quote:
Je druk maken over armen en buikquote:Op vrijdag 4 mei 2012 12:16 schreef Ziba het volgende:
[..]
Armen zijn veel te. Buik is wel mooi maar minder mag ook wel.
Ik was ook ecto, en nu komen jongens me vragen wat voor oefeningen ik doe voor m'n armen, voor m'n schouders... Ook al lijk je ecto, wil niet zeggen dat er niets uit te halen valt. Mensen geven mij nu totaal tegenovergestelde reactie van wat ze me voorheen gaven.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 12:11 schreef Leevancleef het volgende:
[..]
Een ectomorf die traint en massa opbouwt blijft een ectomorf, aap.
Hij ziet er gewoon niet heel sexy uit vind ik door die armen (brede armen zijn mooi maar wat is dit?) en het is allemaal net iets teveel. Iets minder mag wel. Sowieso past mijn arm drie keer in die van hem als ik het zo bekijk.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 12:20 schreef fathank het volgende:
[..]
Je druk maken over armen en buik.
Kijk die traps
Jij houdt van zwavelstokjes?quote:Op vrijdag 4 mei 2012 12:16 schreef Ziba het volgende:
[..]
Armen zijn veel te. Buik is wel mooi maar minder mag ook wel.
Ik ben ook ecto, maar afgelopen 2 maanden wel 7 kilo aangekomen. Nog wel ectoarmpjes ofc, maarja het begin is er. Zolang je maar gewoon veel eet.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 12:23 schreef Moofasah het volgende:
[..]
Ik was ook ecto, en nu komen jongens me vragen wat voor oefeningen ik doe voor m'n armen, voor m'n schouders... Ook al lijk je ecto, wil niet zeggen dat er niets uit te halen valt. Mensen geven mij nu totaal tegenovergestelde reactie van wat ze me voorheen gaven.
Nee. Dat is nog erger.quote:
Vind ik ook niks alhoewel zijn buik wel mooi is maar zijn tieten zijn te groot en teveel naar voren ofzo.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 12:25 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Wat vind je hiervan dan Ziba?
[ afbeelding ]
Ik hoef dat niet hoor.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 12:02 schreef Moofasah het volgende:
[..]
Jij mag anders ook wel eens aan de slag.
Zelfs zonder shakes gain je goed inderdaad...quote:Op vrijdag 4 mei 2012 08:18 schreef fathank het volgende:
[..]
3 shakes per dag.
Dan eet je gewoon niet genoeg.
Jij weet ook niet wat je wilt hè. De vorige was té breed, deze is niet breed genoeg...quote:Op vrijdag 4 mei 2012 12:27 schreef Ziba het volgende:
Vind ik ook niks alhoewel zijn buik wel mooi is maar zijn tieten zijn te groot en teveel naar voren ofzo.Ik houd van mooie brede dikke gespierde armen maar dit vind ik dan weer te dun. Benen zijn wel weer goed. Maar hij staat er een beetje raar bij. Kortom: het is niks.
Volgens mij ben ik best kieskeurig.
Ja denk het wel als je bij die ene z'n armen te vind en bij deze z'n armen te dun. Deze dude kan z'n armen waarschijnlijk al nauwelijks buigen.quote:
Dat is nou precies het leuke aan dit topic.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 12:49 schreef DeX090 het volgende:
Waarom zijn het alleen maar mannen die geil worden van bodybuilders?
Misschien omdat een man bij mij van betere huizen moet komen om breed over te komen dan bij een vrouw?quote:Op vrijdag 4 mei 2012 12:49 schreef DeX090 het volgende:
Waarom zijn het alleen maar mannen die geil worden van bodybuilders?
Dan nog vraag ik me af waar dat in-crowd geilen op elkaar vandaan komt. Ik heb dat bodybuilders topic hier op FOK! weleens gelezen, maar verder dan de gedachten "menen die lui dit allemaal?" en "de homo-eroticiteit vliegt je hier wel om de oren" kwam ik eigenlijk niet.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 12:51 schreef Moofasah het volgende:
[..]
Misschien omdat een man bij mij van betere huizen moet komen om breed over te komen dan bij een vrouw?
Zitten er überhaupt bodybuilders op FOK! dan..?quote:Op vrijdag 4 mei 2012 12:56 schreef DeX090 het volgende:
[..]
Dan nog vraag ik me af waar dat in-crowd geilen op elkaar vandaan komt. Ik heb dat bodybuilders topic hier op FOK! weleens gelezen, maar verder dan de gedachten "menen die lui dit allemaal?" en "de homo-eroticiteit vliegt je hier wel om de oren" kwam ik eigenlijk niet.
Vind ik altijd zo'n zwak excuus, waarom kan je niet intelligent zijn en daarbij een beetje je lichaam in vorm houden?quote:Op vrijdag 4 mei 2012 12:51 schreef Moofasah het volgende:
[..]
Misschien omdat een man bij mij van betere huizen moet komen om breed over te komen dan bij een vrouw?
In het bodybuilders forum, maar ze zullen nu wel shakes aan het drinken zijnquote:Op vrijdag 4 mei 2012 12:59 schreef Moofasah het volgende:
[..]
Zitten er überhaupt bodybuilders op FOK! dan..?
Excuus voor watquote:Op vrijdag 4 mei 2012 13:01 schreef aspirantspierbundel het volgende:
[..]
Vind ik altijd zo'n zwak excuus, waarom kan je niet intelligent zijn en daarbij een beetje je lichaam in vorm houden?
Ik dacht dat FOK! vooral wannabe bodybuilders had.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 13:01 schreef Anno2012 het volgende:
[..]
In het bodybuilders forum, maar ze zullen nu wel shakes aan het drinken zijn
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |