Vet. Hoe groot?quote:Op vrijdag 4 mei 2012 13:04 schreef 2NutZ het volgende:
Ik heb deze gekocht van de week... 12,95 en kosten normaal 45 eu ofsofucking SULTAN!!
[ afbeelding ]
Gemiddeld.quote:
Daar komt het eigenlijk wel op neer ja, gewoon lekker iedereen dissenquote:Op vrijdag 4 mei 2012 13:08 schreef 2NutZ het volgende:
Vaseline heeft helemaal geen behoefte meer aan andere mannen, ze is getikt door de drummerboi.
quote:
Jij gaat, meidquote:Op vrijdag 4 mei 2012 13:10 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Daar komt het eigenlijk wel op neer ja, gewoon lekker iedereen dissen
Haha ja dat ook en check die dik gedrukte oranje letters:quote:Op vrijdag 4 mei 2012 13:11 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]Goed over nagedacht.
En dan ook die tekst:
"je had het kunnen weten."
quote:Op vrijdag 4 mei 2012 13:12 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Netjes. Die van mij was toen 4 cm of zo.
Ja, een vriendin wilde het aquarium schoonmaken en liet ze die op de grond vallen. Ze heeft hem daar laten sterven omdat ze hem niet op durfde te pakken.quote:
jezusquote:Op vrijdag 4 mei 2012 13:13 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Ja, een vriendin wilde het aquarium schoonmaken en liet ze die op de grond vallen. Ze heeft hem daar laten sterven omdat ze hem niet op durfde te pakken.
quote:
ik kan ook drummenquote:Op vrijdag 4 mei 2012 13:10 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Daar komt het eigenlijk wel op neer ja, gewoon lekker iedereen dissen
Arm beestje.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 13:13 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Ja, een vriendin wilde het aquarium schoonmaken en liet ze die op de grond vallen. Ze heeft hem daar laten sterven omdat ze hem niet op durfde te pakken.
geen interesse?quote:
Waarom zal dat nog wel even duren?quote:Op vrijdag 4 mei 2012 13:16 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Arm beestje.![]()
Wij willen nog wel een koi bij eigenlijk, maar dat zal nog wel even duren ws.
Ik welquote:
quote:Op vrijdag 4 mei 2012 13:13 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Tja, de blinde paniek maakte meester over haar. En toen was het te laat.quote:
Awhquote:Op vrijdag 4 mei 2012 13:19 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Tja, de blinde paniek maakte van haar meester. En toen was het te laat.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |