quote:
Ik ging teruglezen waar het over ging.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 13:12 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Netjes. Die van mij was toen 4 cm of zo.
je liegt en ik weet hetquote:
Je kan toch ook een kleine kopen? Die zijn toch goedkoper?quote:Op vrijdag 4 mei 2012 13:19 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Omdat ze best duur zijn en we nog wel andere dingen hebben die we willen kopen.
Soms zijn ze ook gratis af te halen op mp.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 13:19 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Omdat ze best duur zijn en we nog wel andere dingen hebben die we willen kopen.
"OMG! Id_do_her! Dat kan niet!quote:Op vrijdag 4 mei 2012 13:20 schreef Chai het volgende:
[..]
[..]
Ik ging teruglezen waar het over ging.
Vissen gaan niet eens zo heel snel dood. Ik heb ooit een goudvis die als rubber aanvoelde terug gedaan in de kom en die zwom na een week of twee (en nadat hij zijn vinnen en staart was verloren) weer vrolijk rondquote:Op vrijdag 4 mei 2012 13:19 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Tja, de blinde paniek maakte meester over haar. En toen was het te laat.
Hangt er vanaf wat voor vissen.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 13:21 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Vissen gaan niet eens zo heel snel dood. Ik heb ooit een goudvis die als rubber aanvoelde terug gedaan in de kom en die zwom na een week of twee (en nadat hij zijn vinnen en staart was verloren) weer vrolijk rond![]()
Vinnen en staart zijn wel teruggegroeid.
Oh.. Dan hebben we misschien een nog levende vis door de wc gespoeld.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 13:21 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Vissen gaan niet eens zo heel snel dood. Ik heb ooit een goudvis die als rubber aanvoelde terug gedaan in de kom en die zwom na een week of twee (en nadat hij zijn vinnen en staart was verloren) weer vrolijk rond![]()
Vinnen en staart zijn wel teruggegroeid.
I'd say.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 13:21 schreef Chai het volgende:
[..]
Dan wordt het wel lastig om haar te doen idd.
Dat is t m net, we willen geen kleine en ook geen gratis van MP want die beesten hebben heel vaak ziektes en dat wil je niet in je vijver hebben.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 13:20 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Je kan toch ook een kleine kopen? Die zijn toch goedkoper?
En dat is wat je dus deed op dat vage karperforum.![]()
Wel smooth toch die 'gemiddeld' erbij te zettenquote:Op vrijdag 4 mei 2012 13:20 schreef Chai het volgende:
[..]
[..]
Ik ging teruglezen waar het over ging.
Ik denk heeeel veel mensen.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 13:22 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Oh.. Dan hebben we misschien een nog levende vis door de wc gespoeld.
Nee, dat is ook wel. Mij lijkt het wel tof om ze te laten groeien, maar ik weet niet hoe snel dat gaat.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 13:23 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Dat is t m net, we willen geen kleine en ook geen gratis van MP want die beesten hebben heel vaak ziektes en dat wil je niet in je vijver hebben.
En nee, eigenlijk niet, ik ben er weleens terecht gekomen en toen zag ik die vent op twitter en heb ik hem tiegevoegd, maar het is echt allemaal onzin wat ie uitkraamt.
Mijn wc is een keer verstopt geraakt door een dode vis. true storyquote:
Sowieso, maar ik denk dat het de moeite kan lonen om t nog even te proberen, ook bij de kwetsbaarder vissen. Ik zou iig niet omdat ie niet meer beweegt gelijk aannemen dat ie dood is.quote:
Straks organiseren ze zich om ons collectief spijt te laten hebben van onze wandaden.quote:
Zombie vissen die in het riool leven.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 13:24 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Straks organiseren ze zich om ons collectief spijt te laten hebben van onze wandaden.
Probeerde je een snoek door de wc te spoelen of zo?quote:Op vrijdag 4 mei 2012 13:24 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Mijn wc is een keer verstopt geraakt door een dode vis. true story
En tevens tieners, mutanten en ninja's zijn.quote:
Wj hebben een paar jaar geleden 7 kleintjes gekocht (cm of 5 denk ik) en nu zijn daar nog 5 van over. Die zijn inmiddels wel een heel stuk groter, is wel leuk, maar gelijk een grote kopen is ook leuk .quote:Op vrijdag 4 mei 2012 13:24 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Nee, dat is ook wel. Mij lijkt het wel tof om ze te laten groeien, maar ik weet niet hoe snel dat gaat.
Hehe, dat topic daar met die kinderen en zo.
Maar wel duur. Wat kost een koi van zo'n 30 cm eigenlijk?quote:Op vrijdag 4 mei 2012 13:25 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Wj hebben een paar jaar geleden 7 kleintjes gekocht (cm of 5 denk ik) en nu zijn daar nog 5 van over. Die zijn inmiddels wel een heel stuk groter, is wel leuk, maar gelijk een grote kopen is ook leuk .
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |