Vrouwelijke bodybuildersquote:Op vrijdag 4 mei 2012 12:57 schreef remi1986 het volgende:
net zoals vrouwelijke bodybuilders ook niet aantrekkelijk zijn .. maar ja dat zijn dan ook weer bijna kerels .. zal daar wel door komen
quote:Zegt de ene man tegen de andere: Mijn schoonmoeder is een engel. Zegt de andere man: Bof jij even, de mijne leeft nog! #SG
Je vergeet barbie.quote:
Helaas wel jaquote:Op vrijdag 4 mei 2012 12:56 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Zouden er nou echt veel vrouwen zijn die bodybuilders aantrekkelijk vinden
?
quote:
iel die wenkbrauwen... 3/10 zou niet hitten.quote:
die wenkbrauwenquote:
wat is er mis met homofoob zijn? gewoon geen intresse in.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 12:58 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Wat een loss dat jij weggaat![]()
Wie ben jij btw?
homofoobje.
Wat een lelijkerdquote:Op vrijdag 4 mei 2012 12:59 schreef Juminelle het volgende:
Die mannen![]()
Al zou ik hem keihard doen.
Ligt vooral aan het accent tho.
Is triest. Maar je zou toch weg gaan?quote:Op vrijdag 4 mei 2012 13:01 schreef Zaniri het volgende:
[..]
wat is er mis met homofoob zijn? gewoon geen intresse in.
Hij heeft zijn snor boven zijn ogen geplakt denk ik.quote:
Ok, daaag.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 13:01 schreef Zaniri het volgende:
[..]
wat is er mis met homofoob zijn? gewoon geen intresse in.
Wat een rare reclametekstquote:Een hond op schoot hebben is leuk, maar het is minder fijn als ie eerst vanuit de achterbak dwars door de auto is gevlogen en uiteindelijk met een snoekduik op schoot is beland
het word steeds sufferquote:
Dopequote:Op vrijdag 4 mei 2012 13:04 schreef 2NutZ het volgende:
Ik heb deze gekocht van de week... 12,95 en kosten normaal 45 eu ofsofucking SULTAN!!
[ afbeelding ]
Mooiquote:Op vrijdag 4 mei 2012 13:04 schreef 2NutZ het volgende:
Ik heb deze gekocht van de week... 12,95 en kosten normaal 45 eu ofsofucking SULTAN!!
[ afbeelding ]
waar heb je wel behoefte aan¿quote:
vet!!quote:Op vrijdag 4 mei 2012 13:04 schreef 2NutZ het volgende:
[ afbeelding ]
quote:
quote:
quote:
Vet. Hoe groot?quote:Op vrijdag 4 mei 2012 13:04 schreef 2NutZ het volgende:
[ afbeelding ]
Gemiddeld.quote:
Daar komt het eigenlijk wel op neer ja, gewoon lekker iedereen dissenquote:Op vrijdag 4 mei 2012 13:08 schreef 2NutZ het volgende:
Vaseline heeft helemaal geen behoefte meer aan andere mannen, ze is getikt door de drummerboi.
quote:
Jij gaat, meidquote:Op vrijdag 4 mei 2012 13:10 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Daar komt het eigenlijk wel op neer ja, gewoon lekker iedereen dissen
Haha ja dat ook en check die dik gedrukte oranje letters:quote:Op vrijdag 4 mei 2012 13:11 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]Goed over nagedacht.
En dan ook die tekst:
"je had het kunnen weten."
quote:Op vrijdag 4 mei 2012 13:12 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Netjes. Die van mij was toen 4 cm of zo.
Ja, een vriendin wilde het aquarium schoonmaken en liet ze die op de grond vallen. Ze heeft hem daar laten sterven omdat ze hem niet op durfde te pakken.quote:
jezusquote:Op vrijdag 4 mei 2012 13:13 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Ja, een vriendin wilde het aquarium schoonmaken en liet ze die op de grond vallen. Ze heeft hem daar laten sterven omdat ze hem niet op durfde te pakken.
quote:
ik kan ook drummenquote:Op vrijdag 4 mei 2012 13:10 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Daar komt het eigenlijk wel op neer ja, gewoon lekker iedereen dissen
Arm beestje.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 13:13 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Ja, een vriendin wilde het aquarium schoonmaken en liet ze die op de grond vallen. Ze heeft hem daar laten sterven omdat ze hem niet op durfde te pakken.
geen interesse?quote:
Waarom zal dat nog wel even duren?quote:Op vrijdag 4 mei 2012 13:16 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Arm beestje.![]()
Wij willen nog wel een koi bij eigenlijk, maar dat zal nog wel even duren ws.
Ik welquote:
quote:Op vrijdag 4 mei 2012 13:13 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Tja, de blinde paniek maakte meester over haar. En toen was het te laat.quote:
Awhquote:Op vrijdag 4 mei 2012 13:19 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Tja, de blinde paniek maakte van haar meester. En toen was het te laat.
Omdat ze best duur zijn en we nog wel andere dingen hebben die we willen kopen.quote:
quote:
Ik ging teruglezen waar het over ging.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 13:12 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Netjes. Die van mij was toen 4 cm of zo.
je liegt en ik weet hetquote:
Je kan toch ook een kleine kopen? Die zijn toch goedkoper?quote:Op vrijdag 4 mei 2012 13:19 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Omdat ze best duur zijn en we nog wel andere dingen hebben die we willen kopen.
Soms zijn ze ook gratis af te halen op mp.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 13:19 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Omdat ze best duur zijn en we nog wel andere dingen hebben die we willen kopen.
"OMG! Id_do_her! Dat kan niet!quote:Op vrijdag 4 mei 2012 13:20 schreef Chai het volgende:
[..]
[..]
Ik ging teruglezen waar het over ging.
Vissen gaan niet eens zo heel snel dood. Ik heb ooit een goudvis die als rubber aanvoelde terug gedaan in de kom en die zwom na een week of twee (en nadat hij zijn vinnen en staart was verloren) weer vrolijk rondquote:Op vrijdag 4 mei 2012 13:19 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Tja, de blinde paniek maakte meester over haar. En toen was het te laat.
Hangt er vanaf wat voor vissen.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 13:21 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Vissen gaan niet eens zo heel snel dood. Ik heb ooit een goudvis die als rubber aanvoelde terug gedaan in de kom en die zwom na een week of twee (en nadat hij zijn vinnen en staart was verloren) weer vrolijk rond![]()
Vinnen en staart zijn wel teruggegroeid.
Oh.. Dan hebben we misschien een nog levende vis door de wc gespoeld.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 13:21 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Vissen gaan niet eens zo heel snel dood. Ik heb ooit een goudvis die als rubber aanvoelde terug gedaan in de kom en die zwom na een week of twee (en nadat hij zijn vinnen en staart was verloren) weer vrolijk rond![]()
Vinnen en staart zijn wel teruggegroeid.
I'd say.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 13:21 schreef Chai het volgende:
[..]
Dan wordt het wel lastig om haar te doen idd.
Dat is t m net, we willen geen kleine en ook geen gratis van MP want die beesten hebben heel vaak ziektes en dat wil je niet in je vijver hebben.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 13:20 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Je kan toch ook een kleine kopen? Die zijn toch goedkoper?
En dat is wat je dus deed op dat vage karperforum.![]()
Wel smooth toch die 'gemiddeld' erbij te zettenquote:Op vrijdag 4 mei 2012 13:20 schreef Chai het volgende:
[..]
[..]
Ik ging teruglezen waar het over ging.
Ik denk heeeel veel mensen.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 13:22 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Oh.. Dan hebben we misschien een nog levende vis door de wc gespoeld.
Nee, dat is ook wel. Mij lijkt het wel tof om ze te laten groeien, maar ik weet niet hoe snel dat gaat.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 13:23 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Dat is t m net, we willen geen kleine en ook geen gratis van MP want die beesten hebben heel vaak ziektes en dat wil je niet in je vijver hebben.
En nee, eigenlijk niet, ik ben er weleens terecht gekomen en toen zag ik die vent op twitter en heb ik hem tiegevoegd, maar het is echt allemaal onzin wat ie uitkraamt.
Mijn wc is een keer verstopt geraakt door een dode vis. true storyquote:
Sowieso, maar ik denk dat het de moeite kan lonen om t nog even te proberen, ook bij de kwetsbaarder vissen. Ik zou iig niet omdat ie niet meer beweegt gelijk aannemen dat ie dood is.quote:
Straks organiseren ze zich om ons collectief spijt te laten hebben van onze wandaden.quote:
Zombie vissen die in het riool leven.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 13:24 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Straks organiseren ze zich om ons collectief spijt te laten hebben van onze wandaden.
Probeerde je een snoek door de wc te spoelen of zo?quote:Op vrijdag 4 mei 2012 13:24 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Mijn wc is een keer verstopt geraakt door een dode vis. true story
En tevens tieners, mutanten en ninja's zijn.quote:
Wj hebben een paar jaar geleden 7 kleintjes gekocht (cm of 5 denk ik) en nu zijn daar nog 5 van over. Die zijn inmiddels wel een heel stuk groter, is wel leuk, maar gelijk een grote kopen is ook leuk .quote:Op vrijdag 4 mei 2012 13:24 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Nee, dat is ook wel. Mij lijkt het wel tof om ze te laten groeien, maar ik weet niet hoe snel dat gaat.
Hehe, dat topic daar met die kinderen en zo.
Maar wel duur. Wat kost een koi van zo'n 30 cm eigenlijk?quote:Op vrijdag 4 mei 2012 13:25 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Wj hebben een paar jaar geleden 7 kleintjes gekocht (cm of 5 denk ik) en nu zijn daar nog 5 van over. Die zijn inmiddels wel een heel stuk groter, is wel leuk, maar gelijk een grote kopen is ook leuk .
vissesoep, lekkerquote:Op vrijdag 4 mei 2012 13:25 schreef Dimachaerus het volgende:
Ik wilde een keer onze goudvis terug in zijn aquarium zetten met een lepel, begon ie opeens wild rondje te draaien in de lepel en vloog er op een gegeven moment uit, daarna bleef hij stil liggen.
Hartaanval denk ik
quote:Op vrijdag 4 mei 2012 13:25 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Probeerde je een snoek door de wc te spoelen of zo?
Serieus... met goudvissen is dat vaag. Buurjongen kwam een keer terug van vakantie. Waren zijn goudvissen eruit gesprongen. Die hebben minstens een paar uur er buiten gelegen en leefden nog welquote:Op vrijdag 4 mei 2012 13:24 schreef Vaseline_ het volgende:
Ik heb ook ooit een mini goudvisje uit het aquarium gehaald en op de grond laten vallen, 't was een zwarte en het tapijt was donk er en hoogpollig dus ik zag geen moer. Hij heeft volgens mij 1min op de grond gelegen ofzo maar hij leefde nog
Shit zeg.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 13:27 schreef 2NutZ het volgende:
[..]Nee algeneter van bijna 30cm
ik twijfelde... toch gedaan. Foutje
Pff, weet ik zo niet precies, ik denk 175 euro ofzo, maar ik heb echt geen kijk op die cms hoor.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 13:26 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Maar wel duur. Wat kost een koi van zo'n 30 cm eigenlijk?
Inderdaad, en ze overleven de val enzo ook nogquote:Op vrijdag 4 mei 2012 13:27 schreef 2NutZ het volgende:
[..]Nee algeneter van bijna 30cm
ik twijfelde... toch gedaan. Foutje
[..]
Serieus... met goudvissen is dat vaag. Buurjongen kwam een keer terug van vakantie. Waren zijn goudvissen eruit gesprongen. Die hebben minstens een paar uur er buiten gelegen en leefden nog welsnapten er niks van. srs.
Hm ok, ik hoorde ook weleens mensen praten over honderden euro's, zuur lijkt me dat als dat in een ooievaar verdwijnt.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 13:27 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Pff, weet ik zo niet precies, ik denk 175 euro ofzo, maar ik heb echt geen kijk op die cms hoor.
Trouwens, het ligt er ook aan hoe ze eruit zien, tekening, kleur, dat soort dingen, sommige zijn nu eenmaal duurder omdat ze mooier zijn.
Maar mevrouw tochquote:Op vrijdag 4 mei 2012 12:55 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Mja dat ik me dat echt goed kan herinneren
Lepel? Waarom geen netje?quote:Op vrijdag 4 mei 2012 13:25 schreef Dimachaerus het volgende:
Ik wilde een keer onze goudvis terug in zijn aquarium zetten met een lepel, begon ie opeens wild rondje te draaien in de lepel en vloog er op een gegeven moment uit, daarna bleef hij stil liggen.
Hartaanval denk ik
quote:
Geen ruggengraatquote:Op vrijdag 4 mei 2012 13:28 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Inderdaad, en ze overleven de val enzo ook nogNiet te breken die beesten
quote:
Ja dat sowieso, is dat al lang geleden dan?quote:Op vrijdag 4 mei 2012 13:35 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]Ach leuke tijd wel..
* Heimwee heeft
Nja één ding is zeker; Als ik vissen had waren ze binnen een week dood. Ik kan al geen planten onderhoudenquote:
hahaquote:
Hoe onderhoud je je kut dan?quote:Op vrijdag 4 mei 2012 13:36 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Nja één ding is zeker; Als ik vissen had waren ze binnen een week dood. Ik kan al geen planten onderhouden!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.
Het is al bijna tien jaar geleden dat ik mijn diploma had.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 13:36 schreef Zosk het volgende:
[..]
Ja dat sowieso, is dat al lang geleden dan?
Ik heb geen idee wat jou betreft
quote:Op vrijdag 4 mei 2012 13:40 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Hoe onderhoud je je kut dan?misschien ruikt die wel naar vis?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Chemist in <3 and Soul
Vissen gaat nog wel, maar plantenquote:Op vrijdag 4 mei 2012 13:36 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Nja één ding is zeker; Als ik vissen had waren ze binnen een week dood. Ik kan al geen planten onderhouden!
Kwestie van goeie voedingsbodemquote:Op vrijdag 4 mei 2012 13:41 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Vissen gaat nog wel, maar planten![]()
Wat een ondingen zijn dat.
Ik heb een grote plant en die is ijzersterk, maar verder... gaat alles dood.
Ja zo kan het wel weer.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |