quote:Op donderdag 3 mei 2012 21:27 schreef Guanabana het volgende:
Ik vind dat eigenlijk best apart.
Als je nou allemaal volwassenen met een baan bent dan begrijp ik het nog, maar dit is een groep (vooral) studenten. Heb bovendien ook al reiskosten om er te komen, het cadeautje voor de jarige, en dan kan ik mooi ook nog zelf m'n eten en drankjes gaan dokken.
Of ben ik wereldvreemd en is dit doodnormaal?
Heb ik ook meegemaakt.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 11:58 schreef 2NutZ het volgende:
Serieus wtf? nog nooit gehoord van dit? uitgenodigd maar alles zelf betalen?
[..]
Dat is wel echt schraal.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 11:58 schreef 2NutZ het volgende:
Toch raar dat jij er als enige gevoelig voor bentquote:Op vrijdag 4 mei 2012 11:57 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Gisteren brak het zweet me wel even uit weer door die bocht.
Dit zo niet. Wel had eentje een keer de kroeg afgehuurd. Kon je voor 15 euro onbeperkt drinken. Hij wou ook geen cadeau's. Naja dat kan nog een keer ..quote:Op vrijdag 4 mei 2012 11:58 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ik werk hier ook het kortst, misschien dat die immuniteit bij mij nog moet komen.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 12:00 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Toch raar dat jij er als enige gevoelig voor bent
nja, als je het vooraf weet heb ik er geen moeite mee, maar wel als dat pas ter sprake komt als de rekening op tafel ligt.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 12:00 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Heb ik ook meegemaakt.
Werden we uitgenodigd om ergens te eten, de drankjes waren voor de jarige, maar het eten moesten we zelf betalen.
Tja.. er wordt wel vanuit gegaan dat je het wel kan missen
Dat valt nog mee eigenlijk toch? vind dat niet zo gek.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 12:01 schreef remi1986 het volgende:
[..]
Dit zo niet. Wel had eentje een keer de kroeg afgehuurd. Kon je voor 15 euro onbeperkt drinken. Hij wou ook geen cadeau's. Naja dat kan nog een keer ..
Bij studentenfeesten heb ik het ook wel vaak gehad dat iedereen bijvoorbeeld een tientje gaf en dat we daar dan onbeperkt van konden eten en drinken de hele avond.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 12:01 schreef remi1986 het volgende:
[..]
Dit zo niet. Wel had eentje een keer de kroeg afgehuurd. Kon je voor 15 euro onbeperkt drinken. Hij wou ook geen cadeau's. Naja dat kan nog een keer ..
Mja als ze het weer zo vieren, haak ik af en dan ga ik wel apart uit eten met de jarige.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 12:01 schreef gianni61 het volgende:
[..]
nja, als je het vooraf weet heb ik er geen moeite mee, maar wel als dat pas ter sprake komt als de rekening op tafel ligt.
Die vader in dat topic die ineens ongemerkt bier stond te verkopen.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 12:02 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Dat valt nog mee eigenlijk toch? vind dat niet zo gek.
Maar ik vind dat uit dat topic wel heel gaar hoor
Ja dat vind ik wel wat anders. Ook dat voorbeeld wat remi noemt zou ik geen probleem vinden.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 12:02 schreef Id_do_her het volgende:
Bij studentenfeesten heb ik het ook wel vaak gehad dat iedereen bijvoorbeeld een tientje gaf en dat we daar dan onbeperkt van konden eten en drinken de hele avond.
Ook helemaal niet illegaal ofzo.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 12:02 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Die vader in dat topic die ineens ongemerkt bier stond te verkopen.![]()
Ik vind ongegeneerd beter passenquote:Op vrijdag 4 mei 2012 12:02 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Neuh.. Moet kunnen.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 12:03 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ook helemaal niet illegaal ofzo.
Daar schaam je je toch kapot voor.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 12:02 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Ja dat ook, komt die zoon er ineens achter dat zijn gasten bij zijn vader moeten afrekenen voor bier.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 12:03 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ik vind ongegeneerd beter passen
En dat was ander topic.
Nee, ik ook niet. Of een constructie dat er afgesproken is dat iedereen wat meeneemt en dat op een hoop komt voor iedereen.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 12:03 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Ja dat vind ik wel wat anders. Ook dat voorbeeld wat remi noemt zou ik geen probleem vinden.
Ik zou kapot gaan en mijn pa straf gevenquote:Op vrijdag 4 mei 2012 12:04 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Ja dat ook, komt die zoon er ineens achter dat zijn gasten bij zijn vader moeten afrekenen voor bier.![]()
Ik zie mijn vader er zelfs totaal niet voor aan dat hij dat zou doen.quote:
Komt iedereen met bacardi aanzetten.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 12:04 schreef Id_do_her het volgende:
Nee, ik ook niet. Of een constructie dat er afgesproken is dat iedereen wat meeneemt en dat op een hoop komt voor iedereen.
Nee dohquote:Op vrijdag 4 mei 2012 12:05 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Ik zie mijn vader er zelfs totaal niet voor aan dat hij dat zou doen.
Om dat te voorkomen spraken we af wat iedereen meenam.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 12:06 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Komt iedereen met bacardi aanzetten..
als mn pa er al bij zou zijn zou die gezellig mee drinken waarschijnlijkquote:Op vrijdag 4 mei 2012 12:05 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Ik zie mijn vader er zelfs totaal niet voor aan dat hij dat zou doen.
quote:Op vrijdag 4 mei 2012 11:43 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik mis bewegende plaatjes en de glitters.
Is Edward Cullen in haar mond gekomen?quote:
De mijne ook.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 12:07 schreef gianni61 het volgende:
[..]
als mn pa er al bij zou zijn zou die gezellig mee drinken waarschijnlijk
Dank je wel.quote:
Ik welquote:
Jaquote:Op vrijdag 4 mei 2012 12:15 schreef remi1986 het volgende:
Hey Vas, ook weer wakker
je bent uitgeweest? Moest je ook zelf je drinken betalen?
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.
quote:Op vrijdag 4 mei 2012 12:17 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Die bestaan ja, ik heb er maar mee leren leven.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.With my pack on my back, down the road I will stray.
belachelijk toch. Ga je naar een verjaardag, moet je dokken voor het eten en drinkenquote:Op vrijdag 4 mei 2012 12:08 schreef remi1986 het volgende:
Uitgenodigd worden voor etentje, kosten voor eigen rekening
stormloop aan zelf betalen topics
nieuwe trend van 2012?
vaseline_quote:
three fiddy plzquote:
Ik heb het er te moeilijk mee, om dat te kunnen accepterenquote:Op vrijdag 4 mei 2012 12:19 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Die bestaan ja, ik heb er maar mee leren leven.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |