allergrootste lul.
ruwe handen,wtfquote:Op donderdag 3 mei 2012 19:16 schreef LittleLady het volgende:
Ach ja, ik hoef geen man die de hele tijd in die sportschool zit, om spieren te ontwikkelen, daarbij noemen sommige kippenkarkasjes zich al gespierd.
Doe mij maar een man die van zichzelf al goed gebouwd is en gewoon lekker met ze handen werkt en ook ruwe handen heeft, zo'n oer nuchtere neanderthaler.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |