moest ff googlen maar dat is die chick van I Love you Beth Cooper. Tenminste daar ken ik haar vanquote:
quote:Op vrijdag 4 mei 2012 09:28 schreef remi1986 het volgende:
[..]
moest ff googlen maar dat is die chick van I Love you Beth Cooper. Tenminste daar ken ik haar van
Oh, ja want dat zou ze ook echt doen.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 09:27 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik denk bij weerstaan eigenlijk aan:
Zij werpt zich min of meer op je en jij houdt je handen omhoog en loopt hard weg.
Waar jij het over hebt is je inhouden en dat zal wel moeten idd.
In two and a half men toenquote:Op vrijdag 4 mei 2012 09:24 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Nou, eerst was ze leuker. Hadden we dat hier niet een keer besproken? Dat het net twee verschillende vrouwen zijn?![]()
Jij zag het aan de tattoo meen ik me te herinneren.
Dit.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 09:27 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik zou dr zeker mn bed niet uit trappen, maar eerste keuze is ze niet
Komt u maar met beeld en geluid.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 09:29 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
In two and a half men toende tering... toen ze die glazen deuren ging wassen
Dat kan idd.... maar zij is toch 1 bonk seksquote:Op vrijdag 4 mei 2012 09:27 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Wie dan wel?quote:Op vrijdag 4 mei 2012 09:27 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Bij mij welquote:Op vrijdag 4 mei 2012 09:29 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Oh, ja want dat zou ze ook echt doen.
Zij mag wel verkrachten en ik niet.![]()
UMA THURMANquote:
Ik heb serieus geen idee waar je het over hebtquote:Op vrijdag 4 mei 2012 09:29 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
In two and a half men toende tering... toen ze die glazen deuren ging wassen
Daar word ik niet warm of koud van eigenlijk, ik kwam er ook vrij laat achter dat ze in films de 'babe' moest spelen.quote:
van celebs? momenteel denk ik dat scarlett johansson als black widow wel bovenaan staatquote:
Maar...quote:Op vrijdag 4 mei 2012 09:30 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik heb serieus geen idee waar je het over hebt
Was ook een grapjequote:Op vrijdag 4 mei 2012 09:31 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Daar word ik niet warm of koud van eigenlijk, ik kwam er ook vrij laat achter dat ze in films de 'babe' moest spelen.
Hitsig.quote:
Zij zou dat bij mij doen.quote:
Ja, shit. Jas voor niks aangetrokken.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 09:31 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Zij zou dat bij mij doen.
Niet: jij mag me verkrachten!![]()
Waaa! (op de laptop doet ie het niet)
Idd het was in hoofdletters.quote:
Ik ad niet eens in de gaten dat je het zo ook kon lezenquote:Op vrijdag 4 mei 2012 09:32 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Ja, shit. Jas voor niks aangetrokken.
jaquote:Op vrijdag 4 mei 2012 09:28 schreef remi1986 het volgende:
[..]
moest ff googlen maar dat is die chick van I Love you Beth Cooper. Tenminste daar ken ik haar van
ScarJo sowieso.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 09:31 schreef gianni61 het volgende:
[..]
van celebs? momenteel denk ik dat scarlett johansson als black widow wel bovenaan staat
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |