abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_111114031
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 mei 2012 00:21 schreef Katsumi het volgende:

[..]

Dat bedoel ik nou. Jullie hebben het lekker makkelijk. Man verdient het geld. Je hoeft alleen maar je kutje te onderhouden en de rest komt vanzelf wel.

Weetje hoelang het duurt om zo een lichaam te krijgen en je moet blijven eten en trainen. Sla 1 dag over en men loopt als een ballon leeg.

Kk lekker op. Mannen zijn van nature superieur maar toch blijven jullie het levensenergie uit ons te trekken. Srsly...

Whattefuck heb je te bieden behalve je pussy? Niks nada! Elke keer als een vent tegen je praat of zelfs even maar aankijkt komt dat door je pussy. Je karakter, achtergrond, welzijn boeit ons geen ene fuck. Maar oh, als een kerel met gezond verstand op een gebied tekortkomt meteen game over voor jullie.

Tief lekker een eind op :r
:D
  vrijdag 4 mei 2012 @ 00:23:20 #102
367004 TBakkert
Aleksandr Bukharov
pi_111114032
quote:
13s.gif Op vrijdag 4 mei 2012 00:21 schreef Robophatt het volgende:

[..]

:') :') :')
enige juiste reactie... :')
"Ik vind Marcellis wel zo iemand die er op zijn 28e achter komt dat hij eigenlijk linksbenig is." - Tim86
"Marcellis legt ze zo op de stropdas. Mits ze een stropdas van 8 meter aan zouden hebben." - Toefjes
kortom:
pi_111114051
quote:

[..]

Dat bedoel ik nou. Jullie hebben het lekker makkelijk. Man verdient het geld. Je hoeft alleen maar je kutje te onderhouden en de rest komt vanzelf wel.

Weetje hoelang het duurt om zo een lichaam te krijgen en je moet blijven eten en trainen. Sla 1 dag over en men loopt als een ballon leeg.

Kk lekker op. Mannen zijn van nature superieur maar toch blijven jullie het levensenergie uit ons te trekken. Srsly...

Whattefuck heb je te bieden behalve je pussy? Niks nada! Elke keer als een vent tegen je praat of zelfs even maar aankijkt komt dat door je pussy. Je karakter, achtergrond, welzijn boeit ons geen ene fuck. Maar oh, als een kerel met gezond verstand op een gebied tekortkomt meteen game over voor jullie.

vrijdag 4 mei 2012 @ 00:24:15 #104
367004 TBakkert
Aleksandr Bukharov
pi_111114064
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 mei 2012 00:23 schreef Sapstengel het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
_O-
"Ik vind Marcellis wel zo iemand die er op zijn 28e achter komt dat hij eigenlijk linksbenig is." - Tim86
"Marcellis legt ze zo op de stropdas. Mits ze een stropdas van 8 meter aan zouden hebben." - Toefjes
kortom:
pi_111114417
Niks mis met fitness. Je creëert een goede lichaam + conditie. Je zit beter in je vel, voelt je zelfverzekerder, bent aantrekkelijker. Je krijgt ook een goed gevoel als je net getrained hebt, beetje high gevoel, werkt overigens ook verslavend.

Als je het goed uitvoert (trainen, eten en slapen) krijg je goede resultaten. Het is voor mij een leuke hobby/tijdsbesteding. Altijd leuk om bepaalde doelen te behalen :)
  vrijdag 4 mei 2012 @ 00:37:39 #106
367004 TBakkert
Aleksandr Bukharov
pi_111114435
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 mei 2012 00:36 schreef Alborz het volgende:
Niks mis met fitness. Je creëert een goede lichaam + conditie. Je zit beter in je vel, voelt je zelfverzekerder, bent aantrekkelijker. Je krijgt ook een goed gevoel als je net getrained hebt, beetje high gevoel, werkt overigens ook verslavend.

Als je het goed uitvoert (trainen, eten en slapen) krijg je goede resultaten. Het is voor mij een leuke hobby/tijdsbesteding. Altijd leuk om bepaalde doelen te behalen :)
maar doe je het ook bewust alleen, omdat je dan chickies kan hosselen ? :')
kortom:
pi_111114499
quote:
18s.gif Op vrijdag 4 mei 2012 00:37 schreef TBakkert het volgende:

[..]

Lastig he, lezen.
pi_111114507
quote:
18s.gif Op vrijdag 4 mei 2012 00:37 schreef TBakkert het volgende:

[..]

Ik doe het om bepaalde doelstellingen te halen, grenzen te verleggen, fit te zijn en discipline op te bouwen. Zoals ik al zei; je gaat er beter door in je vel van zitten, dat straal je ook uit. Natuurlijk krijg je dan meer aandacht van vrouwen, maar dat is alleen een bonus.
  vrijdag 4 mei 2012 @ 00:41:05 #109
367004 TBakkert
Aleksandr Bukharov
pi_111114518
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 mei 2012 00:40 schreef Alborz het volgende:

[..]

Ik doe het om bepaalde doelstellingen te halen, grenzen te verleggen, fit te zijn en discipline op te bouwen. Zoals ik al zei; je gaat er beter door in je vel van zitten, dat straal je ook uit. Natuurlijk krijg je dan meer aandacht van vrouwen, maar dat is alleen een bonus.
maar dan is het een soort lifestyle en dan kan ik wel weer waarderen.
in tegenstelling tot tokkies die er alleen mee lopen te pronken :')
kortom:
pi_111114548
quote:
18s.gif Op vrijdag 4 mei 2012 00:41 schreef TBakkert het volgende:

[..]

maar dan is het een soort lifestyle en dan kan ik wel weer waarderen.
in tegenstelling tot tokkies die er alleen mee lopen te pronken :')
Nja, als je alleen gaat pompen voor de ladies dan behaal je bij lange na niet de resultaten die je anders wel bereikt als je er echte 'passie' voor hebt en het inderdaad als een lifestyle gaat zien.
  vrijdag 4 mei 2012 @ 08:18:38 #111
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_111117596
quote:
1s.gif Op donderdag 3 mei 2012 17:06 schreef Katsumi het volgende:
Voor de jaarwisseling was ik nog elke dag in de gym. Nou dik drie maanden niet gegaan. Waarom precies weet ik niet maar waarschijnlijk luiheid en motivatie gebrek.

Ik was ook flink wat breder en dronk 3 shakes op een dag en stampte mezelf vol met voedsel. Nu kijk ik in de spiegel en zie weer een iel ventje.

Waarom moet het allemaal zo snel inzakken? Waarom is trainen fuckin saai. Waarom willen chicks spieren zien terwijl mn derde been al genoeg zegt.

Fucked up life.
3 shakes per dag :').

Dan eet je gewoon niet genoeg.
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
  vrijdag 4 mei 2012 @ 08:21:01 #112
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_111117611
quote:
0s.gif Op donderdag 3 mei 2012 23:50 schreef sexygirl14 het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Alleen jammer dat ie round the clock op de bicycle heeft gezeten. Tot z'n hart het begaf.
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
pi_111119120
quote:

[..]

Het is wat hè kerel, als je niet aankomt bij de dames.
  vrijdag 4 mei 2012 @ 10:08:47 #114
94676 Garisson72
weten is weten dat je nix weet
pi_111119594
Dit krijg je als het alleen voor de vrouwen doet. Die spanningsboog is maar heel kort natuurlijk.
Breasts! helping men to avoid eye contact since 1865.
  vrijdag 4 mei 2012 @ 10:09:52 #115
72256 wise
Echoes - KL/B/
pi_111119631
quote:

[..]

geweldig :') :')
I had a splitting headache.From which the future's made.
† Ryan Dunn (June 11, 1977 – June 20, 2011)
It's funny. All you have to do is say something nobody understands and they'll do practically anything you want them to.
VIVA LA ASSANGE¡
  vrijdag 4 mei 2012 @ 10:17:31 #116
104079 BobbyB
Swiftie
pi_111119903
quote:

[..]

De laatste tijd zit ons dochtertje in de nee-fase. Ze wil niet meer hebben dat ik haar naar bed breng. Twintig jaar terug was dat nooit een probleem.
pi_111120786
quote:

[..]

:')14.gif
  vrijdag 4 mei 2012 @ 11:01:45 #118
79000 Maikuuul
Dat zeg ik ook altijd
pi_111121149
Al die Fok!nerds die denken dat mensen trainen omdat ze dan beter chickies kunnen hosselen :')

Alleen al door deze uitspraak zie dat de meeste "Fok!fitnessadviseurs" nog nooit de sportschool hebben gezien.

Maar dan wel altijd adviezen geven, en ekto onzin vertellen :')

Een mooi tafareel O+
[b]Mag ik niet zeggen voor me moeder
Van het Concert des Levens krijgt niemand een Program
Sokkel Lolleromfg[/b]
pi_111121649
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 mei 2012 11:01 schreef Maikuuul het volgende:
Al die Fok!nerds die denken dat mensen trainen omdat ze dan beter chickies kunnen hosselen :')

Alleen al door deze uitspraak zie dat de meeste "Fok!fitnessadviseurs" nog nooit de sportschool hebben gezien.

Een mooi tafareel O+
Well said.
  vrijdag 4 mei 2012 @ 11:53:07 #120
365401 pocketcalculatoroperator
I am adding and subtracting
pi_111122932
Ts wil indruk maken op vmbo sletjes. :')
  vrijdag 4 mei 2012 @ 12:01:18 #121
340390 sinepedraap
lieve baggeraar
pi_111123188
Heerlijk die onzekerheid :D
Mijn nieuwe ondertitel
pi_111123226
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 mei 2012 12:01 schreef sinepedraap het volgende:
Heerlijk die onzekerheid :D
Jij mag anders ook wel eens aan de slag.
pi_111123520
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 mei 2012 11:01 schreef Maikuuul het volgende:

Een mooi tafareel O+
Een ectomorf die traint en massa opbouwt blijft een ectomorf, aap.
Sum es est, sumus estis sunt
pi_111123656

Lazar Angelov :9~ (nohomo)
pi_111123691
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 mei 2012 12:15 schreef Sapstengel het volgende:
[ afbeelding ]

Lazar Angelov :9~ (nohomo)
Armen zijn veel te. Buik is wel mooi maar minder mag ook wel.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')