vissesoep, lekkerquote:Op vrijdag 4 mei 2012 13:25 schreef Dimachaerus het volgende:
Ik wilde een keer onze goudvis terug in zijn aquarium zetten met een lepel, begon ie opeens wild rondje te draaien in de lepel en vloog er op een gegeven moment uit, daarna bleef hij stil liggen.
Hartaanval denk ik
quote:Op vrijdag 4 mei 2012 13:25 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Probeerde je een snoek door de wc te spoelen of zo?
Serieus... met goudvissen is dat vaag. Buurjongen kwam een keer terug van vakantie. Waren zijn goudvissen eruit gesprongen. Die hebben minstens een paar uur er buiten gelegen en leefden nog welquote:Op vrijdag 4 mei 2012 13:24 schreef Vaseline_ het volgende:
Ik heb ook ooit een mini goudvisje uit het aquarium gehaald en op de grond laten vallen, 't was een zwarte en het tapijt was donk er en hoogpollig dus ik zag geen moer. Hij heeft volgens mij 1min op de grond gelegen ofzo maar hij leefde nog
Shit zeg.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 13:27 schreef 2NutZ het volgende:
[..]Nee algeneter van bijna 30cm
ik twijfelde... toch gedaan. Foutje
Pff, weet ik zo niet precies, ik denk 175 euro ofzo, maar ik heb echt geen kijk op die cms hoor.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 13:26 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Maar wel duur. Wat kost een koi van zo'n 30 cm eigenlijk?
Inderdaad, en ze overleven de val enzo ook nogquote:Op vrijdag 4 mei 2012 13:27 schreef 2NutZ het volgende:
[..]Nee algeneter van bijna 30cm
ik twijfelde... toch gedaan. Foutje
[..]
Serieus... met goudvissen is dat vaag. Buurjongen kwam een keer terug van vakantie. Waren zijn goudvissen eruit gesprongen. Die hebben minstens een paar uur er buiten gelegen en leefden nog welsnapten er niks van. srs.
Hm ok, ik hoorde ook weleens mensen praten over honderden euro's, zuur lijkt me dat als dat in een ooievaar verdwijnt.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 13:27 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Pff, weet ik zo niet precies, ik denk 175 euro ofzo, maar ik heb echt geen kijk op die cms hoor.
Trouwens, het ligt er ook aan hoe ze eruit zien, tekening, kleur, dat soort dingen, sommige zijn nu eenmaal duurder omdat ze mooier zijn.
Maar mevrouw tochquote:Op vrijdag 4 mei 2012 12:55 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Mja dat ik me dat echt goed kan herinneren
Lepel? Waarom geen netje?quote:Op vrijdag 4 mei 2012 13:25 schreef Dimachaerus het volgende:
Ik wilde een keer onze goudvis terug in zijn aquarium zetten met een lepel, begon ie opeens wild rondje te draaien in de lepel en vloog er op een gegeven moment uit, daarna bleef hij stil liggen.
Hartaanval denk ik
quote:
Geen ruggengraatquote:Op vrijdag 4 mei 2012 13:28 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Inderdaad, en ze overleven de val enzo ook nogNiet te breken die beesten
quote:
Ja dat sowieso, is dat al lang geleden dan?quote:Op vrijdag 4 mei 2012 13:35 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]Ach leuke tijd wel..
* Heimwee heeft
Nja één ding is zeker; Als ik vissen had waren ze binnen een week dood. Ik kan al geen planten onderhoudenquote:
hahaquote:
Hoe onderhoud je je kut dan?quote:Op vrijdag 4 mei 2012 13:36 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Nja één ding is zeker; Als ik vissen had waren ze binnen een week dood. Ik kan al geen planten onderhouden!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.
Het is al bijna tien jaar geleden dat ik mijn diploma had.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 13:36 schreef Zosk het volgende:
[..]
Ja dat sowieso, is dat al lang geleden dan?
Ik heb geen idee wat jou betreft
quote:Op vrijdag 4 mei 2012 13:40 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Hoe onderhoud je je kut dan?misschien ruikt die wel naar vis?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Chemist in <3 and Soul
Vissen gaat nog wel, maar plantenquote:Op vrijdag 4 mei 2012 13:36 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Nja één ding is zeker; Als ik vissen had waren ze binnen een week dood. Ik kan al geen planten onderhouden!
Kwestie van goeie voedingsbodemquote:Op vrijdag 4 mei 2012 13:41 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Vissen gaat nog wel, maar planten![]()
Wat een ondingen zijn dat.
Ik heb een grote plant en die is ijzersterk, maar verder... gaat alles dood.
Ja zo kan het wel weer.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |