quote:Op vrijdag 4 mei 2012 00:21 schreef Katsumi het volgende:
[..]
Dat bedoel ik nou. Jullie hebben het lekker makkelijk. Man verdient het geld. Je hoeft alleen maar je kutje te onderhouden en de rest komt vanzelf wel.
Weetje hoelang het duurt om zo een lichaam te krijgen en je moet blijven eten en trainen. Sla 1 dag over en men loopt als een ballon leeg.
Kk lekker op. Mannen zijn van nature superieur maar toch blijven jullie het levensenergie uit ons te trekken. Srsly...
Whattefuck heb je te bieden behalve je pussy? Niks nada! Elke keer als een vent tegen je praat of zelfs even maar aankijkt komt dat door je pussy. Je karakter, achtergrond, welzijn boeit ons geen ene fuck. Maar oh, als een kerel met gezond verstand op een gebied tekortkomt meteen game over voor jullie.
Tief lekker een eind op
enige juiste reactie...quote:
[..]
Dat bedoel ik nou. Jullie hebben het lekker makkelijk. Man verdient het geld. Je hoeft alleen maar je kutje te onderhouden en de rest komt vanzelf wel.
Weetje hoelang het duurt om zo een lichaam te krijgen en je moet blijven eten en trainen. Sla 1 dag over en men loopt als een ballon leeg.
Kk lekker op. Mannen zijn van nature superieur maar toch blijven jullie het levensenergie uit ons te trekken. Srsly...
Whattefuck heb je te bieden behalve je pussy? Niks nada! Elke keer als een vent tegen je praat of zelfs even maar aankijkt komt dat door je pussy. Je karakter, achtergrond, welzijn boeit ons geen ene fuck. Maar oh, als een kerel met gezond verstand op een gebied tekortkomt meteen game over voor jullie.
Tief lekker een eind op
quote:
maar doe je het ook bewust alleen, omdat je dan chickies kan hosselen ?quote:Op vrijdag 4 mei 2012 00:36 schreef Alborz het volgende:
Niks mis met fitness. Je creëert een goede lichaam + conditie. Je zit beter in je vel, voelt je zelfverzekerder, bent aantrekkelijker. Je krijgt ook een goed gevoel als je net getrained hebt, beetje high gevoel, werkt overigens ook verslavend.
Als je het goed uitvoert (trainen, eten en slapen) krijg je goede resultaten. Het is voor mij een leuke hobby/tijdsbesteding. Altijd leuk om bepaalde doelen te behalen
Lastig he, lezen.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 00:37 schreef TBakkert het volgende:
[..]
maar doe je het ook bewust alleen, omdat je dan chickies kan hosselen ?
Ik doe het om bepaalde doelstellingen te halen, grenzen te verleggen, fit te zijn en discipline op te bouwen. Zoals ik al zei; je gaat er beter door in je vel van zitten, dat straal je ook uit. Natuurlijk krijg je dan meer aandacht van vrouwen, maar dat is alleen een bonus.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 00:37 schreef TBakkert het volgende:
[..]
maar doe je het ook bewust alleen, omdat je dan chickies kan hosselen ?
maar dan is het een soort lifestyle en dan kan ik wel weer waarderen.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 00:40 schreef Alborz het volgende:
[..]
Ik doe het om bepaalde doelstellingen te halen, grenzen te verleggen, fit te zijn en discipline op te bouwen. Zoals ik al zei; je gaat er beter door in je vel van zitten, dat straal je ook uit. Natuurlijk krijg je dan meer aandacht van vrouwen, maar dat is alleen een bonus.
Nja, als je alleen gaat pompen voor de ladies dan behaal je bij lange na niet de resultaten die je anders wel bereikt als je er echte 'passie' voor hebt en het inderdaad als een lifestyle gaat zien.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 00:41 schreef TBakkert het volgende:
[..]
maar dan is het een soort lifestyle en dan kan ik wel weer waarderen.
in tegenstelling tot tokkies die er alleen mee lopen te pronken
3 shakes per dagquote:Op donderdag 3 mei 2012 17:06 schreef Katsumi het volgende:
Voor de jaarwisseling was ik nog elke dag in de gym. Nou dik drie maanden niet gegaan. Waarom precies weet ik niet maar waarschijnlijk luiheid en motivatie gebrek.
Ik was ook flink wat breder en dronk 3 shakes op een dag en stampte mezelf vol met voedsel. Nu kijk ik in de spiegel en zie weer een iel ventje.
Waarom moet het allemaal zo snel inzakken? Waarom is trainen fuckin saai. Waarom willen chicks spieren zien terwijl mn derde been al genoeg zegt.
Fucked up life.
Alleen jammer dat ie round the clock op de bicycle heeft gezeten. Tot z'n hart het begaf.quote:
Het is wat hè kerel, als je niet aankomt bij de dames.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 00:21 schreef Katsumi het volgende:
[..]
Tief lekker een eind op
geweldigquote:Op vrijdag 4 mei 2012 00:21 schreef Katsumi het volgende:
[..]
Tief lekker een eind op
[..]
Tief lekker een eind op
[..]
Tief lekker een eind op
Well said.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 11:01 schreef Maikuuul het volgende:
Al die Fok!nerds die denken dat mensen trainen omdat ze dan beter chickies kunnen hosselen
Alleen al door deze uitspraak zie dat de meeste "Fok!fitnessadviseurs" nog nooit de sportschool hebben gezien.
Maar dan wel altijd adviezen geven, en ekto onzin vertellen
Een mooi tafareel
Een ectomorf die traint en massa opbouwt blijft een ectomorf, aap.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 11:01 schreef Maikuuul het volgende:
Al die Fok!nerds die denken dat mensen trainen omdat ze dan beter chickies kunnen hosselen
Alleen al door deze uitspraak zie dat de meeste "Fok!fitnessadviseurs" nog nooit de sportschool hebben gezien.
Maar dan wel altijd adviezen geven, en ekto onzin vertellen
Een mooi tafareel
quote:
Je druk maken over armen en buikquote:Op vrijdag 4 mei 2012 12:16 schreef Ziba het volgende:
[..]
Armen zijn veel te. Buik is wel mooi maar minder mag ook wel.
Ik was ook ecto, en nu komen jongens me vragen wat voor oefeningen ik doe voor m'n armen, voor m'n schouders... Ook al lijk je ecto, wil niet zeggen dat er niets uit te halen valt. Mensen geven mij nu totaal tegenovergestelde reactie van wat ze me voorheen gaven.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 12:11 schreef Leevancleef het volgende:
[..]
Een ectomorf die traint en massa opbouwt blijft een ectomorf, aap.
Hij ziet er gewoon niet heel sexy uit vind ik door die armen (brede armen zijn mooi maar wat is dit?) en het is allemaal net iets teveel. Iets minder mag wel. Sowieso past mijn arm drie keer in die van hem als ik het zo bekijk.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 12:20 schreef fathank het volgende:
[..]
Je druk maken over armen en buik.
Kijk die traps
Jij houdt van zwavelstokjes?quote:Op vrijdag 4 mei 2012 12:16 schreef Ziba het volgende:
[..]
Armen zijn veel te. Buik is wel mooi maar minder mag ook wel.
Ik ben ook ecto, maar afgelopen 2 maanden wel 7 kilo aangekomen. Nog wel ectoarmpjes ofc, maarja het begin is er. Zolang je maar gewoon veel eet.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 12:23 schreef Moofasah het volgende:
[..]
Ik was ook ecto, en nu komen jongens me vragen wat voor oefeningen ik doe voor m'n armen, voor m'n schouders... Ook al lijk je ecto, wil niet zeggen dat er niets uit te halen valt. Mensen geven mij nu totaal tegenovergestelde reactie van wat ze me voorheen gaven.
Nee. Dat is nog erger.quote:
Vind ik ook niks alhoewel zijn buik wel mooi is maar zijn tieten zijn te groot en teveel naar voren ofzo.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 12:25 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Wat vind je hiervan dan Ziba?
[ afbeelding ]
Ik hoef dat niet hoor.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 12:02 schreef Moofasah het volgende:
[..]
Jij mag anders ook wel eens aan de slag.
Zelfs zonder shakes gain je goed inderdaad...quote:Op vrijdag 4 mei 2012 08:18 schreef fathank het volgende:
[..]
3 shakes per dag.
Dan eet je gewoon niet genoeg.
Jij weet ook niet wat je wilt hè. De vorige was té breed, deze is niet breed genoeg...quote:Op vrijdag 4 mei 2012 12:27 schreef Ziba het volgende:
Vind ik ook niks alhoewel zijn buik wel mooi is maar zijn tieten zijn te groot en teveel naar voren ofzo.Ik houd van mooie brede dikke gespierde armen maar dit vind ik dan weer te dun. Benen zijn wel weer goed. Maar hij staat er een beetje raar bij. Kortom: het is niks.
Volgens mij ben ik best kieskeurig.
Ja denk het wel als je bij die ene z'n armen te vind en bij deze z'n armen te dun. Deze dude kan z'n armen waarschijnlijk al nauwelijks buigen.quote:
Dat is nou precies het leuke aan dit topic.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 12:49 schreef DeX090 het volgende:
Waarom zijn het alleen maar mannen die geil worden van bodybuilders?
Misschien omdat een man bij mij van betere huizen moet komen om breed over te komen dan bij een vrouw?quote:Op vrijdag 4 mei 2012 12:49 schreef DeX090 het volgende:
Waarom zijn het alleen maar mannen die geil worden van bodybuilders?
Dan nog vraag ik me af waar dat in-crowd geilen op elkaar vandaan komt. Ik heb dat bodybuilders topic hier op FOK! weleens gelezen, maar verder dan de gedachten "menen die lui dit allemaal?" en "de homo-eroticiteit vliegt je hier wel om de oren" kwam ik eigenlijk niet.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 12:51 schreef Moofasah het volgende:
[..]
Misschien omdat een man bij mij van betere huizen moet komen om breed over te komen dan bij een vrouw?
Zitten er überhaupt bodybuilders op FOK! dan..?quote:Op vrijdag 4 mei 2012 12:56 schreef DeX090 het volgende:
[..]
Dan nog vraag ik me af waar dat in-crowd geilen op elkaar vandaan komt. Ik heb dat bodybuilders topic hier op FOK! weleens gelezen, maar verder dan de gedachten "menen die lui dit allemaal?" en "de homo-eroticiteit vliegt je hier wel om de oren" kwam ik eigenlijk niet.
Vind ik altijd zo'n zwak excuus, waarom kan je niet intelligent zijn en daarbij een beetje je lichaam in vorm houden?quote:Op vrijdag 4 mei 2012 12:51 schreef Moofasah het volgende:
[..]
Misschien omdat een man bij mij van betere huizen moet komen om breed over te komen dan bij een vrouw?
In het bodybuilders forum, maar ze zullen nu wel shakes aan het drinken zijnquote:Op vrijdag 4 mei 2012 12:59 schreef Moofasah het volgende:
[..]
Zitten er überhaupt bodybuilders op FOK! dan..?
Excuus voor watquote:Op vrijdag 4 mei 2012 13:01 schreef aspirantspierbundel het volgende:
[..]
Vind ik altijd zo'n zwak excuus, waarom kan je niet intelligent zijn en daarbij een beetje je lichaam in vorm houden?
Ik dacht dat FOK! vooral wannabe bodybuilders had.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 13:01 schreef Anno2012 het volgende:
[..]
In het bodybuilders forum, maar ze zullen nu wel shakes aan het drinken zijn
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |