ziggoquote:Op vrijdag 4 mei 2012 10:48 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ah heb ik ineens op tv een muziekzender erbij
Dan worden jouw kinderen impopulairquote:Op vrijdag 4 mei 2012 10:48 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik ga sowieso geen bier kopen voor mn kinderen als ze 14 zijn
Mag ik eens aan jou snuffelen?quote:
Klopt, maar er staat heel tactisch geen nummer bijquote:Op vrijdag 4 mei 2012 10:48 schreef gianni61 het volgende:
[..]
overheid? dan is 2 maanden nog snel
maar ja, ligt er natuurlijk aan voor wat.
als je voor stage een sollicitatie hebt gestuurd is 2 weken wel normaal, maar dan kan je wel al eens beginnen met er achteraan te bellen
whaaaaaat¿quote:
Ja die jaren 80 hits vind ik nog wel leuk.quote:
Rustig maar, het was maar een grapje.quote:
wat voor stage ga je doen dan¿quote:Op vrijdag 4 mei 2012 10:49 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Klopt, maar er staat heel tactisch geen nummer bij
Alliesch diegietaaal via ienternett
welke?quote:Op vrijdag 4 mei 2012 10:48 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ah heb ik ineens op tv een muziekzender erbij
nee, dat doen ze dan al lang zelfquote:Op vrijdag 4 mei 2012 10:48 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik ga sowieso geen bier kopen voor mn kinderen als ze 14 zijn
Afstudeerstagequote:
alles is te achterhalenquote:Op vrijdag 4 mei 2012 10:49 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Klopt, maar er staat heel tactisch geen nummer bij
Alliesch diegietaaal via ienternett
en waar bij de overheidquote:
dubieusquote:
Vh1 hits, jaren 80 liedjes, vind het wel leukquote:
quote:
Weet ik nog nietquote:
Feiglingquote:Op vrijdag 4 mei 2012 10:52 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Vh1 hits, jaren 80 liedjes, vind het wel leuk![]()
En inderdaad, toen ik 14 was kocht ik af en toe ook wel eens wat alcoholische drankje.
Breezer smaak sinaasappel natuurlijk.quote:
ah oke, ben ook eens aant kijken bij ziggo voor wat extr zenders. ik mis eurosport 2 toch wel ergquote:Op vrijdag 4 mei 2012 10:52 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Vh1 hits, jaren 80 liedjes, vind het wel leuk![]()
En inderdaad, toen ik 14 was kocht ik af en toe ook wel eens wat alcoholische drankje.
quote:Op vrijdag 4 mei 2012 10:53 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Weet ik nog niet![]()
Immers, nog geen bericht gehad.
Weinig origineel.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 10:54 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Breezer smaak sinaasappel natuurlijk.
Het is een gratis zenderquote:Op vrijdag 4 mei 2012 10:54 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ah oke, ben ook eens aant kijken bij ziggo voor wat extr zenders. ik mis eurosport 2 toch wel erg
en toen ik 14 was kocht ik ook wel eens alcohol.
toen ik kleiner was ook, maar toen was het nog voor mn vader.
Vroegah kon je tenminste nog als kind van 10 boodschappen doen en een pakje peuken voor je moeder meenemen
bij ons in de AH hangt een bordje .. samen alcohol kopen is samen legitimeren .. maar of ze dan nou ook echt doen...quote:Op vrijdag 4 mei 2012 10:56 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Het is een gratis zender![]()
Ja en nu kunnen kinderen dat lekker niet meer![]()
Alleen als je weigert, halen ze er iemand van 16 bij![]()
Dus of het nou echt zo veel effect heeft..
Koffiemeid.quote:
Ik vond het al spannend genoeg dat ik het destijds mee kreeg.quote:
als ik zo door lijst kijk heb ik nu ook zenders waarvan ik niet eens wist dat ik ze hadquote:Op vrijdag 4 mei 2012 10:56 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Het is een gratis zender![]()
Ja en nu kunnen kinderen dat lekker niet meer![]()
Alleen als je weigert, halen ze er iemand van 16 bij![]()
Dus of het nou echt zo veel effect heeft..
Pure adrenaline.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 10:58 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik vond het al spannend genoeg dat ik het destijds mee kreeg.
Ja, maar als 1 persoon wel 16 is, dan heeft dat toch weinig zin?quote:Op vrijdag 4 mei 2012 10:57 schreef remi1986 het volgende:
[..]
bij ons in de AH hangt een bordje .. samen alcohol kopen is samen legitimeren .. maar of ze dan nou ook echt doen...
quote:
Nope en een schotel kopen gaat mij te furrrrquote:Op vrijdag 4 mei 2012 10:58 schreef gianni61 het volgende:
[..]
als ik zo door lijst kijk heb ik nu ook zenders waarvan ik niet eens wist dat ik ze had
maar 8 euro extra gaan betalen voor meer zenders waarvan 90% crap is zie ik niet zitten
Nou echtquote:
quote:
ja, en ik woon niet in een kansenwijk waar elk balkon een schotel heeftquote:Op vrijdag 4 mei 2012 10:59 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nope en een schotel kopen gaat mij te furrrr
Nou ja, toen ik voor de eerste keer in de supermarkt alcohol kocht op 14/15-jarige leeftijd had ik dat wel.quote:
als de andere dan jonger is krijgen ze het niet mee ...quote:Op vrijdag 4 mei 2012 10:58 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, maar als 1 persoon wel 16 is, dan heeft dat toch weinig zin?
gellukig ben ik zo oud dat al die leeftijdsregels werden ingevoerd toen ik er al oud genoeg voor wasquote:Op vrijdag 4 mei 2012 11:00 schreef remi1986 het volgende:
[..]
als de andere dan jonger is krijgen ze het niet mee ...
Ik ook, dan hielp heroine altijd tegen de stress.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 11:00 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Nou ja, toen ik voor de eerste keer in de supermarkt alcohol kocht op 14/15-jarige leeftijd had ik dat wel.![]()
ja idd ... al vroeg ze bij de AH wel op legitimatie laatst .. dus ik heel demonstratief mijn autosleutels uit mijn zak, vervolgens mijn portemonnee ... en dan rijbewijs pakken en dan de schaamte als blijkt dat je 10 jaar over die grens zitquote:Op vrijdag 4 mei 2012 11:01 schreef gianni61 het volgende:
[..]
gellukig ben ik zo oud dat al die leeftijdsregels werden ingevoerd toen ik er al oud genoeg voor was
Je word nog gevraagd, ja? pics vanje babyfacequote:Op vrijdag 4 mei 2012 11:03 schreef remi1986 het volgende:
[..]
ja idd ... al vroeg ze bij de AH wel op legitimatie laatst .. dus ik heel demonstratief mijn autosleutels uit mijn zak, vervolgens mijn portemonnee ... en dan rijbewijs pakken en dan de schaamte als blijkt dat je 10 jaar over die grens zit... heerlijk
Ja wel herkenbaar hoor,quote:Op vrijdag 4 mei 2012 11:00 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Nou ja, toen ik voor de eerste keer in de supermarkt alcohol kocht op 14/15-jarige leeftijd had ik dat wel.![]()
Als ze nou slim zijn dan sturen ze degene die 16 is alleenquote:Op vrijdag 4 mei 2012 11:00 schreef remi1986 het volgende:
[..]
als de andere dan jonger is krijgen ze het niet mee ...
begin van je zin .. Als ze nou slim ... ik rest mijn casequote:Op vrijdag 4 mei 2012 11:04 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Als ze nou slim zijn dan sturen ze degene die 16 is alleen
quote:Op vrijdag 4 mei 2012 11:03 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja wel herkenbaar hoor,
helemaal naar een andere supermarkt fietsen, omdat je wellicht herkent wordt
Ze hebben de legitimatiegrens zelfs opgehoogd.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 11:03 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Je word nog gevraagd, ja? pics vanje babyfaceik dacht dat ik een babyface had haha
Ik laatst ook, maar dat was een bejaarde werknemer. Ik had eerst niet eens gehoord dat hij het vroeg, omdat ik het niet meer verwacht.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 11:03 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Je word nog gevraagd, ja? pics vanje babyfaceik dacht dat ik een babyface had haha
Ik begrijp niet dat mensen daarover gaan mekkeren, laat gewoon die pas zien en klaar.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 11:06 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ze hebben de legitimatiegrens zelfs opgehoogd.
Je moet nog steeds je legitimatie laten zien als je onder de 20 bent.
Heb ooit eens een keer aan iemand die 22 was haar legitimatie gevraagd,
nou die ging echt uit haar panty (want gereformeerd en dus rok).
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |