mogguhquote:
kon beter, maar ach. het einde van de week is in zichtquote:
Ik las het gisteren ja.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 08:53 schreef 2NutZ het volgende:
Mogguh, wat een tering weer
Oh en
Carice van Houten boos op fotokeuze Revu
Carice
inderdaad, werd totaal verblind door de zon vanmorgenquote:Op vrijdag 4 mei 2012 08:53 schreef 2NutZ het volgende:
Mogguh, wat een tering weer
Oh en
Carice van Houten boos op fotokeuze Revu
Carice
Zogenaamd nonchalant maar wel overal op reageren, zelfs dat acteerwerk is niet geloofwaardig.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 08:56 schreef gianni61 het volgende:
[..]
inderdaad, werd totaal verblind door de zon vanmorgen
oh en
Carice /care
Dit jaquote:Op vrijdag 4 mei 2012 08:57 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Zogenaamd nonchalant maar wel overal op reageren, zelfs dat acteerwerk is niet geloofwaardig.
Inderdaad, andere acteurs/actrices gaan zowat nooit in op dat soort onzin op Twitter maar zelf gaat ze er constant op in en zegt ze "Wat kan mij het ook eigenlijk schelen, puh!" Ja, geloofwaardig Carice.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 08:59 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Dit javind het wel mooi.
"niet, ik care echt niet dat jullie over mij roddelen!! NIETUS!!!"
Helemaal naakt, en bevalling en zo. Met die gore serie.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 09:02 schreef remi1986 het volgende:
Zozo beetje moeilijk doen over een tepel, terwijl ze in Game of Thrones bijna naakt gaat
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Ja idd, maar ja het gaat natuurlijk weer om geldquote:Op vrijdag 4 mei 2012 09:02 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Helemaal naakt, en bevalling en zo. Met die gore serie.
quote:Op vrijdag 4 mei 2012 09:03 schreef remi1986 het volgende:
Carice vertelde tijdens de shoot nog een 'mopje', zo meldde Herman Brusselmans in DWDD.
"What is the difference between oral sex and anal sex?"
Ba dum tss!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
With my pack on my back, down the road I will stray.
Nou, het is voor een acteur natuurlijk wel interessant om in een prominente serie te spelen. Maar ja, wie zal zeggen voor wie ze even een dienst moest bewijzen.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 09:04 schreef remi1986 het volgende:
[..]
Ja idd, maar ja het gaat natuurlijk weer om geld
quote:Op vrijdag 4 mei 2012 09:03 schreef remi1986 het volgende:
Carice vertelde tijdens de shoot nog een 'mopje', zo meldde Herman Brusselmans in DWDD.
"What is the difference between oral sex and anal sex?"
Niveautje hoor. Zuurpruim dat het is.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De laatste tijd zit ons dochtertje in de nee-fase. Ze wil niet meer hebben dat ik haar naar bed breng. Twintig jaar terug was dat nooit een probleem.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |